Over wie gaat dit als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gebroken neus, hand helemaal verbrandt (uitlaat), tanden afgebroken, hechting in zn neus, waarschijnlijk iets met zn knie (weten nog niet wat, kan zware kneuzing zijn of toch scheurtje etc), hechtingen in achterhoofd en heeel veel schaafwonden en kneuzingen.
IVK veel doelpunten maken. Zelfde geldt voor Bra.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:29 schreef Smart_ass het volgende:
Hee wat moet er gebeuren wil Portugal niet doorgaan?
Die mensen moeten er meer van zijn.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja serieus, zo'n man die er als eerste bij was die was onder dat busje gaan liggen om tegen 'm te praten en heeft zn hand de hele tijd vast gehouden. Die man die was naar het ziekenhuis gekomen om te vragen hoe het met hem ging, maar de zusters zeiden van ja je moet gewoon langs gaan wat dat doet echt zo veel. Dus hij is langs gegaan, heeft een kaartje geschreven en die gegeven en zn telefoon nummer gegeven voor als we nog vragen hadden etc.
Hoop je dat ook al?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:29 schreef Smart_ass het volgende:
Hee wat moet er gebeuren wil Portugal niet doorgaan?
Dat is niet gek.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:31 schreef Crack_ het volgende:
Oh, die chaffeur die hem heeft aangereden heeft echt een dikke schock. Die is nu bij zn dochter en die is echt heeelemaal ja, gewoon alles kwijt. Hij weet niks meer en hij kan niks en hij is echt zo erg in paniek en alles.
Oh nou ze zijn al bij 2.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:30 schreef wise het volgende:
[..]
IVK veel doelpunten maken. Zelfde geldt voor Bra.
Ja en die vrachtwagenchaffeur die dus dat busje heeft opgetild ook, die had gebeld en meteen vragen hoe het ging enzo. Echt suer liefquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:30 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die mensen moeten er meer van zijn.
Nee.. maar ik vind het wel sneu.quote:
Ja.quote:
Ik ook, want 2-0 voor Slowakije gepoulet.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja.Gisteren hoopte ik ook dat Italie eruit zou vliegen en dat gebeurde ook.
Bratislaavse boys.
Klasse.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Ha, ik heb de tuin van mijn gehandicapte buurvrouw geveegd
ik ga hart van nederland bellenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Jij.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |