Ze is toch doof.quote:
In wat?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:07 schreef Maisnon het volgende:
Gooi er een paar kleuterbans tegenaan. Ik vind het zielig voor Bradley, vooral omdat hij best een eind is gekomen de afgelopen jaren (niet lullig bedoeld)
in barbaraquote:
Weet jij veel hoe zijn sperma eruitziet.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:09 schreef Penisbaard het volgende:
"Kom, ik pleur wat doorzichtige gel op een foto, dat lijkt net op sperma"
Leer 'm dan een baas zijn.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:09 schreef Penisbaard het volgende:
die was wel kk geniaal mattiequote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:09 schreef Penisbaard het volgende:
niet zo zeuren mais, je zou beter moeten weten.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:07 schreef Maisnon het volgende:
Gooi er een paar kleuterbans tegenaan. Ik vind het zielig voor Bradley, vooral omdat hij best een eind is gekomen de afgelopen jaren (niet lullig bedoeld)
Ja hoe weet hij dat eigenlijkquote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:09 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Weet jij veel hoe zijn sperma eruitziet.
Jij zou de politiek in moeten. Eerst zelf een topic aanmaken en dan terugkrabbelen en ons de schuld geven hiervanquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:46 schreef Braddie het volgende:
Nog erger...
Barbara belachelijk maken, is er iets mis of zo?
Ik heb het hartstikke gezellig met haar gehad, en thanks to you guys wil ze niet meer met me praten heb ik het idee..
FOK.NL
BEDANKT
Hij had er zelf alleen weinig moeite mee heb ik het idee en het was niet zo'n schandaal als iemand die gaat zeiken op een chick die hij eigenlijk wil, terwijl ze zelf al bezet is.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:10 schreef NotYou het volgende:
Wat, niet alleen heb ik 't originele topic gemist, er is ook een hyves incident met geluidstechnicus geweest?
Doe het voor het vaderland.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:13 schreef Seam het volgende:
Die foto in een berichtje naar de Hyves van de moeder sturen gaat wel te ver he
Voor mij gaat niks te ver, PM de link van die hyves maarquote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:13 schreef Seam het volgende:
Ja hahaquote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:13 schreef Seam het volgende:
link ?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:13 schreef Seam het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |