Even iets innemen, zal van de warmte zijnquote:
Zuipen!!! Dan gaat het overquote:
Ik heb net mijn 1e glas ingeschonkenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zuipen!!! Dan gaat het over
* charmed_angel trekt straks een lekker fles witte zoete wijn open
ik moet nog even wachten. Mijn man is nog niet thuisquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik moet nog even wachten. Mijn man is nog niet thuisen die fles moet mee naar me schoonouders
hij moest een vriend helpen, heb net ge-smst, je ben wel op tijd hier om me op te halen hequote:
Je moet de fles delen?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik moet nog even wachten. Mijn man is nog niet thuisen die fles moet mee naar me schoonouders
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij moest een vriend helpen, heb net ge-smst, je ben wel op tijd hier om me op te halen heWIl op tijd bij je moeder zijn
Dat doet me denken aan een kinderboek.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
neee me schoonmama drinkt andere wijn. Ik drink wijn voor meisjesIk lust alleen deze wijn
[ afbeelding ]
Have fun en tossoquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
Hij beltHij is er bijna
Tot straks
Yep je zit me op de hielenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:10 schreef Cee het volgende:
Ik had Noord-Korea - Ivoorkust goed! Weer een stuk gestegen in het klassement. Bijna de top 150!
Ik ookquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:10 schreef Cee het volgende:
Ik had Noord-Korea - Ivoorkust goed! Weer een stuk gestegen in het klassement. Bijna de top 150!
Laterquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
Hij beltHij is er bijna
Tot straks
quote:
O ik bedoelde ook dat je me vast nog wel inhaaltquote:
Inhalen hoeft niet, lekker onder jou is primaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:16 schreef Kally het volgende:
[..]
O ik bedoelde ook dat je me vast nog wel inhaalt
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:20 schreef D. het volgende:
[..]
Inhalen hoeft niet, lekker onder jou is prima
Het is echt een schatjequote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
Ikke en roan http://tweetphoto.com/29088278
GMTAquote:
Ja C_A is ook een lekkertje om te zien idd.quote:
Ook goedquote:
Je hebt de foto toch gezienquote:
"Let niet op dat mens, dit is een foto van mijquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
Ikke en roan http://tweetphoto.com/29088278
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:40 schreef Cee het volgende:
Ik lette niet op, ik zit al 10 minuten te denken dat Chili Spanje is vanwege de rode shirts.
Jaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Let niet op dat mens, dit is een foto van mij"
Had ik ook daarnetquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:40 schreef Cee het volgende:
Ik lette niet op, ik zit al 10 minuten te denken dat Chili Spanje is vanwege de rode shirts.
Die heeft die vriendin op visite toch? Uit Duitslandquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:47 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb Benny al de hele dag niet gezien
Mijn kaarten gaan iig niet kloppenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
Lekker gehaktballetjes erbij, Spaanse uiteraard
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:54 schreef Symphonic het volgende:
Pffff wat een dag...
Eerst in de file door een autobrand, en ent iemand , met paard en wagen ondersteboven
Jijbent altijd welkom!!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn kaarten gaan iig niet kloppen
Geef mij ook balletjes![]()
quote:
Ik heb het al dagen, dan druk ik op verzend en krijg ik je kan niet 2 x posten, ik word er gek vanquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh nou staat mijn post er eigenlijk stiekem toch wel?? zit men weer wat te testen?
Nope hier ook steeds watquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:59 schreef Bellatrix het volgende:
Ik begin echt gek te worden of FOK is raar aan het doen. Flash heeft gepost maar ik zie c_a als laatste post.
Ja maar dat komt toch omdat je per ongeluk 2 keer klikt? Heb ik dan.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb het al dagen, dan druk ik op verzend en krijg ik je kan niet 2 x posten, ik word er gek van
Ja dat dacht ik ook, maar dan ga ik er echt op letten en dan doet hij het ookquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja maar dat komt toch omdat je per ongeluk 2 keer klikt? Heb ik dan.
Dat die bouterds maar snel met die layout komen zijn we daar ook weer vanaf.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, maar dan ga ik er echt op letten en dan doet hij het ook
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat die bouterds maar snel met die layout komen zijn we daar ook weer vanaf.
Ja, wij nu ookquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:03 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn haar is blond trouwens. Ik moet nog echt wennen.
Kunnen jullie mij zien?????quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
niet helemaal, toch wel een paar vervelende wonden..quote:
Ik las het wel lekker zomerkleurtjequote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:03 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn haar is blond trouwens. Ik moet nog echt wennen.
O dan is het goedquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
niet helemaal, toch wel een paar vervelende wonden..
Maar dat komt we weer goed
Of allebei nog 2quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Nog een doelpunt van Chili en dan de wedstrijd op slot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |