Nou ja, we zien het morgen wel.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die film moest je ook in IMAX zien. Anders stelt hij niks voor.
Ja Halloo.. ik moet nog een vrouw vinden, kan niet met jou vastgeketend blijven 30 jaarquote:
Wat is Ayça danquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:50 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja Halloo.. ik moet nog een vrouw vinden, kan niet met jou vastgeketend blijven 30 jaar
pffquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:50 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja Halloo.. ik moet nog een vrouw vinden, kan niet met jou vastgeketend blijven 30 jaar
andersomquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:52 schreef Bortecinem het volgende:
Acya is een meisjesdame.
Damesmeisjesquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:52 schreef Bortecinem het volgende:
Acya is een meisjesdame.
Of was het damesmeisje? Waar is zarGon!?![]()
Hoe durven de dames in Den Haag zich met een kerel te vertonen terwijl JIJ in de stad bent.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Damesmeisjes![]()
Ik was in Den Haag vandaag en mijn god wat zijn er toch mooie vrouwen![]()
Met een kerel ernaast
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:53 schreef Ayca het volgende:
Tot zo, niks posten
In Venray snappen ze het he, jij bent altijd alleenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe durven de dames in Den Haag zich met een kerel te vertonen terwijl JIJ in de stad bent.
Ja, dat had ik wel door.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:28 schreef Rookert het volgende:
Je hebt geen vriend en ik pest je ermee. Onder de gordel ook al boeit t je misschien niet
Boeiend hoe je erbij kijkt. Het veranderd niks aan je opmerkingen hoor. Ik blijf ze irritant vinden.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:35 schreef Rookert het volgende:
Nee weet dat het geen sneer was, maar ik schakel wel vaker over op harde opmerkingen alleen kijk ik dan op zo'n manier dat je het snapt. Internet
Rookert is gewoon zo.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, Rookert doet het vaker naar mij toe. Ik vraag me gewoon af of er iets achter zit ofzo.
Serieus?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, Rookert doet het vaker naar mij toe. Ik vraag me gewoon af of er iets achter zit ofzo.
Maar zijn opmerkingen slaan gewoon nergens op. Ik kan best tegen een grap hoor, maar dan wel als het een goede grap is en ergens op slaat. Zijn sneer van net kwam gewoon uit het niets en had niks te maken met mijn opmerking.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:38 schreef Ayca het volgende:
[..]
Rookert is gewoon zo.Niks naar jou toe denk ik.
Ik vind je de laatste tijd ronduit irritant.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
Serieus?
Hm, misschien ben jij scherper dan de rest dan, want ik het niet door anders hoor...
Het wordt wel steeds erger zoquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vind je de laatste tijd ronduit irritant.
Nee, zo was het dus helemaal niet bedoeld. Ik bedoelde het meer 'liefig' dan negatief.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:41 schreef Rookert het volgende:
Had er wel iets mee te maken, jij speelde speels op de man en ik het daarom ook, alleen harder
Lekker belangrijk. Ik kom hier toch bijna nooit meer en na vandaag blijf ik hier lekker helemaal weg.quote:
Je neemt een Burakje?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Ik kom hier toch bijna nooit meer en na vandaag blijf ik hier lekker helemaal weg.
Ik zal nooit trouwen met mijn begripquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, zo was het dus helemaal niet bedoeld. Ik bedoelde het meer 'liefig' dan negatief.
Zoek de balansquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Gelukkig is het internet meer dan slowchats op een forum en een beetje trollen.
Until we will meet again?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:02 schreef Rookert het volgende:
Until we'll meet again
Studeer ze en doe wat met je kennis, echt
SST.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wel erg oud Grieks zo ja... Extra woord voor Borte is ze wel waard hoor
OMGGGGGGGG!1!111111111!1111111111quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:00 schreef Bortecinem het volgende:
IMO is de pret hier al maanden voorbij. Maar goed.
Doei mensen. Tot nooit.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:26 schreef Ayca het volgende:
Borte, mag ik je misschien vragen wat je precies mist, of anders zou willen hebben?
Hehe ik ben gegaan.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:22 schreef GenusButeo het volgende:
Het is echt zo lekker weer en eigenlijk wil ik gewoon naar het strand, maar ik moet sporten. Discipline.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:59 schreef iemand989 het volgende:
Ik wil graag een abbelement van een iphone hebben met internet bel en smsn
en op vodaphone stond er dat je onbeperkt internet en 300 sms en gratis krijgt en 200 minuten gratis bellen krijgt voor maar 17.00 per maand maar ik vind dat bedrag bijzonder laag voor zo iets goed weet iemand of er mischien een addertje onder het gras zit? zoals bijkosten en die dingen
alvast bedankt!
Borgquote:
Geen opmerkingen van Tjeerd, me dunkt.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:32 schreef Ayca het volgende:
[..]
Watdaar ben ik echt benieuwd naar hoor
Ik ook.quote:
Ja, ongeneerd? Leuk, joh!quote:
afiyet olsun bize yok muquote:
Excuses, Tjeerd.quote:
sucugg da var mi..quote:
No problemoquote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:41 schreef GenusButeo het volgende:
Ayça, ik kom eraan. Ik eet alleen kip, dat je het weet.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Zomer, hè. Dan is heel NL opeens in een goed humeur.
Appie?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Hongerrrrrrrrrrrrr en ik heb alleen soep in huis.
Appie gaat dicht om 8 uur en de nachtwinkel is te veel moeite. Ik ga gewoon twee blikjes soep verorberen dan maar.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
Appie?
Gister was de stad open tot 11 uur trouwens.
Ja, maar in het dagelijks leven word ik dan ook geen wikwakka genoemd.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:11 schreef IHVK het volgende:
(wik) wakka wakka eh eh![]()
Ben ik de eerste met dit grapje? Ja? Ja toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik, maar die kwam niet zo goed over volgens mijquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:11 schreef IHVK het volgende:
(wik) wakka wakka eh eh![]()
Ben ik de eerste met dit grapje? Ja? Ja toch?
Liegbeest!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:29 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee, ik, maar die kwam niet zo goed over volgens mij
quote:¤350= bekeuring voor belediging duur betaald voor moord krijg je 2 jaar is dit krom geef die alloch 2 jaar en die moordenaar op Cisco 20 jaar dan klopt het een beetje
Nadenker, rotterdam 25 juni 2010 om 20:04
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |