wacht maar tot je het ook hoortquote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:33 schreef bartrid het volgende:
Opgezocht... Wat een bagger zeg.
... die zijn nog heilig vergeleken bij het zooitje ongeregeld uit mijn vraagquote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:42 schreef MadMaster het volgende:
Klinkt net zo kitscherig als The Baseballs...
Ik heb 1 nummer op youtube geluisterd. Beatallica maar dan slechtquote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:47 schreef schaap001 het volgende:
[..]
wacht maar tot je het ook hoort![]()
of heb je geluisterd?
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:56 schreef Burnett het volgende:
Aeroshit...?
En als ik nu eens heel hard BOE roep..., rennen ze dan weg?quote:
Ja inderdaad. Die andere plaatjes in die post zien er ook slecht uit trouwensquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:04 schreef Grobbel het volgende:
Oh god, één of andere idioot had die plaat nog genoemd in het topic over de beste platen van 2010 (ik herken het plaatje).
dat eerste was ik dus ook de hele avond aan het kijkenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:48 schreef schaap001 het volgende:
dat moeten dan Glastonbury en Werchter zijn, denk ik
heb ik ook gezien jaquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:04 schreef Grobbel het volgende:
Oh god, één of andere idioot had die plaat nog genoemd in het topic over de beste platen van 2010 (ik herken het plaatje).
Idem, ik kon het nog net uitzetten voordat ik met een vork in mijn trommelvliezen begon te prikkenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:33 schreef bartrid het volgende:
Opgezocht... Wat een bagger zeg.
quote:Rock Sugar is a Los Angeles based band known for their covers of pop music from the 1980s in a hair metal style. The band's backstory claims the sound was achieved when the metal band was stranded on a desert island in 1989 with a CD player, plenty of batteries and the CD collection of a 13 year old girl.The band signed with the Paradigm in April 2010.[1][2]
Lead singer Jess Harnell is better known for his voice work. Harnell voiced Wakko Warner in the Animaniacs cartoon series as well as serving as the announcer for America's Funniest Home Videos for more than 10 years.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Kiss - Creatures of the night?
witte klompen volgens mijquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:27 schreef Burnett het volgende:
Loopt Gene daar op instappers...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |