Niet?quote:
Je had toch ooit andere foto's in je FoBo?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit door iemand vergeleken met een vent (anders dan op FOK!).
Jezus Ritse.quote:
Ik heb zoveel foto's in m'n fobo gehad. Waar doel je op, murp?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:13 schreef murp het volgende:
[..]
Je had toch ooit andere foto's in je FoBo?
Waarom bel je me dan niet?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:12 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Valt nu weinig meer te drinken, bloeden is gestopt
Doe het zelfquote:
Ik had je een sms gestuurd (ja echt serieus).. niet gezien?quote:
Ik herken je niet, normaal zou ik een lekker wijf wel onthouden en ik dacht dat je andere fotoá had omdat ik dacht dat je een lekker wijf was..quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb zoveel foto's in m'n fobo gehad. Waar doel je op, murp?
Maar je bent er weerquote:
Nee.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:15 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ik had je een sms gestuurd (ja echt serieus).. niet gezien?
Vraag maar aan remlof of ik een lekker wijf ben. Die weet het wel.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:15 schreef murp het volgende:
[..]
Ik herken je niet, normaal zou ik een lekker wijf wel onthouden en ik dacht dat je andere fotoá had omdat ik dacht dat je een lekker wijf was..
vandaar...
quote:
Ik ben ook een lekker wijf..quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Vraag maar aan remlof of ik een lekker wijf ben. Die weet het wel..
Govdrm.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:17 schreef Zeroku het volgende:
[V S&G]Fok!sters Sexy & Gewaagd #61
Hier stond een foto Rits.
Dan kom je bedrogen uit, aangezien het mijn booty op de foto is.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:16 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik wil gewoon jouw tieten zien zonder al te veel moeite, laat me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |