Neequote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:13 schreef SolidasRock het volgende:
Geen naamtopic, geen "waar...", ik hoop dat enkele mensen nu wel tevreden zijn![]()
Ik ben trots op je!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:13 schreef SolidasRock het volgende:
Geen naamtopic, geen "waar...", ik hoop dat enkele mensen nu wel tevreden zijn![]()
Je bent echt nooit tevreden he...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:14 schreef Civilian het volgende:
[..]
NeeDit soort TT's trekken rare snuiters aan
* Civilian meldt zicht
Komt omdat ik 'n rare snuiter benquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je bent echt nooit tevreden he...![]()
![]()
Mag jij de billen, ga ik voor de borsten. Lijkt mij een eerlijke verdeling.quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:00 schreef Flappekz het volgende:
Ik neem aan dat het alleen om vrouwenbillen gaat he
quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:00 schreef Flappekz het volgende:
Ik neem aan dat het alleen om vrouwenbillen gaat he
quote:
Verkeerde kant op gedraaid en uit bed gevallen?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:35 schreef Jill-RMC het volgende:
Mmm ik ging me om 9.00 uur alleen nog even een half uurtje omdraaien.....mislukt
Staat best nog een fris windje volgens mij?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:04 schreef tuintegel het volgende:
Is het raar als ik schrijf dat ik het nog best koud vind aan het strand? Billen en borsten trouwens
Het waddeneiland heet dan ook Vlieland. En de plassen heten de Vlietlanden.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:11 schreef SolidasRock het volgende:
We gaan naar vlietland. (dat plasje bij Leiden en niet de waddeneiland)
Ja inderdaad!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Staat best nog een fris windje volgens mij?
Ja, hier ook. Cool man, allemaal flyby's van de veteranendagquote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:21 schreef Civilian het volgende:
Zo.. mn bureau begint gewoon te trillen omdat er een zooi helikopters overvliegt..
Ik had eerst zoiets van "wat overkomt mij nou"quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, hier ook. Cool man, allemaal flyby's van de veteranendag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |