abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 juni 2010 @ 19:46:58 #1
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_83299104

Poit: De oldbie in de slowchat. Ziet zich als pater familias van de slowchat en is dit eigenlijk ook. Heeft een klein vierkant gedeukt autootje genaamd Viefje waar meer aan mankeert dan aan een lelijke kreupele bejaarde met chronische diarree: het kopje is hard, de rest kun je drinken.
Rossdale: De slowchatter die af en toe eens binnen komt hupsen en daarna weer even afwezig is. Had de bril van Spanky gestolen en is erg blij dat hij zijn modrechten kwijt is. Snurkt niet, ondanks de valse beschuldigingen van Koei.
Lyzio: De boerse slowchatter. Viert fanatiek vasteloavend ofzoiets en is coach van iets. Heeft de Mexicaanse griep meegenomen van zijn vakantie. Koning der koningen door in het bezit te zijn van een heuze tap! Oprichter van het LBF! ALL HAIL!
koei: De leukste slowchatter, aldus haarzelf. Zorgt altijd voor een vrolijke noot en is de favoriete gesprekspartner van bronstige mannen (ook wel bekend als Poit). Maakt daarnaast ook hele mooie OP's, heeft een woeste verzameldrang van allerlei games- en niet-gamesgerelateerde troepjes en verzint slechte eigenschappen over Rossdale. Stemt ook op onzinnige partijen en wil samen met een andere rechtse rakker een dierenknuffelaars-partij oprichten...!
Pettigrew81: De workaholic slowchatter. Heeft drie of twee baantjes en heeft daarnaast nog tijd over voor zijn haat/liefde-verhouding met AQuila. Mocht je pillen nodig hebben, dan is hij je man!
disjfa: De oudste slowchatter. Met zijn bijna veertig jaren heeft hij AQuila in shock gebracht. Houdt van mensen beledigen en heeft een grote collectie vreemde plaatjes. Heeft een haat-liefde verhouding met Lyzio en is daarnaast de grootste snurker uit de SC, hoewel Rossdale een goede tweede is!
Reintji: De recreatieve slowchatter. Maakt toffe X-ray foto's en is daarmee wereldberoemd geworden. De Tshirts zouden voor veel geld te koop zijn bij Lennie.
Edwinuss: De apartste slowchatter. In de letterlijke betekenis van het woord. Verzint regelmatig verhalen over filmpjes van vreemdgaande vriendinnen, katten die stikken in kabels en huisgenoten die hem bedreigen. Heeft tevens de neiging om slappe beats te maken en is fanatiek UI bouwer. Heeft na Lennie en Petti ook besloten zijn nick aan te passen maar toch weer niet.
Fallen: De mysterieuze slowchatter. Gaat hardlopen op zondagochtend vroeg en zet slakjes overeind bij de padvinderij. Heeft irl HIMYM-momenten in de supermarkt inclusief het bijbehorende FAIL.
lkb9000: De slowchatter met tunnel. Heeft een eigen tunnel waar hij geld doorheen stopt en waar Poit jaloers op is. Doet een kunstzinnige opleiding en is dan ook een beetje 'apart'. Gaat raar doen na het eten van truffels.
Tain: De terug van weggeweest slowchatter! Is na een lange afwezigheid plots weer opgedoken en werkt nu als ambtenaar 'kneiterhard'! Tevens zit er een steekje los bij hem en vooral wat steekjes in zijn knie en wordt hij regelmatig voor knulliebullie uitgemaakt. Is er wel op vooruit gegaan door Amsterdam te verlaten voor Den Haag.
SpankmasterC: De slowchatter die zegt altijd bezig te zijn maar dat eigenlijk nooit is. Heeft als vreemde hobby het in de magnetron opwarmen van dode kraaien en staat voor alles open behalve voor poep opvangen in een zakje en daar vieze dingen mee doen. Meester Freddie!
Misan: De heel erg slowchatter die niet zo heel erg slowchatter meer is. Is verhuisd naar Nebo en heeft daarna de GAM SC aan de kant gezet
Socialdisorder: De lange slowchatter. Met zijn 3,91 is deze reus meer dan groot, hij is GIGANTISCH!! Daarnaast houdt ie erg van gesprekken met zn vriendinnetje hier in de SC voeren, en van slechte muziek!
Nebo: De hattrick slowchatter. Heeft na vele pogingen eindelijk een nieuw SC-topic aan mogen maken en scoorde vlak daarna ook gelijk een hattrick. Mag alleen nog maar aangelengde tequila's drinken.
GameBabe: de insider-slowchatter met haar eigen gamebedrijfje. Dankzij haar nickname krijgt ze bijna de complete mannelijke GAM-SC achter haar aan, die ze maar amper voor kan blijven omdat ze overtuigd vegetariërster is. Heeft inmiddels een klantenkaart bij Poit, wat haar een leuke korting op zijn diensten achter het station oplevert.
RitseB: De broekie slowchatter, zijn leeftijd wordt door disjfa gecompenseerd. Zet dit jaar zijn eerste stapjes in de grote enge wereld en kent truukjes om voor 5 cent gratis koffie te krijgen. Heeft zich erg snel omhooggeneukt in de crew en kan daardoor met Rossdale's knopjes spelen.
CraniuM: De eeuwige slowchatter. Deze jongen met hoofdletter M op het einde ja. De nieuwste en meest afwezige SC'er die er op dit moment is. Hij heeft meteen zijn stempel gedrukt door in no time een topic vol te kankeren met Edwinuss. Blijft voor altijd in de SC zegt hij maar is alweer een tijdje niet gesignaleerd.
De_Kok: De culinaire slowchatter. Zit onder de plak bij Poit en heeft een veel te grote TV voor z'n kamer. Daarnaast heeft hij ook nog een kneiter geil zusje waarvan hij geen foto's wil posten maar die wel gemakkelijk op Facebook is terug te vinden. Is beroemd om zijn 'kwaliteiten' in SingStar.
Gamer_V: De verdwaalde slowchatter. Vraagt zich af wat hij hier eigenlijk doet en heeft een stiekem fetisj voor tvp's. Niemand weet hoe Victor precies heet, maar bijnamen als Vladimir en Valentijn heeft hij des te meer. Is betrapt op breezers in de winkel kopen voor 'anderen'. Is ook de geestelijk vader van "Kipgezicht", de vrees voor alle kleine zusjes!
SummerBreeze: De breezerslet slowchatter. Is de breezerslet van SD en heeft een decolleté waar de Grand Canyon jaloers op is. Naast lustobject op zowel werk als de SC wordt ze gezien als de wijze lieve vrouw waarmee je geen ruzie wilt maken. Of dit komt daar haar foxy voorkomen of het feit dat ze een GVR als vriend heeft is niet duidelijk.
Lani: De vrouwelijke slowchatter. Houdt van Christian Bale met zo min mogelijk kleding aan, maar lieve ratjes zijn een goed alternatief. Neemt Poit niet mee op vakantie en woont in een huisje aan de rand van het bos.
Morpheus2002: De bazige slowchatter. Is ondanks zijn misleidende naam niet pas zeven jaren oud, maar al 19 jaar ouder. Draagt geen witte sokken naar het werk en zegt nog niet kaal te worden, maar aangezien hij ICT-er is heeft iedereen daar zo zijn twijfels bij...
Sigmund666: De oude meuk slowchatter. Deze man met baard uit Maastricht weet vaak de vinger op de zere plek te leggen bij kinderen uit de brugklas. Deze duivelsaanbidder is achievementhoer pur sang, hij speelt met gemak meerdere games per week uit.
badboynova: De domme slowchatter: koopt een slee op het moment dat het stopt met sneeuwen en heeft een usericon die je pas herkent na uitleg.
Nick-GizMo: De goene slowchatter. Woont in de buurt van het oude huis van Yvon Jaspers. Hij houdt van illegale meuk downloaden, maar mag er niet over praten. Nick werkt op de groenteafdeling van een landelijke supermarkt en is daarom letterlijk het groentje van de club.
PaRoDiUzZ: De kunstige slowchatter. Hij heeft een voorliefde voor oude baggergames (lees: Final Fantasy en andere RPG's ) en heeft vrouwelijk gezelschap waarmee hij naar de film gaat maar verder niet over uit wil wijden.
Sharpdressedman: De bestolen slowchatter. Deze onfortuinlijke man heeft persoonlijk ondervonden dat dieven geen Xbots zijn en liever de rest van het huis leegpikken dan een 360 mee te nemen. De boeven hebben gewonnen met verstoppertje spelen.
Morthill:De zure slowchatter. Heeft na het verlaten van FOK!games eindelijk z'n dwarszittende tampon kunnen verwijderen en doet inmiddels een poging om te genieten van het leven. Studeert iets en is, naast studiebol, het kuttelikkertje van menig docent.
Pheno: Deze slowchatter vlucht maar al te graag naar het verre oosten, alwaar hij met zijn grote blanke gestalte als oude wijsgeer wordt ontvangen en vereerd. Heeft een ongezonde obsessie met pinguïns en probeert iedereen te overtuigen dat hij ouder is dan Disjfa, waar natuurlijk niemand in trapt. Wil samen met een rund zorgen voor de "Partij ter Promotie van Bescherming van Arctische Diersoorten, Waaronder en niet Gelimiteerd tot Pinguins", beter bekend als de PPBADWGP.
Frankii: De muzikale slowchatter en tevens held van Poit. Heeft de gave om vrouwen te laten smelten door het eerste akkoord van Wonderwall te spelen, hierbij gebruikt hij het liefst een akoestische gitaar inclusief dooie muis. Spreekt ook graag gênante voicemails in bij zusjes.

Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"

Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.

Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!

DE OP IS HIER TE VINDEN
  vrijdag 25 juni 2010 @ 19:57:48 #2
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83299543
FIPO
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_83299877
Waarom moet het altijd over games gaan als AQ en FLodder ( ) er zijn?
  vrijdag 25 juni 2010 @ 20:18:49 #4
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_83300604
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 20:04 schreef Edwinuss het volgende:
Omdat ze nog nooit een kut of tiet hebben gezien en er dus niet over mee kunnen praten.
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  vrijdag 25 juni 2010 @ 20:18:49 #5
270524 Flodder450
pi_83300605
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 20:04 schreef Edwinuss het volgende:
Als je het niet blift, ga dan weg, we proberen het hier nog leuk te maken
  vrijdag 25 juni 2010 @ 20:19:06 #6
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83300623
Vorige topic ging het over BP en flapflops
pi_83300648
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 20:18 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

Als je het niet blift, ga dan weg, we proberen het hier nog leuk te maken
Het was leuk voordat jullie er waren.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 20:45:05 #8
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83301803
ff een budvar gevat
pi_83301820
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 20:19 schreef AQuila360 het volgende:
Vorige topic ging het over BP en flapflops
Dell Studio laptops zelfs
Maar das ook de reden waarom ik zo'n heb gekocht.. superspecs voor die prijs
en 3 jaar garantie 29,20 toen terwijl 2 jaar 29 euro was.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  vrijdag 25 juni 2010 @ 21:01:59 #10
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83302627
  vrijdag 25 juni 2010 @ 21:02:55 #11
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83302688
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 20:45 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Dell Studio laptops zelfs
Maar das ook de reden waarom ik zo'n heb gekocht.. superspecs voor die prijs
en 3 jaar garantie 29,20 toen terwijl 2 jaar 29 euro was.
Dell heb ik eigenlijk nooit naar gekeken.

Weet jij niet een site waar je ze helemaal zelf samen kunt stellen?
  vrijdag 25 juni 2010 @ 21:09:34 #12
187674 Sigmund666
pi_83303120
quote:
Goed gebaar van de man. Maar de mensen hadden net zo goed de WSNP in kunnen gaan ofzo en binnen 3 jaar van elke schuld af kunnen zijn.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 21:09:51 #13
187674 Sigmund666
pi_83303142
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 21:02 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Dell heb ik eigenlijk nooit naar gekeken.

Weet jij niet een site waar je ze helemaal zelf samen kunt stellen?
www.dell.com ??????
  vrijdag 25 juni 2010 @ 21:14:12 #14
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83303398
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 21:09 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Goed gebaar van de man. Maar de mensen hadden net zo goed de WSNP in kunnen gaan ofzo en binnen 3 jaar van elke schuld af kunnen zijn.
Check even de reacties er onder Die kerel die zijn huis uitmoest schijnt gewoon al zijn geld aan vakantie's enzo uit te geven
  vrijdag 25 juni 2010 @ 21:16:42 #15
187674 Sigmund666
pi_83303531
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 21:14 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Check even de reacties er onder Die kerel die zijn huis uitmoest schijnt gewoon al zijn geld aan vakantie's enzo uit te geven
Kan wel zo zijn, maar de man stelt aan de kaak wat we in Nederland mankeren: We kankeren de man af, terwijl we zelf onze buren vaak niet eens kennen of iets om andere mensen geven. Hoe je het ook bekijkt, of de verhalen over die man waar zijn of niet!
  vrijdag 25 juni 2010 @ 21:18:34 #16
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83303632
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 21:16 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Kan wel zo zijn, maar de man stelt aan de kaak wat we in Nederland mankeren: We kankeren de man af, terwijl we zelf onze buren vaak niet eens kennen of iets om andere mensen geven. Hoe je het ook bekijkt, of de verhalen over die man waar zijn of niet!
Van die buurman wie het geld geeft is het idd een mooie daad. Alleen naai dat die ene kerel dus blijkbaar een halve oplichter is.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 21:18:46 #17
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83303645
  vrijdag 25 juni 2010 @ 21:22:15 #18
187674 Sigmund666
pi_83303845
Zielig voor die hond. Voor sommige dieren is dat echt niet leuk. Het brengt een bepaalde irritante toon voort waar die beesten hartstikke panisch van worden. +10 dat hij het tapijt onderzeikt van de zenuwen.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 21:29:46 #19
270524 Flodder450
pi_83304248
quote:
ATTACK OF THE SHOVELWARE

En een hond die letterlijk zeikzat wordt van een vuvuzela
pi_83304726
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 21:46:07 #21
270524 Flodder450
pi_83305085
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 21:38 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]
  vrijdag 25 juni 2010 @ 21:47:40 #22
187674 Sigmund666
pi_83305155
Net een bak Ben and Jerry's gekocht. Kreeg ik een fucking mega-kekke zonnebril kado!
Voor de collectie
  vrijdag 25 juni 2010 @ 21:51:30 #24
187674 Sigmund666
pi_83305348
Wicked. Het doet me aan iets denken, ik weet alleen niet wat.
pi_83305450
Zou ik nu nog fifa 2010 kopen of toch maar wachten op 2011?

En ik heb weer even wat bazen t-shirts bij Fresh Cotton besteld 14.gif
pi_83305618
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 21:53 schreef CraniuM het volgende:
Zou ik nu nog fifa 2010 kopen of toch maar wachten op 2011?

En ik heb weer even wat bazen t-shirts bij Fresh Cotton besteld 14.gif
FIFA10 kopen, kost maar 30 euro.

Fresh Cotton is baas. Ik bestel er echt teveel.
pi_83305673
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 21:56 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Jij hebt hem toch ook voor de xbox ofniet?

een van de shirts die ik heb besteld
pi_83305758
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 21:57 schreef CraniuM het volgende:

[..]

Jij hebt hem toch ook voor de xbox ofniet?

[ afbeelding ]

een van de shirts die ik heb besteld
Jup, voor de 360.

The Hundreds shirts heb ik niet 1 van, wel 6 paar schoenen. De XL versie van hun shirts valt behoorlijk klein.
pi_83305855
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 21:59 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Jup, voor de 360.

The Hundreds shirts heb ik niet 1 van, wel 6 paar schoenen. De XL versie van hun shirts valt behoorlijk klein.
Ok binnenkort dan maar even halen + weer xlive zodat ik ook weer eens online kan, vorige week afgelopen

Trouwens de eerste x dat ik daar nu bestel maar als ik der nu weer opkijk zie ik weer meteen nieuwe shirts die ik wil hebben
  vrijdag 25 juni 2010 @ 22:05:15 #30
187674 Sigmund666
pi_83306081

I'm not Sparta!
pi_83306211
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 22:05 schreef Sigmund666 het volgende:

I'm not Sparta!
Dat is best wel lachen omdat het einde zo epic is.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 22:27:32 #32
187674 Sigmund666
pi_83307279
Hell's Kitchen is baas
Verliezende team mag ovens schoon gaan maken met die leuke zware chemicaliën

(Die echt heel wicked op je keel en neus branden maar de boel enorm goed ontvetten)
pi_83307436
quote:

[..]

heb nog zon 10 euro bon van free record shop dus het word 20 euro
  vrijdag 25 juni 2010 @ 22:34:26 #34
187674 Sigmund666
pi_83307645

Als die man een IQ van 102 heeft, ben ik Geert Wilders en moslim
  vrijdag 25 juni 2010 @ 22:59:34 #35
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_83308784
Sokken uit en Jupilertje in de hand, hallo vrijdagavond
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  vrijdag 25 juni 2010 @ 23:10:37 #36
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83309396
* Rossdale is helemaal live vanuit zijn nieuwe awesome huis!
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_83309401
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 22:34 schreef Sigmund666 het volgende:
[ afbeelding ]

Als die man een IQ van 102 heeft, ben ik Geert Wilders en moslim
Maar je heb toch geen I.Q van 80?
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  vrijdag 25 juni 2010 @ 23:18:29 #38
187674 Sigmund666
pi_83309826
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 23:10 schreef badboynova het volgende:

[..]

Maar je heb toch geen I.Q van 80?
Gelukkig niet nee.
Mijn IQ:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_83311754
Zo, ik ben ook weer thuis. Nu snel mijn bed in duiken, morgen weer werken
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
  zaterdag 26 juni 2010 @ 00:06:21 #40
187674 Sigmund666
pi_83311948
Toffig. Zit nu met een vriendin van me Tekken TAG op de PS2 weer eens te spelen. Wat een bazengame blijft dat.
pi_83313673
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 23:10 schreef Rossdale het volgende:
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 22:59 schreef Gamer_V het volgende:
Sokken uit en Jupilertje in de hand, hallo vrijdagavond
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 00:02 schreef Nebo het volgende:
Zo, ik ben ook weer thuis. Nu snel mijn bed in duiken, morgen weer werken
Hoe was uwer date meneer Nebo?
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
pi_83313741
Hoi Gamebabe!
  zaterdag 26 juni 2010 @ 00:57:36 #43
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_83313828
Hi!

Ik had vorige week een setje probeerlenzen gehaald. Niks te verliezen toch? Na ze totaal drie uur gedragen te hebben wil ik ze de volgende dag in doen en verlies ik een van mijn lenzen Dus vandaag eindelijk een vervangende lens gekregen. Maar wat een lijdensweg. Ben zojuist een kwartier bezig geweest met dat kreng uit mijn oog te krijgen

/faal
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
pi_83314156
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 00:57 schreef Gamer_V het volgende:
Hi!

Ik had vorige week een setje probeerlenzen gehaald. Niks te verliezen toch? Na ze totaal drie uur gedragen te hebben wil ik ze de volgende dag in doen en verlies ik een van mijn lenzen Dus vandaag eindelijk een vervangende lens gekregen. Maar wat een lijdensweg. Ben zojuist een kwartier bezig geweest met dat kreng uit mijn oog te krijgen

/faal
Beetje jammer.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 01:09:46 #45
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_83314264
Constructief
pi_83315152
goeden avond ( is weer is wat anders dan tvp )
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  zaterdag 26 juni 2010 @ 02:41:37 #47
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_83316226
quote:

[..]

Jammer dat freshcotton zo belachelijk duur is! ga ik liever kijken bij threadless.com

Edit: er zit een mug op me kamer en ik wordt helemaal krankejorum
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_83316437
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 23:10 schreef Rossdale het volgende:

Ben je nu ook al echt verhuisd of was dit alleen een "Hoera, mn internet werkt!"-post?
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_83317388
Straks weer lekker buiten aan de spinning
Ik denk dat ik maar goed ga insmeren, anders gaat dat mis zo tegen het middaguur
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_83317517
Mijn thee ligt nu op de grond WTF? Ik heb zo'n vermoeden dat dit niet door de keuring van Microsoft gaat komen

zaterdag 26 juni 2010 @ 08:11:26 #51
270524 Flodder450
pi_83317627
Goede morgen mensen
pi_83317831
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 00:52 schreef GameBabe het volgende:
Hoe was uwer date meneer Nebo?
Echt ontzettend gezellig! Maar weet niet of het iets wordt
  zaterdag 26 juni 2010 @ 08:45:17 #53
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83317839
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 02:59 schreef koei het volgende:

[..]

Ben je nu ook al echt verhuisd of was dit alleen een "Hoera, mn internet werkt!"-post?
Een al mijn spullen zijn over, maar nu de spullen van mijn vriendin nog post

Vandaag nog 1 dag sjouwen en dan zijn alle spullen over. ik heb vannacht hier geslapen en heb geen bed meer in mijn oude appartement staan, dus volgens mij ben ik verhuisd
  zaterdag 26 juni 2010 @ 08:48:30 #54
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83317861
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 08:43 schreef Nebo het volgende:

[..]

Wie weet!

Gisteren eindelijk mijn IKEA tegoed gebruikt die je mij gegeven had. En geheel in stijl volgens het briefje heb ik er een PAX kast mee gekocht

pi_83317868
IKEA Nooit uit elkaar halen als het eenmaal in elkaar is gezet!
pi_83318293
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 08:48 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Wie weet!

Gisteren eindelijk mijn IKEA tegoed gebruikt die je mij gegeven had. En geheel in stijl volgens het briefje heb ik er een PAX kast mee gekocht

Nice!
pi_83318308
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 08:43 schreef Nebo het volgende:

[..]

Ontzettend gezellig is goed!
En het ligt eraan waar je op uit bent, ik heb ook zo'n situatie nu, maar gezelligheid zonder relatie is eigenlijk het beste dat me had kunnen overkomen in deze fase van mijn leven
pi_83318410
Zo, mezelf ingesmeerd, dan kan het een uurtje alvast intrekken
Straks maar een bandana of pet op, anders gaat het mis daarboven
  zaterdag 26 juni 2010 @ 09:37:25 #59
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83318426
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 09:36 schreef Pheno het volgende:
Zo, mezelf ingesmeerd, dan kan het een uurtje alvast intrekken
Straks maar een bandana of pet op, anders gaat het mis daarboven
Toch wel een helicopter pet he

pi_83318466
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 09:37 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
En wel eentje die je aantrapt met spinnen
pi_83318528
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 09:26 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Ontzettend gezellig is goed!
En het ligt eraan waar je op uit bent, ik heb ook zo'n situatie nu, maar gezelligheid zonder relatie is eigenlijk het beste dat me had kunnen overkomen in deze fase van mijn leven
Nou ja ik weet wel wat ik wil, het is alleen een beetje lastig peilen wat zij wil
  zaterdag 26 juni 2010 @ 09:47:18 #62
187674 Sigmund666
pi_83318553
  zaterdag 26 juni 2010 @ 09:51:35 #63
270524 Flodder450
pi_83318618
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 09:47 schreef Sigmund666 het volgende:
[ afbeelding ]
  zaterdag 26 juni 2010 @ 09:53:54 #64
270524 Flodder450
pi_83318667
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 09:37 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Oeh, dat lijkt me wel, uh, apart
pi_83319026
pi_83319034

Echt, dat dit kan op de E3. Heb nog wat stukjes van Konami terug gekeken maar wat een blamage zeg
pi_83319076
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 10:21 schreef Nebo het volgende:

Echt, dat dit kan op de E3. Heb nog wat stukjes van Konami terug gekeken maar wat een blamage zeg
Je zet die gast naast hem ook echt kijken van: weet je zeker dat het slaappillen waren tijdens de vliegreis?
pi_83319475
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 09:45 schreef Nebo het volgende:

[..]

Nou ja ik weet wel wat ik wil, het is alleen een beetje lastig peilen wat zij wil
Gewoon vragen is mijn ervaring... al is dat echt mega eng... een mooie open vraag als:
"We hadden nu twee gezellige avonden, hoe zie jij het vervolg voor je"
  zaterdag 26 juni 2010 @ 10:52:13 #70
187674 Sigmund666
pi_83319533
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 10:49 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Gewoon vragen is mijn ervaring... al is dat echt mega eng... een mooie open vraag als:
"We hadden nu twee gezellige avonden, hoe zie jij het vervolg voor je"
"Zullen we nog eens een keer afspreken? "
pi_83319551
Morge, dadelijk maar even douchen en fifa 2010 halen.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 10:59:56 #72
258885 Solique
I Kill You !
pi_83319677
Goedemorgen, wederom gewekt door werkzaamheden bij de buren.
Ben in ieder geval nog relaxt wakker geworden. Even douchen en maar eens ontbijten.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_83319720
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 10:53 schreef CraniuM het volgende:
Morge, dadelijk maar even douchen en fifa 2010 halen.
Zal ik dan meteen je ass kicken online?
pi_83319861
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 21:49 schreef Edwinuss het volgende:
http://soundcloud.com/beatsed90/output-1-233

HIJ IS VIEEEESSSS
Net voor de zevende achtereenvolgende keer op Play gedrukt
pi_83319864
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 11:01 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Zal ik dan meteen je ass kicken online?
Moet dan ook nog eens eerst live fixen
pi_83320030
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 11:09 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

Net voor de zevende achtereenvolgende keer op Play gedrukt
  zaterdag 26 juni 2010 @ 11:57:38 #77
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83320793
Zo ik ben nu ook weer redelijk wakker en het bier beviel best, tenmisnte de 2de. De eerste zat een lading dode gist cellen ondering. Het was een grote witte brei.
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_83321859
Present!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_83321913
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 12:38 schreef SpankmasterC het volgende:
Present!
  zaterdag 26 juni 2010 @ 12:45:01 #80
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_83322017
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 10:21 schreef Nebo het volgende:

pi_83322021
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 12:40 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

pi_83322045
Welke gangsters hebben hier Dragon Age gespeeld?
pi_83322352
lieve aardige geiten bibsjes
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_83322466
quote:
Present!
pi_83322568
Zo, ik ga even flink bijdrinken. Kolere.
pi_83322702
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 12:45 schreef Edwinuss het volgende:
.

Damn was het topic kwijt, door de TT en TS denk ik
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_83322985
quote:
Present!
Moge spanky!

Ik ga een kort rokje aantrekken en mij richting de kust begeven
pi_83323002
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 13:17:37 #89
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_83323025
quote:
Kheb hem wel ergens, maar nog niet uit folie getrokken .
pi_83323130
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 13:16 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Moge spanky!

Ik ga een kort rokje aantrekken en mij richting de kust begeven

prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
pi_83323489
quote:
Yeah ik (op PC), vond hem uiteindelijk best saai en kut...
Mijn tip: speel als wizzard, want anders ben je later echt buttfucked! Je hebt echt goede spellcasters nodig maar die heb je in het begin van het spel nog helemaal niet, en dan wordt het écht fucking lastig, zelfs op Normal....
  zaterdag 26 juni 2010 @ 13:51:33 #92
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83324072
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 13:16 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]
lol hoe die naar beneden peert.
pi_83324174
Kut man, hadden ze bij free record shop fifa 10 niet meer
pi_83324439
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 13:16 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]
Fail-cat ?
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_83324891
Om m'n oude 40GB iPod 4G te herstellen MOET ik hem aan een lader doen, maar ik heb alleen een usb kabel.
Wat een onding
pi_83324973
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 14:19 schreef lkb9000 het volgende:
Om m'n oude 40GB iPod 4G te herstellen MOET ik hem aan een lader doen, maar ik heb alleen een usb kabel.
Wat een onding
pi_83325000
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 14:19 schreef lkb9000 het volgende:
Wat een onding
En als je de USB-kabel gebruikt kan het niet? Het heeft toch alleen stroomgarantie nodig, dan zou het niet moeten uitmaken waar vandaan. iPod Touch heeft niet eens meer een lader
pi_83325002
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 14:22 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Sowieso belachelijk dat ik hem moest herstellen want hij werkte nog perfect, maar even wat muziek er bij op zetten, nee hoor
pi_83325023
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 14:23 schreef Pheno het volgende:

[..]

En als je de USB-kabel gebruikt kan het niet? Het heeft toch alleen stroomgarantie nodig, dan zou het niet moeten uitmaken waar vandaan. iPod Touch heeft niet eens meer een lader
Nee dat werkt niet, op 2 verschillende PC's niet, en ook niet via m'n PS3 en x360. Ook niet via m'n ipod dockje
pi_83325787
Ik wil em wel van je kopen Lenny!
pi_83326021
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 14:49 schreef Edwinuss het volgende:
Ik wil em wel van je kopen Lenny!
1200eu, collectors item!
pi_83326372
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 14:56 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

1200eu, collectors item!
pi_83327625
Wat is Schijndel toch een kut dorp. Ah wel pluspunt, kom net meisje tegen van de middelbare school
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
  zaterdag 26 juni 2010 @ 15:58:35 #104
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_83327629
http://www.facebook.com/fok127?ref=search
Die naam!!! papa en mama waren fanatieke fokkers?
pi_83327688
Ik zit aan de whiskey
  zaterdag 26 juni 2010 @ 16:02:54 #106
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_83327723
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 16:01 schreef Edwinuss het volgende:
Ik zit aan de whiskey
Welke? wel lekker nu met blokje ijs! enige manier om in slaap te vallen met deze hitte.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 16:03:48 #107
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83327748
  zaterdag 26 juni 2010 @ 16:04:04 #108
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83327753
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 15:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wat is Schijndel toch een kut dorp. Ah wel pluspunt, kom net meisje tegen van de middelbare school
Waar ligt in godsnaam
pi_83328084
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 16:02 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Welke? wel lekker nu met blokje ijs! enige manier om in slaap te vallen met deze hitte.
Johnny Walker Black Label.
pi_83329229
quote:
Check, maar nog maar twee uurtjes, daarna weer links gelegd omdat ik andere games toch maar eerst wilde spelen en niet in de stemming was voor een RPG

GameBabeje, toffe PM! Reageer er straks als ik thuis ben wel even op
  zaterdag 26 juni 2010 @ 17:16:04 #111
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_83329639
Hier nog mensen die naar Parkpop gaan?
pi_83330555
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 17:01 schreef Nebo het volgende:

[..]

Check, maar nog maar twee uurtjes, daarna weer links gelegd omdat ik andere games toch maar eerst wilde spelen en niet in de stemming was voor een RPG

GameBabeje, toffe PM! Reageer er straks als ik thuis ben wel even op
prima, lig hier aangeschoten te chillen met een goede vriend van me op het terras beetje mooie mannen en vrouwen kijken, maar heb nog niemand gezien waar ik het op kan doen
  zaterdag 26 juni 2010 @ 17:45:52 #113
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83330618
Godgloeiende tering tyfus!!! Vandaag niet alle spullen mee kunnen krijgen in ons busje tijdens de verhuizing van de spullen uit Leiden naar Breda. Mag ik morgen weeeeer helemaal daarnaartoe om nog wat zooi op te halen

Pfff ik heb serieus zin om maandag te gaan werken, eeeeeindelijk even uitrusten Ik heb het echt helemaal gehad na 3,5 week klussen en verhuizen
  zaterdag 26 juni 2010 @ 17:48:46 #114
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_83330699
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 17:45 schreef Rossdale het volgende:
Godgloeiende tering tyfus!!! Vandaag niet alle spullen mee kunnen krijgen in ons busje tijdens de verhuizing van de spullen uit Leiden naar Breda. Mag ik morgen weeeeer helemaal daarnaartoe om nog wat zooi op te halen

Pfff ik heb serieus zin om maandag te gaan werken, eeeeeindelijk even uitrusten Ik heb het echt helemaal gehad na 3,5 week klussen en verhuizen
Ik herken het ik krijg maandag ook de sleutel van nieuw huis.
Moet al 1 maand dubbele huur, en dan snel over anders worden het 2 maanden dubbel!

Moest ook een formulier van woon historie ofzo aanvragen waren 9 adressen in de laatste 7 jaar

Kortom verhuizen zelf is kut, betere woning is wel chill!

[ Bericht 0% gewijzigd door KneusTeun op 26-06-2010 17:57:46 ]
pi_83330700
quote:

ik herken dan wel van een paar jaar geleden. kan normaal best wat stress hebben, maar toen werd het me bijna teveel...
  zaterdag 26 juni 2010 @ 17:52:51 #116
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83330838
quote:

Jongen je mag blij zijn dat je naar Leiden MAG komen! Prachtige stad, achter de duinen!
  zaterdag 26 juni 2010 @ 17:55:52 #117
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83330914
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 17:52 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Jongen je mag blij zijn dat je naar Leiden MAG komen! Prachtige stad, achter de duinen!
Pffft, Leiden flutstad

Breda, dat is pas tof En wacht maar, jouw vriendin komt toch uit deze buurt? Over vijf jaar woon je hier ook
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 17:48 schreef GameBabe het volgende:

[..]

ik herken dan wel van een paar jaar geleden. kan normaal best wat stress hebben, maar toen werd het me bijna teveel...
Jep, plus dat het huis in Leiden ook nog de verhuur in moet en dus perfect ingericht moet worden, dat mijn vriendin vanaf volgende maand en schoonheidssalon plus aardig flink pand overneemt wat ook weer licht verbouwd moet gaan worden, plus een fulltime baan en misschien hopelijk ooit nog een hobbyproject over games wat live moet gaan
pi_83331022
quote:

En ik word al helemaal kriegel van twee deurtjes schuren! Nog even volhouden en dan voel je je des te meer thuis
  zaterdag 26 juni 2010 @ 18:00:58 #119
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_83331095
Vloeren leggen
Behang krabben
behangen
schilderen

Inrichten en shit kopen
  zaterdag 26 juni 2010 @ 18:08:53 #120
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83331351
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 17:55 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Pffft, Leiden flutstad

Breda, dat is pas tof En wacht maar, jouw vriendin komt toch uit deze buurt? Over vijf jaar woon je hier ook
haha nee, die komt uit het westland (bij Delft in de buurt) en ze wil (net als ik gelukkig) graag in Leiden blijven wonen
Maar ik kom graag op bezoek in die poepstad van je hoor!
  zaterdag 26 juni 2010 @ 18:11:27 #121
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83331436
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 17:58 schreef Nebo het volgende:

[..]

En ik word al helemaal kriegel van twee deurtjes schuren! Nog even volhouden en dan voel je je des te meer thuis
Komt ook helemaal goed Het wordt allen steeds duidelijker dat ik er echt doorheen zit want ik begin steeds sneller chagrijnig te worden. Is niet goed voor je relatie dus ik moet even oppassen daarmee, maar komt goed
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 18:08 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

haha nee, die komt uit het westland (bij Delft in de buurt) en ze wil (net als ik gelukkig) graag in Leiden blijven wonen
Maar ik kom graag op bezoek in die poepstad van je hoor!
Je bent altijd welkom baasje
pi_83331683
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 17:43 schreef GameBabe het volgende:

[..]

prima, lig hier aangeschoten te chillen met een goede vriend van me op het terras beetje mooie mannen en vrouwen kijken, maar heb nog niemand gezien waar ik het op kan doen
Dan moet je toch een ander terrasje gaan zoeken
  zaterdag 26 juni 2010 @ 18:24:54 #123
270524 Flodder450
pi_83331863
zo, mn maat is net weg

de halve dag SMG2 gespeeld

jezus wat een geweldige game

echt een reden om een wii te kopen
  zaterdag 26 juni 2010 @ 18:30:31 #124
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83332003
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 17:43 schreef GameBabe het volgende:

[..]

meer drinken dus
pi_83332456
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 18:30 schreef Rossdale het volgende:

[..]

meer drinken dus
Zit bij de crazy pianos, dus dat gaat wel lukken

Alleen jammer dat er alleen maar stelletjes potten en vibrators gespot zijn
pi_83332832
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Zit bij de crazy pianos, dus dat gaat wel lukken

Alleen jammer dat er alleen maar stelletjes potten en vibrators gespot zijn
Wat een kuttent is dat zeg, die in Scheveningen tenminste.
Haar in m'n bier en m'n eten, asociale mensen die er werken, en 90% rauw vlees
pi_83333133
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 19:00 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Wat een kuttent is dat zeg, die in Scheveningen tenminste.
Haar in m'n bier en m'n eten, asociale mensen die er werken, en 90% rauw vlees
De cocktails zijn wel goed te drinken en er zijn niet heel veel relaxte plekken in scheveningen nu. zitten lekker op een bank in de zon te genieten

En de gast die de cocktails brengt is lekker

[ Bericht 9% gewijzigd door GameBabe op 26-06-2010 19:45:17 ]
  zaterdag 26 juni 2010 @ 20:15:21 #128
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_83335122
Weet iemand hier of je bij Online je internet abonnement kan afkopen? als je nog 3 maand moet?
Als me dat 10 euro meer kost dan 50 euro verhuiskosten is me dat wel die 10 euro waard.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 20:24:07 #129
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83335456
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 18:24 schreef Flodder450 het volgende:
zo, mn maat is net weg

de halve dag SMG2 gespeeld

jezus wat een geweldige game

echt een reden om een wii te kopen
Had hij zijn Wii meegenomen dan?
  zaterdag 26 juni 2010 @ 20:25:39 #130
270524 Flodder450
pi_83335499
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 20:24 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Had hij zijn Wii meegenomen dan?
ja

hij heeft zn wii omgebouwd
  zaterdag 26 juni 2010 @ 20:32:08 #131
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83335756
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 20:25 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

ja

hij heeft zn wii omgebouwd
Lame

Dat moet je afkeuren!
  zaterdag 26 juni 2010 @ 20:37:13 #132
270524 Flodder450
pi_83335959
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 20:32 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Lame

Dat moet je afkeuren!
Maar toch

SMG2 is vet awesome
  zaterdag 26 juni 2010 @ 20:38:19 #133
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_83335996
Kom op USA
  zaterdag 26 juni 2010 @ 20:39:40 #134
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83336029
USA door de PLEE

Onee ik ben meer voor de USA
  zaterdag 26 juni 2010 @ 20:40:13 #135
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83336059
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 20:37 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

Maar toch

SMG2 is vet awesome
AFKEUREN
  zaterdag 26 juni 2010 @ 20:40:42 #136
270524 Flodder450
pi_83336074
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 20:40 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

AFKEUREN
  zaterdag 26 juni 2010 @ 20:41:15 #137
187674 Sigmund666
pi_83336101
Paper Mario op de N64 was de laatste vette Mario game.
pi_83336168
Verhuizen is inderdaad verrot, als ik weer ga verhuizen en kom een flat te wonen ofzo, dan ga ik sterk overwegen om een verhuisbedrijf in te schakelen.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 20:58:39 #139
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_83336784
FOK!games zomertoernooi: De beste game-baas!

Games waar in eindbazen in voor komen
pi_83336885
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 20:58 schreef SoldMayor het volgende:
FOK!games zomertoernooi: De beste game-baas!

Games waar in eindbazen in voor komen
pi_83336953
Ik ben een laffe twat
pi_83337025
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 21:02 schreef GameBabe het volgende:
Ik ben een laffe twat
pi_83337255
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 21:05 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Hé dat is niet vriendelijk, probeer hier een heel serieus aan een telefoonnummer te komen
pi_83337358
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 21:11 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Hé dat is niet vriendelijk, probeer hier een heel serieus aan een telefoonnummer te komen
Ik snap het niet.
pi_83337382
En weer steengrillen
pi_83337401
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 21:14 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ik snap het niet.
Wat snap je er niet aan
pi_83337417
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 21:15 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Wat snap je er niet aan
pi_83337535
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 21:15 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Nu snap ik het niet meer
  zaterdag 26 juni 2010 @ 21:19:28 #149
187674 Sigmund666
pi_83337536
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 21:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
En weer steengrillen
Wat leuk man! Stenen hebben ook gevoelens hoor
pi_83337651
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 21:19 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Wat leuk man! Stenen hebben ook gevoelens hoor
Vorige keer niks van gemerkt
pi_83338064
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 21:19 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Nu snap ik het niet meer
pi_83338435
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 21:34 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Snap jij het nog wel?
pi_83338544
pi_83338825
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 21:46 schreef Edwinuss het volgende:
Lol ik ook niet
pi_83338869
Volgens mij gaat het weer eens nergens over hier

En crazy Piano's is tof! Je moet er alleen niet overdag zitten, maar juist 's avonds! De beste uitgaansgelegenheid in Scheveningen!
pi_83339449
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 21:51 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Lol ik ook niet
Beetje jammer. Pijnlijke stiltes enzo.
pi_83340509
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 21:52 schreef koei het volgende:
Volgens mij gaat het weer eens nergens over hier

En crazy Piano's is tof! Je moet er alleen niet overdag zitten, maar juist 's avonds! De beste uitgaansgelegenheid in Scheveningen!
En er werkt een ryan philippe looalike die zijn nummer niet wilde geven
pi_83341196
pi_83341461
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 22:32 schreef GameBabe het volgende:

[..]

En er werkt een ryan philippe looalike die zijn nummer niet wilde geven

Het was ook pas half 11, dat is veel te vroeg om nummers uit te wisselen!
pi_83341767
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 22:57 schreef koei het volgende:

[..]

Het was ook pas half 11, dat is veel te vroeg om nummers uit te wisselen!
Ach ja, het was ook meer voor de sport dan dat het nuttig was Heb even genoeg nummers voor het moment...

Maar het was wel echt een leuke jongen Al vermoed ik dat hij echt veeeel te jong was voor mij
  zaterdag 26 juni 2010 @ 23:11:22 #161
187674 Sigmund666
pi_83342080
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 23:04 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Ach ja, het was ook meer voor de sport dan dat het nuttig was Heb even genoeg nummers voor het moment...

Maar het was wel echt een leuke jongen Al vermoed ik dat hij echt veeeel te jong was voor mij
En waarschijnlijk gay
pi_83342091
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 23:11 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

En waarschijnlijk gay
  zaterdag 26 juni 2010 @ 23:15:10 #163
187674 Sigmund666
pi_83342213

"Oh joeehoe Gamebaby! Ga je morgen met me naar de pedicure, en daarna ergens een high tea drinken? Dat zou ik echt enig vinden! "
pi_83342227
Mijn baas was vandaag voor het laatst en daar komt maandag een opvolger voor. Een echte homo naar verluidt...
pi_83342259
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 23:15 schreef koei het volgende:
Mijn baas was vandaag voor het laatst en daar komt maandag een opvolger voor. Een echte homo naar verluidt...
Compleet met handtasje?
  zaterdag 26 juni 2010 @ 23:19:37 #166
187674 Sigmund666
pi_83342352
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 23:16 schreef Pheno het volgende:

[..]

Compleet met handtasje?
En sjaaltje, en roze polo, met een Joop Braakhekke-accent

"Koei! So super to see you! You want some carrot cake?"
pi_83342395
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 23:11 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

En waarschijnlijk gay
Ehm nee daarvoor flirtte hij echt veel te overduidelijk, maar waarschijnlijk een bezet man en dan is het inderdaad flirten mag en niet meer
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 23:15 schreef Sigmund666 het volgende:
[ afbeelding ]

"Oh joeehoe Gamebaby! Ga je morgen met me naar de pedicure, en daarna ergens een high tea drinken? Dat zou ik echt enig vinden! "
Bij mij moet je meer aankomen met stoere dingen, of met lekker eten... Ik ben niet zo'n meisjemeisje
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 23:15 schreef koei het volgende:
Homo mannen zijn meestal best tof
  zaterdag 26 juni 2010 @ 23:22:31 #168
187674 Sigmund666
pi_83342466
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 23:20 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Ehm nee daarvoor flirtte hij echt veel te overduidelijk, maar waarschijnlijk een bezet man en dan is het inderdaad flirten mag en niet meer
[..]

Bij mij moet je meer aankomen met stoere dingen, of met lekker eten... Ik ben niet zo'n meisjemeisje
[..]

Gamebabe. Kom je een keer naar Maastricht voor een partijtje boksen?
Ik trakteer op een biertje als ik per ongeluk je neus breek!
pi_83342527

Scarejew Family Guy
  zaterdag 26 juni 2010 @ 23:27:37 #170
270524 Flodder450
pi_83342627
Heb ik weer geluk

zity ik een nog best wel giga moeilijk level te doen in DKC, is de batterij ineens leeg van de GBA SP

Nu moet ik dat hele k-level weer overniuew doen
  zaterdag 26 juni 2010 @ 23:28:51 #171
187674 Sigmund666
pi_83342667
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 23:27 schreef Flodder450 het volgende:
Heb ik weer geluk

zity ik een nog best wel giga moeilijk velen toe doen in DKC, is de batterij ineens leeg van de GBA SP

Terug naar af, begin bij het begin en tik normaal Nederlands, want ik snap echt geen flikker van wat je zegt.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 23:30:17 #172
270524 Flodder450
pi_83342711
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 23:28 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Terug naar af, begin bij het begin en tik normaal Nederlands, want ik snap echt geen flikker van wat je zegt.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 23:30:43 #173
270524 Flodder450
pi_83342731
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 23:28 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

teveel tiepvouten
pi_83342956
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 23:22 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Gamebabe. Kom je een keer naar Maastricht voor een partijtje boksen?
Ik trakteer op een biertje als ik per ongeluk je neus breek!
Maastricht is veels te ver, sorry
pi_83342963
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 23:20 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Nee, echte homo's die zo overdreven vrouwelijk zijn vind ik zwaar irritant. Mijn ex-zwager was homo maar afgezien van iets meer verzorgende trekjes was dat verder een normale man. Mijn nieuwe baas schijnt zo'n echte nicht te zijn. De mannen op mijn afdeling zijn in ieder geval al bang
pi_83342966
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 23:27 schreef Flodder450 het volgende:
Heb ik weer geluk

zity ik een nog best wel giga moeilijk level te doen in DKC, is de batterij ineens leeg van de GBA SP

Welk level?
  zaterdag 26 juni 2010 @ 23:39:46 #177
187674 Sigmund666
pi_83343110
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 23:36 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Maastricht is veels te ver, sorry
Kom ik wel naar jou toe
pi_83343142
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 23:39 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Kom ik wel naar jou toe
Jonguh GB heeft al die ene boy
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_83343158
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 23:39 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Kom ik wel naar jou toe
Ook goed, stuur eerst maar even ter keuring een naaktfoto
pi_83343207
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 23:40 schreef Nebo het volgende:

[..]

Jonguh GB heeft al die ene boy
SPOILER
Je zou niet doorvertellen dat we regelmatig batsen Nebo boy
SPOILER
  zaterdag 26 juni 2010 @ 23:43:20 #181
270524 Flodder450
pi_83343251
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 23:36 schreef Nebo het volgende:

[..]

Welk level?
Forest frenzy
pi_83343303
Nou, ik ga maar eens op huis aan... Dacht om even wat aan mn studie te gaan doen bij mn ouders, die een weekend weg zijn. Het resultaat: 1 lege zak kroepoek, een moederpoes die het niet tof vindt dat ik haar katjes steeds weg pik en ik ben weer helemaal bijgepraat met mn zwager
pi_83343370
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 23:44 schreef koei het volgende:
Nou, ik ga maar eens op huis aan... Dacht om even wat aan mn studie te gaan doen bij mn ouders, die een weekend weg zijn. Het resultaat: 1 lege zak kroepoek, een moederpoes die het niet tof vindt dat ik haar katjes steeds weg pik en ik ben weer helemaal bijgepraat met mn zwager
Studeren werkt op zaterdagavond niet zo goed. Ik zat er net in de trein ook nog aan te denken... nu lig ik lekker op bed
pi_83343456
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 23:46 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Studeren werkt op zaterdagavond niet zo goed. Ik zat er net in de trein ook nog aan te denken... nu lig ik lekker op bed

Dat is ongeacht de avond bij mij Ik ben niet gemaakt om te studeren denk ik, daar heb ik me nooit toe kunnen zetten. Maar ik moet helaas wel want ik moet maandagochtend een nieuwe versie inleveren en heb in 2 weken tijd welgeteld 3 zinnen getypt!!!

Ik ben echt serieus aan het overwegen om gewoon maar te stoppen en in september met een nieuwe master te gaan beginnen. En dan eentje die ik wél leuk vind.
pi_83343498
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 23:42 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Je zou niet doorvertellen dat we regelmatig batsen Nebo boy
SPOILER
Ik vertel het niet door, Sigmund wist het al
pi_83343592
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 23:48 schreef koei het volgende:

[..]

Dat is ongeacht de avond bij mij Ik ben niet gemaakt om te studeren denk ik, daar heb ik me nooit toe kunnen zetten. Maar ik moet helaas wel want ik moet maandagochtend een nieuwe versie inleveren en heb in 2 weken tijd welgeteld 3 zinnen getypt!!!

Ik ben echt serieus aan het overwegen om gewoon maar te stoppen en in september met een nieuwe master te gaan beginnen. En dan eentje die ik wél leuk vind.
Opdrachten zijn ook bij een nieuwe master stom, dus ik zou deze afmaken, je bent er bijna!!!
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 23:50 schreef Nebo het volgende:

[..]

Ik vertel het niet door, Sigmund wist het al
Gelukkig maar
pi_83343677
Zo, uitbuiken van een avondje bij de Griek eten
pi_83344474
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 23:52 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Opdrachten zijn ook bij een nieuwe master stom, dus ik zou deze afmaken, je bent er bijna!!!

Niet als het een leuke opdracht is. Mijn bachelor thesis vond ik wel leuk, maar dat lag ook helemaal in mijn straatje. En dat was met meer mensen waardoor ik een stok achter de deur had en sommige vervelende klusjes kon uitbesteden in ruil voor een ander vervelend klusje.
pi_83344504
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 23:54 schreef Pheno het volgende:
Zo, uitbuiken van een avondje bij de Griek eten

Daar ben ik al veel te lang niet meer geweest
pi_83344665
quote:
Op zondag 27 juni 2010 00:15 schreef koei het volgende:

[..]

Daar ben ik al veel te lang niet meer geweest
We hadden vandaag eens zin om uit eten te gaan, lekker met z'n tweetjes. Een tijd geleden dat we dat gedaan hebben, trouwens. Meestal ga ik bij anderen BBQ'en.

Morgen met de gehele familie een BBQ, gelukkig geen familiedag met doe-dingetjes. BBQ van 3 bij 4 meter aan en eten maar.
pi_83345422
Topic kill Pheno.
  zondag 27 juni 2010 @ 01:04:39 #192
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_83346065
Rossdale laat nog ff weten of je coax gewoon werkt.

Heb namelijk in me vorige 2 huizen altijd nog gehad dat ie gewoon deed, en 1 ervan was een leegstand pand... Het ander was eigenlijk niet eens een woonadres.
  zondag 27 juni 2010 @ 01:10:19 #193
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83346234
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 23:48 schreef koei het volgende:

[..]

Koei, chica, doe desnoods een nieuw masterscriptie-onderwerp ipv die gruwelijkheid bij die kutsupermarkt, maar ga niet met een nieuwe master beginnen, is echt zonde van je tijd... Probeer dit te schrijven, misschien ondertussen azen op een nieuw onderwerp, stukken zinniger!

BTW. heb echt superBBQ gehad net met de restjes van gisteren, lang leve het veeeuulllsss te groot inslaan met je studievereniging
  zondag 27 juni 2010 @ 01:13:39 #194
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_83346341
quote:
Op zondag 27 juni 2010 01:04 schreef KneusTeun het volgende:

Heb namelijk in me vorige 2 huizen altijd nog gehad dat ie gewoon deed, en 1 ervan was een leegstand pand... Het ander was eigenlijk niet eens een woonadres.
We moeten weer een keer met ze alle BC2 doen of RDR
  zondag 27 juni 2010 @ 01:20:30 #195
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_83346528
quote:
Op zondag 27 juni 2010 01:13 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

We moeten weer een keer met ze alle BC2 doen of RDR
pi_83346605
quote:
Op zondag 27 juni 2010 01:20 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

pi_83346710
quote:
Op zondag 27 juni 2010 01:10 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Koei, chica, doe desnoods een nieuw masterscriptie-onderwerp ipv die gruwelijkheid bij die kutsupermarkt, maar ga niet met een nieuwe master beginnen, is echt zonde van je tijd... Probeer dit te schrijven, misschien ondertussen azen op een nieuw onderwerp, stukken zinniger!

BTW. heb echt superBBQ gehad net met de restjes van gisteren, lang leve het veeeuulllsss te groot inslaan met je studievereniging

Een nieuw onderwerp zit er niet meer in. Moet in augustus mn scriptie inleveren of mag mn hele master opnieuw gaan doen omdat mn tentamenresultaten dan vervallen. Maar goed, ik ga nog even een goede poging voor dit onderwerp doen, maar mocht mn docent maandag weer enorm gaan zeiken ben ik er klaar mee en is het tijd voor een frisse start met iets dat ik wel leuk vind!
  zondag 27 juni 2010 @ 01:30:32 #198
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83346734
quote:
Op zondag 27 juni 2010 01:29 schreef koei het volgende:

[..]

Een nieuw onderwerp zit er niet meer in. Moet in augustus mn scriptie inleveren of mag mn hele master opnieuw gaan doen omdat mn tentamenresultaten dan vervallen. Maar goed, ik ga nog even een goede poging voor dit onderwerp doen, maar mocht mn docent maandag weer enorm gaan zeiken ben ik er klaar mee en is het tijd voor een frisse start met iets dat ik wel leuk vind!
Ja dag, sinds wanneer verlopen je tentamenresultaten binnen 2 jaar?
pi_83346873
quote:
Op zondag 27 juni 2010 01:30 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ja dag, sinds wanneer verlopen je tentamenresultaten binnen 2 jaar?

Binnen 3 jaar En dat is bij ons altijd al zo geweest, ook in de bachelor.
  zondag 27 juni 2010 @ 01:42:21 #200
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83346983
En weet je begeleider dat het alles of niets is voor je? Wil ook wel schelen in hoeveelheid commentaar namelijk..!
pi_83346992
Hoe gaat het trouwens met Guinness Spanky? Is ze al weer helemaal hersteld?
pi_83347033
quote:
Op zondag 27 juni 2010 01:42 schreef SpankmasterC het volgende:
En weet je begeleider dat het alles of niets is voor je? Wil ook wel schelen in hoeveelheid commentaar namelijk..!

Ja, dat heb ik 'm gezegd maar volgens mij is hij daar niet zo vatbaar voor Ik heb ook echt weer de meest zeikerige begeleider uitgekozen, puur omdat ik het als docent goed met 'm kan vinden terwijl ik weet dat hij enorm kan zeuren over kleine dingetjes niet zo slim...
pi_83347598
Cranium heeft PES10 gekocht.

PES.
pi_83347623
PES.

pi_83347637
ok
pi_83347642
PES.
pi_83348007
Edje
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_83348300

zondag 27 juni 2010 @ 03:45:01 #209
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83348305
quote:
Op zondag 27 juni 2010 01:42 schreef koei het volgende:
Hoe gaat het trouwens met Guinness Spanky? Is ze al weer helemaal hersteld?
Yeahg ze huppelt weer irritant vrolijk alles opetend en aanvallend wat ze tegenkomt rond
pi_83348963
Morning
pi_83348970
Goedemorgen. 3 uur lang in de tuin al gezeten. Zonnetje in het gezicht, totale stilte op wat bijen en vogels na. De rust
  zondag 27 juni 2010 @ 08:33:54 #212
270524 Flodder450
pi_83348974
goedemorgen
pi_83349007
quote:
Op zondag 27 juni 2010 08:33 schreef Pheno het volgende:
Goedemorgen. 3 uur lang in de tuin al gezeten. Zonnetje in het gezicht, totale stilte op wat bijen en vogels na. De rust
Mogguh, goed idee!

Zal eens even kijken wat de vogels vinden van mijn
SPOILER
pi_83349011
quote:
Op zondag 27 juni 2010 08:33 schreef Pheno het volgende:
Dus je zat al vanaf een uurtje of 5 buiten?
pi_83349030
quote:
Op zondag 27 juni 2010 03:45 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Yeahg ze huppelt weer irritant vrolijk alles opetend en aanvallend wat ze tegenkomt rond
Fijn!

En goedemorgen allen, ik heb geen kater
pi_83349034
quote:
Op zondag 27 juni 2010 08:41 schreef Reintji het volgende:

[..]

Mogguh, goed idee!

Zal eens even kijken wat de vogels vinden van mijn
SPOILER
Loud pipes save lifes!
pi_83349065
quote:
Op zondag 27 juni 2010 08:47 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Loud pipes save lifes!
Zijn daar wc-tegeltjes van?
  zondag 27 juni 2010 @ 09:05:15 #218
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83349114
quote:
Op zondag 27 juni 2010 01:04 schreef KneusTeun het volgende:

Zal het vandaag eens proberen Al wil ik wel HDTV natuurlijk

Nadeel is alleen dat de hele benedenverdieping nog leeg moet blijven omdat er maandag iemand langs komt om het parket te schuren. En dan moet ik voor die ene dag een kabel naar boven gaan trekken en stiekem ben ik daar veel te lui voor Ik moet vandaag nog een dag verhuizen en morgen weer werken

Sold! Ik wil graag met 4 man de coop missies van RDR doorlopen Gisteren heel even met Teun gedaan en was toch wel weer vet
pi_83349216
quote:
Op zondag 27 juni 2010 08:41 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Dus je zat al vanaf een uurtje of 5 buiten?
pi_83349339
quote:
Op zondag 27 juni 2010 08:54 schreef Reintji het volgende:

[..]

Zijn daar wc-tegeltjes van?
Geen idee, maar ik moest met ex iig zo'n uitlaat geven voor zijn verjaardag omdat het veiliger was volgens hem
pi_83349553
Ik kijk eens op youtube, maar hebben ze nou echt een vuvuzelaknop bij videos gezet?
  zondag 27 juni 2010 @ 09:58:35 #222
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83349778
quote:
Op zondag 27 juni 2010 09:44 schreef Pheno het volgende:
Ik kijk eens op youtube, maar hebben ze nou echt een vuvuzelaknop bij videos gezet?
ja, echt supermooie actie!
pi_83349849
quote:
Op zondag 27 juni 2010 09:58 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

ja, echt supermooie actie!
Briljant
  zondag 27 juni 2010 @ 10:09:06 #224
187674 Sigmund666
pi_83349987
quote:
Op zondag 27 juni 2010 09:05 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Zal het vandaag eens proberen Al wil ik wel HDTV natuurlijk

Nadeel is alleen dat de hele benedenverdieping nog leeg moet blijven omdat er maandag iemand langs komt om het parket te schuren. En dan moet ik voor die ene dag een kabel naar boven gaan trekken en stiekem ben ik daar veel te lui voor Ik moet vandaag nog een dag verhuizen en morgen weer werken

Sold! Ik wil graag met 4 man de coop missies van RDR doorlopen Gisteren heel even met Teun gedaan en was toch wel weer vet
Je hebt hem op de 360 graden Xbox? Ik moet er nog aan beginnen
pi_83351077
Goedemorgen.
  zondag 27 juni 2010 @ 10:56:36 #226
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83351100
yup 360. Ik heb geen PS3
pi_83351112
quote:
Op zondag 27 juni 2010 10:56 schreef Rossdale het volgende:
yup 360. Ik heb geen PS3
Want jij speelt toch graag online?
  zondag 27 juni 2010 @ 10:57:59 #228
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83351132

zondag 27 juni 2010 @ 11:00:29 #229
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83351204
quote:
Op zondag 27 juni 2010 10:57 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Want jij speelt toch graag online?
Beide
pi_83351274
quote:
Op zondag 27 juni 2010 10:57 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]

En toen kwam er een RROD.
  zondag 27 juni 2010 @ 11:06:43 #231
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83351360
quote:
Op zondag 27 juni 2010 11:03 schreef Pheno het volgende:

[..]

pi_83351407
quote:
Op zondag 27 juni 2010 11:03 schreef Pheno het volgende:

[..]

Gelukkig is de console 150 euro en kan je nog overwegen om een nieuwe te halen.
  zondag 27 juni 2010 @ 11:23:55 #233
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_83351728
Goedemorgen
pi_83351847
quote:
Op zondag 27 juni 2010 11:08 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ben blij dat ik 2 jaar geleden een xbox had gekocht ipv een ps3.
  zondag 27 juni 2010 @ 11:38:38 #235
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83352106
quote:
Op zondag 27 juni 2010 11:23 schreef Gamer_V het volgende:
Goedemorgen
Hola Vtje! Ga jij nog naar Parkpop deez' middag?
  zondag 27 juni 2010 @ 11:44:27 #236
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83352271
Krantje in de tuin lezen heerlijk
pi_83352396
Ik zag net een neger.
pi_83352443
quote:
Op zondag 27 juni 2010 11:08 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Gelukkig kost de nieuwe maar 250 euro
  zondag 27 juni 2010 @ 12:02:52 #239
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_83352803
quote:
Op zondag 27 juni 2010 11:38 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Hola Vtje! Ga jij nog naar Parkpop deez' middag?
Dat is het plan! Jij ook?

Nog bands aan te raden? Ik wil in ieder geval MAMAS GUN, Nena en Alpha Blondy wel zien
  zondag 27 juni 2010 @ 12:05:39 #240
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83352890
Pff zo weer naar Leiden om verhuisspul op te laden
  zondag 27 juni 2010 @ 12:11:29 #241
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83353049
quote:
Op zondag 27 juni 2010 12:02 schreef Gamer_V het volgende:

[..]

Dat is het plan! Jij ook?

Nog bands aan te raden? Ik wil in ieder geval MAMAS GUN, Nena en Alpha Blondy wel zien
Danko Jones is echt altijd een feestje, supertof!

En Rossdale, veel plezier in De Stad van de Rokjes!
  zondag 27 juni 2010 @ 12:12:59 #242
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_83353085
Mja, ik zag Danko Jones al op Pinkpop, die man praat een beetje te veel. Hoort bij de act, zullen we maar zeggen
  zondag 27 juni 2010 @ 12:26:17 #243
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83353455
Danko Jones is altijd wel tof en het gelul hoort er bij inderdaad Maar die man staat altijd garant voor een feestje
  zondag 27 juni 2010 @ 12:26:52 #244
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83353478
quote:
Op zondag 27 juni 2010 12:11 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Danko Jones is echt altijd een feestje, supertof!

En Rossdale, veel plezier in De Stad van de Rokjes!
Ik zal de vrouwtjes nog een laatste keer goed observeren
pi_83353748
quote:
Op zondag 27 juni 2010 12:26 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik zal de vrouwtjes nog een laatste keer goed observeren
*Trekt broek aan

Om in de tuin te werken natuurlijk
  zondag 27 juni 2010 @ 12:36:44 #246
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_83353803
quote:
Op zondag 27 juni 2010 12:26 schreef Rossdale het volgende:
Danko Jones is altijd wel tof en het gelul hoort er bij inderdaad Maar die man staat altijd garant voor een feestje
Ik wil eigenlijk gewoon wat reggae live zien, nog nooit gedaan

En met covers als deze

Maar goed, ik ga niet in mijn eentje dus valt nog te bezien wat er gekozen wordt
  zondag 27 juni 2010 @ 12:40:42 #247
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83353931
quote:
Op zondag 27 juni 2010 12:34 schreef GameBabe het volgende:

[..]

*Trekt broek aan

Om in de tuin te werken natuurlijk
pi_83354034
Leren over de sekseverschillen in emotie en zo beargumenteerd kan klagen als vrouwen vervelend doen
pi_83354287
quote:
Op zondag 27 juni 2010 12:44 schreef Nebo het volgende:
Leren over de sekseverschillen in emotie en zo beargumenteerd kan klagen als vrouwen vervelend doen
Mag ik dan ook klagen over mannen

Gister nog aan een vriend uitgelegd die zat te mopperen dat een meisje meer wilde na een aantal malen seks hebben dat moeder natuur andere stofjes in vrouwenhersenen tijdens de seks aanmaakt en dat dat de oorzaak ervan is...
pi_83354343
Gister echt een awesome optreden van een vriend van me in de kelderbar van Vera, plafond op 2,5 meter hoogte ongeveer, en we heben 2 mensen laten crowdsurfen, tegen het plafond aangedrukt
pi_83354390
Vrouwen bouwen ook dikwijls eerst een emotionele band op voor ze overgaan op seks. Bij mannen is het meestal andersom, dus dan is het ook nog altijd mogelijk dat die emotionele band er niet in zit
pi_83354470
quote:
Op zondag 27 juni 2010 12:54 schreef Nebo het volgende:
Vrouwen bouwen ook dikwijls eerst een emotionele band op voor ze overgaan op seks. Bij mannen is het meestal andersom, dus dan is het ook nog altijd mogelijk dat die emotionele band er niet in zit
En hoe lossen we dit op behalve halve seks hebben
  zondag 27 juni 2010 @ 13:04:42 #253
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83354721
quote:
Op zondag 27 juni 2010 12:56 schreef GameBabe het volgende:

[..]

niet, laat ze maar gewoon sexen, uiteindelijk komt ook bij de man het gevoel!
pi_83354847
quote:
Op zondag 27 juni 2010 13:04 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Dus moet je maar met iedereen sexen waarvan je hoopt dat ze ooit gevoel voor je krijgen Ik weet niet of ik dat wel zo'n goed plan vind eerlijk gezegd....

En kun je garanties geven dat er uiteindelijk gevoelens komen, Spanky, dat zou het leven wel makkelijker maken
pi_83354882
quote:
Op zondag 27 juni 2010 13:09 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Dus moet je maar met iedereen sexen waarvan je hoopt dat ze ooit gevoel voor je krijgen Ik weet niet of ik dat wel zo'n goed plan vind eerlijk gezegd....

En kun je garanties geven dat er uiteindelijk gevoelens komen, Spanky, dat zou het leven wel makkelijker maken
Als je dat kon garanderen waren die gevoelens er al

It's a hard knock life
pi_83354889
quote:
Op zondag 27 juni 2010 13:04 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Branderig gevoel
  zondag 27 juni 2010 @ 13:11:37 #257
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83354906
quote:
Op zondag 27 juni 2010 13:09 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Garanties geef ik niet, maar ik geloof er heilig in dat als je maar gewoon goed doorsext er vanzelf iemand wil blijven plakken! En jij als vrouw hebt natuurlijk bij voorbaat al gevoelens voor hem, dus dan zit je helemaal snor

In de tussentijd heb je gewoon sex, en ik denk dat we allemaal wel kunnen stellen dat sex écht vet relaxed is, dus het lijkt mij een prima oplossing!
pi_83354912
quote:
Op zondag 27 juni 2010 13:11 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Branderig gevoel

de oplossing
  zondag 27 juni 2010 @ 13:12:18 #259
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83354922
quote:

[..]

Branderig gevoel
Ja dan moet je ff een rustdagje inbouwen
  zondag 27 juni 2010 @ 13:12:52 #260
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83354934
Oh en ik durf wel te garanderen dat er uiteindelijk echt wel ooit bij iemand gevoelens zijn! Gewoon stevig doorscharrelen!
  zondag 27 juni 2010 @ 13:16:29 #261
258885 Solique
I Kill You !
pi_83355019
Goedemiddag, laat ik ook maar eens uit bed komen. Geen kater zo te voelen, buiten is het best te vertoeven.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_83355022
quote:

[..]

Branderig gevoel
Ehm hoe doe je dat, die heb ik nog nooit gehoord
quote:
Op zondag 27 juni 2010 13:11 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Garanties geef ik niet, maar ik geloof er heilig in dat als je maar gewoon goed doorsext er vanzelf iemand wil blijven plakken! En jij als vrouw hebt natuurlijk bij voorbaat al gevoelens voor hem, dus dan zit je helemaal snor

In de tussentijd heb je gewoon sex, en ik denk dat we allemaal wel kunnen stellen dat sex écht vet relaxed is, dus het lijkt mij een prima oplossing!
quote:
Op zondag 27 juni 2010 13:12 schreef SpankmasterC het volgende:
Oh en ik durf wel te garanderen dat er uiteindelijk echt wel ooit bij iemand gevoelens zijn! Gewoon stevig doorscharrelen!
Probeer je nou een slet van me te maken Ik ben niet zo goed in scharrelen ben ik bang Zodra mannen teveel van me willen duw ik ze weg op dit moment, echt erg
pi_83355403
Terug uit Londen toffe twee dagen, Wimbledon was echt gruwelijk gaaf. Zo'n plekje op 50cm van het gras van het Centre Court, het applaus dat je hoort als spelers de baan opkomen, kippenvel (pics volgen als ik weer in GR ben)
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_83355564
quote:
Op zondag 27 juni 2010 13:30 schreef Morthill het volgende:
Terug uit Londen toffe twee dagen, Wimbledon was echt gruwelijk gaaf. Zo'n plekje op 50cm van het gras van het Centre Court, het applaus dat je hoort als spelers de baan opkomen, kippenvel (pics volgen als ik weer in GR ben)
Tof
  zondag 27 juni 2010 @ 13:35:23 #265
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83355565
quote:
Op zondag 27 juni 2010 13:16 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Ehm hoe doe je dat, die heb ik nog nooit gehoord
Veel ruwe sex, dan komt dat vanzelf
quote:
Probeer je nou een slet van me te maken Ik ben niet zo goed in scharrelen ben ik bang Zodra mannen teveel van me willen duw ik ze weg op dit moment, echt erg
Jamaar dan is ook makkelijk, gewoon niet te vaak met 1 man naar bed gaan, dan kan ie ook geen gevoelens voor je ontwikkelen!

Sex is zo makkelijk jongens!
pi_83355622
quote:
Op zondag 27 juni 2010 12:56 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Ach, in de praktijk is het nou ook weer niet zo extreem zwart-wit. Mannen kunnen prima een emotionele band hebben opgebouwd (ben ik zelf toch ook meer van dan zomaar met iemand in bed te duiken) en vrouwen kunnen ook prima zonder, het is alleen de algemene tendens van mannen en vrouwen

Maargoed, die vriendin van jou had dus maar eerst moeten zorgen voor een emotionele band, daar zit het probleem
pi_83355903
Als we toch allemaal aan het klagen zijn, dan doe ik graag mee.

GVD kan zo een hele nieuwe c.v gaan maken, omdat ik de de mijne nergens kan vinden.

Gelukkig heb ik al een mooie ontslag brief van 2 a4 blaadjes
pi_83356027
quote:
Op zondag 27 juni 2010 13:47 schreef badboynova het volgende:

GVD kan zo een hele nieuwe c.v gaan maken, omdat ik de de mijne nergens kan vinden.

Ook niet ergens in je verzonden emails map?
pi_83356119
Potver. Ik was helemaal in de war met de dagen, het is nu Zondag en ik dacht Zaterdag. De supermarkten zijn niet open dus heb niks om te koken vanavond.

Ik had me voorgenomen om niks meer te bestellen, maar ik moet wel nu.
pi_83356122
quote:
Op zondag 27 juni 2010 13:51 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Ook niet ergens in je verzonden emails map?

waarschijnlijk gewist omdat het heel lang geleden is dat ik hem nodig had.
pi_83356547
quote:
Op zondag 27 juni 2010 13:54 schreef badboynova het volgende:

[..]

waarschijnlijk gewist omdat het heel lang geleden is dat ik hem nodig had.
quote:
Op zondag 27 juni 2010 13:54 schreef Edwinuss het volgende:
Potver. Ik was helemaal in de war met de dagen, het is nu Zondag en ik dacht Zaterdag. De supermarkten zijn niet open dus heb niks om te koken vanavond.

Ik had me voorgenomen om niks meer te bestellen, maar ik moet wel nu.
Ik ga zo naar de Makro, die is vandaag open En de Jumbo hier is ook open trouwens.
pi_83356576
Sup.
pi_83356595
quote:
Op zondag 27 juni 2010 14:05 schreef CraniuM het volgende:
Sup.
pes.
pi_83356621
quote:
Op zondag 27 juni 2010 14:05 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

pes.
pus
pi_83356665
quote:
Op zondag 27 juni 2010 14:06 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

pus
puss
pi_83356696
quote:
Op zondag 27 juni 2010 13:35 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Veel ruwe sex, dan komt dat vanzelf
[..]

Jamaar dan is ook makkelijk, gewoon niet te vaak met 1 man naar bed gaan, dan kan ie ook geen gevoelens voor je ontwikkelen!

Sex is zo makkelijk jongens!
Maar als man pijn bij plassen die heb ik nog niet gehoord... en als vrouw moet je gewoon cranberrysap drinken

Jamaar van seks krijg je zin in meer seks en om nou per week 10 nieuwe gasten te zoeken, dat kost veel te veel tijd
pi_83356747
quote:
Op zondag 27 juni 2010 14:08 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Maar als man pijn bij plassen die heb ik nog niet gehoord... en als vrouw moet je gewoon cranberrysap drinken

Jamaar van seks krijg je zin in meer seks en om nou per week 10 nieuwe gasten te zoeken, dat kost veel te veel tijd
Als vrouw bent, paar goede tieten en een lekker kont hebt hoef je heus niet lang te zoeken. Dan kan je zelf 10 op 1 dag doen.
pi_83356876
quote:
Op zondag 27 juni 2010 14:09 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Als vrouw bent, paar goede tieten en een lekker kont hebt hoef je heus niet lang te zoeken. Dan kan je zelf 10 op 1 dag doen.
Ah nu snap ik het probleem
SPOILER
pi_83356920
quote:
Op zondag 27 juni 2010 14:12 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Ah nu snap ik het probleem
SPOILER
pi_83356922
http://www.flickr.com/photos/lennartbnl/4738440936/

Luidste concert waar ik ooit ben geweest, en m'n telefoon neemt 't nagenoeg ruisloos op, wat een bazenapparaat heb ik toch
pi_83357161
Ed is nog erger dan Flodder _!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_83357316
quote:
Op zondag 27 juni 2010 14:13 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Gaan we weer een gesprek voeren dat we allebei niet snappen
  zondag 27 juni 2010 @ 14:25:13 #283
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_83357344
wow mega crash van mark webber
pi_83357428
quote:
Op zondag 27 juni 2010 14:24 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Gaan we weer een gesprek voeren dat we allebei niet snappen
Ik ken wel een taal die we ongetwijfeld beiden spreken.
pi_83357460
quote:
Op zondag 27 juni 2010 14:20 schreef CraniuM het volgende:
Ed is nog erger dan Flodder _!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vragen welke game je moet kopen en dan koop je PES.

PES van alle kut games die er bestaan.
  zondag 27 juni 2010 @ 14:32:18 #286
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83357608
quote:
Op zondag 27 juni 2010 14:27 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Esperanto?
pi_83357621
quote:
Op zondag 27 juni 2010 14:28 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Vragen welke game je moet kopen en dan koop je PES.

PES van alle kut games die er bestaan.
Fifa hadden ze niet, dus maar pes gepakt omdat mijn broer en 2 vrienden het ook hebben dus kan ik online tegen hun.

Dus boeie, met je kanker irritante gedrag.
pi_83357675
quote:
Op zondag 27 juni 2010 14:32 schreef CraniuM het volgende:

[..]

Fifa hadden ze niet, dus maar pes gepakt omdat mijn broer en 2 vrienden het ook hebben dus kan ik online tegen hun.

Dus boeie, met je kanker irritante gedrag.
En dan koop je alsnog PES inderdaad.
pi_83357777
quote:
Op zondag 27 juni 2010 14:27 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Nederlands is het duidelijk niet c++?
pi_83357820
quote:
Op zondag 27 juni 2010 14:37 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Nederlands is het duidelijk niet c++?
pi_83357904
quote:
Op zondag 27 juni 2010 14:38 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ideale vorm van mannen wegduwen, nerdy doen
pi_83357918
quote:
Op zondag 27 juni 2010 14:40 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Ideale vorm van mannen wegduwen, nerdy doen
Ik ben nog een jongetje hoor.
pi_83358038
quote:
Op zondag 27 juni 2010 14:40 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ik ben nog een jongetje hoor.
Ow ja, daar kun je ook andere smoezen op toepassen
pi_83358342
quote:
Op zondag 27 juni 2010 14:44 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Ow ja, daar kun je ook andere smoezen op toepassen
  zondag 27 juni 2010 @ 14:56:40 #295
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83358460
quote:
Op zondag 27 juni 2010 13:47 schreef badboynova het volgende:

Waarom stop je
pi_83358586
Ik had vanmiddag een softbaltoernooi met vrienden. De eerste wedstrijd hebben we heel mooi gewonnen (en ik stond zelfs nog best goed te pitchen ook ), daarna twee uur wachten op de volgende wedstrijden die wel weer allemaal achter elkaar zijn, komt er tien minuten voor de 2e wedstrijd een politieauto het veld op scheuren met daarvoor iemand die druk staat te gebaren, blijkt dat er iemand gereanimeerd wordt. Daarna nog een motorambulance, twee echte ambulances en nog een politieauto, maar zonder resultaat helaas

Het toernooi is dus verder maar afgelast.
  zondag 27 juni 2010 @ 15:15:21 #297
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83359036
quote:
Op zondag 27 juni 2010 14:59 schreef koei het volgende:
Ik had vanmiddag een softbaltoernooi met vrienden. De eerste wedstrijd hebben we heel mooi gewonnen (en ik stond zelfs nog best goed te pitchen ook ), daarna twee uur wachten op de volgende wedstrijden die wel weer allemaal achter elkaar zijn, komt er tien minuten voor de 2e wedstrijd een politieauto het veld op scheuren met daarvoor iemand die druk staat te gebaren, blijkt dat er iemand gereanimeerd wordt. Daarna nog een motorambulance, twee echte ambulances en nog een politieauto, maar zonder resultaat helaas

pi_83359398
quote:
Op zondag 27 juni 2010 14:59 schreef koei het volgende:

Reanimaties lukken helaas zelden... jammer van het toernooi wel, maar ik begrijp het wel dat ze het afgelasten...
pi_83359864
Altijd vervelende situaties Koei.
  zondag 27 juni 2010 @ 15:57:47 #300
187674 Sigmund666
pi_83360453
Kut koei.
  zondag 27 juni 2010 @ 15:58:03 #301
187674 Sigmund666
pi_83360468
Maar shit happens.

Wordt vervolgd in..........

[GAM SC #414] Waar Sorba de Griek meebakt in de bloedhitte
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')