Bederft zoiets weer niet dan, als het te lang blijft zitten?quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Iets erin trappen wat blijft plakken? Carnibest?
Ja, dat moet je er met warm weer geen dag in laten zittenquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Bederft zoiets weer niet dan, als het te lang blijft zitten?
Da's vers en moet koel bewaard worden, hoe zit dat dan als het te lang in zo'n Kong blijft plakken?
eind van de dag kong schoonmakenquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Bederft zoiets weer niet dan, als het te lang blijft zitten?
Da's vers en moet koel bewaard worden, hoe zit dat dan als het te lang in zo'n Kong blijft plakken?
Ik laat ze echt niet bijelkaarquote:
Wat een mooie honden zegquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:32 schreef Harajuku. het volgende:
Mn tante heeft een broertje van hem, dus we hebben er meestal twee over de vloer
http://i653.photobucket.com/albums/uu259/Vivvv/Hond/Pup13.jpg
http://i653.photobucket.com/albums/uu259/Vivvv/Hond/P1010037.jpg
Even als link om niet de aandacht van Banja weg te nemen
Ze zijn even oud.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:43 schreef Haaibaaike het volgende:
Dus de pup is van jouw tanteWat schatjes hé ..Banja is ook een lieverd hoor.
Jaaaa, met Retrievers moet je zwemmenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:33 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Wat een mooie honden zeg. Mijn nonkel had een labrador waar ik mee ben opgegroeid (ik ging constant spelen, lopen, zwemmen met die hond
), maar uiteindelijk is hij gestorven aan kanker
![]()
Aww, dat snoetjequote:
quote:
dat beest zoekt allemaal dingen op, die pakt ze in haar bek en dan komt ze aangestormd richting mij.quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:53 schreef Harajuku. het volgende:
Bwahahah, hoe ze op schoot zit/hangtWtf is dat
quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:53 schreef Harajuku. het volgende:
Bwahahah, hoe ze op schoot zit/hangtWtf is dat
dat snoetje is lief maar toch moet zij leren wat wel/niet mag.quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:45 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
Haar reactie op mijn "foei!"
quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:35 schreef Greys het volgende:
Dus yvonne roept foei en Iteejer geeft ei?
Daar komt het in het kort op neer, eigenlijk?
Ohh dearquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:35 schreef Greys het volgende:
Dus yvonne roept foei en Iteejer geeft ei?
Daar komt het in het kort op neer, eigenlijk?
Gaat ze mooi naar Iteejer toe en krijgt ze wat lekkersquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:45 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
Haar reactie op mijn "foei!"
Tuuuuuuuurlijk Iteejerquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:49 schreef iteejer het volgende:
Ze krijgt alleen het laatste hapje, als ik al klaar ben. Alleen niet nu, voor de foto
Zeg, ga je lekker?quote:En ze luistert prima. Alleen als ze wild is niet.
Zelf wijt ik dat meer aan het feit dat het een vrouwtje is, dan aan opvoeding, leeftijd of hond-zijn
quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Tuuuuuuuurlijk Iteejer
[..]
Zeg, ga je lekker?![]()
Ga zo door, het levert hilarische foto's opEn Banja heeft een onweerstaanbaar smoeltje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |