Gaat toch even een stuk fietsen ofzo. Dan had je niet moeten gaan.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:06 schreef PatrickvdH het volgende:
Ik kan dus ook niet met krachttermen gaan gooien in de zin van 'ík klop aan bij die en die instantie?'.
Speelt de daadwerkelijke situatie hier ook nog een rol, namelijk de reden voor de afwijzing?
Als ik wettelijk geen poot heb om op te staan, overweeg ik nog een nette mail te sturen met uitleg van mijn situatie en eventueel het voorstel om de reiskosten te delen, ze hebben het immers zelf over een wederzijdse investering.
Ik kon van tevoren natuurlijk niet voorzien dat ik om deze reden afgewezen zou worden en ook niet dat ik te maken zou krijgen met een selecteur die tijdens het gesprek erg druk was met de telefoon (SMS'en en dergelijke). De weigering om me hierin tegemoet te komen duidt alleen nog maar meer op het gebrek aan goed fatsoen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:07 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Gaat toch even een stuk fietsen ofzo. Dan had je niet moeten gaan.
Dan weet je tenminste helemaal zeker dat je niet op gesprek hoeft te komen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:08 schreef Wokkel het volgende:
De volgende keer dus even navragen voor je naar de afspraak gaat, als je er zo'n probleem mee hebt.
Het is niet zo dat ik niet kan leven zonder dat geld, ik vind het echter gewoon onbeschoft. Zeker omdat ik de indruk heb dat ik nooit een serieuze kans heb gehad en het gesprek daarmee tamelijk nutteloos was.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:08 schreef Wokkel het volgende:
De volgende keer dus even navragen voor je naar de afspraak gaat, als je er zo'n probleem mee hebt.
Nee er is geen instantie voor, de situatie speelt geen enkele rol. Zoals anderen zeggen, als ze je wel hadden aangenomen had je dit dan ook gevraagd? Het is vervelend, maar laat het gaan.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:06 schreef PatrickvdH het volgende:
Ik kan dus ook niet met krachttermen gaan gooien in de zin van 'ík klop aan bij die en die instantie?'.
Speelt de daadwerkelijke situatie hier ook nog een rol, namelijk de reden voor de afwijzing?
Als ik wettelijk geen poot heb om op te staan, overweeg ik nog een nette mail te sturen met uitleg van mijn situatie en eventueel het voorstel om de reiskosten te delen, ze hebben het immers zelf over een wederzijdse investering.
Niet perse, soms krijg je gewoon een declaratieformulier meegestuurd bij de uitnodigingquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:09 schreef Kumerian het volgende:
[..]
Dan weet je tenminste helemaal zeker dat je niet op gesprek hoeft te komen.
Bij Sjaak de Garagehouder misschien, maar bij serieuze (grotere) bedrijven is dat geen enkel punt om te vragen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:09 schreef Kumerian het volgende:
[..]
Dan weet je tenminste helemaal zeker dat je niet op gesprek hoeft te komen.
Ben ik dan de enige die het er mee eens is, dat het een weerzijdige investering is?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:04 schreef karr-1 het volgende:
Ik ben het met je eens dat het onbeschoft is, maar er is niets aan te doen.
Je bent niet de enige.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:13 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die het er mee eens is, dat het een weerzijdige investering is?
Je kiest immers zelfs om te solliciteren op een baan aan de andere kant van het land.
Je kan dan al bijna raden dat je niet aangenomen word, juist door die verzendkosten........
Dit is nu echt iets waar ik nooit op zou komen... reiskosten declareren voor een sollicitatie,
Zoals andere al aangaven, vraag het volgende keer van te voren even als het zo belangrijk voor je is. Of solliciteer dichter bij in de buurt.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:08 schreef PatrickvdH het volgende:
[..]
Ik kon van tevoren natuurlijk niet voorzien dat ik om deze reden afgewezen zou worden en ook niet dat ik te maken zou krijgen met een selecteur die tijdens het gesprek erg druk was met de telefoon (SMS'en en dergelijke). De weigering om me hierin tegemoet te komen duidt alleen nog maar meer op het gebrek aan goed fatsoen.
Ik zou het ook niet in mijn hoofd halen om te vragen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:13 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die het er mee eens is, dat het een weerzijdige investering is?
Je kiest immers zelfs om te solliciteren op een baan aan de andere kant van het land.
Je kan dan al bijna raden dat je niet aangenomen word, juist door die verzendkosten........
Dit is nu echt iets waar ik nooit op zou komen... reiskosten declareren voor een sollicitatie,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |