Uhuh... Naast de open haard hier staat zo'n heel grote koperen pot die eiiiiigenlijk voor haardhout bedoeld is, maar waar bij hem de snoeren in gepropt zitten als hij e.e.a. niet gebruikt, samen met de lege sigarendoosjes. En die doosjes mogen ook niet weg, want die kunnen lekker in de open haard als we die weer gebruiken straks. Stráks...quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:28 schreef yvonne het volgende:
Is het bij jullie mannen bij de computer ook altijd zo'n snoeren rotzooi?
Grappig hoe we dat beide anders interpreteren.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Op die onderste foto lijkt Banja te zeggen 'Há ha! Zeg jij maar foei, ik lig lekker bij het baasje op schoot!' D
Neuh, we interpreteren het haast hetzelfde, we zeggen het alleen iets andersquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Grappig hoe we dat beide anders interpreteren.
Kijk uit met je toetsenbord.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:36 schreef iteejer het volgende:
Toetsenbord staat dus in de hoek omdat hondje er op ging liggen
Oh daar kom je echt nooit achter hoor, dat kan echt van alles wezenquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:45 schreef yvonne het volgende:
Maar aan de hand van de foto's wat voor kruising zit er in godesnaam in?
Ik denk een soortement van hondachtigs of iets dergelijks maar pin me er niet aan vastquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:45 schreef yvonne het volgende:
Maar aan de hand van de foto's wat voor kruising zit er in godesnaam in?
Ik weet niet waar ik nou het meest om moet lachen bij deze 2 foto´squote:Op zondag 8 augustus 2010 13:28 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zien er alletwee wat betrapt uit.
Hondje relaxed op schoot
[ afbeelding ]
Is het bij jullie mannen bij de computer ook altijd zo'n snoeren rotzooi?
"Jullie chaotisch, ik chaotisch"quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik nou het meest om moet lachen bij deze 2 foto´sIk denk tóch de snoeren in combi met de snuit
Iteejers schuld, is ook de enige waarbij ze gaat zitten.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:41 schreef Harajuku. het volgende:
Je zou je eten ook in haar voerbak kunnen geven zodat je geen schooier hebt binnenkort
Ja, die kijk ik ook aan. Ben je net bezig om een hogere plek te krijgen, gaat Iteejer met haar aan de haal waardoor je nog verder naar beneden zaktquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Iteejers schuld, is ook de enige waarbij ze gaat zitten.
ze krijgt ook eten in haar voerbak.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:41 schreef Harajuku. het volgende:
Je zou je eten ook in haar voerbak kunnen geven zodat je geen schooier hebt binnenkort
Dat ze er bij hoort wanneer ze komt schooierenquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:02 schreef iteejer het volgende:
[..]
ze krijgt ook eten in haar voerbak.
dit zijn alleen maar wat kleine hapjes om haar het gevoel te geven dat ze er bij hoort
Ik zei je eten, niet haar eten.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:02 schreef iteejer het volgende:
[..]
ze krijgt ook eten in haar voerbak.
dit zijn alleen maar wat kleine hapjes om haar het gevoel te geven dat ze er bij hoort
quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:08 schreef iteejer het volgende:
ze komt niet schooieren.
maar loopt toevallig langs als ik aan het eten ben.
dat noemt men observeren hihiquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:08 schreef iteejer het volgende:
ze komt niet schooieren.
ff bewarenquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:08 schreef iteejer het volgende:
ze komt niet schooieren.
Ik hoor het al, dat beest heeft het al veel te goed bij julliequote:Op zondag 8 augustus 2010 19:08 schreef iteejer het volgende:
ze komt niet schooieren.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:48 schreef Greys het volgende:
Take two!
Ik dacht heel effe dat Iteejert ook ging springen!
Ja toch?quote:
Eensquote:Dit zijn echt de tofste filmpjes
Jaquote:
Iteejer ben jij Banja's baasje of Yvonne?quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:08 schreef iteejer het volgende:
ze komt niet schooieren.
Briljant! Ik zie dat ook helemaal voor me hequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:27 schreef yvonne het volgende:
Mevroi is dol op een avonddonker wandeltje, keispannend, van alles in de struiken, en van alles onder de auto's.
Want daar zitten ze: DE KATTEN!
En die zijn me toch mooi speelgoed!
Vooral als ze zich een boom in laten jagen, mooi man!
Alleen: een rode kat is het zat, finaal zat en komt sinds eergister met hoge rug en veel geblaas onder de auto vandaan gespoten met banja opeens en keihard in haar achteruit en dan maar vanaf een afstandje blaffend
Gisteravond was de rode kat het nog beuer en zette met hoge rug de achtervolging in, Banja spoot er vandoor, blaffend én jankend
Ze heeft hier bij de tuindeur nog lang naar buiten lopen staren
Onze heldin op schoot:
[ afbeelding ]
Dat klinkt als Banja die jullie wil domineren.quote:Op zondag 19 september 2010 15:09 schreef yvonne het volgende:
Zeg hondenkenners, wat is dit?!
Blaffen bijten wegspringen, bijten blaffen niet luisteren x een miljoen op een dag? Pas sinds een paar dagen?
Oh ja en dan ook nog tegen te opspringen en nog net niet rijden, maar je wel ff goed klemmen.
Puberteit?!
Dominantie. Alleen bij jou? of ook bij Iteejer? Zodra ze niet luistert, blaft, bijt of iets anders doet wat je niet aanstaat straffen. Stuur dr maar naar haar plek. Pas als ze normaal kan doen, mag ze eraf. En volhouden. Gaat ze naar 2 min weer de fout in, weer op dr plek.quote:Op zondag 19 september 2010 15:09 schreef yvonne het volgende:
Zeg hondenkenners, wat is dit?!
Blaffen bijten wegspringen, bijten blaffen niet luisteren x een miljoen op een dag? Pas sinds een paar dagen?
Oh ja en dan ook nog tegen te opspringen en nog net niet rijden, maar je wel ff goed klemmen.
Puberteit?!
Ze deed het zo goedquote:
De boom in kan ze.quote:Op zondag 19 september 2010 15:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat klinkt als Banja die jullie wil domineren.
Haar manier om te zeggen dat ze de baas over jullie is, in plaats van andersom.
Aww verlatingsangst. Maar mooi als dat het is want dan is het gewoon acting out denk ik dus weer even goed consequent zijn en dan zal ze haar verstand wel weer terugkrijgen.quote:Op zondag 19 september 2010 15:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
De boom in kan ze.
Zou het komen omdat we een week zijn weggeweest?
Kan hoor.quote:Op zondag 19 september 2010 15:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
De boom in kan ze.
Zou het komen omdat we een week zijn weggeweest?
Ja, weer alsof ze net uit het asiel komt. Dat wordt nooit meer vakantie, Yvonne!quote:Op zondag 19 september 2010 15:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan hoor.
"Ik ben zo blij dat jullie er weer zijn dat ik me belachelijk ga aanstellen omdat ik even niet weet wat ik met mezelf aan moet, joy joy joy"
Wat Hara ook zegt, even weer een paar dagen consequent zijn
Dat bijten is kut. Ook dat getrek een je sokken of mouw.quote:Op zondag 19 september 2010 15:43 schreef Harajuku. het volgende:
Bijten zou ik trouwens wel gelijk afstraffen en niet negeren, met bijten kunnen ze mij de pot op hoor. Als Charlie hapt zeg ik HEY, pas op hèEn dan ga ik met mn hand naar zijn bek en goed zo zeggen als hij niet hapt, en ehen als hij wel hapt. Dat gedrag uitlokken wanneer het nog vers in zijn geheugen zit dus, maar niet op een pestende manier.
Maar ik ken Banja niet dus ik weet niet wat bij haar werkt. Ik neem iig aan dat je geen fan bent van bijten
quote:
Hoe straf je dat af dan, dat bijten?quote:Op zondag 19 september 2010 15:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat bijten is kut. Ook dat getrek een je sokken of mouw.
Tieft op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |