Ik begin vanaf morgen met detoxen dus ik sla het bier ook maar over.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb mijn eerste biertje bijna op vandaag
Dus dat word op de meet bier drinken anders ben ik na 3 wijntjes alquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat wisselt bij mij, maar ik voel mijn wijn nu ook
Ik 0, als dit zo blijft heb ik twee wedstrijden goed op 1 dag en ik heb ook een gelijkstand tussen ZWI - HON gegokt!quote:
Ik drink niet. Ik ga als een dolle tollen van een kwart glas champagne, kan nergens tegen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik begin vanaf morgen met detoxen dus ik sla het bier ook maar over.
Kom aub naar de meet.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik drink niet. Ik ga als een dolle tollen van een kwart glas champagne, kan nergens tegen.
Ik baco dan kan ik lang meequote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus dat word op de meet bier drinken anders ben ik na 3 wijntjes al
Baco.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik baco dan kan ik lang mee![]()
De kat heeft de lichtjes flikkerende stuiterbal van jongste ontdekt
Een beetje. September ofzo.quote:
Ja ik ben dan druiven plukken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh. Dan ben ik waarschijnlijk op vakantie. Jammer dan.
Baco ook lekkerquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik baco dan kan ik lang mee![]()
De kat heeft de lichtjes flikkerende stuiterbal van jongste ontdekt
*16 door het huis rollende hamsters voor zich zietquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:06 schreef Kally het volgende:
O en Cee de hamsters hebben hun plekje veruild van het huisje naar zo'n loopbuis, heb het gevolgd, ze hebben van die papiersnippers om in te liggen allemaal mee daar naar toe, ze waren echt aan het werk![]()
OMG ik heb zo het vermoeden dat ik mannetje en vrouwtje heb en ineens kleintjes heb straks
Eind augustus?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh. Dan ben ik waarschijnlijk op vakantie. Jammer dan.
Cute!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:06 schreef Kally het volgende:
O en Cee de hamsters hebben hun plekje veruild van het huisje naar zo'n loopbuis, heb het gevolgd, ze hebben van die papiersnippers om in te liggen allemaal mee daar naar toe, ze waren echt aan het werk![]()
OMG ik heb zo het vermoeden dat ik mannetje en vrouwtje heb en ineens kleintjes heb straks
Ja eind aug begin sept. maar we houden rekening met iedereenquote:
Ik kan er van blijven drinkenquote:
Vond het eerst ook lekker maar tegen gedronken. Ben nu van de gin tonic.quote:
Ik ga hem omruilen ookquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Cute!Maar oh god mannetje vrouwtje. Kally, uit jarenlange ervaring in de hamstelarij, zeg ik: succes.
Net konijnen, die beesten.
O dat is ookquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vond het eerst ook lekker maar tegen gedronken. Ben nu van de gin tonic.
Ik moest een paar keer lezen voordat ik begreep dat je geen boekvrouwtje of internetvrouwtje had gekocht.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb echt zelf gekeken en het waren volgens de boeken en internet vrouwtjes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |