Een kat nooit varkensvlees geven, kunnen ze heel ziek van worden, ook kaas, melk enz is helemaal niet goed een kat en ze hebben het ook niet nodig.quote:ham, wat kaas, natvoer voor de kat uit blik en at ze van een soort grasplant. En ze heeft op de eerste dag wat melk gehad.
Inderdaad, gewoon zo bij de slager, enige bewerking wat ik doe is eventueel in stukjes snijden.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:32 schreef SnakesM het volgende:
Is dit vers voer in de zin van echt rouw voer?? Waar niks aan gedaan is zeg maar?
Ik denk dat Snakelady dat wel bedoelt ja. Rauw voer dus (geen rouw).Je kunt verschillende soorten vlees geven (maar dan moet je alles wel uitbalanceren) of je koopt een mix waarin alles zit wat je kat nodig heeft zoals bij voorbeeld Carnibest.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:32 schreef SnakesM het volgende:
Is dit vers voer in de zin van echt rouw voer?? Waar niks aan gedaan is zeg maar?
Dat is zeker het enige wat je ze geeft toch? Want dan moet je kijken naar verhoudingen orgaanvlees/spiervlees/bot/vitamines enzovoort.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon zo bij de slager, enige bewerking wat ik doe is eventueel in stukjes snijden.
hahaha idd, ze krijgen dat 1 á 2 x in de week, soort van vervanging voor zachtvoer omdat zachtvoer naar mijn idee niks toevoegt, gewoon voor de lekker dus.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is zeker het enige wat je ze geeft toch? Want dan moet je kijken naar verhoudingen orgaanvlees/spiervlees/bot/vitamines enzovoort.
Voordat bij TS het idee ontstaat dat je zonder enige voorkennis via je slager een volwaardige kattenmaaltijd kunt samenstellen.
Lezen.Je geeft ze ook Royal Canin.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |