Even iets innemen, zal van de warmte zijnquote:
Zuipen!!! Dan gaat het overquote:
Ik heb net mijn 1e glas ingeschonkenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zuipen!!! Dan gaat het over
* charmed_angel trekt straks een lekker fles witte zoete wijn open
ik moet nog even wachten. Mijn man is nog niet thuisquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik moet nog even wachten. Mijn man is nog niet thuisen die fles moet mee naar me schoonouders
hij moest een vriend helpen, heb net ge-smst, je ben wel op tijd hier om me op te halen hequote:
Je moet de fles delen?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik moet nog even wachten. Mijn man is nog niet thuisen die fles moet mee naar me schoonouders
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij moest een vriend helpen, heb net ge-smst, je ben wel op tijd hier om me op te halen heWIl op tijd bij je moeder zijn
Dat doet me denken aan een kinderboek.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
neee me schoonmama drinkt andere wijn. Ik drink wijn voor meisjesIk lust alleen deze wijn
[ afbeelding ]
Have fun en tossoquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
Hij beltHij is er bijna
Tot straks
Yep je zit me op de hielenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:10 schreef Cee het volgende:
Ik had Noord-Korea - Ivoorkust goed! Weer een stuk gestegen in het klassement. Bijna de top 150!
Ik ookquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:10 schreef Cee het volgende:
Ik had Noord-Korea - Ivoorkust goed! Weer een stuk gestegen in het klassement. Bijna de top 150!
Laterquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
Hij beltHij is er bijna
Tot straks
quote:
O ik bedoelde ook dat je me vast nog wel inhaaltquote:
Inhalen hoeft niet, lekker onder jou is primaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:16 schreef Kally het volgende:
[..]
O ik bedoelde ook dat je me vast nog wel inhaalt
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:20 schreef D. het volgende:
[..]
Inhalen hoeft niet, lekker onder jou is prima
Het is echt een schatjequote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
Ikke en roan http://tweetphoto.com/29088278
GMTAquote:
Ja C_A is ook een lekkertje om te zien idd.quote:
Ook goedquote:
Je hebt de foto toch gezienquote:
"Let niet op dat mens, dit is een foto van mijquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
Ikke en roan http://tweetphoto.com/29088278
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:40 schreef Cee het volgende:
Ik lette niet op, ik zit al 10 minuten te denken dat Chili Spanje is vanwege de rode shirts.
Jaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Let niet op dat mens, dit is een foto van mij"
Had ik ook daarnetquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:40 schreef Cee het volgende:
Ik lette niet op, ik zit al 10 minuten te denken dat Chili Spanje is vanwege de rode shirts.
Die heeft die vriendin op visite toch? Uit Duitslandquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:47 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb Benny al de hele dag niet gezien
Mijn kaarten gaan iig niet kloppenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
Lekker gehaktballetjes erbij, Spaanse uiteraard
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:54 schreef Symphonic het volgende:
Pffff wat een dag...
Eerst in de file door een autobrand, en ent iemand , met paard en wagen ondersteboven
Jijbent altijd welkom!!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn kaarten gaan iig niet kloppen
Geef mij ook balletjes![]()
quote:
Ik heb het al dagen, dan druk ik op verzend en krijg ik je kan niet 2 x posten, ik word er gek vanquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh nou staat mijn post er eigenlijk stiekem toch wel?? zit men weer wat te testen?
Nope hier ook steeds watquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:59 schreef Bellatrix het volgende:
Ik begin echt gek te worden of FOK is raar aan het doen. Flash heeft gepost maar ik zie c_a als laatste post.
Ja maar dat komt toch omdat je per ongeluk 2 keer klikt? Heb ik dan.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb het al dagen, dan druk ik op verzend en krijg ik je kan niet 2 x posten, ik word er gek van
Ja dat dacht ik ook, maar dan ga ik er echt op letten en dan doet hij het ookquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja maar dat komt toch omdat je per ongeluk 2 keer klikt? Heb ik dan.
Dat die bouterds maar snel met die layout komen zijn we daar ook weer vanaf.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, maar dan ga ik er echt op letten en dan doet hij het ook
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat die bouterds maar snel met die layout komen zijn we daar ook weer vanaf.
Ja, wij nu ookquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:03 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn haar is blond trouwens. Ik moet nog echt wennen.
Kunnen jullie mij zien?????quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
niet helemaal, toch wel een paar vervelende wonden..quote:
Ik las het wel lekker zomerkleurtjequote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:03 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn haar is blond trouwens. Ik moet nog echt wennen.
O dan is het goedquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
niet helemaal, toch wel een paar vervelende wonden..
Maar dat komt we weer goed
Of allebei nog 2quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Nog een doelpunt van Chili en dan de wedstrijd op slot.
Wel goed voor mijn poolquote:
Ik heb even de trainer gebeldquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
Fabregas erin please!!
quote:
Natuurlijk mevr Rodriguez, ik zet fabregas erin en haal Torres eruit. Torres heeft toch pijn.quote:
En dan nog "vindt u dat goed mevrouw Rodriguez?"quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Natuurlijk mevr Rodriguez, ik zet fabregas erin en haal Torres eruit. Torres heeft toch pijn.
Jeetje ik ben een beetje lichtjes in me hoofd
Ja, we worden kampioen. Dit is alleen maar om te bepalen wie we zelf moeten slachten en wie elkaar slachtenquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
Chili mag ook wel door, die voetballen tenminste!
Joh, wat raarquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan bij deze vaststellen dat ik eerder aangeschoten word van wijn, dan van bier
Waarom word ik van wijn anders dronken???quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan bij deze vaststellen dat ik eerder aangeschoten word van wijn, dan van bier
Dat wisselt bij mij, maar ik voel mijn wijn nu ookquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga me hier morgen in verdiepenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waarom word ik van wijn anders dronken???
Ik begin vanaf morgen met detoxen dus ik sla het bier ook maar over.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb mijn eerste biertje bijna op vandaag
Dus dat word op de meet bier drinken anders ben ik na 3 wijntjes alquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat wisselt bij mij, maar ik voel mijn wijn nu ook
Ik 0, als dit zo blijft heb ik twee wedstrijden goed op 1 dag en ik heb ook een gelijkstand tussen ZWI - HON gegokt!quote:
Ik drink niet. Ik ga als een dolle tollen van een kwart glas champagne, kan nergens tegen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik begin vanaf morgen met detoxen dus ik sla het bier ook maar over.
Kom aub naar de meet.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik drink niet. Ik ga als een dolle tollen van een kwart glas champagne, kan nergens tegen.
Ik baco dan kan ik lang meequote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus dat word op de meet bier drinken anders ben ik na 3 wijntjes al
Baco.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik baco dan kan ik lang mee![]()
De kat heeft de lichtjes flikkerende stuiterbal van jongste ontdekt
Een beetje. September ofzo.quote:
Ja ik ben dan druiven plukken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh. Dan ben ik waarschijnlijk op vakantie. Jammer dan.
Baco ook lekkerquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik baco dan kan ik lang mee![]()
De kat heeft de lichtjes flikkerende stuiterbal van jongste ontdekt
*16 door het huis rollende hamsters voor zich zietquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:06 schreef Kally het volgende:
O en Cee de hamsters hebben hun plekje veruild van het huisje naar zo'n loopbuis, heb het gevolgd, ze hebben van die papiersnippers om in te liggen allemaal mee daar naar toe, ze waren echt aan het werk![]()
OMG ik heb zo het vermoeden dat ik mannetje en vrouwtje heb en ineens kleintjes heb straks
Eind augustus?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh. Dan ben ik waarschijnlijk op vakantie. Jammer dan.
Cute!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:06 schreef Kally het volgende:
O en Cee de hamsters hebben hun plekje veruild van het huisje naar zo'n loopbuis, heb het gevolgd, ze hebben van die papiersnippers om in te liggen allemaal mee daar naar toe, ze waren echt aan het werk![]()
OMG ik heb zo het vermoeden dat ik mannetje en vrouwtje heb en ineens kleintjes heb straks
Ja eind aug begin sept. maar we houden rekening met iedereenquote:
Ik kan er van blijven drinkenquote:
Vond het eerst ook lekker maar tegen gedronken. Ben nu van de gin tonic.quote:
Ik ga hem omruilen ookquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Cute!Maar oh god mannetje vrouwtje. Kally, uit jarenlange ervaring in de hamstelarij, zeg ik: succes.
Net konijnen, die beesten.
O dat is ookquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vond het eerst ook lekker maar tegen gedronken. Ben nu van de gin tonic.
Ik moest een paar keer lezen voordat ik begreep dat je geen boekvrouwtje of internetvrouwtje had gekocht.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb echt zelf gekeken en het waren volgens de boeken en internet vrouwtjes![]()
Hamster omruilenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga hem omruilen ook![]()
Ik heb echt zelf gekeken en het waren volgens de boeken en internet vrouwtjes![]()
Het stond allemaal veel verder van het staartje af
16 plastic ballen over de vloerquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
*16 door het huis rollende hamsters voor zich ziet
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hamster omruilen_!
''Ja hooooi ik kom mijn hamster inruilen, het is toch niet wat ik zocht.''
''Heeft u het bonnetje nog mevrouw?''
Ik heb ze van een vriendinquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hamster omruilen_!
''Ja hooooi ik kom mijn hamster inruilen, het is toch niet wat ik zocht.''
''Heeft u het bonnetje nog mevrouw?''
Nondekut!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb ze van een vriendin![]()
Die heeft om de 8 weken kleintjes
Ze zijn erg lief voor elkaar, heb me wel ingelezenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moest een paar keer lezen voordat ik begreep dat je geen boekvrouwtje of internetvrouwtje had gekocht.
Oh en kijk uit voor 2 hamsters in 1 kooi, trouwens, dat gaat vaak niet goed. Die bijten elkaar in de bips en vechten elkaar de kiet uit. Wederom, spreek ik uit ervaring.![]()
En vrouwtjes hebben een ronde bips met alleen een puntje naar het staartje toe. Mannetjes hebben een minder ronde vorm en op bepaalde momenten gewoon knoerten van bloemkolen eraan hangen.
He bah.
Ja moet er niet aan denkenquote:
Dank jequote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik gun het je!
Viva espana
nu tijd voor bier
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Dank jeEn gefeliciteerd met Spanje! Had ook niet anders gewild want Spanje is mijn Wereldkampioen in de 3 poules waaraan ik meedoe.
En die knakkers hebben al zo vaak pech gehad, nu mogen ze weer eens wat winnen.
Ik had 0-0 voor SPA - CHI en 1-1 voor ZWI HONquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:27 schreef Rauzer het volgende:
Ha, waren er meer mensen met twee goede voorspelling vandaag?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:27 schreef Rauzer het volgende:
Ha, waren er meer mensen met twee goede voorspelling vandaag?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, ik zit je op de hielen, kreng!![]()
Spuit 11quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:36 schreef D. het volgende:
De nieuwe
1 GeertWeldus 1100
2 eNGine10 1070
3 Kally 940
4 Cee 925
5 Silv 770
6 gomi 725
7 speknek 720
8 D. 715
9 crv 715
10 Rauzer 700
11 PatriQue89 690
12 iBenny 675
13 Torrio 660
14 charmed_angel 635
15 Kluivert_Vandervaart 600
16 Afhaalchinees 575
17 Kwaliteit 330
O het was alweer andersquote:
quote:
Jaquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:41 schreef Rauzer het volgende:
Boven PatriqueBoven Benny
Boven c_a
Door vrijwel niks in te vullen!
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:42 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
Ja![]()
Blond en wijn is een slechte combi![]()
Ik weet er alles vanquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:42 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
Ja![]()
Blond en wijn is een slechte combi![]()
Jij en ik GMTAquote:
quote:
Wieeeeeeeeeeeeeeequote:
JWZFquote:
Neehee Bieeeeeeeeeeeeeeeeeeeerquote:
Ok, niet raar opkijken als je een scorpioen op mijn kont ziet.quote:
quote:
Zeg maar o die blonde je weet tochquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik lach hardop en ze kijken me aan van
met z'n ahalun, met z'n allen roepen wij van harte gefeliciteerdquote:
Laat de limonade nu maar vallenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
met z'n ahalun, met z'n allen roepen wij van harte gefeliciteerd
met z'n allen....
Knallen hequote:
quote:
Jip en Janneke champagne welquote:
Da's lekker.quote:
ga ik zo ook doenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daarna? Is het drank op, en gaan we verder in bed
we hebben er 7 lijkt me wel genoeg.quote:
Tering ik ben gewoon maagdquote:
Waarom niet??quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hee, kan ik me hier nog vertonen?
Maagd??? Kom naar de meet, zijn genoeg vrijgezellen damesquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tering ik ben gewoon maagd![]()
Scheelt wel een hoop complicaties trouwens
Wist niet of jullie toevallig allemaal kets-zat onder tafel liggen of zoquote:
Meets zijn hoaxquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maagd??? Kom naar de meet, zijn genoeg vrijgezellen dames
ik lig niet zo gauw zat onder tafel hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wist niet of jullie toevallig allemaal kets-zat onder tafel liggen of zo
Zat op de bank dat welquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wist niet of jullie toevallig allemaal kets-zat onder tafel liggen of zo
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, tja, die heb ik nog nooit gehad, dus ik liet de boel vallen
Ja, ik kom daar een beetje biologische tijdbommen defusen zekerquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maagd??? Kom naar de meet, zijn genoeg vrijgezellen dames
Schijterdquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ik kom daar een beetje biologische tijdbommen defusen zekerNo wai
Denk je dat ik een hoerrr benquote:
Dat heet "waardigheid". Dat jij dat iets raars vindt, okee, dat kanquote:
Ook zoiets ja. Al wil ik best eens een potje ganzeborden met Bella hoorquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook zoiets ja. Al wil ik best eens een potje ganzeborden met Bella hoorIk ben de kwaadste niet
Nuekze!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:41 schreef Symphonic het volgende:
Sweet people. ik ga even lekker tegen een blote kont aan liggen
En nee, dat stopt niet als je de 40 gepasseerd bent
Fijn, dat wilden we net wetenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:41 schreef Symphonic het volgende:
Beetje vent bestuurt dat ding ZELF, maar okeequote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:44 schreef Symphonic het volgende:
tnx
Nu ben ik echt weg, mijn lul achterna
Hehe.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:41 schreef Symphonic het volgende:
Hey jijquote:
Jeps, ik ben er ook.quote:
Heeft die ook zoeen mega afrikanen klit?quote:
nouja, doelde meer op die van haar manquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeft die ook zoeen mega afrikanen klit?
Ja die was met Rodriguez Lopez Gonzalez Blanco toch?quote:
Derksen moet weg. Ver weg. Hard. Nu.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:08 schreef tong80 het volgende:
In sportstudio iemand met een snor. Dat zie je niet vaak meer buiten Derksen.
klinkt Spaans, dus die is het vast jaquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die was met Rodriguez Lopez Gonzalez Blanco toch?
Iemand?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:07 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Wat is het snelste doelpunt op een WK?
Hakan Sukur in de 11e seconde van de troostfinale 2002quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:02 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Jeps, ik ben er ook.![]()
Jij gelukkig ook.Kally
Alleen Rodriguez Lopezquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die was met Rodriguez Lopez Gonzalez Blanco toch?
Oh jammer. Hoe meer achternamen, hoe indrukwekkenderquote:
Ik heb 3 achternamen nu, maar die derde is zo Hollandsquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jammer. Hoe meer achternamen, hoe indrukwekkender
Mja, kan me voorstellen dat dat dan eerder als een soort dissonant klinkt, zelfs al is het dan je eigen naamquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb 3 achternamen nu, maar die derde is zo Hollands
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:42 schreef Kally het volgende:
O wou al gaan zingen...Voel me zo verdomd alleen
Ciske.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:42 schreef Kally het volgende:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:42 schreef Kally het volgende:
Any beeb, how's life?quote:
* gomi zet inquote:
good and yoursquote:
Having funquote:
uhm okquote:
Ben braaf alleen thuis hoorquote:
Die buurvrouw elke dag betalen is een rib uit je lijf.quote:
Zolang je geen 7 pennen in je rug hebt ben ik je baas Tongiequote:
okquote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:01 schreef D. het volgende:
[..]
Alleen thuis wil niet automatisch zeggen dat je ook braaf bent hoor
Ik dacht zondag?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:12 schreef Mistbank het volgende:
Ik kijk al uit naar de wedstrijd Duitsland - Engeland van morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |