quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Folie eraf gehaald?
Tips wat betreft stempellak: goed gepigmenteerde lak gebruiken. Lak die in één laagje dekt is altijd wel goed, maar dit is een lijstje van lakken die iig werken als stempellak:
- Konad stempellak
- Wet n Wild Black Creme
- Essence Show Your Feet lakken
- Color Club holo's
- China Glaze OMG Collectie
- China Glaze Khrome Collectie
- China Glaze Romantique Collectie
- Zoya Mattes (Matte Velvet Collection)
Het is een kwestie van uitproberen verder
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:08 schreef Skaai het volgende:
Zie op de Essence site dat de Show your feet meuk niet in het wit is.
Ik heb vandeweek een groot flesje witte konadlak uit De Doos gevist, dus heb de kleine nu min of meer over. Als je me je adres even mailt, wil ik ´m wel na je toe sturen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nah...
Ik gok dat mijn baas, hoewel vrouw, er niet in trapt als ik die lakjes declareer.
Ik dacht slim te zijn en gelijk maar 3 kleurtjes te bestellen, kwam op 20-zoveel uit, met dan nog eens 10 dollar verzendkosten erbij vind ik eig net niet leuk...
Niet nu ik onder curatele gesteld ben.![]()
Ik doe het wel met typ-ex!
Ben benieuwd naar de in-de-zon-feuteuwquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ligt denk ik aan het licht hoor, was bijna donker, het is wel geel met een hééél klein beetje groen denk ik. Ik vind hem mooier dan andere pastelgeels zoals Lemon FizzIk zal morgen in de zon nog een foto maken. Nadat ik eindelijk weereens kan uitslapen.
Ja
Dank je wel, 't is nog niet zo veel in vergelijking met de rest hier haha.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:20 schreef princess-a het volgende:
[..]
wat poepig![]()
dat wat je hebt is leuk! Nfu ohs
Dank je, 't zijn niet dezelfde maar ze lijken wel héél veel op elkaar, 't zijn 39 en 40. 40 heeft iets meer opal erin maar het is verder wel dezelfde kleur.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:49 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Leuke lakkies!Die Nfu Oh-tjes! Heb je 2 dezelfde of lijken die gewoon heel erg op elkaar? (2e foto van onderen, 2e en 3e van rechts)
[..]
Meh, ik vind dat kleurtje niet zoIs het nou geel, groen of geelgroen?
Poessie, kom terug!
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:18 schreef mirannie het volgende:
En nu ga ik toch echt slapen, ben kapot na mijn vroege diensten. Welterusten ladies
Pretty!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:55 schreef Linnie20v het volgende:
Zoya Ivanka, mijn mani van 2 dagen terug
Zag dat Amy hem ook al had gepostmaarja dan moeten jullie het nog maar eens aanzien
[ afbeelding ]
heb ik gedaan, het verneukte de mobiele layout nogalquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:18 schreef princess-a het volgende:
Hey! De knipperende nagellakjes zijn uit de OPAl een topicje of 6 zie ik nu
[..]
Pretty!
TD moet er weer in trouwens.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb ik gedaan, het verneukte de mobiele layout nogal
Moet ik eens aanschaffen iddquote:Op zaterdag 26 juni 2010 08:53 schreef Skaai het volgende:
Essence heeft ook een nagelreparatiekitje he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |