Gelukkig is niet iedereen zoals jijquote:
Als een werknemer reiskostenvergoeding krijgt, vergoedt die werknemer dan ook de kosten die het bedrijf maakt om hem/haar aan het werk te houden?quote:Op maandag 28 juni 2010 11:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
TS, vergoed jij ook de kosten die het bedrijf heeft gemaakt om een gesprek met jou aan te gaan?
Maybe you should go get the point.quote:Op maandag 28 juni 2010 15:18 schreef r_one het volgende:
[..]
Als een werknemer reiskostenvergoeding krijgt, vergoedt die werknemer dan ook de kosten die het bedrijf maakt om hem/haar aan het werk te houden?
Sowieso, heb jij ooit een werknemer een (willekeurige) onkostenvergoeding zien betalen aan een werkgever?
Ach schei nou toch uitquote:Op maandag 28 juni 2010 15:12 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
Gelukkig is niet iedereen zoals jij![]()
Ik ben trouwens aangenomen en werk er nu al 7 jaar. En ben blij dat ik bij een baas werk die hiervoor staat en waarbij de mens belangrijker is dan principes of meer geld te kunnen behouden.
Nee want in het laatste bericht spreek ik over het heden, in het eerste over 20 jaar terug. Ik kan ook veranderen in de tijd.quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 15:12 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
Gelukkig is niet iedereen zoals jij![]()
Ik ben trouwens aangenomen en werk er nu al 7 jaar. En ben blij dat ik bij een baas werk die hiervoor staat en waarbij de mens belangrijker is dan principes of meer geld te kunnen behouden.
Ik heb een keer ingestemd met een salarisverlaging, telt dat?quote:Op maandag 28 juni 2010 15:18 schreef r_one het volgende:
[..]
Als een werknemer reiskostenvergoeding krijgt, vergoedt die werknemer dan ook de kosten die het bedrijf maakt om hem/haar aan het werk te houden?
Sowieso, heb jij ooit een werknemer een (willekeurige) onkostenvergoeding zien betalen aan een werkgever?
Sorry hoor maar "quote:Op maandag 28 juni 2010 15:25 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Nee want in het laatste bericht spreek ik over het heden, in het eerste over 20 jaar terug. Ik kan ook veranderen in de tijd.
Nee dat maak jij er van, Principes zijn principes die veranderen niet meer terug.quote:Op maandag 28 juni 2010 15:33 schreef r_one het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ""
Als jij in de (nabije) toekomst je baan mocht verliezen en je wellicht op een houtje komt te bijten, verander je dus net zo hard weer terug?!
Jouw principes komen dus ook niet veel verder dan tot in je eigen portemonnee
Als jij die maandelijks als extra regel op je loonstrookje terugziet wel jaquote:Op maandag 28 juni 2010 15:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb een keer ingestemd met een salarisverlaging, telt dat?
Die van mij wel dus het is nog steeds waar.quote:Op maandag 28 juni 2010 15:33 schreef r_one het volgende:
[..]
Jouw principes komen dus ook niet veel verder dan tot in je eigen portemonnee
wat een onzinnige discussie hier zegquote:Op maandag 28 juni 2010 15:34 schreef karr-1 het volgende:
Principes zijn principes die veranderen niet meer terug.
Ah, nee, oke, duidelijk ...quote:Op maandag 28 juni 2010 15:34 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Nee dat maak jij er van, Principes zijn principes die veranderen niet meer terug.
Zolang het mijn eigen principes zijn wel, maar daar hadden we het dan ook niet over. Ik weet dat je iets tegen me hebt, maar dat hoort hier niet thuisquote:Op maandag 28 juni 2010 15:38 schreef r_one het volgende:
[..]
Ah, nee, oke, duidelijk ...![]()
Maar wel een persoonlijke instelling waar je naar handelt ... maar dat mag de naam 'principe' dus niet hebben
Maak hem dan weer nuttig door iets toe te voegenquote:Op maandag 28 juni 2010 15:37 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
wat een onzinnige discussie hier zeg
Had je het toch bijnaaa goed.quote:Op maandag 28 juni 2010 15:34 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Nee dat maak jij er van, Principes zijn principes die veranderen niet meer terug.
He shitquote:
Principes zijn altijd "eigen".quote:Op maandag 28 juni 2010 15:39 schreef karr-1 het volgende:
Zolang het mijn eigen principes zijn wel, maar daar hadden we het dan ook niet over.
Ik heb niks tegen je, ik ken je niet eensquote:Ik weet dat je iets tegen me hebt, maar dat hoort hier niet thuis
[karr-1 style]quote:
quote:
Ook bijna goed.quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:25 schreef PatrickvdH het volgende:
Investeren in je toekomst is dan wel een mooie kreet, maar dit is niet zoveel waard als je inkomen zeer gering is
Ik begrijp de frustratie, maar dat is de realiteit. Er zijn maar weinig mensen die altijd de beste zullen zijn en men plant altijd meerdere gesprekken waarvan er dus altijd mensen zijn die op voorhand minder geschikt lijken. Maar zelfs een back-up sollicitant maakt kans. Dat het op voorhand een minder grote kans is doet daar niets aan af.quote:Wat voor mij in deze situatie ook nog specifiek meespeelt is het sterke gevoel dat ik nooit een serieuze kans heb gehad tijdens dit gesprek, dat ik een back-up optie was voor het geval dat de kandidaten die op papier beter zijn (meer ervaring), in persoon erg zouden tegenvallen.
Zelfs dan denk ik dat je een serieuze kans maakt. Sollicitaties kosten een bedrijf tijd en dus ook geld, dus worden er alleen sollicitanten uitgenodigd waarmee misschien verder gegaan kan worden.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 01:40 schreef PatrickvdH het volgende:
Wat voor mij in deze situatie ook nog specifiek meespeelt is het sterke gevoel dat ik nooit een serieuze kans heb gehad tijdens dit gesprek, dat ik een back-up optie was voor het geval dat de kandidaten die op papier beter zijn (meer ervaring), in persoon erg zouden tegenvallen. Of andersom, wanneer ik (op papier slechter, geen ervaring) in persoon er erg uit zou springen, wat zou compenseren voor dit gebrek...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |