Omdat ze nog nooit een kut of tiet hebben gezien en er dus niet over mee kunnen praten.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:04 schreef Edwinuss het volgende:
Waarom moet het altijd over games gaan als AQ en FLodder () er zijn?
Als je het niet blift, ga dan weg, we proberen het hier nog leuk te makenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:04 schreef Edwinuss het volgende:
Waarom moet het altijd over games gaan als AQ en FLodder () er zijn?
Het was leuk voordat jullie er waren.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:18 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Als je het niet blift, ga dan weg, we proberen het hier nog leuk te maken
Dell Studio laptops zelfsquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:19 schreef AQuila360 het volgende:
Vorige topic ging het over BP en flapflops
Dell heb ik eigenlijk nooit naar gekeken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:45 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Dell Studio laptops zelfs
Maar das ook de reden waarom ik zo'n heb gekocht.. superspecs voor die prijs
en 3 jaar garantie 29,20 toen terwijl 2 jaar 29 euro was.
Goed gebaar van de man. Maar de mensen hadden net zo goed de WSNP in kunnen gaan ofzo en binnen 3 jaar van elke schuld af kunnen zijn.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:01 schreef AQuila360 het volgende:
Gulle buurman voorkomt uitzetting buren
www.dell.com ??????quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dell heb ik eigenlijk nooit naar gekeken.
Weet jij niet een site waar je ze helemaal zelf samen kunt stellen?
Check even de reacties er onderquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:09 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Goed gebaar van de man. Maar de mensen hadden net zo goed de WSNP in kunnen gaan ofzo en binnen 3 jaar van elke schuld af kunnen zijn.
Kan wel zo zijn, maar de man stelt aan de kaak wat we in Nederland mankeren: We kankeren de man af, terwijl we zelf onze buren vaak niet eens kennen of iets om andere mensen geven. Hoe je het ook bekijkt, of de verhalen over die man waar zijn of niet!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Check even de reacties er onderDie kerel die zijn huis uitmoest schijnt gewoon al zijn geld aan vakantie's enzo uit te geven
Van die buurman wie het geld geeft is het idd een mooie daad. Alleen naai dat die ene kerel dus blijkbaar een halve oplichter is.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:16 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Kan wel zo zijn, maar de man stelt aan de kaak wat we in Nederland mankeren: We kankeren de man af, terwijl we zelf onze buren vaak niet eens kennen of iets om andere mensen geven. Hoe je het ook bekijkt, of de verhalen over die man waar zijn of niet!
ATTACK OF THE SHOVELWAREquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:18 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)an_wilde_honden.html
Lol die gast
http://www.dumpert.nl/med(...)nd_vs._vuvuzela.html
Deze is ook heel tof![]()
FIFA10 kopen, kost maar 30 euro.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:53 schreef CraniuM het volgende:
Zou ik nu nog fifa 2010 kopen of toch maar wachten op 2011?
En ik heb weer even wat bazen t-shirts bij Fresh Cotton besteld 14.gif
Jij hebt hem toch ook voor de xbox ofniet?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:56 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
FIFA10 kopen, kost maar 30 euro.
Fresh Cotton is baas. Ik bestel er echt teveel.
Jup, voor de 360.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:57 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Jij hebt hem toch ook voor de xbox ofniet?
[ afbeelding ]
een van de shirts die ik heb besteld
Ok binnenkort dan maar even halen + weer xlive zodat ik ook weer eens online kan, vorige week afgelopenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:59 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Jup, voor de 360.
The Hundreds shirts heb ik niet 1 van, wel 6 paar schoenen. De XL versie van hun shirts valt behoorlijk klein.
Maar je heb toch geen I.Q van 80?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:34 schreef Sigmund666 het volgende:
[ afbeelding ]
Als die man een IQ van 102 heeft, ben ik Geert Wilders en moslim
Gelukkig niet nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:10 schreef Rossdale het volgende:
* Rossdale is helemaal live vanuit zijn nieuwe awesome huis!
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:59 schreef Gamer_V het volgende:
Sokken uit en Jupilertje in de hand, hallo vrijdagavond
Hoe was uwer date meneer Nebo?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:02 schreef Nebo het volgende:
Zo, ik ben ook weer thuis. Nu snel mijn bed in duiken, morgen weer werken
Beetje jammer.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:57 schreef Gamer_V het volgende:
Hi!
Ik had vorige week een setje probeerlenzen gehaald. Niks te verliezen toch? Na ze totaal drie uur gedragen te hebben wil ik ze de volgende dag in doen en verlies ik een van mijn lenzenDus vandaag eindelijk een vervangende lens gekregen. Maar wat een lijdensweg. Ben zojuist een kwartier bezig geweest met dat kreng uit mijn oog te krijgen
/faal
Jammer dat freshcotton zo belachelijk duur is! ga ik liever kijken bij threadless.comquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:56 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
FIFA10 kopen, kost maar 30 euro.
Fresh Cotton is baas. Ik bestel er echt teveel.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:10 schreef Rossdale het volgende:
* Rossdale is helemaal live vanuit zijn nieuwe awesome huis!
Echt ontzettend gezellig! Maar weet niet of het iets wordtquote:
Een al mijn spullen zijn over, maar nu de spullen van mijn vriendin nog postquote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:59 schreef koei het volgende:
[..]
Ben je nu ook al echt verhuisd of was dit alleen een "Hoera, mn internet werkt!"-post?
Wie weet!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 08:43 schreef Nebo het volgende:
[..]
Echt ontzettend gezellig! Maar weet niet of het iets wordt
Nice!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 08:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wie weet!
Gisteren eindelijk mijn IKEA tegoed gebruikt die je mij gegeven had. En geheel in stijl volgens het briefje heb ik er een PAX kast mee gekocht
Ontzettend gezellig is goed!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 08:43 schreef Nebo het volgende:
[..]
Echt ontzettend gezellig! Maar weet niet of het iets wordt
Toch wel een helicopter pet hequote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:36 schreef Pheno het volgende:
Zo, mezelf ingesmeerd, dan kan het een uurtje alvast intrekken
Straks maar een bandana of pet op, anders gaat het mis daarboven
En wel eentje die je aantrapt met spinnenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Toch wel een helicopter pet he![]()
[ afbeelding ]
Nou ja ik weet wel wat ik wil, het is alleen een beetje lastig peilen wat zij wilquote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:26 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ontzettend gezellig is goed!
En het ligt eraan waar je op uit bent, ik heb ook zo'n situatie nu, maar gezelligheid zonder relatie is eigenlijk het beste dat me had kunnen overkomen in deze fase van mijn leven
Oeh, dat lijkt me wel, uh, apartquote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Toch wel een helicopter pet he![]()
[ afbeelding ]
Je zet die gast naast hem ook echt kijken van: weet je zeker dat het slaappillen waren tijdens de vliegreis?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:21 schreef Nebo het volgende:
Echt, dat dit kan op de E3. Heb nog wat stukjes van Konami terug gekeken maar wat een blamage zeg
Gewoon vragen is mijn ervaring... al is dat echt mega eng... een mooie open vraag als:quote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:45 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nou ja ik weet wel wat ik wil, het is alleen een beetje lastig peilen wat zij wil
"Zullen we nog eens een keer afspreken?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:49 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Gewoon vragen is mijn ervaring... al is dat echt mega eng... een mooie open vraag als:
"We hadden nu twee gezellige avonden, hoe zie jij het vervolg voor je"
Zal ik dan meteen je ass kicken online?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:53 schreef CraniuM het volgende:
Morge, dadelijk maar even douchen en fifa 2010 halen.
Net voor de zevende achtereenvolgende keer op Play gedruktquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:49 schreef Edwinuss het volgende:
http://soundcloud.com/beatsed90/output-1-233
HIJ IS VIEEEESSSS
Moet dan ook nog eens eerst live fixenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:01 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zal ik dan meteen je ass kicken online?
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:09 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Net voor de zevende achtereenvolgende keer op Play gedrukt
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:21 schreef Nebo het volgende:
Echt, dat dit kan op de E3. Heb nog wat stukjes van Konami terug gekeken maar wat een blamage zeg
quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:45 schreef Edwinuss het volgende:
Welke gangsters hebben hier Dragon Age gespeeld?
Moge spanky!quote:
Kheb hem wel ergens, maar nog niet uit folie getrokken .quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:45 schreef Edwinuss het volgende:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:16 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Moge spanky!
Ik ga een kort rokje aantrekken en mij richting de kust begeven
Yeah ik (op PC), vond hem uiteindelijk best saai en kut...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:45 schreef Edwinuss het volgende:
lol hoe die naar beneden peert.quote:
Fail-cat ?quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:19 schreef lkb9000 het volgende:
Om m'n oude 40GB iPod 4G te herstellen MOET ik hem aan een lader doen, maar ik heb alleen een usb kabel.
Wat een onding
En als je de USB-kabel gebruikt kan het niet? Het heeft toch alleen stroomgarantie nodig, dan zou het niet moeten uitmaken waar vandaan. iPod Touch heeft niet eens meer een laderquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:19 schreef lkb9000 het volgende:
Om m'n oude 40GB iPod 4G te herstellen MOET ik hem aan een lader doen, maar ik heb alleen een usb kabel.
Wat een onding
Sowieso belachelijk dat ik hem moest herstellen want hij werkte nog perfect, maar even wat muziek er bij op zetten, nee hoorquote:
Nee dat werkt niet, op 2 verschillende PC's niet, en ook niet via m'n PS3 en x360. Ook niet via m'n ipod dockjequote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
En als je de USB-kabel gebruikt kan het niet? Het heeft toch alleen stroomgarantie nodig, dan zou het niet moeten uitmaken waar vandaan. iPod Touch heeft niet eens meer een lader
Welke? wel lekker nu met blokje ijs! enige manier om in slaap te vallen met deze hitte.quote:
Waar ligt in godsnaamquote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wat is Schijndel toch een kut dorp. Ah wel pluspunt, kom net meisje tegen van de middelbare school
Johnny Walker Black Label.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:02 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Welke? wel lekker nu met blokje ijs! enige manier om in slaap te vallen met deze hitte.
Check, maar nog maar twee uurtjes, daarna weer links gelegd omdat ik andere games toch maar eerst wilde spelen en niet in de stemming was voor een RPGquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:45 schreef Edwinuss het volgende:
prima, lig hier aangeschoten te chillen met een goede vriend van me op het terrasquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:01 schreef Nebo het volgende:
[..]
Check, maar nog maar twee uurtjes, daarna weer links gelegd omdat ik andere games toch maar eerst wilde spelen en niet in de stemming was voor een RPG![]()
GameBabeje, toffe PM! Reageer er straks als ik thuis ben wel even op
Ik herken het ik krijg maandag ook de sleutel van nieuw huis.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:45 schreef Rossdale het volgende:
Godgloeiende tering tyfus!!! Vandaag niet alle spullen mee kunnen krijgen in ons busje tijdens de verhuizing van de spullen uit Leiden naar Breda. Mag ik morgen weeeeer helemaal daarnaartoe om nog wat zooi op te halen
Pfff ik heb serieus zin om maandag te gaan werken, eeeeeindelijk even uitrustenIk heb het echt helemaal gehad na 3,5 week klussen en verhuizen
ik herken dan wel van een paar jaar geleden. kan normaal best wat stress hebben, maar toen werd het me bijna teveel...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:45 schreef Rossdale het volgende:
Godgloeiende tering tyfus!!! Vandaag niet alle spullen mee kunnen krijgen in ons busje tijdens de verhuizing van de spullen uit Leiden naar Breda. Mag ik morgen weeeeer helemaal daarnaartoe om nog wat zooi op te halen
Pfff ik heb serieus zin om maandag te gaan werken, eeeeeindelijk even uitrustenIk heb het echt helemaal gehad na 3,5 week klussen en verhuizen
Jongen je mag blij zijn dat je naar Leiden MAG komen! Prachtige stad, achter de duinen!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:45 schreef Rossdale het volgende:
Pffft, Leiden flutstadquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Jongen je mag blij zijn dat je naar Leiden MAG komen! Prachtige stad, achter de duinen!
Jep, plus dat het huis in Leiden ook nog de verhuur in moet en dus perfect ingericht moet worden, dat mijn vriendin vanaf volgende maand en schoonheidssalon plus aardig flink pand overneemt wat ook weer licht verbouwd moet gaan worden, plus een fulltime baan en misschien hopelijk ooit nog een hobbyproject over games wat live moet gaanquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:48 schreef GameBabe het volgende:
[..]
ik herken dan wel van een paar jaar geleden. kan normaal best wat stress hebben, maar toen werd het me bijna teveel...
En ik word al helemaal kriegel van twee deurtjes schuren! Nog even volhouden en dan voel je je des te meer thuisquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:45 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Pffft, Leiden flutstad
Breda, dat is pas tofEn wacht maar, jouw vriendin komt toch uit deze buurt?
Over vijf jaar woon je hier ook
Komt ook helemaal goedquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:58 schreef Nebo het volgende:
[..]
En ik word al helemaal kriegel van twee deurtjes schuren! Nog even volhouden en dan voel je je des te meer thuis
Je bent altijd welkom baasjequote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]haha nee, die komt uit het westland (bij Delft in de buurt) en ze wil (net als ik gelukkig) graag in Leiden blijven wonen
Maar ik kom graag op bezoek in die poepstad van je hoor!
Dan moet je toch een ander terrasje gaan zoekenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:43 schreef GameBabe het volgende:
[..]
prima, lig hier aangeschoten te chillen met een goede vriend van me op het terrasbeetje mooie mannen en vrouwen kijken, maar heb nog niemand gezien waar ik het op kan doen
meer drinken dusquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:43 schreef GameBabe het volgende:
[..]
prima, lig hier aangeschoten te chillen met een goede vriend van me op het terrasbeetje mooie mannen en vrouwen kijken, maar heb nog niemand gezien waar ik het op kan doen
Zit bij de crazy pianos, dus dat gaat wel lukkenquote:
Wat een kuttent is dat zeg, die in Scheveningen tenminste.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Zit bij de crazy pianos, dus dat gaat wel lukken
Alleen jammer dat er alleen maar stelletjes potten en vibrators gespot zijn
De cocktails zijn wel goed te drinken en er zijn niet heel veel relaxte plekken in scheveningen nu. zitten lekker op een bank in de zon te genietenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:00 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Wat een kuttent is dat zeg, die in Scheveningen tenminste.
Haar in m'n bier en m'n eten, asociale mensen die er werken, en 90% rauw vlees
Had hij zijn Wii meegenomen dan?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:24 schreef Flodder450 het volgende:
zo, mn maat is net weg
de halve dag SMG2 gespeeld
jezus wat een geweldige game
echt een reden om een wii te kopen
Lamequote:
AFKEURENquote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:58 schreef SoldMayor het volgende:
FOK!games zomertoernooi: De beste game-baas!
Games waar in eindbazen in voor komen
Hé dat is niet vriendelijk, probeer hier een heel serieus aan een telefoonnummer te komenquote:
Ik snap het niet.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:11 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Hé dat is niet vriendelijk, probeer hier een heel serieus aan een telefoonnummer te komen
Wat snap je er niet aanquote:
Nu snap ik het niet meerquote:
Wat leuk man! Stenen hebben ook gevoelens hoorquote:
Vorige keer niks van gemerktquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:19 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Wat leuk man! Stenen hebben ook gevoelens hoor
Snap jij het nog wel?quote:
Lol ik ook nietquote:
En er werkt een ryan philippe looalike die zijn nummer niet wilde gevenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:52 schreef koei het volgende:
Volgens mij gaat het weer eens nergens over hier
En crazy Piano's is tof! Je moet er alleen niet overdag zitten, maar juist 's avonds! De beste uitgaansgelegenheid in Scheveningen!
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:32 schreef GameBabe het volgende:
[..]
En er werkt een ryan philippe looalike die zijn nummer niet wilde geven
Ach ja, het was ook meer voor de sport dan dat het nuttig wasquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:57 schreef koei het volgende:
[..]
Het was ook pas half 11, dat is veel te vroeg om nummers uit te wisselen!
En waarschijnlijk gayquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:04 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ach ja, het was ook meer voor de sport dan dat het nuttig wasHeb even genoeg nummers voor het moment...
Maar het was wel echt een leuke jongenAl vermoed ik dat hij echt veeeel te jong was voor mij
Compleet met handtasje?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:15 schreef koei het volgende:
Mijn baas was vandaag voor het laatst en daar komt maandag een opvolger voor. Een echte homo naar verluidt...
En sjaaltje, en roze polo, met een Joop Braakhekke-accentquote:
Ehm nee daarvoor flirtte hij echt veel te overduidelijk, maar waarschijnlijk een bezet man en dan is het inderdaad flirten mag en niet meerquote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:15 schreef Sigmund666 het volgende:
[ afbeelding ]
"Oh joeehoe Gamebaby! Ga je morgen met me naar de pedicure, en daarna ergens een high tea drinken? Dat zou ik echt enig vinden!"
Homo mannen zijn meestal best tofquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:15 schreef koei het volgende:
Mijn baas was vandaag voor het laatst en daar komt maandag een opvolger voor. Een echte homo naar verluidt...
Gamebabe. Kom je een keer naar Maastricht voor een partijtje boksen?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:20 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ehm nee daarvoor flirtte hij echt veel te overduidelijk, maar waarschijnlijk een bezet man en dan is het inderdaad flirten mag en niet meer![]()
[..]
Bij mij moet je meer aankomen met stoere dingen, of met lekker eten... Ik ben niet zo'n meisjemeisje
![]()
[..]
Homo mannen zijn meestal best tof
Terug naar af, begin bij het begin en tik normaal Nederlands, want ik snap echt geen flikker van wat je zegt.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:27 schreef Flodder450 het volgende:
Heb ik weer geluk
zity ik een nog best wel giga moeilijk velen toe doen in DKC, is de batterij ineens leeg van de GBA SP
Nu moet ik dat hele k-level weer overniuew doen
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:28 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Terug naar af, begin bij het begin en tik normaal Nederlands, want ik snap echt geen flikker van wat je zegt.
teveel tiepvoutenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:28 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Terug naar af, begin bij het begin en tik normaal Nederlands, want ik snap echt geen flikker van wat je zegt.
Maastricht is veels te ver, sorryquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:22 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Gamebabe. Kom je een keer naar Maastricht voor een partijtje boksen?
Ik trakteer op een biertje als ik per ongeluk je neus breek!
quote:
Welk level?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:27 schreef Flodder450 het volgende:
Heb ik weer geluk
zity ik een nog best wel giga moeilijk level te doen in DKC, is de batterij ineens leeg van de GBA SP
Nu moet ik dat hele k-level weer overniuew doen
Kom ik wel naar jou toequote:
Jonguh GB heeft al die ene boyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Ook goed, stuur eerst maar even ter keuring een naaktfotoquote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:40 schreef Nebo het volgende:
[..]
Jonguh GB heeft al die ene boy
Je zou niet doorvertellen dat we regelmatig batsen Nebo boySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
Studeren werkt op zaterdagavond niet zo goed. Ik zat er net in de trein ook nog aan te denken... nu lig ik lekker op bedquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:44 schreef koei het volgende:
Nou, ik ga maar eens op huis aan... Dacht om even wat aan mn studie te gaan doen bij mn ouders, die een weekend weg zijn. Het resultaat: 1 lege zak kroepoek, een moederpoes die het niet tof vindt dat ik haar katjes steeds weg pik en ik ben weer helemaal bijgepraat met mn zwager
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:46 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Studeren werkt op zaterdagavond niet zo goed. Ik zat er net in de trein ook nog aan te denken... nu lig ik lekker op bed
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:42 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Je zou niet doorvertellen dat we regelmatig batsen Nebo boy
Ik vertel het niet door, Sigmund wist het alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Opdrachten zijn ook bij een nieuwe master stom, dus ik zou deze afmaken, je bent er bijna!!!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:48 schreef koei het volgende:
[..]
Dat is ongeacht de avond bij mijIk ben niet gemaakt om te studeren denk ik, daar heb ik me nooit toe kunnen zetten. Maar ik moet helaas wel want ik moet maandagochtend een nieuwe versie inleveren en heb in 2 weken tijd welgeteld 3 zinnen getypt!!!
Ik ben echt serieus aan het overwegen om gewoon maar te stoppen en in september met een nieuwe master te gaan beginnen. En dan eentje die ik wél leuk vind.
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:50 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik vertel het niet door, Sigmund wist het al
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:52 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Opdrachten zijn ook bij een nieuwe master stom, dus ik zou deze afmaken, je bent er bijna!!!
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:54 schreef Pheno het volgende:
Zo, uitbuiken van een avondje bij de Griek eten
We hadden vandaag eens zin om uit eten te gaan, lekker met z'n tweetjes. Een tijd geleden dat we dat gedaan hebben, trouwens. Meestal ga ik bij anderen BBQ'en.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:15 schreef koei het volgende:
[..]
Daar ben ik al veel te lang niet meer geweest
Koei, chica, doe desnoods een nieuw masterscriptie-onderwerp ipv die gruwelijkheid bij die kutsupermarkt, maar ga niet met een nieuwe master beginnen, is echt zonde van je tijd... Probeer dit te schrijven, misschien ondertussen azen op een nieuw onderwerp, stukken zinniger!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:48 schreef koei het volgende:
[..]
Dat is ongeacht de avond bij mijIk ben niet gemaakt om te studeren denk ik, daar heb ik me nooit toe kunnen zetten. Maar ik moet helaas wel want ik moet maandagochtend een nieuwe versie inleveren en heb in 2 weken tijd welgeteld 3 zinnen getypt!!!
Ik ben echt serieus aan het overwegen om gewoon maar te stoppen en in september met een nieuwe master te gaan beginnen. En dan eentje die ik wél leuk vind.
We moeten weer een keer met ze alle BC2 doen of RDRquote:Op zondag 27 juni 2010 01:04 schreef KneusTeun het volgende:
Rossdale laat nog ff weten of je coax gewoon werkt.
Heb namelijk in me vorige 2 huizen altijd nog gehad dat ie gewoon deed, en 1 ervan was een leegstand pand... Het ander was eigenlijk niet eens een woonadres.
quote:Op zondag 27 juni 2010 01:13 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
We moeten weer een keer met ze alle BC2 doen of RDR
quote:Op zondag 27 juni 2010 01:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Koei, chica, doe desnoods een nieuw masterscriptie-onderwerp ipv die gruwelijkheid bij die kutsupermarkt, maar ga niet met een nieuwe master beginnen, is echt zonde van je tijd... Probeer dit te schrijven, misschien ondertussen azen op een nieuw onderwerp, stukken zinniger!
BTW. heb echt superBBQ gehad net met de restjes van gisteren, lang leve het veeeuulllsss te groot inslaan met je studievereniging
Ja dag, sinds wanneer verlopen je tentamenresultaten binnen 2 jaar?quote:Op zondag 27 juni 2010 01:29 schreef koei het volgende:
[..]
Een nieuw onderwerp zit er niet meer in. Moet in augustus mn scriptie inleveren of mag mn hele master opnieuw gaan doen omdat mn tentamenresultaten dan vervallen. Maar goed, ik ga nog even een goede poging voor dit onderwerp doen, maar mocht mn docent maandag weer enorm gaan zeiken ben ik er klaar mee en is het tijd voor een frisse start met iets dat ik wel leuk vind!
quote:Op zondag 27 juni 2010 01:30 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja dag, sinds wanneer verlopen je tentamenresultaten binnen 2 jaar?
quote:Op zondag 27 juni 2010 01:42 schreef SpankmasterC het volgende:
En weet je begeleider dat het alles of niets is voor je? Wil ook wel schelen in hoeveelheid commentaar namelijk..!
Yeahg ze huppelt weer irritant vrolijk alles opetend en aanvallend wat ze tegenkomt rondquote:Op zondag 27 juni 2010 01:42 schreef koei het volgende:
Hoe gaat het trouwens met Guinness Spanky? Is ze al weer helemaal hersteld?
Mogguh, goed idee!quote:Op zondag 27 juni 2010 08:33 schreef Pheno het volgende:
Goedemorgen. 3 uur lang in de tuin al gezeten. Zonnetje in het gezicht, totale stilte op wat bijen en vogels na. De rust
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus je zat al vanaf een uurtje of 5 buiten?quote:Op zondag 27 juni 2010 08:33 schreef Pheno het volgende:
Goedemorgen. 3 uur lang in de tuin al gezeten. Zonnetje in het gezicht, totale stilte op wat bijen en vogels na. De rust
Fijn!quote:Op zondag 27 juni 2010 03:45 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeahg ze huppelt weer irritant vrolijk alles opetend en aanvallend wat ze tegenkomt rond
quote:Op zondag 27 juni 2010 08:41 schreef Reintji het volgende:
[..]
Mogguh, goed idee!
Zal eens even kijken wat de vogels vinden van mijnLoud pipes save lifes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chase down your passion like it's the last bus of the night.
Zal het vandaag eens proberenquote:Op zondag 27 juni 2010 01:04 schreef KneusTeun het volgende:
Rossdale laat nog ff weten of je coax gewoon werkt.
Heb namelijk in me vorige 2 huizen altijd nog gehad dat ie gewoon deed, en 1 ervan was een leegstand pand... Het ander was eigenlijk niet eens een woonadres.
quote:Op zondag 27 juni 2010 08:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dus je zat al vanaf een uurtje of 5 buiten?
Geen idee, maar ik moest met ex iig zo'n uitlaat geven voor zijn verjaardag omdat het veiliger was volgens hemquote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 09:44 schreef Pheno het volgende:
Ik kijk eens op youtube, maar hebben ze nou echt een vuvuzelaknop bij videos gezet?
Briljantquote:
Je hebt hem op de 360 graden Xbox? Ik moet er nog aan beginnenquote:Op zondag 27 juni 2010 09:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zal het vandaag eens proberenAl wil ik wel HDTV natuurlijk
Nadeel is alleen dat de hele benedenverdieping nog leeg moet blijven omdat er maandag iemand langs komt om het parket te schuren. En dan moet ik voor die ene dag een kabel naar boven gaan trekken en stiekem ben ik daar veel te lui voorIk moet vandaag nog een dag verhuizen en morgen weer werken
Sold! Ik wil graag met 4 man de coop missies van RDR doorlopenGisteren heel even met Teun gedaan en was toch wel weer vet
En toen kwam er een RROD.quote:
quote:
Ben blij dat ik 2 jaar geleden een xbox had gekocht ipv een ps3.quote:Op zondag 27 juni 2010 11:08 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Gelukkig is de console 150 euro en kan je nog overwegen om een nieuwe te halen.
Hola Vtje! Ga jij nog naar Parkpop deez' middag?quote:
Gelukkig kost de nieuwe maar 250 euroquote:Op zondag 27 juni 2010 11:08 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Gelukkig is de console 150 euro en kan je nog overwegen om een nieuwe te halen.
Dat is het plan! Jij ook?quote:Op zondag 27 juni 2010 11:38 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hola Vtje! Ga jij nog naar Parkpop deez' middag?
Danko Jones is echt altijd een feestje, supertof!quote:Op zondag 27 juni 2010 12:02 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Dat is het plan! Jij ook?
Nog bands aan te raden? Ik wil in ieder geval MAMAS GUN, Nena en Alpha Blondy wel zien
Ik zal de vrouwtjes nog een laatste keer goed observerenquote:Op zondag 27 juni 2010 12:11 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Danko Jones is echt altijd een feestje, supertof!
En Rossdale, veel plezier in De Stad van de Rokjes!
*Trekt broek aanquote:Op zondag 27 juni 2010 12:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik zal de vrouwtjes nog een laatste keer goed observeren
Ik wil eigenlijk gewoon wat reggae live zien, nog nooit gedaanquote:Op zondag 27 juni 2010 12:26 schreef Rossdale het volgende:
Danko Jones is altijd wel tof en het gelul hoort er bij inderdaadMaar die man staat altijd garant voor een feestje
quote:Op zondag 27 juni 2010 12:34 schreef GameBabe het volgende:
[..]
*Trekt broek aan![]()
Om in de tuin te werken natuurlijk
Mag ik dan ook klagen over mannenquote:Op zondag 27 juni 2010 12:44 schreef Nebo het volgende:
Leren over de sekseverschillen in emotie en zo beargumenteerd kan klagen als vrouwen vervelend doen
En hoe lossen we dit op behalve halve seks hebbenquote:Op zondag 27 juni 2010 12:54 schreef Nebo het volgende:
Vrouwen bouwen ook dikwijls eerst een emotionele band op voor ze overgaan op seks. Bij mannen is het meestal andersom, dus dan is het ook nog altijd mogelijk dat die emotionele band er niet in zit
quote:Op zondag 27 juni 2010 12:56 schreef GameBabe het volgende:
[..]
En hoe lossen we dit op behalve halve seks hebben
Dus moet je maar met iedereen sexen waarvan je hoopt dat ze ooit gevoel voor je krijgenquote:Op zondag 27 juni 2010 13:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]niet, laat ze maar gewoon sexen, uiteindelijk komt ook bij de man het gevoel!
Als je dat kon garanderen waren die gevoelens er alquote:Op zondag 27 juni 2010 13:09 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dus moet je maar met iedereen sexen waarvan je hoopt dat ze ooit gevoel voor je krijgenIk weet niet of ik dat wel zo'n goed plan vind eerlijk gezegd....
En kun je garanties geven dat er uiteindelijk gevoelens komen, Spanky, dat zou het leven wel makkelijker maken
Branderig gevoelquote:Op zondag 27 juni 2010 13:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]niet, laat ze maar gewoon sexen, uiteindelijk komt ook bij de man het gevoel!
Garanties geef ik niet, maar ik geloof er heilig in dat als je maar gewoon goed doorsext er vanzelf iemand wil blijven plakken! En jij als vrouw hebt natuurlijk bij voorbaat al gevoelens voor hem, dus dan zit je helemaal snorquote:Op zondag 27 juni 2010 13:09 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dus moet je maar met iedereen sexen waarvan je hoopt dat ze ooit gevoel voor je krijgenIk weet niet of ik dat wel zo'n goed plan vind eerlijk gezegd....
En kun je garanties geven dat er uiteindelijk gevoelens komen, Spanky, dat zou het leven wel makkelijker maken
Ja dan moet je ff een rustdagje inbouwenquote:
Ehm hoe doe je dat, die heb ik nog nooit gehoordquote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 13:11 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Garanties geef ik niet, maar ik geloof er heilig in dat als je maar gewoon goed doorsext er vanzelf iemand wil blijven plakken! En jij als vrouw hebt natuurlijk bij voorbaat al gevoelens voor hem, dus dan zit je helemaal snor
In de tussentijd heb je gewoon sex, en ik denk dat we allemaal wel kunnen stellen dat sex écht vet relaxed is, dus het lijkt mij een prima oplossing!
Probeer je nou een slet van me te makenquote:Op zondag 27 juni 2010 13:12 schreef SpankmasterC het volgende:
Oh en ik durf wel te garanderen dat er uiteindelijk echt wel ooit bij iemand gevoelens zijn! Gewoon stevig doorscharrelen!
Tofquote:Op zondag 27 juni 2010 13:30 schreef Morthill het volgende:
Terug uit Londentoffe twee dagen, Wimbledon was echt gruwelijk gaaf. Zo'n plekje op 50cm van het gras van het Centre Court, het applaus dat je hoort als spelers de baan opkomen, kippenvel
(pics volgen als ik weer in GR ben)
Veel ruwe sex, dan komt dat vanzelfquote:Op zondag 27 juni 2010 13:16 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ehm hoe doe je dat, die heb ik nog nooit gehoord
Jamaar dan is ook makkelijk, gewoon niet te vaak met 1 man naar bed gaan, dan kan ie ook geen gevoelens voor je ontwikkelen!quote:Probeer je nou een slet van me te makenIk ben niet zo goed in scharrelen ben ik bang
Zodra mannen teveel van me willen duw ik ze weg op dit moment, echt erg
Ach, in de praktijk is het nou ook weer niet zo extreem zwart-wit. Mannen kunnen prima een emotionele band hebben opgebouwd (ben ik zelf toch ook meer van dan zomaar met iemand in bed te duiken) en vrouwen kunnen ook prima zonder, het is alleen de algemene tendens van mannen en vrouwenquote:Op zondag 27 juni 2010 12:56 schreef GameBabe het volgende:
[..]
En hoe lossen we dit op behalve halve seks hebben
Ook niet ergens in je verzonden emails map?quote:Op zondag 27 juni 2010 13:47 schreef badboynova het volgende:
Als we toch allemaal aan het klagen zijn, dan doe ik graag mee.
GVD kan zo een hele nieuwe c.v gaan maken, omdat ik de de mijne nergens kan vinden.
Gelukkig heb ik al een mooie ontslag brief van 2 a4 blaadjes
quote:Op zondag 27 juni 2010 13:51 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ook niet ergens in je verzonden emails map?
quote:Op zondag 27 juni 2010 13:54 schreef badboynova het volgende:
[..]
![]()
waarschijnlijk gewist omdat het heel lang geleden is dat ik hem nodig had.
Ik ga zo naar de Makro, die is vandaag openquote:Op zondag 27 juni 2010 13:54 schreef Edwinuss het volgende:
Potver. Ik was helemaal in de war met de dagen, het is nu Zondag en ik dacht Zaterdag. De supermarkten zijn niet open dus heb niks om te koken vanavond.![]()
Ik had me voorgenomen om niks meer te bestellen, maar ik moet wel nu.
Maar als man pijn bij plassen die heb ik nog niet gehoord... en als vrouw moet je gewoon cranberrysap drinkenquote:Op zondag 27 juni 2010 13:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Veel ruwe sex, dan komt dat vanzelf
[..]
Jamaar dan is ook makkelijk, gewoon niet te vaak met 1 man naar bed gaan, dan kan ie ook geen gevoelens voor je ontwikkelen!
Sex is zo makkelijk jongens!
Als vrouw bent, paar goede tieten en een lekker kont hebt hoef je heus niet lang te zoeken. Dan kan je zelf 10 op 1 dag doen.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:08 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Maar als man pijn bij plassen die heb ik nog niet gehoord... en als vrouw moet je gewoon cranberrysap drinken![]()
Jamaar van seks krijg je zin in meer seks en om nou per week 10 nieuwe gasten te zoeken, dat kost veel te veel tijd
Ah nu snap ik het probleemquote:Op zondag 27 juni 2010 14:09 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Als vrouw bent, paar goede tieten en een lekker kont hebt hoef je heus niet lang te zoeken. Dan kan je zelf 10 op 1 dag doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chase down your passion like it's the last bus of the night.
quote:Op zondag 27 juni 2010 14:12 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ah nu snap ik het probleem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaan we weer een gesprek voeren dat we allebei niet snappenquote:
Ik ken wel een taal die we ongetwijfeld beiden spreken.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:24 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Gaan we weer een gesprek voeren dat we allebei niet snappen
Vragen welke game je moet kopen en dan koop je PES.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:20 schreef CraniuM het volgende:
Ed is nog erger dan Flodder_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Esperanto?quote:Op zondag 27 juni 2010 14:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ken wel een taal die we ongetwijfeld beiden spreken.
Fifa hadden ze niet, dus maar pes gepakt omdat mijn broer en 2 vrienden het ook hebben dus kan ik online tegen hun.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Vragen welke game je moet kopen en dan koop je PES.
PES van alle kut games die er bestaan.![]()
En dan koop je alsnog PES inderdaad.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:32 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Fifa hadden ze niet, dus maar pes gepakt omdat mijn broer en 2 vrienden het ook hebben dus kan ik online tegen hun.
Dus boeie, met je kanker irritante gedrag.
Nederlands is het duidelijk nietquote:Op zondag 27 juni 2010 14:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ken wel een taal die we ongetwijfeld beiden spreken.
quote:Op zondag 27 juni 2010 14:37 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Nederlands is het duidelijk nietc++?
Ideale vorm van mannen wegduwen, nerdy doenquote:
Ik ben nog een jongetje hoor.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:40 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ideale vorm van mannen wegduwen, nerdy doen
Ow ja, daar kun je ook andere smoezen op toepassenquote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 14:44 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ow ja, daar kun je ook andere smoezen op toepassen
Waarom stop jequote:Op zondag 27 juni 2010 13:47 schreef badboynova het volgende:
Als we toch allemaal aan het klagen zijn, dan doe ik graag mee.
GVD kan zo een hele nieuwe c.v gaan maken, omdat ik de de mijne nergens kan vinden.
Gelukkig heb ik al een mooie ontslag brief van 2 a4 blaadjes
quote:Op zondag 27 juni 2010 14:59 schreef koei het volgende:
Ik had vanmiddag een softbaltoernooi met vrienden. De eerste wedstrijd hebben we heel mooi gewonnen (en ik stond zelfs nog best goed te pitchen ook), daarna twee uur wachten op de volgende wedstrijden die wel weer allemaal achter elkaar zijn, komt er tien minuten voor de 2e wedstrijd een politieauto het veld op scheuren met daarvoor iemand die druk staat te gebaren, blijkt dat er iemand gereanimeerd wordt. Daarna nog een motorambulance, twee echte ambulances en nog een politieauto, maar zonder resultaat helaas
Het toernooi is dus verder maar afgelast.
Reanimaties lukken helaas zelden... jammer van het toernooi wel, maar ik begrijp het wel dat ze het afgelasten...quote:Op zondag 27 juni 2010 14:59 schreef koei het volgende:
Ik had vanmiddag een softbaltoernooi met vrienden. De eerste wedstrijd hebben we heel mooi gewonnen (en ik stond zelfs nog best goed te pitchen ook), daarna twee uur wachten op de volgende wedstrijden die wel weer allemaal achter elkaar zijn, komt er tien minuten voor de 2e wedstrijd een politieauto het veld op scheuren met daarvoor iemand die druk staat te gebaren, blijkt dat er iemand gereanimeerd wordt. Daarna nog een motorambulance, twee echte ambulances en nog een politieauto, maar zonder resultaat helaas
Het toernooi is dus verder maar afgelast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |