Wat een leukerdquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:42 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
Bal
af
terug
pak
los
Blijf
Snapt ze al ( min of meer)
Ze heeft nog geen seconde in de bench gezeten trouwens.
Simpel antwoord? iteejer heeft een piemol en jij laat over je heen lopenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:44 schreef yvonne het volgende:
Hallo ben ik weer.
Maar help, wil dit zeggen dat het een bijtertje is/wordt en waarom luistert ze wel naar een man en niet naar een vrouw en en en
Whelp?
Ja, iedereen zegt dat het niet mag, maar ik denk zelf dat de reden waarom je haar naar haar plek stuurt niet zoveel uitmaakt, als ze op de plek zelf maar niet gestoord wordt.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat hierboven allemaal gezegd wordt![]()
Pas alleen wel op dat de bench geen strafmethode gaat worden. De bench moet een veilige haven zijn, en geen plek waar een straf uitgezeten moet worden.
Eens. Ik kreeg ook op mijn flikkert en moest altijd naar mijn kamer.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, iedereen zegt dat het niet mag, maar ik denk zelf dat de reden waarom je haar naar haar plek stuurt niet zoveel uitmaakt, als ze op de plek zelf maar niet gestoord wordt.
Tenzij dat bijten te erg wordt natuurlijk
Ja, dat hebben ze zo door en ze zullen niet schromen om er gebruik van te maken hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:01 schreef yvonne het volgende:
Ik ben dus gewoon een watje en dat heeft die donder al door
Ze is zo goddommes pienter!
Grow some balls!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:01 schreef yvonne het volgende:
Ja, als ik Charlie beu ben gaat ie ook gewoon naar zn plek, en dan ligt ie daar gewoon lekker rustig. Foeteren bij zijn plek gebeurt niet, maar 't is precies wat jij zegt, plek = niet spelen. Dus verder ook no hard feelings bij Charlie, speeluurtje is gewoon even over en we doen de ogen even dicht.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Eens. Ik kreeg ook op mijn flikkert en moest altijd naar mijn kamer.
En het werkt prima als ik Baloe naar zijn plek stuur. Weet ie gelijk wat er loos is. Plek = niet spelen maar liggen.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat hebben ze zo door en ze zullen niet schromen om er gebruik van te maken hoorGewoon even een paar weken duidelijk laten merken dat jij toch echt boven haar staat. Dus spelen wanneer jij dat wil, aaien wanneer jij dat wil, eten wanneer jij dat wil.
Hoe krijgt ze eten? Gewoon de bak neerzetten en aanvallûh?
Eens, dat is ook wel belangrijkquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, als ik Charlie beu ben gaat ie ook gewoon naar zn plek, en dan ligt ie daar gewoon lekker rustig. Foeteren bij zijn plek gebeurt niet, maar 't is precies wat jij zegt, plek = niet spelen. Dus verder ook no hard feelings bij Charlie, speeluurtje is gewoon even over en we doen de ogen even dicht.
Ik zou beginnen met jou de baas over het eten maken. Dat jij een week de bak neerzet, en mevrouw moet gaan zitten en wachten totdat jíj zegt "Pak maar" of hoe je het noemen wil. Zitten, bak neerzetten, wachten, pak maar.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, de bak en iets uit de hand aannnemen gaat eigenlijk heel goed.
Ze krijgt ook pas als ze zachtjes doet.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:46 schreef yvonne het volgende:
Waar halen honden eigenlijk die uitgebreide trucendoos vandaan?
Goed, vandaag consequent gebleven, af, nee foei, mand. Negeren.
Zie ik 'r uit m'n ooghoek stilletjes naar mij toe kruipen en onder mn bureau, waar toch bijna geen plek is opgekruld gaan liggen.
Zielig kijkend.
Ja, alleen beslist ze nu wel zelf dat ze van haar plek mag komenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Awww
Ze laft je, omdat je haar van achter die tralies gered hebt!
Stilletjes toe kruipen is lief
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, alleen beslist ze nu wel zelf dat ze van haar plek mag komen
Ja, ik zie Charlie t ook zo doenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik had even niet begrepen dat het in een situatie was dat ze niet van haar plek mocht komen?
Dan is het iets minder lief inderdaad... maar wel grappig![]()
![]()
Ff quoten, 't is bijna een sig waardquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:01 schreef yvonne het volgende:
Samequote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:47 schreef Harajuku. het volgende:
Het eten doen wij trouwens nog steeds wel op deze manier, en elk jaar steken we de hand nog eens in de bak om er zeker van te zijn dat ie geen last van baknijd heeft
terug sturen. Ze moest toch in de mand?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:46 schreef yvonne het volgende:
Waar halen honden eigenlijk die uitgebreide trucendoos vandaan?
Goed, vandaag consequent gebleven, af, nee foei, mand. Negeren.
Zie ik 'r uit m'n ooghoek stilletjes naar mij toe kruipen en onder mn bureau, waar toch bijna geen plek is opgekruld gaan liggen.
Zielig kijkend.
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:54 schreef Greys het volgende:
Maar was het echt op een moment dat ze eigenlijk van jou in de mand moest blijven liggen?
(Ik zoek naar smoesjes voor Banja...)
quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jaen ik dacht echt: aaaaaaaaaaaaaaaaah kijk nou wat lief
Als de hond alleen bij je mag komen liggen wanneer jij dat zegt is er weinig verkeerd aan. Als de hond zelf beslist dat ie op de bank gaat kun je wel weer een rangorde probleem krijgen. Maar als jij nu gewoon goed bezig bent met hoger in de rangorde komen, en dat ook blijft volhouden, dan kan ze ook best op de bank zonder dat ze gelijk denkt dat ze nu de baas is. Tenzij je een heel dominante hond hebt natuurlijk, maar dat is Banja niet denk ik. Banja neemt gewoon je hand als je een vinger geeft om het toch maar te proberen, maar die krijg je verder wel makkelijk op haar plek denk ikquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:45 schreef yvonne het volgende:
Jeij!
Ze springt niet meer tegen je op als je thuiskomt
Het kuitenbijten gaat al een stuk beter!
Nu pakt ze je snel in je kuit gaat meteen braaf zitten en daarna meteen op d'r rug.
Top, echt
Goed,
boek gekocht.
Nou... het bank liggen.
Blabla fout blabla zelfde plek rangorde jahdahjadah, dat weten we, het is fout, boehoehoe.
Maar het boek vond het ook fout als de hond lekker tegen je aan komt liggen, want dan is hij de baas.
En daar heb ik ? bij.
Ik ken toch echt zat honden die gewoon lekker tegen je aan komen liggen en die zijn echt zo onderdanig als de pest..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |