quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoe donkergroen wil je 'm?
Shimmer, glitter of creme?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:02 schreef Stormqueen het volgende:
Maar donkergroene lakken:
China Glaze Emerald Sparkle
China Glaze gussied up green
ORLY Enchanted Forest
OPI Jade is the new black
Sinful Colors San Francisco
Essence All Access
Zoya Suvi
Zoya Envy
Diamond Cosmetics never so evergreen
wat poepigquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:17 schreef Khepera het volgende:
@AmyGrace, gave bestelling!
@DeltaCephei, da's een mooi kleurtje!
@Dunkie, leuk hoor!
Hier dan wat ik tot nu heb verzameld sinds ik hier meelees min die van het vorige topic::
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry van dat toetsenbord![]()
ps Bright Eyes, die eerste is All Access van Essence, maar da's geen creme.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijnquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:03 schreef AmyGrace het volgende:
Misschien dat m'nzijn nagels beschikbaar wil stellen voor wat swatches?
![]()
![]()
Zou je die willen swatchen?quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:31 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fiercely FionaWat een mooie, fijne kleur. Voor het eerst dat ik geen last heb van een redelijk lichte geel.
Ga buiten rondje lopen en rammel met blikje met kattenbrokjes erin? Katje mag niet weg zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is wel mooi en warm weer, dan vinden katten het leuk om een nachtje buiten te slapen, dan gaan de donders op avontuur uit. Laat even weten hoe het afloopt
![]()
@ Daph_; bahecht sneu zeg, is altijd zo naar, sterkte
![]()
Welkom en leuke collectie hoor!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:17 schreef Khepera het volgende:
@Dunkie, leuk hoor!
Hier dan wat ik tot nu heb verzameld sinds ik hier meelees min die van het vorige topic::
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mijnis ook regelmatig de klos als ik nieuwe lakjes heb die ik niet gelijk zelf kan testen.
.
[..]
Zou je die willen swatchen?. Ben heel benieuwd hoe die er op de nagels uitziet.
.
Gaat lastig, is zo'n gesloten tuin met allemaal tuinen. Heb wel gerammeld met eten. En snoepjes. En zijn lievelingsten.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ga buiten rondje lopen en rammel met blikje met kattenbrokjes erin? Katje mag niet weg zijnHet is wel mooi en warm weer, dan vinden katten het leuk om een nachtje buiten te slapen, dan gaan de donders op avontuur uit. Laat even weten hoe het afloopt
![]()
@ Daph_; bahecht sneu zeg, is altijd zo naar, sterkte
Ziet er stevig uitquote:Stormqueen het volgende:[/b]
[ afbeelding ]
Ook gewrapped, eerste keer met een ander soort lijm en ik denk dat deze wel eens even kon blijven zitten
quote:
Wat is ie toch mooiquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:07 schreef AmyGrace het volgende:
Zoya Ivanka Sssssparkle!![]()
Binnen:
[ link | afbeelding ]
Buiten:
[ link | afbeelding ]
Kom maar op met de foto´squote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:22 schreef Miasan het volgende:
Ik heb voor het eerst online nagellak gekocht. En wel Nfu Oh #52 (#51 was uitverkocht) en #62. Mijn portemonnee wat doe ik.
Dit noemen jullie dus falen?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:30 schreef Daph_ het volgende:
Korte tvp met een oudere mani, ben niet in de mood om te swatchen of te lakken
[ afbeelding ]He gats Daph, sterkte meid!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi pakketquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:03 schreef AmyGrace het volgende:
TD-bestelling! Wil nu Ivanka er alweer afhalenMisschien dat m'n
zijn nagels beschikbaar wil stellen voor wat swatches?
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Emerald Sparkle - Bermuda Breakaway - VIII - Cowgirl Up - Flip Flop Fantasy (holymoly)
[ link | afbeelding ]
Fantasea - DS Reflection - Razzle
Fantasea rockt echt in het avondzonnetje![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Wel mooi!! Maar niet super bijzonder vind ikquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:05 schreef DeltaCephei het volgende:
Daph
Sneak previeeeuuujjjwww
[ afbeelding ]
Heb ´m een paar topics geleden hier geplaatstquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mijnis ook regelmatig de klos als ik nieuwe lakjes heb die ik niet gelijk zelf kan testen.
.
[..]
Zou je die willen swatchen?. Ben heel benieuwd hoe die er op de nagels uitziet.
.
Misschien kun je ´m nog terug vinden. Denk ongeveer 2 weken geleden.
hou ons niet in spanning!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:48 schreef mirannie het volgende:
Oh ja, heb vreselijk gefaald vanavondNiet eens heel erg veel, maar wel veel HTF lakjes. Ben helemaal excited!!
Leuke lakkies!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:17 schreef Khepera het volgende:
@Dunkie, leuk hoor!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:31 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fiercely FionaWat een mooie, fijne kleur. Voor het eerst dat ik geen last heb van een redelijk lichte geel.
Meh, ik vind dat kleurtje niet zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het nou geel, groen of geelgroen?
Poessie, kom terug!
Welke? Welke?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:48 schreef mirannie het volgende:
Oh ja, heb vreselijk gefaald vanavondNiet eens heel erg veel, maar wel veel HTF lakjes. Ben helemaal excited!!
Ligt denk ik aan het licht hoor, was bijna donker, het is wel geel met een hééél klein beetje groen denk ik. Ik vind hem mooier dan andere pastelgeels zoals Lemon Fizzquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:49 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Leuke lakkies!Die Nfu Oh-tjes! Heb je 2 dezelfde of lijken die gewoon heel erg op elkaar? (2e foto van onderen, 2e en 3e van rechts)
[..]
Meh, ik vind dat kleurtje niet zoIs het nou geel, groen of geelgroen?
Poessie, kom terug!
Zitten mooie tussen, waar heb je die dan vandaan?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:53 schreef mirannie het volgende:
Hier is het lijstje al
OPI sand-erella
OPI standing room only silver
OPI sugarplum yum
OPI midnight blue glitter
CG mer-made the shade
OPI merryberry mauve
OPI merryberry mauve glitter topcoat
Zoya ki
![]()
Vertelquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:48 schreef mirannie het volgende:
eBayquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zitten mooie tussen, waar heb je die dan vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |