Ik pinkte een traan weg, echt. Wow, wat ziet Ray er nog goed uit (ten opzichte van Simon & Garfunkel bijv) en nog goed bij stem ook. Wow.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:14 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Niet de hele dag, maar ze hebben ontzettend veel uitgezonden. Heb een shitload aan uitzendingen van BBC2, 3 en 4 op de recorder staan. Alleen Muse gelijk weggegooid, ik zet nog liever een Queen-LP op. De oude classics aan het eind van de set waren toch wel briljant om te horen, maar dat hele spektakel hoeft voor mij allemaal niet zo. (Heb ze 2 keer live gezien jaren terug).
Heb vanmiddag al wel Ray Davies bekeken, voor mij het hoogtepunt. Uitzending was veel te kort, maar het emotionele eerbetoon aan de vorige week overleden originele Kinks-bassist Pete Quaife was prachtig. En "Waterloo Sunset" op Glastonbury zal ook moeilijk overtroffen kunnen worden.
Kan nog best een aardig stukje zingen, die Ray.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:47 schreef friekin_ het volgende:
Wow, wat ziet Ray er nog goed uit (ten opzichte van Simon & Garfunkel bijv) en nog goed bij stem ook. Wow.
net nu het afgelopen is met Stevie.quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 00:57 schreef zeebeschuit het volgende:
Heerlijk toch dat ouderwetse preutse gedrag hier. "this performance contains inappropriate language" bij Faithless
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |