Neequote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:13 schreef SolidasRock het volgende:
Geen naamtopic, geen "waar...", ik hoop dat enkele mensen nu wel tevreden zijn![]()
Ik ben trots op je!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:13 schreef SolidasRock het volgende:
Geen naamtopic, geen "waar...", ik hoop dat enkele mensen nu wel tevreden zijn![]()
Je bent echt nooit tevreden he...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:14 schreef Civilian het volgende:
[..]
NeeDit soort TT's trekken rare snuiters aan
* Civilian meldt zicht
Komt omdat ik 'n rare snuiter benquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je bent echt nooit tevreden he...![]()
![]()
Mag jij de billen, ga ik voor de borsten. Lijkt mij een eerlijke verdeling.quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:00 schreef Flappekz het volgende:
Ik neem aan dat het alleen om vrouwenbillen gaat he
quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:00 schreef Flappekz het volgende:
Ik neem aan dat het alleen om vrouwenbillen gaat he
quote:
Verkeerde kant op gedraaid en uit bed gevallen?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:35 schreef Jill-RMC het volgende:
Mmm ik ging me om 9.00 uur alleen nog even een half uurtje omdraaien.....mislukt
Staat best nog een fris windje volgens mij?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:04 schreef tuintegel het volgende:
Is het raar als ik schrijf dat ik het nog best koud vind aan het strand? Billen en borsten trouwens
Het waddeneiland heet dan ook Vlieland. En de plassen heten de Vlietlanden.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:11 schreef SolidasRock het volgende:
We gaan naar vlietland. (dat plasje bij Leiden en niet de waddeneiland)
Ja inderdaad!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Staat best nog een fris windje volgens mij?
Ja, hier ook. Cool man, allemaal flyby's van de veteranendagquote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:21 schreef Civilian het volgende:
Zo.. mn bureau begint gewoon te trillen omdat er een zooi helikopters overvliegt..
Ik had eerst zoiets van "wat overkomt mij nou"quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, hier ook. Cool man, allemaal flyby's van de veteranendag
Hierboven het strand net ook! Vier stuks, en ik heb meteen een kind dat besloten heeft piloot te worden:')quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, hier ook. Cool man, allemaal flyby's van de veteranendag
Er kwam hier thuis van alles over, helikopters, oude straaljagers, jonge straaljagers ... nice!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:27 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik had eerst zoiets van "wat overkomt mij nou"Toen ik mn muziek wat zachter zette hoorde ik 't "flop flop" van de helikopters
Mjah heb hier 't uitzicht niet echt om uitgebreid de floppers te kunnen bestuderenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Er kwam hier thuis van alles over, helikopters, oude straaljagers, jonge straaljagers ... nice!
heb gister nog IN een helicopter gezetenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:33 schreef Civilian het volgende:
[..]
Mjah heb hier 't uitzicht niet echt om uitgebreid de floppers te kunnen bestuderen
nja ik hou wel van af en toe afwisseling hoorquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mag jij de billen, ga ik voor de borsten. Lijkt mij een eerlijke verdeling.
Ik ook! Linkerborst, dan weer een rechterborst!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
nja ik hou wel van af en toe afwisseling hoor
Daar hebben meer gezinsleden last vanquote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ook! Linkerborst, dan weer een rechterborst!
Ws nog voor een hongerloontje ookquote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:39 schreef Civilian het volgende:
Je zal maar de hele dag op een kruispunt in de brandende zon moeten staan om om de paar minuten de wissel om te moeten gooien voor de trams..
Erfelijk belast waarschijnlijk.quote:
Vanavond tijd en zin in een bakkie? uurtje of 20.40? (ben denk 20.30 thuis)quote:
Ze wil van alles worden ook circus artiestequote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en tuintegel, dat slijt vanzelf weer die beroepskeuze
Hebben verjaardag vanavondquote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:55 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Vanavond tijd en zin in een bakkie? uurtje of 20.40? (ben denk 20.30 thuis)
Okidokie!! veel plezier!quote:
Thanks! Jij ook, maar dat komt vast wel goedquote:
Lekkerquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:04 schreef Civilian het volgende:
Zo, ff een klerelading aan fruit gehaald en straks maar eens vruchtenyoghurt makenmet dit weer vind ik dat lekkerder als avond eten dan warm voer
Soepje is 't wel een beetje te warm voor iddquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:05 schreef GotC het volgende:
LekkerIk wilde eerst lekker soepje met stokbroodje eten..maar het is eigenlijk best warm ja
Wat eten we dan? Salade?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:05 schreef GotC het volgende:
[..]
Thanks! Jij ook, maar dat komt vast wel goed
[..]
LekkerIk wilde eerst lekker soepje met stokbroodje eten..maar het is eigenlijk best warm ja
Kun je nagaan hoe we hier gaan zweten van de daging roedjak (pittig rundvlees) en de sajoer (smabal) boontjes!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:11 schreef Civilian het volgende:
Soepje is 't wel een beetje te warm voor iddDe soep die je dan naar binnenkrijg zweet je er gelijk weer uit
Mies viert zn verjaardag...anders neem je toch ff je billen mee daarheen?quote:
Maak mij ff jaloersquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe we hier gaan zweten van de daging roedjak (pittig rundvlees) en de sajoer (smabal) boontjes!
Bij deze!quote:
Smabal klinkt smerigquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe we hier gaan zweten van de daging roedjak (pittig rundvlees) en de sajoer (smabal) boontjes!
Ik heb alleen laatst van iemand gehoord die bij dierenasiel werkt dat er al minsten 1 kat in nederland die dood is gegaan door zo'n ding.... dus let opquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:11 schreef Civilian het volgende:
Zo, mn kat is ook gelukkig met z'n beessie
[..]
Soepje is 't wel een beetje te warm voor iddDe soep die je dan naar binnenkrijg zweet je er gelijk weer uit
Aaah, ik weet niet of hij dat leuk vind...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mies viert zn verjaardag...anders neem je toch ff je billen mee daarheen?
Denk niet dattie dat erg zou vinden, maar als je meer visite krijgt is t idd een ander verhaal....Veel plezier iig vanavond!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:39 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Aaah, ik weet niet of hij dat leuk vind...![]()
Maar naast billen krijg ik nog meer visite, weet niet tot hoe laat doe blijven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |