Vorige deel: De kunst van het loslaten van je ex #116quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:35 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat is wel een klein verhaaltje waard...post het strax of morgen wel ff als ik tijd heb
Erg huh die verslavingquote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:25 schreef Tegan het volgende:
Hoi. Ik vind het echt jammer dat ik mijn ex niet ga zien dit weekend of heb gezien gisteravond, omdat ik zo'n druk weekend heb met werken en vrienden. Beetje raar wel. Dat is toch echt een van de dingen die ik moet loslaten.
Hehe toch is het raar niet. Eerst zou je stad en land afgaan voor iemand en dan gebeurt er iets ( of juist niets ) en ben je in staat iemand dood te knuppelenquote:Op zondag 27 juni 2010 03:52 schreef goofy_goober het volgende:
Ach, mijn ex negeert me ook volledig. Misschien maar beter ook, want ik heb geen zin in oud zeer dat weer naar boven komt. Ze zoekt het maar het uit, die fucking no-life.
M'n verhaal wordt steeds langer :s en ik denk niet dat ik er echt beter van word. Vanavond nog even een bezoek aan iemand en hoop daarna even een punt te kunnen zetten...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:03 schreef goofy_goober het volgende:
Hier verder.
[..]
Vorige deel: De kunst van het loslaten van je ex #116
Oh, ik heb hem toch nog gezienquote:Op zondag 27 juni 2010 03:32 schreef Cappy het volgende:
[..]
Erg huh die verslaving, want dat is het gewoon.
Ben zelf al bezig mijn soon to be ex ( waarschijnlijk ) los te laten. 3 weken op vakantie paar mailtjes nog en nu al een week stil en vliegt morgen naar huis, maar geen woord naar moi. Zie de bui al hangen..
Duss.. RP profiel maar weer eens up to date gemaaktJe moet ergens beginnen
die klap kan straks echt hard aankomen als er een nieuwe vriendin in het spel is.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:18 schreef goofy_goober het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat je daar gelukkig van wordt; altijd maar met die gedachte zitten dat het ooit misschien wel weer goed komt. En de klap komt straks extra hard aan wanneer hij een nieuwe vlam heeft.
Sorry ik was te vroeg met mijn oordeel over mijn eigen relatie ( oeh hoezo onzekerheid) , vandaag net een heel lief en roerend berichtje gekregenquote:Op zondag 27 juni 2010 03:32 schreef Cappy het volgende:
[..]
Erg huh die verslaving, want dat is het gewoon.
Ben zelf al bezig mijn soon to be ex ( waarschijnlijk ) los te laten. 3 weken op vakantie paar mailtjes nog en nu al een week stil en vliegt morgen naar huis, maar geen woord naar moi. Zie de bui al hangen..
Duss.. RP profiel maar weer eens up to date gemaaktJe moet ergens beginnen
Geloof je gelijk, maar liefde en iemand kennen geeft zoveel mogelijke scenario's ( net zoals die van mijzelf ) dat het zo lang kan duren of heel kort ( relatief ). Het zoeken na mijn vorige relatie ( 4 jaar en daarna een jaar single ) heeft mij meer drama gebracht dan een manier om over de ex heen te komen, omdat ik echt ging zoeken ( WHY !! dunno ) . One Nights, halve relaties, vergelijkingen met de ex en het "wat niet is kan nog komen" gebeuren.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:35 schreef IceCreamm het volgende:
Die klap kun je verzachten door zelf ook op zoek te gaan naar een nieuwe vlam, ipv steeds aan je ex blijven denken. Bij mij is het nu een paar maanden over en al sinds een week of 6 stil, op een paar momenten na wanneer ik haar tegenkwam.
Sinds ik op de bovengenoemde manier ging denken heb ik nergens meer last van
herkenbaar.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:20 schreef INViCTuS het volgende:
Ik gun het haar zeker niet en hoop echt dat ze bedrogen uitkomt. Ik weet niet of het een relatie is inmiddels maargoed...Ze loopt lijkt het wel met oogkleppen op en ziet niet dat ze mensen pijn doet en dat zij anders is dan ze zich nu voordoet. Wellicht krijgt ze die klap nog is en komt dan tot de ontdekking dat...en vraagt zich dan mischien af wat ze allemaal gedaan heeft. Ze gebruikt mensen lijkt het wel...
Iddquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:47 schreef goofy_goober het volgende:
Neuh, die zijn allemaal terug bij hun ex.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:47 schreef goofy_goober het volgende:
Neuh, die zijn allemaal terug bij hun ex.
Ik ben er zelf ook één van, vandaar dat ik netquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:53 schreef goofy_goober het volgende:
Er zijn wel een paar users die een paar maanden geleden er weer voor hebben gekozen om het nog een keer te proberen met hun ex. Ik ben benieuwd hoe het met hun vergaat. Jammer dat die mensen nooit een update geven hoe de relatie nu gaat en wat er is veranderd.
Dat. Vermoed dat ze zich gewoon schamen dat het weer niet werkte.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:53 schreef goofy_goober het volgende:
Er zijn wel een paar users die een paar maanden geleden er weer voor hebben gekozen om het nog een keer te proberen met hun ex. Ik ben benieuwd hoe het met hun vergaat. Jammer dat die mensen nooit een update geven hoe de relatie nu gaat, of dat ze alweer uit elkaar zijn en wat er is veranderd.
Ik heb mezelf er ook schuldig aan gemaakt. Op een gegeven moment zag ik alleen nog maar de goede dingen van mijn ex, waarna het weer aan werd. Maar na een maandje was t alweer uit met de pret en deze keer definitief. Ik ben nu op het punt gekomen dat ik haar niet meer terug wil en dat ik alleen beter af ben, hoewel de stiltes en gebrek aan affectie af en toe moeilijk blijven. Ik heb wel teveel met me laten sollen in die periode, iets waar ik me nu best voor schaam dat ik zo zwak ben geweest. Maar dat zal de verliefdheid geweest zijn.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:53 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ben er zelf ook één van, vandaar dat ik netzei.
Het is begin 2009 uit gegaan, toen zijn we allebei een paar maanden onze eigen weg gegaan, tot het 2-3 maanden geleden weer steeds iets beter begon te gaan. En de laatste paar weken gaat het weer zoals het ging in de 11 maanden die wij gelukkig samen waren.quote:
Ik denk dat het het beste is als je gewoon allebei even een half jaartje of jaartje je eigen gang kunt gaan en weer met elkaar om kan gaan zonder elkaar dingen te gaan lopen verwijten of elkaar toe te lopen schreeuwen wat diegene fout gedaan heeft.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:04 schreef goofy_goober het volgende:
Mijn ex en ik zijn denk ik ook te snel weer verder gegaan. We hebben twee maanden pauze gehad, waarbij we elkaar niet of nauwelijks hebben gesproken. Ik spreek haar nu af en toe via de sms, maar dat eindigt altijd weer in argumenten en verwijten, dus ik denk dat ik maar een maand of 4-6 een radiostilte inlas. Hoewel ik voor mijn gevoel er toch wel redelijk overheen ben.
Dit. Gemiddeld is een half jaar wel voldoende, om jezelf uit de put te helpen. Je kunt pas echt weer iets opbouwen als alle gevoelens uit de vorige relatie helemaal weg zijn, anders gaat het 9 van de 10x fout. Als je oude gevoelens weg zijn voel je je ook veel zelfverzekerder omdat je je ex dan niet meer nodig hebt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik denk dat het het beste is als je gewoon allebei even een half jaartje of jaartje je eigen gang kunt gaan en weer met elkaar om kan gaan zonder elkaar dingen te gaan lopen verwijten of elkaar toe te lopen schreeuwen wat diegene fout gedaan heeft.
Zodat je gewoon weer 'opnieuw' kunt beginnen, maar ik geef toe dat het lastig blijft, ook na een jaar. Je moet elkaar toch een bepaalde ruimte geven en vertrouwen, wat best moeilijk kan zijn door wat er vroeger gebeurd is.
Precies. Oude frustraties en gevoelens werken niet als jij een nieuwe relatie met iemand anders of met je ex op wilt bouwen. Je blijft die frustraties uiten tegen diegene, wat niet de bedoeling is.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:08 schreef IceCreamm het volgende:
[..]
Dit. Gemiddeld is een half jaar wel voldoende, om jezelf uit de put te helpen. Je kunt pas echt weer iets opbouwen als alle gevoelens uit de vorige relatie helemaal weg zijn, anders gaat het 9 van de 10x fout. Als je oude gevoelens weg zijn voel je je ook veel zelfverzekerder omdat je je ex dan niet meer nodig hebt.
Jeez wat een exquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:57 schreef melanie_x het volgende:
Ik heb vanavond een gesprek met mijn ex. We hadden weer sms-contact, allemaal leuk en aardig. Hij loopt sinds kort bij de psychiater en ik was blij dat hij de stap had genomen om daar heen te gaan. Hij zei ook echt te willen veranderen en te weten wat hij fout had gedaan. Ik kreeg regelmatig smsjes in de trant van: Ik hou van je, je bent de enige voor me!
Kwam ik er vandaag achter dat hij precies dezelfde smsjes naar een ander meisje stuurt waarmee hij een tijdje terug zat. Hij had tegen mij gezegd dat hij eigenlijk geen contact meer met haar had en dat ze afleiding voor hem was nadat het tussen ons uit was gegaan.
Dus ik een boos smsje gestuurd, belt hij me meteen op, in tranen. Nou, dat standaard verhaaltje van hem had ik vaker gehoord dus het hielp niet. Het komt erop neer dat hij ons allebei niet kwijt wilt![]()
Goed, zo dus even praten en duidelijk maken dat ik hem nooit meer hoef te spreken
wat een figuur... ik mag inderdaad hopen dat hij hier zich niet meer uit lult..quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:57 schreef melanie_x het volgende:
Ik heb vanavond een gesprek met mijn ex. We hadden weer sms-contact, allemaal leuk en aardig. Hij loopt sinds kort bij de psychiater en ik was blij dat hij de stap had genomen om daar heen te gaan. Hij zei ook echt te willen veranderen en te weten wat hij fout had gedaan. Ik kreeg regelmatig smsjes in de trant van: Ik hou van je, je bent de enige voor me!
Kwam ik er vandaag achter dat hij precies dezelfde smsjes naar een ander meisje stuurt waarmee hij een tijdje terug zat. Hij had tegen mij gezegd dat hij eigenlijk geen contact meer met haar had en dat ze afleiding voor hem was nadat het tussen ons uit was gegaan.
Dus ik een boos smsje gestuurd, belt hij me meteen op, in tranen. Nou, dat standaard verhaaltje van hem had ik vaker gehoord dus het hielp niet. Het komt erop neer dat hij ons allebei niet kwijt wilt![]()
Goed, zo dus even praten en duidelijk maken dat ik hem nooit meer hoef te spreken
Ik gun haar geen nieuwe vriend, laat staan een bekende van me...een gelukkig leven dan wel want waarom ook niet gunnen?! Ze kreeg/krijgt gewoon teveel aandacht de laatste weken en weet volgens mij helemaal niet wat ze ermee moet. Loopt ook rond met een erg groot eigendunk ineens lijkt het wel...Het staat haar niet, zo is ze niet en ze moet zichzelf niet zo verlagen. Zou me niet verbazen als die 2 inmiddels wat hebben ( mischien ook wel gewoon beniewd naar ) ook al kennen ze elkaar dus pas een dag of 4, vrij vlot niet?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 01:08 schreef JohnDorian het volgende:
[..]
herkenbaar.
ze doet je pijn en weet dat dondersgoed! erg laag en puberaal vind ik.
ik gun mijn ex een gelukkig leven, maar ik hoop wel dat ze nog eens flink onderuit gaat en daarvan zal leren. neem aan dat jij er ook zo over denkt.
Let maar op, je voelt je nu alsof je een stap verder bent, maar verwacht maar dat je binnenkort 2 stappen achteruit zet op het moment dat je verwacht dat het juist weer een stuk beter gaat.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:32 schreef INViCTuS het volgende:
Ja, sorry. Vooral tot vrijdag kon ik het niet helpen...Nu ik het dus weet al die dingen helpt het me juist wel en maakt dat gevoel plaats voor andere gevoelens. Eerder dat ik beter verdien al zeg ik het zelf..Dat het me ook niet waard is om ermee bezig te blijven.
Dit dus maar laat dit je niet uit het veld slaan, zet je verstand op nul en neem als insteek dat de volgende dag wel goed is en probeer die dag positief te starten!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Let maar op, je voelt je nu alsof je een stap verder bent, maar verwacht maar dat je binnenkort 2 stappen achteruit zet op het moment dat je verwacht dat het juist weer een stuk beter gaat.
Precies. En reageer je woede niet af op muren, dat is de beste hint die ik je kan geven.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:28 schreef Lallend het volgende:
[..]
Dit dus maar laat dit je niet uit het veld slaan, zet je verstand op nul en neem als insteek dat de volgende dag wel goed is en probeer die dag positief te starten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Precies. En reageer je woede niet af op muren, dat is de beste hint die ik je kan geven.
En waarom wel niet? Zie de spoilerHahaha persoonlijke ervaring mee gehad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat is niet echt slim nee![]()
Ach doe net als ik: keihard workouts doen, word je sterk van!
Ja, behoorlijk harde aanvaring, gekneusde hand aan over gehouden.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:37 schreef Lallend het volgende:
[..]
Hahaha persoonlijke ervaring/(aanvaring met de muur) gehad?![]()
![]()
Dat is niet echt slim nee![]()
Ach doe net als ik: keihard workouts doen, word je sterk van!
Lijkt mij geen goed idee met een waas voor de ogen maar dat kan aan mij liggen...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk harde aanvaring, gekneusde hand aan over gehouden.
Ik kan beter even een stukje gaan autorijden, dat werkt een stuk beter.
De eerste paar 100 meter zijn even gevaarlijk, maar daarna kom ik wel tot rust.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:41 schreef Lallend het volgende:
[..]
Lijkt mij geen goed idee met een waas voor de ogen maar dat kan aan mij liggen...
Dit herken ik maar al te goed van een oude maat van me. Die was echt heel moeilijk kwaad te krijgen maar heb 2x zelf meegemaakt dat hij ECHT kwaad werd... nou ik zeg je dat we met 5 man moeite hadden hem tegen te houden en ik wil niet weten wat hij had gedaan als we dit niet deden... Voor dat soort mensen moet je des te meer vrezen... maar goed, we gaan iets TE offtopic imhoquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:44 schreef mstr het volgende:
[..]
De eerste paar 100 meter zijn even gevaarlijk, maar daarna kom ik wel tot rust.
Gewoon even een stukje met 120 over de snelweg en dan kan ik daarna ook weer rustig en normaal denken.
Maar de beste manier is gewoon zorgen dat het niet zover komt en als je het aan voelt komen, er iets aan te doen. Het tegen zien te houden. Wat vreselijk moeilijk is als het in je persoonlijkheid zit.
Ik ben zelf een rustige jongen, maar zodra ik opgenaaid wordt of ik mijzelf in het nauw gedreven, dan ben ik staat om alles te slopen. En dat is heel lastig om tegen te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |