Nou ja, we zien het morgen wel.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die film moest je ook in IMAX zien. Anders stelt hij niks voor.
Ja Halloo.. ik moet nog een vrouw vinden, kan niet met jou vastgeketend blijven 30 jaarquote:
Wat is Ayça danquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:50 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja Halloo.. ik moet nog een vrouw vinden, kan niet met jou vastgeketend blijven 30 jaar
pffquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:50 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja Halloo.. ik moet nog een vrouw vinden, kan niet met jou vastgeketend blijven 30 jaar
andersomquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:52 schreef Bortecinem het volgende:
Acya is een meisjesdame.
Damesmeisjesquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:52 schreef Bortecinem het volgende:
Acya is een meisjesdame.
Of was het damesmeisje? Waar is zarGon!?![]()
Hoe durven de dames in Den Haag zich met een kerel te vertonen terwijl JIJ in de stad bent.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Damesmeisjes![]()
Ik was in Den Haag vandaag en mijn god wat zijn er toch mooie vrouwen![]()
Met een kerel ernaast
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:53 schreef Ayca het volgende:
Tot zo, niks posten
In Venray snappen ze het he, jij bent altijd alleenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe durven de dames in Den Haag zich met een kerel te vertonen terwijl JIJ in de stad bent.
Ja, dat had ik wel door.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:28 schreef Rookert het volgende:
Je hebt geen vriend en ik pest je ermee. Onder de gordel ook al boeit t je misschien niet
Boeiend hoe je erbij kijkt. Het veranderd niks aan je opmerkingen hoor. Ik blijf ze irritant vinden.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:35 schreef Rookert het volgende:
Nee weet dat het geen sneer was, maar ik schakel wel vaker over op harde opmerkingen alleen kijk ik dan op zo'n manier dat je het snapt. Internet
Rookert is gewoon zo.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, Rookert doet het vaker naar mij toe. Ik vraag me gewoon af of er iets achter zit ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |