Beautiful.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:50 schreef maartjeh het volgende:
What a beautifull day.
/ Uh ja, dat staat los van de kamer-shit enzo.
Nee, het spijt mij, ik moet duidelijk zijn.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, ik denk dat het niet duidelijk genoeg was voor me. sorry.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:10 schreef Rookert het volgende:
Zon, vlees, stokbrood, salade, wijn, fok!
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:08 schreef Bomil het volgende:
Ga naar Google typ
"I can read Wikipedia"
en klik op
"Ik doe een gok"
Je bent maar een mens petitequote:Op zondag 27 juni 2010 00:54 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Heel triest aan t wachten op een telefoontje van hem..
GADVERRUHDAMMUH, ik had mezelf beloofd noooit zo te worden
Godver.....quote:Zondag 27 Juni 11:14
Oorzaak
Tussen Goverwelle en Woerden rijden geen treinen door een aanrijding met een persoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
quote:Op zondag 27 juni 2010 11:21 schreef Turquaz52 het volgende:
STERF KUT MENS, wtf springen die kut mongolen voor de trein?
Dit is de tweede keer op rij dat ik de trein wil nemen en er iemand voor is gesprongen bij Woerden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ja, dan kan ik nog even rustig mijn tas inpakken.Cool story, Hansel.
Oh ik verwachtte een leuk verhaalquote:Op zondag 27 juni 2010 09:12 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Niks. Niet kunnen slapen. &Jij? Uitgeweest?
quote:Op zondag 27 juni 2010 11:21 schreef Turquaz52 het volgende:
STERF KUT MENS, wtf springen die kut mongolen voor de trein?
Ik vind het ook maar egoïstisch, neem thuis een paar pillen en hang een briefje op ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 82% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2010 13:16:08 ]![]()
Geen leuk verhaal. Wel een Turks-duitse film gekeken op Canvas.quote:Op zondag 27 juni 2010 11:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oh ik verwachtte een leuk verhaalSlapen is klote met deze temperaturen
Ik ben wezen chillen bij vriend en even uit geweest, achterburen hadden een borrel met 40plussers, maar met een heel chille DJ die allemaal dance/top 40/meezingers prima aan elkaar mixte, dus we hadden eigen muziek zonder gezeik van overlast
Hehe nice, klinkt gezellig!![]()
![]()
Vroeger hadden we hier veel leukere gesprekken. Nu is het meer doelloos een paar reacties plaatsen. Ik weet niet precies hoe ik het moet uitleggen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:26 schreef Ayca het volgende:
Borte, mag ik je misschien vragen wat je precies mist, of anders zou willen hebben?
![]()
![]()
Gegen die wand?quote:Op zondag 27 juni 2010 14:16 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Geen leuk verhaal. Wel een Turks-duitse film gekeken op Canvas.
Hehe nice, klinkt gezellig!
![]()
Inderdaad. Bij sommige dingen dacht ik echt vanquote:. Maar wel een mooie film om te zien. Ik heb hem op DVD.
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 juni 2010 14:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Inderdaad. Bij sommige dingen dacht ik echt van. Maar wel een mooie film om te zien. Ik heb hem op DVD.
Ja precies. Maar inderdaad een mooie film om te zien. De regisseur heeft blijkbaar meer van dat soort films gemaakt.![]()
Oh dat wist ik niet. Ik ken alleen Gegen Die Wand.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:20 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ja precies. Maar inderdaad een mooie film om te zien. De regisseur heeft blijkbaar meer van dat soort films gemaakt.
Btw, ik heb gisteren mijn nieuwe nichtje voor het eerst gezien.
Is het geen schatje?![]()
![]()
Ik wist het ook niet hoor, maar A. die vertelde het me.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Ik ken alleen Gegen Die Wand.
[ afbeelding ]
Is het geen schatje?
Ahwww.superlief!
![]()
Ja he.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:53 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet hoor, maar A. die vertelde het me.
Ahwww.superlief!
![]()
![]()
Mooie foto, het lijkt net zo´n advertentiebaby.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is het geen schatje?Cool story, Hansel.![]()
Je moet hem ook eerst de goede maat maken.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik had een foto van de baby als mijn avatar, maar die was opeens helemaal vervormd.
*slaakt diepe zucht*![]()
.
Cool story, Hansel.![]()
Hehe. Laat maar.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je moet hem ook eerst de goede maat maken.
*slaakt diepe zucht*![]()
.
![]()
![]()
![]()
Ok, ik ga Gegen die Wand wel even downloaden en vanavond kijken. Goeie films komen altijd van pas.Als je wil, wil ik hem straks wel even resizen. Maar eerst voetbal en zonquote:anders word ik een witte kaas
.
Cool story, Hansel.![]()
Wauw wat een kijkersquote:Op zondag 27 juni 2010 16:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is het geen schatje?
![]()
![]()
Huh, serieus?quote:Op zondag 27 juni 2010 17:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mooie groene ogen heeft ze inderdaad. Maar die veranderen toch wel in bruin of bruin-groen.
Is dat normaal?
![]()
Ja? Nooit van gehoord?quote:![]()
De oogkleur van een baby staat pas na (ongeveer) de negende maand vast, tot dan kan het veranderen. En bij ons in de familie worden er wel vaker baby's met groene of blauwe ogen geboren die later veranderen in bruin.![]()
![]()
Jij maakt je pastasaus helemaal zelf? Wauw.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:18 schreef Rookert het volgende:
Oh even pastasaus in elkaar draaien, zus moet vroeg weg opeens![]()
Pasta
![]()
Vandaag was er op NG een programma over de oorsprong van de eerste mens en de verschillende rassen en zo. En er kwam ook een Turkse man in voorbij waarvan het DNA het meest overeenkwam met de Ashkanazi Joden (hij had ook een echt Joods uiterlijk - krullen, haakneus en lichte huidskleur). Zegt ie zo: Dat is een verrassing, ik heb niks met Joden. Ik ben een moslim!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.![]()
Serieus?quote:Op zondag 27 juni 2010 17:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja? Nooit van gehoord?![]()
De oogkleur van een baby staat pas na (ongeveer) de negende maand vast, tot dan kan het veranderen. En bij ons in de familie worden er wel vaker baby's met groene of blauwe ogen geboren die later veranderen in bruin.
Wat vet, dat wist ik niet. Wel zonde soms, dit is echt mooi
![]()
![]()
En bij Oprah een tijdje terug gingen ze het DNA van verschillende beroemde mensen bestuderen en vergelijken. Toen bleek dat het DNA van Dr. Oz (Turk) het meest overeenkwam met die van een Joodse acteur. Zegt die antropoloog zo: ''Ja, ik wilde een moslim vergelijken met een joods persoon om de wereld te laten zien dat we allemaal verbonden zijn'' - of iets in die trant (alsof moslim zijn überhaupt een ras is).
![]()
Surprise, ik ben gewoon een moslim, gefoptquote:Op zondag 27 juni 2010 17:28 schreef Bortecinem het volgende:
Vandaag was er op NG een programma over de oorsprong van de eerste mens en de verschillende rassen en zo. En er kwam ook een Turkse man in voorbij waarvan het DNA het meest overeenkwam met de Ashkanazi Joden (hij had ook een echt Joods uiterlijk - krullen, haakneus en lichte huidskleur). Zegt ie zo: Dat is een verrassing, ik heb niks met Joden. Ik ben een moslim!!
![]()
![]()
Wat een lol moet die man hebben![]()
![]()
Is die Dr. Oz een Turk? Wat een nieuws breng jij vandaag hierquote:Op zondag 27 juni 2010 17:36 schreef Bortecinem het volgende:
En bij Oprah een tijdje terug gingen ze het DNA van verschillende beroemde mensen bestuderen en vergelijken. Toen bleek dat het DNA van Dr. Oz (Turk) het meest overeenkwam met die van een Joodse acteur. Zegt die antropoloog zo: ''Ja, ik wilde een moslim vergelijken met een joods persoon om de wereld te laten zien dat we allemaal verbonden zijn'' - of iets in die trant (alsof moslim zijn überhaupt een ras is).
![]()
![]()
Jij hebt niemand met bruine ogen in je familie? Want alle West-Europese kinderen worden geboren met blauwe ogen.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:35 schreef Rookert het volgende:
[..]
Serieus?Wat vet, dat wist ik niet. Wel zonde soms, dit is echt mooi
![]()
![]()
Het is ook niet zo moeilijk hequote:Op zondag 27 juni 2010 17:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij maakt je pastasaus helemaal zelf? Wauw.
![]()
![]()
LOL wist je dat niet. Hij spreekt best vaak over zijn afkomst hoor.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Is die Dr. Oz een Turk? Wat een nieuws breng jij vandaag hier
![]()
![]()
Nouja, dat weet ik niet precies uit mijn hoofd, binnen gezien allemaal blauw/grijsquote:Op zondag 27 juni 2010 17:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij hebt niemand met bruine ogen in je familie? Want alle West-Europese kinderen worden geboren met blauwe ogen.
![]()
![]()
Goedemorgenquote:Op zondag 27 juni 2010 17:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Is die Dr. Oz een Turk? Wat een nieuws breng jij vandaag hier
Quote van Tjabbo:
Hoe vaak denk je dat ik Oprah kijkquote:Op zondag 27 juni 2010 17:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
LOL wist je dat niet. Hij spreekt best vaak over zijn afkomst hoor.
Ik vind hem altijd wel grappig vertellen over de meest gore dingen, net Erwin Kroll die vol passie over een dag met kutweer praat
![]()
![]()
Ja doe ik ook weleens hoor, lekker makkelijk, maar zelf is het beter met idioot veel groenten enzoquote:Op zondag 27 juni 2010 17:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Weet ik. Maar tegenwoordig gebruikt iedereen van die kant-en-klare potjes.
![]()
![]()
Eetsmakelijk.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja doe ik ook weleens hoor, lekker makkelijk, maar zelf is het beter met idioot veel groenten enzo
![]()
Ik ga ook eten. Mijn vader heeft kofte gemaakt.![]()
![]()
Ik moet wachten totdat de BBQ klaar is![]()
Smakelijk aan iedereen, Afiyet Helal olsun!
Quote van Tjabbo:
Thanks, jij ook, enjoyquote:Op zondag 27 juni 2010 17:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Eetsmakelijk.![]()
Ik ga ook eten. Mijn vader heeft kofte gemaakt.
![]()
![]()
Thanks, jij ookquote:Op zondag 27 juni 2010 17:41 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik moet wachten totdat de BBQ klaar is![]()
Smakelijk aan iedereen, Afiyet Helal olsun!
![]()
![]()
ohhhh lekker! Smakelijk!quote:Op zondag 27 juni 2010 17:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Eetsmakelijk.![]()
Ik ga ook eten. Mijn vader heeft kofte gemaakt.
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:23 schreef Rookert het volgende:
[ afbeelding ]
Heintz van Argentinië knalt tegen camera na goal en is boos
![]()
![]()
Heb je daar een hele filmpje van?dus eentje van zo'n 10-20 sec ofzo
Quote van Tjabbo:
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:47 schreef Turquaz52 het volgende:
Heb je daar een hele filmpje van?dus eentje van zo'n 10-20 sec ofzo
Pas na de helft![]()
![]()
Onze auto vorig jaarquote:Op zondag 27 juni 2010 21:49 schreef Ayca het volgende:
Uffff, het is geen goed plan om naar vakantiefoto's te kijken![]()
Wel mooie foto's tho:
Quote van Tjabbo:
Die BMW, hoe typischquote:Op zondag 27 juni 2010 22:10 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Onze auto vorig jaar:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Of Ford Galaxyquote:
Quote van Tjabbo:
O, is Beurtje toch weer terug.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath![]()
En Gegen die Wand is geweldig, ja. Z'n laatste film ook, was recentelijk in de bios, Soul Kitchen.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath![]()
Yepquote:
Quote van Tjabbo:
Hey Genus ik hoorde dat dat nieuwe vliegveld in jullie koy komt?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:53 schreef GenusButeo het volgende:
En Gegen die Wand is geweldig, ja. Z'n laatste film ook, was recentelijk in de bios, Soul Kitchen.
![]()
![]()
Hmm oke dat is wel zo natuurlijk, maar het is maar hoe je het bekijkt, fok! is voor mij gewoon afleiding en als ik me verveel enz. dan kunnen doelloze gesprekken ook wel fijn zijn.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vroeger hadden we hier veel leukere gesprekken. Nu is het meer doelloos een paar reacties plaatsen. Ik weet niet precies hoe ik het moet uitleggen.
![]()
![]()
Neeeequote:
Quote van Tjabbo:
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |