aha, ja dat zie ik nu pas ik ging er vanuit dat dit een recente foto was.....quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:36 schreef kvd het volgende:
[..]
zo te zien is de foto genomen in 2009,indie tijd is ze ook mee gaan doen met dancing with the stars en is ze gaan afvallen...ze is dus niet weer terug op weg naar haar oude gewicht, ze was bezig van haar oude gewicht af te komen
quote:
Ze heeft het gewoon niet, Miley Cyrus en Taylor Swift enzo die hebben nog wel iets, maar Ke$ha (quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Veel van alle Britney's/Christina's en Miley grietjes zijn altijd leuk om te zien, maar ik vind dit kind toch wel elke keer weer helemaal niks
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:03 schreef Bellatrix het volgende:
maar Ke$ha () lijkt op iemand uit een trailerpark.
23.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dus toch, ik dacht dat ik de enige was die het zag
En dat puberale toontje om te zingen, hoe oud is die griet eigenlijk?
ik moet met dat nummer altijd een beetje denken aan watskeburt, dezelfde stijl van 'zingen' tijdens de couplettenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:06 schreef Bellatrix het volgende:
En toch vind ik Tik tok een geweldig liedje.
Dat is nog eens niet meer op het randje dat is gewoon eraf.quote:
Oude foto'squote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:06 schreef 16lila het volgende:
[ afbeelding ] Lady gaga
[ afbeelding ] Blake lively.. (beetje ouwelijk)
[ afbeelding ] Lindsay lohan
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:28 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Oude foto's
Maar ik vind Blake leuk!!
Ik ook! Gwen is nou eenmaal geen fashion-eenheidsworst. Ik vind dat ze er goed uitziet, de broek is helemaal des Gwensquote:
Solangequote:Op zondag 11 juli 2010 17:45 schreef SEMTEX het volgende:
Solange Knowles
[ afbeelding ][ afbeelding ]
dit is al een oudje...komt van vorig jaar, heeft toen ook al in dit topic gestaan...moet zeggen dat er wel meer oudjes tussen staan...quote:Op maandag 12 juli 2010 11:49 schreef sherezade het volgende:
[..]
Solange![]()
![]()
die flikt het gewoon iedere keer weer om er als een gek uit te zien
you may like the dress, maar dat cupje is echwel slecht !quote:
vorig jaar, weeell, dat is iedereen met een leven alweer vergeten darling, dit is het topic lelijke outfitjes, voor the latest gossip,weight en hair kunt u terecht bij perez hiltun edquote:Op maandag 12 juli 2010 12:23 schreef kvd het volgende:
dit is al een oudje...komt van vorig jaar, heeft toen ook al in dit topic gestaan...moet zeggen dat er wel meer oudjes tussen staan...
quote:Op donderdag 15 juli 2010 06:27 schreef SEMTEX het volgende:
Shauna Sand
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel respect dat ze eeuwig op die stripper-plateauzolen rondloopt, dat is echt fucking lastig gewoon met die dunne hakken op straat... Als je dan een keer op je muil gaat breek je echt zowat je enkels... Verder ziet het er gewoon echt niet uit..... ik zou als ik man was er ook niet overheen willen. Vooral dat vriendinnetje van haar op die ene foto, nog erger voor zover dat mogelijk wasquote:Op donderdag 15 juli 2010 06:27 schreef SEMTEX het volgende:
Shauna Sand
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow, wat een mooie dame. Kleding is bijzaakquote:Op donderdag 15 juli 2010 08:54 schreef rena het volgende:
Olivia Palermo
[ afbeelding ]Ik snap wat ze wil bereiken, maar het werkt niet.
Niet in dit topic. Heb je de TT gelezen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:41 schreef Ace-of-Spades het volgende:
[..]
Wow, wat een mooie dame. Kleding is bijzaak
hahah die laat wel zien in welk mandje haar eitjes liggen, die gps enkelband tattoo maakt het helemaal afquote:Op donderdag 15 juli 2010 06:27 schreef SEMTEX het volgende:
Shauna Sand
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |