Beautiful.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:50 schreef maartjeh het volgende:
What a beautifull day.
/ Uh ja, dat staat los van de kamer-shit enzo.
Nee, het spijt mij, ik moet duidelijk zijn.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, ik denk dat het niet duidelijk genoeg was voor me. sorry.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:10 schreef Rookert het volgende:
Zon, vlees, stokbrood, salade, wijn, fok!
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:08 schreef Bomil het volgende:
Ga naar Google typ
"I can read Wikipedia"
en klik op
"Ik doe een gok"
Je bent maar een mens petitequote:Op zondag 27 juni 2010 00:54 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Heel triest aan t wachten op een telefoontje van hem..
GADVERRUHDAMMUH, ik had mezelf beloofd noooit zo te worden
Godver.....quote:Zondag 27 Juni 11:14
Oorzaak
Tussen Goverwelle en Woerden rijden geen treinen door een aanrijding met een persoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
quote:Op zondag 27 juni 2010 11:21 schreef Turquaz52 het volgende:
STERF KUT MENS, wtf springen die kut mongolen voor de trein?
Dit is de tweede keer op rij dat ik de trein wil nemen en er iemand voor is gesprongen bij Woerden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ja, dan kan ik nog even rustig mijn tas inpakken.Cool story, Hansel.
Oh ik verwachtte een leuk verhaalquote:Op zondag 27 juni 2010 09:12 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Niks. Niet kunnen slapen. &Jij? Uitgeweest?
quote:Op zondag 27 juni 2010 11:21 schreef Turquaz52 het volgende:
STERF KUT MENS, wtf springen die kut mongolen voor de trein?
Ik vind het ook maar egoïstisch, neem thuis een paar pillen en hang een briefje op ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 82% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2010 13:16:08 ]![]()
Geen leuk verhaal. Wel een Turks-duitse film gekeken op Canvas.quote:Op zondag 27 juni 2010 11:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oh ik verwachtte een leuk verhaalSlapen is klote met deze temperaturen
Ik ben wezen chillen bij vriend en even uit geweest, achterburen hadden een borrel met 40plussers, maar met een heel chille DJ die allemaal dance/top 40/meezingers prima aan elkaar mixte, dus we hadden eigen muziek zonder gezeik van overlast
Hehe nice, klinkt gezellig!![]()
![]()
Vroeger hadden we hier veel leukere gesprekken. Nu is het meer doelloos een paar reacties plaatsen. Ik weet niet precies hoe ik het moet uitleggen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:26 schreef Ayca het volgende:
Borte, mag ik je misschien vragen wat je precies mist, of anders zou willen hebben?
![]()
![]()
Gegen die wand?quote:Op zondag 27 juni 2010 14:16 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Geen leuk verhaal. Wel een Turks-duitse film gekeken op Canvas.
Hehe nice, klinkt gezellig!
![]()
Inderdaad. Bij sommige dingen dacht ik echt vanquote:. Maar wel een mooie film om te zien. Ik heb hem op DVD.
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 juni 2010 14:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Inderdaad. Bij sommige dingen dacht ik echt van. Maar wel een mooie film om te zien. Ik heb hem op DVD.
Ja precies. Maar inderdaad een mooie film om te zien. De regisseur heeft blijkbaar meer van dat soort films gemaakt.![]()
Oh dat wist ik niet. Ik ken alleen Gegen Die Wand.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:20 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ja precies. Maar inderdaad een mooie film om te zien. De regisseur heeft blijkbaar meer van dat soort films gemaakt.
Btw, ik heb gisteren mijn nieuwe nichtje voor het eerst gezien.
Is het geen schatje?![]()
![]()
Ik wist het ook niet hoor, maar A. die vertelde het me.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Ik ken alleen Gegen Die Wand.
[ afbeelding ]
Is het geen schatje?
Ahwww.superlief!
![]()
Ja he.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:53 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet hoor, maar A. die vertelde het me.
Ahwww.superlief!
![]()
![]()
Mooie foto, het lijkt net zo´n advertentiebaby.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Ik ken alleen Gegen Die Wand.
[ afbeelding ]
Is het geen schatje?Cool story, Hansel.![]()
Je moet hem ook eerst de goede maat maken.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik had een foto van de baby als mijn avatar, maar die was opeens helemaal vervormd.
*slaakt diepe zucht*![]()
.
Cool story, Hansel.![]()
Hehe. Laat maar.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je moet hem ook eerst de goede maat maken.
*slaakt diepe zucht*![]()
.
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |