Oh?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:49 schreef ThePianoMan het volgende:
hij weet dat ik hem gezien heb, daarom sluit hij dit topic niet.
mensen die de hele dag thuis zijnquote:
Er was hier heul geen voetbalwedstrijd vandaag trouwens.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:52 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Oh oke, dan heb ik je verward met iemand anders, sorry. Slotje kan!
hoe bedoel je hier?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:53 schreef o.us het volgende:
[..]
Er was hier heul geen voetbalwedstrijd vandaag trouwens.
helemaal wel. Portugal - Brazilie in Cafe Lisboa!quote:
Krijgen ze tegenwoordig gratis van de gemeente.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:55 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
helemaal wel. Portugal - Brazilie in Cafe Lisboa!
Viel me wel op dat er best veel 'jongeren' die in enorm dure auto's rijden. Ook zo'n kleine etter op een groene motorquadWeet jij hoe ze aan dat geld komen? Vaak tijdelijke Duitse platen.
Oh zo! ik dacht al.. het was wel een beetje verdacht allemaal. Hoe heet die hele lange straat bij het station trouwens?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:58 schreef o.us het volgende:
[..]
Krijgen ze tegenwoordig gratis van de gemeente.
Met al die wolkenkrabbers bedoel je?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:00 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Oh zo! ik dacht al.. het was wel een beetje verdacht allemaal. Hoe heet die hele lange straat bij het station trouwens?
dan had hij ze iemand al aangesmeerd.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:01 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
IK HEB O.US ECHT WELEENS GEZIEN MAAR ZONDER FIETSEN
Dat is het Weena.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:02 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
ja en dat viaduct. waar iedereen 100 rijdt.
obvious troll enzoquote:
Die straat heet gewoon zoquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:04 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
straat, geen ander woord voor pik
rotterdam je weet nooit wat je tegenkomt he.quote:
reed gehatquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:08 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
rotterdam je weet nooit wat je tegenkomt he.
heb 3 pikken in me reed gehat en ook nog voetbal wedstrijd gezien en ook nog gegeten
ik ga vaker in rotterdam komnen
blijdorp is er naast tochquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:15 schreef Merkie het volgende:
Het is ook mijn droom o.us nog eens in het wild te spotten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kom maarquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:05 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
kabouter ik heb zin om mijn pik in jouw reet te pompen
hou je bek sukkelquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:16 schreef Flashwin het volgende:
TS zoekt aandacht omdat hij eenzaam is.
Hierbij.
hedikhuizen, weet je nog?quote:
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |