Oh?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:49 schreef ThePianoMan het volgende:
hij weet dat ik hem gezien heb, daarom sluit hij dit topic niet.
mensen die de hele dag thuis zijnquote:
Er was hier heul geen voetbalwedstrijd vandaag trouwens.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:52 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Oh oke, dan heb ik je verward met iemand anders, sorry. Slotje kan!
hoe bedoel je hier?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:53 schreef o.us het volgende:
[..]
Er was hier heul geen voetbalwedstrijd vandaag trouwens.
helemaal wel. Portugal - Brazilie in Cafe Lisboa!quote:
Krijgen ze tegenwoordig gratis van de gemeente.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:55 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
helemaal wel. Portugal - Brazilie in Cafe Lisboa!
Viel me wel op dat er best veel 'jongeren' die in enorm dure auto's rijden. Ook zo'n kleine etter op een groene motorquadWeet jij hoe ze aan dat geld komen? Vaak tijdelijke Duitse platen.
Oh zo! ik dacht al.. het was wel een beetje verdacht allemaal. Hoe heet die hele lange straat bij het station trouwens?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:58 schreef o.us het volgende:
[..]
Krijgen ze tegenwoordig gratis van de gemeente.
Met al die wolkenkrabbers bedoel je?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:00 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Oh zo! ik dacht al.. het was wel een beetje verdacht allemaal. Hoe heet die hele lange straat bij het station trouwens?
dan had hij ze iemand al aangesmeerd.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:01 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
IK HEB O.US ECHT WELEENS GEZIEN MAAR ZONDER FIETSEN
Dat is het Weena.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:02 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
ja en dat viaduct. waar iedereen 100 rijdt.
obvious troll enzoquote:
Die straat heet gewoon zoquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:04 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
straat, geen ander woord voor pik
rotterdam je weet nooit wat je tegenkomt he.quote:
reed gehatquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:08 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
rotterdam je weet nooit wat je tegenkomt he.
heb 3 pikken in me reed gehat en ook nog voetbal wedstrijd gezien en ook nog gegeten
ik ga vaker in rotterdam komnen
blijdorp is er naast tochquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:15 schreef Merkie het volgende:
Het is ook mijn droom o.us nog eens in het wild te spotten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kom maarquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:05 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
kabouter ik heb zin om mijn pik in jouw reet te pompen
hou je bek sukkelquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:16 schreef Flashwin het volgende:
TS zoekt aandacht omdat hij eenzaam is.
Hierbij.
hedikhuizen, weet je nog?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:31 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vind je 't gek dat je op internet zit.
jeps, maargoed binnenkort naar delftquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:34 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
is dat serieus je woonplaats? in welke van de 2 straten woon je dan?is het wel betegeld of
Ik moest hardop lachen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:31 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vind je 't gek dat je op internet zit.
edit: ik hoef de weg niet eens te vragen, er is maar 1 weg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bakkes jijquote:
Echt nie.quote:
Rotterdam stikt niet van het staal (fietsen, red.), maar van het blik (auto's, red.).quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:47 schreef ThePianoMan het volgende:
antiklacht 1: o.us had twee fietsen bij zich
ok, bedankt voor de mededelingquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Rotterdam stikt niet van het staal (fietsen, red.), maar van het blik (auto's, red.).
Amsterdam is eigenlijk ook een truttige stad (Chickentown, red.).quote:
Neeeee, nu!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:53 schreef ThePianoMan het volgende:
ik heb nog wel 10 grappen over die woonplaats van hem, maar dat moet morgen komen.
Dan wacht je maar even daarmee.quote:
Wanneer kom je hier wonen?quote:
waar is hier? bij jou?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kwam zo het dorp van kutkabouter in.. zie ik die boederijen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:58 schreef ThePianoMan het volgende:
Oke een hele goede:
wie zijn de buren van kutkabouter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kwam zo het dorp van kutkabouter in.. zie ik die boederijen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb ze allebei al vaker gehoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(![]()
Nee in onze goddelijke stad natuurlijk.quote:
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?![]()
Oke een hele goede:
wie zijn de buren van kutkabouter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kwam zo het dorp van kutkabouter in.. zie ik die boederijen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
die van die straat niet.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:59 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik heb ze allebei al vaker gehoord
ik heb er ook nog een paar over de inwoners en de infrastructuur![]()
Nou dat is er niet zo veel dus.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:01 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
die van die straat niet.
ik heb er ook nog een paar over de inwoners en de infrastructuur
bierer is fuclein likekkerThat moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.![]()
Hier ermee dan.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:02 schreef Panzerknacker666 het volgende:
bierer is fuclein likekkerHeddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
ous zet al de hele dag slotjes, die komt niet buiten hoor!Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Was laatst in Hedikhuizen... het is echt zo arm.. toen ik probeerde kutkabouters huis binnen te komen, zat ik al in de achtertuin
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat doet ie met z'n linkerhand. Die andere heeft het te druk.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:03 schreef stevenmac26 het volgende:
ous zet al de hele dag slotjes, die komt niet buiten hoor!Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Maar kabouters leven toch in een tuin, dus kutkabouters ook.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:04 schreef ThePianoMan het volgende:
Was laatst in Hedikhuizen... het is echt zo arm.. toen ik probeerde kutkabouters huis binnen te komen, zat ik al in de achtertuin
![]()
![]()
![]()
![]()
dat is de 1e faalhaas van vanavond die net doet of ie niet meer kan typenquote:![]()
en die laatste grap was wel heel slecht van piano
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(![]()
I don't care.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:05 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dat is de 1e faalhaas van vanavond die net doet of ie niet meer kan typen![]()
dat is irritant, zo met de muis rechtsquote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat doet ie met z'n linkerhand. Die andere heeft het te druk.
gelukkig zou ik daar geen last van hebben, ik ben de ideale mod
hedikhuizen is zo vies dat ik mijn schoenen moet vegen als ik kutkabouters huis UIT ga.
![]()
![]()
![]()
![]()
edit: wacht hij klopt niet![]()
![]()
Deze snap ik niet.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:06 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dat is irritant, zo met de muis rechts
Oke een hele goede:
wie zijn de buren van kutkabouter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kwam zo het dorp van kutkabouter in.. zie ik die boederijen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kom niet meer bij...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik vond je tof, maar nu moet je niet klachten openen over Rotterdam.Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed![]()
Maar als je 1x zachtjes blaast dan zijn die paar straten weg.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:08 schreef ThePianoMan het volgende:
damens en heren, genoeg gelachen vanavond![]()
![]()
morgen weer!
nou gewoon, dan zit ie met rechts te fappen, en dan moet ie met z'n linkerhand de muis bedienen met slotjes zetten, dat schiet niet opquote:ik daarentegen ben linkshandig, dus ik zou de ideale mod zijn wat dat betreft
bie is elekrerThat moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.![]()
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:09 schreef ThePianoMan het volgende:
ze zijn zo dik in hedikhuizen dat ze zweten zonder te rennen.
Rotterdamhaters,
Ik daag u uit tot een gevecht van man tot man.
En garde!
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed![]()
Ah oke.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:09 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
nou gewoon, dan zit ie met rechts te fappen, en dan moet ie met z'n linkerhand de muis bedienen met slotjes zetten, dat schiet niet opik daarentegen ben linkshandig, dus ik zou de ideale mod zijn wat dat betreft
ik heb volgens mij O.us ook een keer gezien, op een fiets op de Coolsingel tussen Hofplein en Beursplein.
overigens![]()
![]()
ROTTERDAM
![]()
![]()
![]()
![]()
Rotterdam zet homo's in met een musketierspak?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:16 schreef rijsttafel het volgende:
Rotterdamhaters,
Ik daag u uit tot een gevecht van man tot man.
En garde!
[ afbeelding ]
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin![]()
Mensen die haten op Rotterdam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:19 schreef poo het volgende:
Mensen die haten op Rotterdam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je vervuilt mn topic sukkel. Hoeveel inhoud staat er nou in je post?!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: