quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wat ze zelf allemaal mee moeten nemen, hoe laat thuis vertrekken, wie er gaat rijden, etc.
En een poule opstellen wie de meeste jongens en soa's scoort.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wat ze zelf allemaal mee moeten nemen, hoe laat thuis vertrekken, wie er gaat rijden, etc.
Zo hard gaat het nog niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:45 schreef wolvendagen het volgende:
Dit is gelijk aan Portugal - Nederland 2006.
Ja maar dat bespreek je toch gewoon als je elkaar ziet? Nu is het net alsof ze met totale vreemden op vakantie gaat en daarom maar een avondje vergaderen ingepland heeft.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
quote:
Smartie natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En een poule opstellen wie de meeste jongens en soa's scoort.
Ibiza overleg?quote:
anders krijg je 1 iemand die roept: ik zeg niet waar we naartoe gaan maar neem je zwembroek mee!quote:
Dat dus. Zo raar is dat toch niet of wat.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Net zo grappig dat je daarover gaat overleggen.quote:
Met hoeveel gaan jullie?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja even wat praktische zaken. Wie ons wegbrengt, ophaalt, wie bij wie op kamer etc.
Ik snap de grap ook niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:46 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat dus. Zo raar is dat toch niet of wat.
Joh, als jij wil overleggen, ga je overleggen. Wat de rest ervan denkt, pffft.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:46 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat dus. Zo raar is dat toch niet of wat.
Jouw vader.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:47 schreef wolvendagen het volgende:
Mn vader die Eminem en Rihanna goed vindt.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk niet, maar Bt vond het ook grappig en die is coel dus ik deed maar mee.
Hij staat in de keuken heel enthousiast te doen. En niemand weet waar hij het over heeft.quote:
Ik las Emimich.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:47 schreef wolvendagen het volgende:
Mn vader die Eminem en Rihanna goed vindt.
Je weet toch.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk niet, maar Bt vond het ook grappig en die is coel dus ik deed maar mee.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik lach hem nu ook een beetje uit. Hij maakt achterlijke moves.quote:
Volgens mij is het wel zo'n idiote jodokus.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik lach hem nu ook een beetje uit. Hij maakt achterlijke moves.
Welke lippen?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:50 schreef Lakitu het volgende:
hey. er worden lippen gebost als het niet 2-1 wordt voor brazilië.
just sayin.
Je weet toch. Ivoorkust staat 2-0 voor, dat mag zo blijven.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:50 schreef Lakitu het volgende:
hey. er worden lippen gebost als het niet 2-1 wordt voor brazilië.
just sayin.
Hij is wel gek, ja.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel zo'n idiote jodokus.
onlekkere lippenquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel zo'n idiote jodokus.
Ja 4. Maar we moeten nog kijken hoe hoe bij het vliegveld komen, hoe van we hotel naar vliegveld komen, wie bij wie in de kamer gaat, en gewoon nog andere kleine dingen. Alsof dat zo raar is om het daar even van te voren over te hebben.quote:
Ik heb bij een andere poule 4-1 gezet als bet protectionquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:51 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je weet toch. Ivoorkust staat 2-0 voor, dat mag zo blijven.
ik heb alleen pics van lekkere lippenquote:
Ivoorkust?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb bij een andere poule 4-1 gezet als bet protection
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |