Mag ik je er trouwens subtiel op wijzen dat je lid bent van de hyves: NIET SCHELDEN MET ZIEKTES!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:45 schreef Braddie het volgende:
IK ZIT DIT NU AL EEN TIJD TE VOLGEN....
IS ER WAT MIS IN JULIE HOOFDEN OF ZO?
GA LEKKER NAAR BED OF ZO, BEETJE KANSLOOS OM DIT ALLEMAAL ONLINE TE GOOIEN, INCLUSIEF EEN FOTO VAN MIJN MOEDER!!!!! WAT BEN JE DAN VOOR EEN KANKER DEBIEL!!
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:45 schreef Braddie het volgende:
GA LEKKER NAAR BED OF ZO, BEETJE KANSLOOS OM DIT ALLEMAAL ONLINE TE GOOIEN, INCLUSIEF EEN FOTO VAN MIJN MOEDER!!!!! WAT BEN JE DAN VOOR EEN KANKER DEBIEL!!
Ja, die autist die spiegelfoto's maakte. Was vanmiddag vooral een grote hit. Op pagina 6 staan dr nog wat fotos van hem.quote:
dat dit kan in nederland.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:53 schreef Ugjerke het volgende:
OPEN UW OGEN HET ZIJN DE HOGE MENSEN IN DEN HAAG DIE DIT COMPLOT HEBBEN BEDACHT LAAT U NIET BEDRIEGEN! HET IS ONS NEDERLAND. DE KOUDE OORLOG WAS GEWOON EEN TRUC OM HET HOMO HUWLIJK LEGAAL TE MAKEN. MAAR DE OVERHEID WIL ZO ALLEEN GELD VERDIENEN AAN MEDICIJNEN TEGEN AIDS.
Moeder heeft tetten tot haar oren!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:54 schreef Golaso het volgende:
[..]
Ja, die autist die spiegelfoto's maakte. Was vanmiddag vooral een grote hit. Op pagina 6 staan dr nog wat fotos van hem.
Zijn er pics van zn moeder gepost? Dat gaat te ver, het was leuk om even wat te fucken maar weet ook waar je moet stoppen met graven in iemands privacy
OPEN UW OGEN HET ZIJN DE HOGE MENSEN IN DEN HAAG DIE DIT COMPLOT HEBBEN BEDACHT LAAT U NIET BEDRIEGEN! HET IS ONS NEDERLAND. DE KOUDE OORLOG WAS GEWOON EEN TRUC OM HET HOMO HUWLIJK LEGAAL TE MAKEN. MAAR DE OVERHEID WIL ZO ALLEEN GELD VERDIENEN AAN MEDICIJNEN TEGEN AIDS.quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:53 schreef Ugjerke het volgende:
OPEN UW OGEN HET ZIJN DE HOGE MENSEN IN DEN HAAG DIE DIT COMPLOT HEBBEN BEDACHT LAAT U NIET BEDRIEGEN! HET IS ONS NEDERLAND. DE KOUDE OORLOG WAS GEWOON EEN TRUC OM HET HOMO HUWLIJK LEGAAL TE MAKEN. MAAR DE OVERHEID WIL ZO ALLEEN GELD VERDIENEN AAN MEDICIJNEN TEGEN AIDS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
30 graden in mijn lichaam, dat is geen feest!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:56 schreef Seam het volgende:
Linkje naar het topic van geluidstechnicus?
Of via Pm
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:45 schreef Braddie het volgende:
Bedanktquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:57 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
30 graden in mijn lichaam, dat is geen feest!
Daar begon het mee
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:59 schreef Socios het volgende:
Wederom opgeschoond. Ontopic graag!
Jij bent nog nooit gekomenquote:
Das gel.quote:
Bradley aan de top!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:01 schreef Jimbo het volgende:
is dit niet de 2e keer dat bradje al genaait word door fok ? staat me nog iets bij van een tijd geleden
GAST IK ZOU ECHT KENKERSNEL NAAR DE DOKTER GAAN WANT VOLGENS MIJ HEB JE EEN SOA!!!!!!quote:
Daar had ik mijn oude account nogquote:
fap fap flopquote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]![]()
wat mij betreft veranderen jullie de faalwijzer van richting naar theTemperTrap
thats too loud, for grannyquote:
En dan leek het alsof je knoflooksaus op die foto had gesmeerd. Spikkeltjes erin.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:03 schreef TheTemperTrap het volgende:
ik had nog van het eten wat knoflooksaus moeten bewaren
Kutband siewosie.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]![]()
wat mij betreft veranderen jullie de faalwijzer van richting naar theTemperTrap
Ze is toch doof.quote:
In wat?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:07 schreef Maisnon het volgende:
Gooi er een paar kleuterbans tegenaan. Ik vind het zielig voor Bradley, vooral omdat hij best een eind is gekomen de afgelopen jaren (niet lullig bedoeld)
in barbaraquote:
Weet jij veel hoe zijn sperma eruitziet.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:09 schreef Penisbaard het volgende:
"Kom, ik pleur wat doorzichtige gel op een foto, dat lijkt net op sperma"
Leer 'm dan een baas zijn.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:09 schreef Penisbaard het volgende:
die was wel kk geniaal mattiequote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:09 schreef Penisbaard het volgende:
niet zo zeuren mais, je zou beter moeten weten.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:07 schreef Maisnon het volgende:
Gooi er een paar kleuterbans tegenaan. Ik vind het zielig voor Bradley, vooral omdat hij best een eind is gekomen de afgelopen jaren (niet lullig bedoeld)
Ja hoe weet hij dat eigenlijkquote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:09 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Weet jij veel hoe zijn sperma eruitziet.
Jij zou de politiek in moeten. Eerst zelf een topic aanmaken en dan terugkrabbelen en ons de schuld geven hiervanquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:46 schreef Braddie het volgende:
Nog erger...
Barbara belachelijk maken, is er iets mis of zo?
Ik heb het hartstikke gezellig met haar gehad, en thanks to you guys wil ze niet meer met me praten heb ik het idee..
FOK.NL
BEDANKT
Hij had er zelf alleen weinig moeite mee heb ik het idee en het was niet zo'n schandaal als iemand die gaat zeiken op een chick die hij eigenlijk wil, terwijl ze zelf al bezet is.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:10 schreef NotYou het volgende:
Wat, niet alleen heb ik 't originele topic gemist, er is ook een hyves incident met geluidstechnicus geweest?
Doe het voor het vaderland.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:13 schreef Seam het volgende:
Die foto in een berichtje naar de Hyves van de moeder sturen gaat wel te ver he
Voor mij gaat niks te ver, PM de link van die hyves maarquote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:13 schreef Seam het volgende:
Ja hahaquote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:13 schreef Seam het volgende:
link ?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:13 schreef Seam het volgende:
Je weet Bradleys hyves toch welquote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:15 schreef baggerbart het volgende:
[..]
Voor mij gaat niks te ver, PM de link van die hyves maar
Iemand die wel verstand heeft van privacy en internet hequote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:15 schreef DaggerOne het volgende:
Die hyves van die moeder is afgeschermd...
quote:
Misschien bedoelde hij dat dr siliconenborsten zijn gaan lekken ?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:12 schreef Penisbaard het volgende:
Uiteindelijk is
[ afbeelding ]
toch wel de faal van de week.
Gitaarskills nog niet.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:13 schreef rijsttafel het volgende:
Nou, keyboard en gitaar skilz heeft ie wel die gekke Brad.
http://www.youtube.com/user/bradleyexperience
Rot op hiermee. Niet grappig.quote:
dat is te merken, fatsoenlijke gitaar ook niet.quote:
Ow, ik dacht dat het aan m'n speakers lag.quote:
haahahahahah ik ga helemaal stuk hierquote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:17 schreef DaggerOne het volgende:
Die gast heeft die foto ook gewoon uitgeprint![]()
We wachten afquote:Je bericht is verstuurd naar toniavanboxtel
Braddie Brotherquote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:18 schreef Braddie het volgende:
Crappy Crafter van 150euro. geleend van vriend.
+ kut versterker.
Je wil stiekem een podium om beroemd te worden als muzikant en post je ff pics van een random br33z4ah?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:18 schreef Braddie het volgende:
Crappy Crafter van 150euro. geleend van vriend.
+ kut versterker.
Ervaring?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:20 schreef Jimbo het volgende:
beetje lotion + water mengen. geeft vaak t mooiste effect
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |