True that.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:34 schreef NoelGallagher het volgende:
Slowakije - Italië is tot nu toe de beste wedstrijd van het wk
Ja mja dat is het dus niet geworden. Of krijg je dan wel punten omdat je het land dat won goed had?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:33 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ook, want 2-0 voor Slowakije gepoulet.
Dit soort mensen hebben we meer nodig.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Ha, ik heb de tuin van mijn gehandicapte buurvrouw geveegd
Kreeg je nog een beloning?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou ik het verdommen, maar ik dacht 'Ach, waarom niet'
Ja, de winnaar klopte wel.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:36 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja mja dat is het dus niet geworden. Of krijg je dan wel punten omdat je het land dat won goed had?
daar kost een biertje toch 15 euro ofzo?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:39 schreef Smart_ass het volgende:
Vanavond Ibiza overleg, over 1,5 week gaan we.
Ik vond dat die ene Italiaan gisteren rood moest krijgen.quote:
Die Italianen hadden allemaal rood moeten krijgen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:41 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vond dat die ene Italiaan gisteren rood moest krijgen.Maar hij kreeg alleen geel. Nadat eerst die Slowaakse keeper geel kreeg.
Ik heb mijn buurvrouw in de tuin een veeg gegeven.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Ha, ik heb de tuin van mijn gehandicapte buurvrouw geveegd
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
daar kost een biertje toch 15 euro ofzo?
Wat is slimme kont?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:40 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ga de planten water geven bij slimme kont.
Haha true maar wij zijn paupers en er bestaan ook supermarkten. Maar nevermind, dit is al uitgebreid aan bod geweest.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
daar kost een biertje toch 15 euro ofzo?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb mijn buurvrouw in de tuin een veeg gegeven.
Ja maar die écht! Vond je niet?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:41 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die Italianen hadden allemaal rood moeten krijgen.
Sweeeeeet.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:40 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ga de planten water geven bij slimme kont.
Chil, chilquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:41 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Joa joa, vanmiddag heerlijk in het park gelegen.
En met u?
Overleg?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:39 schreef Smart_ass het volgende:
Vanavond Ibiza overleg, over 1,5 week gaan we.
Ja, ze vond het niet tof.quote:
Dat is gewoon de samenvatting van een SC topic.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:44 schreef wolvendagen het volgende:
Oversekste mensen in een groepsgesprek
A: Hahahah ik wil die wel geven
B: zo ik ook wel man hhahahaha
C: nou ik ook wel
D: hahahaha
A: Gang
B, C, D: BANG.
Ik zat net in zo;n gesprek ja.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is gewoon de samenvatting van een SC topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |