ja en in deze een clown, whatchagonnado'boutit?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:10 schreef Socios het volgende:
In dat andere nachtbaggertopic stond tenminste nog een chick in de OP.
het ging zeg maar om het clown aspect van het plaatje...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Spelletje ribben tellen ofzo? Kijk dat grietje links.
Niet zo serieus doen johquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:18 schreef Furdinand het volgende:
[..]
het ging zeg maar om het clown aspect van het plaatje...
ik heb ook een douchequote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Er is zelfs geen plek voor jou meer.
Ze duiken straks mijn bedje in.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
Er is zelfs geen plek voor jou meer.
Wat een gratenkutten man .quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:07 schreef -Datdus- het volgende:
OPEN UW OGEN HET ZIJN DE HOGE MENSEN IN DEN HAAG DIE DIT COMPLOT HEBBEN BEDACHT LAAT U NIET BEDRIEGEN! HET IS ONS NEDERLAND. DE KOUDE OORLOG WAS GEWOON EEN TRUC OM HET HOMO HUWLIJK LEGAAL TE MAKEN. MAAR DE OVERHEID WIL ZO ALLEEN GELD VERDIENEN AAN MEDICIJNEN TEGEN AIDS.
nee monkhool, hij moest nog langer...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:10 schreef Winner_Taco het volgende:
CCCCombobreaker
Deze gaat naar de hall of fame
ik ga je aids geven.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:10 schreef Winner_Taco het volgende:
CCCCombobreaker
7 gekquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:10 schreef Nielsch het volgende:
[..]
nee monkhool, hij moest nog langer...
FFFFUUUUCKKKK YOOOUUUUquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:10 schreef Winner_Taco het volgende:
CCCCombobreaker
met danks aan je boy BMAquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:10 schreef Winner_Taco het volgende:
CCCCombobreaker
No problemo , als je assistentie nodig hebt bij je achiements PM me dan .quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |