Het zal wel erg wennen zijn voor haar, ze heeft best lang in het asiel gezeten toch?quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
Oh, wat een vreselijk wijs, lief, mooi koppie heeft ze! Wat is ze leuk!
Dat dacht mijn hond ook toen ie een half jaar was. En die verbouwereerde kop toen ie weer boven water kwam.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:39 schreef iteejer het volgende:
Vanmorgen dacht ze dat ze best met die eenden kon spelen, gewoon een beetje over het kroos lopen. Jawel, plons. Totaal koppie onder. Dat koppie kwam gelijk weer boven water, geheel verbijsterd.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:56 schreef swollywood het volgende:
[..]
Dat dacht mijn hond ook toen ie een half jaar was. En die verbouwereerde kop toen ie weer boven water kwam.
Ik heb toch destijds zeker een kwartier nodig gehad om bij te komen van het lachen.
Jeetje zeg, waar heeft zij al die tijd gezeten? Neem toch aan dat ze voor het asiel iig een huis heeft gehad? Dat ze intelligent is kun je goed zien op de onderste fotoquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:39 schreef iteejer het volgende:
We hebben nog geen goede foto's, alleen een paar in de gauwigheid genomen:
[ afbeelding ]
In de buurt van het asiel
[ afbeelding ]
Aan de wandel: goed kijken en goed ruiken, alles in de gaten houden!
[ afbeelding ]
In de auto: alles wat beweegt is geweldig!
Vrijwel alles lijkt nieuw voor het beest. Eerst schrok ze zich de tering als we een auto passeerden Woesshh, en daar ging die kop.
De eerste brug onderdoor? duiken op de achterbank, huh, wat is dat?
De tv was ook al een wonder. Heh? Er beweegt iets?
Vanmorgen dacht ze dat ze best met die eenden kon spelen, gewoon een beetje over het kroos lopen. Jawel, plons. Totaal koppie onder. Dat koppie kwam gelijk weer boven water, geheel verbijsterd. De waterkant blijft heel interessant, alleen schuifelt ze er nu op haar buik naar toe, bang ineens weer weg te zakken.
Een reiger - ook leuk om uit te dagen. Maar help, de reiger vliegt weg, toch wel erg groot zo met die vleugels - duiken dus maar!
quote:
Daar is ze veel te nieuwsgierig/ leergierig voorquote:Op zondag 27 juni 2010 02:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat hele concept naast is haar onbekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |