.en slapen. Bye bye..quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:26 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Doe je niks aan. Het leven is geven en nemen, man.
You are fucking gay!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:32 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga I Love You Phillip Morris kijken.
Goedemorgen. Maakt dat je weer vrolijk?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:06 schreef WillFerrell het volgende:
Ja wtf was dat net ik kon niet eens goedemorgen zeggen.
Beetje. Ik ben al 20 min aan het wachten op een printopdracht. Trage meuk.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Goedemorgen. Maakt dat je weer vrolijk?
Ik ben Prison Breakquote:
hij zei: Prisonbreak was zoveel toffer dan lostquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hij zei: Prisonbreak was zoveel toffer dan lostHeb Lost wel helemaal uitgekeken. Tenminste, de laatste aflevering moet ik nog steeds zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar Prison Break vond ik wel spannender inderdaad. Hoewel halverwege seizoen 4 het ook wel inkakte allemaal en dan nog The Final Break:
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
WTA IK ZAG JOU OOK!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 02:18 schreef Skylark. het volgende:
Ik was vandaag in Breda en ik heb motherfucking Allure gezienmaar ik chickende met haar te praten.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hij zei: Prisonbreak was zoveel toffer dan lostHoe weet je nou of hij gelijk heeft als je halverwege het 1e seizoen gestopt ben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Ow jij zag mij heul niet, maar ik jou wel!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
WTA IK ZAG JOU OOK!!!!!!!!!
WACHT IK PM JOU STRAKS dit verhaal geloof jij niet
Wut? Jij zag jezelf niet, maar jezelf zag jou wel?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ow jij zag mij heul niet, maar ik jou wel!
als ik stop met lost kijken omdat ik het niet leuk vond is naar mijn mening prisonbreak beterquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe weet je nou of hij gelijk heeft als je halverwege het 1e seizoen gestopt ben?
Stel je voor dat je vrienden erachter waren gekomenquote:
Ik vond Lost in het begin ook niets. Als je doorgekeken had weet ik zeker dat je was blijven kijken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als ik stop met lost kijken omdat ik het niet leuk vond is naar mijn mening prisonbreak beter
Sky zag Luur niet maar Luur heeft wel Sky gezien. [/voordekijkersthuis]quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wut? Jij zag jezelf niet, maar jezelf zag jou wel?
HAHA ik zag Sky, maar door hem heb ik mijn voet verzwikt!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wut? Jij zag jezelf niet, maar jezelf zag jou wel?
ik ga gelijk de hele serie aanzetten om te downloaden en ik ga het gewoon nog eens proberen dan ok?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vond Lost in het begin ook niets. Als je doorgekeken had weet ik zeker dat je was blijven kijken.
Dat is wel met meerdere series. Fringe vond ik in het begin ook maar saai, maar later ben je er gewoon verslaafd aan.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vond Lost in het begin ook niets. Als je doorgekeken had weet ik zeker dat je was blijven kijken.
Ohquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
HAHA ik zag Sky, maar door hem heb ik mijn voet verzwikt!
Ik heb echt zo'n mega kater.
Oei dat is vervelendquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:12 schreef Crack_ het volgende:
Ohoh, mn broer ligt in het ziekenhuis want auto ongeluk.
ernstig of?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:12 schreef Crack_ het volgende:
Sterkte, weet je al wat hij mankeert?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:12 schreef Crack_ het volgende:
Nouja ik weet niet wat er is hoor, misschieen heeft ie wel niks. Hij is gehandicapt dus hij kan ook niet goed zeggen wat ie precief heeft als ie pijn heeft, ze vragen toch als je een auto ongeluk hebt of je pijn hebt?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:14 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Oei dat is vervelend
Sterkte er mee
Nah, die krijg ik pas over een weekje of 2 gelukkigquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
OhOp je laatste dag nog wel. Hopelijk heb je je beoordeling al gehad.
Dat betekend dat ze doet alsof ze er niets om geeft, maar als het erop aankomt dat ze toch wel degelijk om hem geeft.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja ik weet niet wat er is hoor, misschieen heeft ie wel niks. Hij is gehandicapt dus hij kan ook niet goed zeggen wat ie precief heeft als ie pijn heeft, ze vragen toch als je een auto ongeluk hebt of je pijn hebt?
Misschien had ie pijn, maar dat is dan het enige wat ie kan zeggen?
En mn zus is zo'n wijf, die zegt "OHH HIJ LIGT IN HET ZIEKENHUIS IK GA ER NU NAAR TOE" terwijl mn vader er al is en ze er toch niks doet behalve panieken
. En ze doet nu alsof ze er tering veel om geeft terwijl ze serieus echt geen flikkerrr voor 'm doet. Daar kan ik echt niet tegen he.
Inderdaad, het is je broer. En waarschijnlijk hebben ze je zus opgebeld omdat zij ouder is en dus volgens hun beter met dit soort nieuws kan omgaan, wat dus niet het geval is.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:17 schreef Crack_ het volgende:
Yea ik weet het niettt, ok ik ga wel bellen.
Ik wilde het eerst vertikken omdat ik altijd voor mn broer zorg als mn ouders op vakantie zijn en shit en omdat ik het niet te horen kreeg maar mn zus![]()
![]()
.
Maarja ey, waar doe ik eigenlijk moeilijk over..
Ja fijn, maar ik doe altijd alles als mn ouders weg zijn en zij niet. En zij krijgt het te horen en niet ik.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:18 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat betekend dat ze doet alsof ze er niets om geeft, maar als het erop aankomt dat ze toch wel degelijk om hem geeft.
Dat is logisch, telefoons mogen niet aan in het ziekenhuis bij sommige apparatuur.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:18 schreef Crack_ het volgende:
Ehhh, help ik krijg nu wel voicemail thats no good is it?
Neeequote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:19 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Inderdaad, het is je broer. En waarschijnlijk hebben ze je zus opgebeld omdat zij ouder is en dus volgens hun beter met dit soort nieuws kan omgaan, wat dus niet het geval is.
Misschien is ze verwaand op dat gebied en schaamt ze zich voor zijn handicap of zo.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja fijn, maar ik doe altijd alles als mn ouders weg zijn en zij niet. En zij krijgt het te horen en niet ik.
Dat vind ik gek en debiel, en als je er wél om geeft maar doet alsof. Lekker dat je dan mij alles laat doen ey.
Ja, maar als hij aan apparatuur ligt dan is het niet goed toch?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:19 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat is logisch, telefoons mogen niet aan in het ziekenhuis bij sommige apparatuur.
IQ heeft hier weinig mee te maken, maar goed.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neee!
Hehe, mijn zus heeft een iq van 90, no fucking way.
misschien ligt ie op een afdeling waar mobiele telefoons niet aan mogen of mag wellicht in het ziekenhuis sowieso geen telefoons aan staanquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:18 schreef Crack_ het volgende:
Ehhh, help ik krijg nu wel voicemail thats no good is it?
Als je van 'm houdt dan schaam je je daar niet voor toch. Het is overgins geen mongooltje die allemaal onzin uitkraamt en waar je de hele dag om kan lachen. Zo een nietquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:20 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Misschien is ze verwaand op dat gebied en schaamt ze zich voor zijn handicap of zo.
Als hij een ongeluk heeft gehad dan zullen ze hem nu wel aan het controleren zijn.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar als hij aan apparatuur ligt dan is het niet goed toch?
Of misschien is ie ergens waar apparatuur is en ligt hij er zelf niet aan, of kan dat niet?
Oké, maar ik heb ook bijna altijd strijd met mijn zusje en ik kijk niet naar haar om. Maar ik geef wel om haar, ook al weet ze dat zelf niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je van 'm houdt dan schaam je je daar niet voor toch. Het is overgins geen mongooltje die allemaal onzin uitkraamt en waar je de hele dag om kan lachen. Zo een niet.
Het is trouwens ook niet mn echte broer maar mn pleegbroer.
Vind je?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:21 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
IQ heeft hier weinig mee te maken, maar goed.
God is love.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind je?
Dan ken je mn zus niet hoor, want die kan echt niet zo veel en qua dingen vragen kun je der ook echt niet vertrouwen.
Maar ik wil hier geen discussie over, nu maak ik der zwart en ik kan goed met der opschieten. Dus.
Ik zou zeggen, doe er iets voorquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:23 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Oké, maar ik heb ook bijna altijd strijd met mijn zusje en ik kijk niet naar haar om. Maar ik geef wel om haar, ook al weet ze dat zelf niet.
Nee, ze mag dat niet weten. Alleen als het er echt op aankomt, bijvoorbeeld als iemand haar wil slaan of als ze niet meer kan staan van zatheid.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, doe er iets voor.
Maar ik doe eigenlijk voor allemaal wel shit als mn ouders weg zijn.. ik denk dat ik ook gewoon zo ben!
Ja anders zeg je die shit niet..quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:25 schreef Potloodvis het volgende:
Nu wil ik jouw raad trouwens.
Ik heb gisteren mijn ex gezien bij de voetbalwedstrijd en ik heb haar gevraagd of ze zaterdagavond iets met mij wil afspreken, want dan heeft ze toch nog niets op de planning staan. Nu heeft ze gezegd dat ze wel nog gevoelens voor mij heeft, maar dat ze hier wel een nachtje over moest slapen. Denk je dat ik nog kans maak?
quote:
Hoe oud ben jij en hoe oud is zij dan?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, ze mag dat niet weten. Alleen als het er echt op aankomt, bijvoorbeeld als iemand haar wil slaan of als ze niet meer kan staan van zatheid.
Oja, moet ik ook nog even doen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:25 schreef Potloodvis het volgende:
Nu wil ik jouw raad trouwens.
Ik heb gisteren mijn ex gezien bij de voetbalwedstrijd en ik heb haar gevraagd of ze zaterdagavond iets met mij wil afspreken, want dan heeft ze toch nog niets op de planning staan.
Niet door mij hoor. Ze had er geen zin meer in omdat ik het laatste weekend samen met haar 2 dagen dronken was, nu was dat niet het grootste probleem, maar echt gezellig was ik niet. Nu hou ik nog steeds van haar, wat iedereen nog wist. Maar gelukkig voelt ze ook nog iets voor mij, alleen weet ze niet of ze dat nog wil, of hoe je dat moet noemen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja anders zeg je die shit niet..
En meestal als ze zegt ik moet er nog een nachtje over slapen wordt het toch wel ja.
Anders zeg je "daar moet ik over nadenken" maar een nachtje..
Overigens wil je dat dan? Ze is niet voor niks je ex he
Ik ben nu nog 18 jaar, maar word over een goede maand 19. Zij is net 17 geworden dacht ik.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij en hoe oud is zij dan?
Maar mijn broertje van 15, is echt een scheetje.
Die doet ook echt bijna alles wat ik zeg meestal moet ik wel doorzeuren.. maar hij doet het wel.
Ja ik snap het, je moet je wel even van je beste kant laten zien denk ik.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:29 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Niet door mij hoor. Ze had er geen zin meer in omdat ik het laatste weekend samen met haar 2 dagen dronken was, nu was dat niet het grootste probleem, maar echt gezellig was ik niet. Nu hou ik nog steeds van haar, wat iedereen nog wist. Maar gelukkig voelt ze ook nog iets voor mij, alleen weet ze niet of ze dat nog wil, of hoe je dat moet noemen.
Oh ok, je zou eigenlijk zeggen dat je dan toch wel een beetje met elkaar op kan schietenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:30 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ben nu nog 18 jaar, maar word over een goede maand 19. Zij is net 17 geworden dacht ik.
Daar hoef je je geen zorgen over te maken, want het is echt lang geleden dat ik zoveel voor iemand over had.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik snap het, je moet je wel even van je beste kant laten zien denk ik.
Ja, zeiden al mijn vrienden gisteren ook. Toch maar eens iets doen anders ga ik een hele kutte vakantie tegemoetquote:
Ik zie haar eigenlijk alleen als we gaan eten, anders niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh ok, je zou eigenlijk zeggen dat je dan toch wel een beetje met elkaar op kan schieten.
Daarom, als ik nu 'nee' hoor voor zaterdagavond dan vind ik het ook vervelend, maar als ik het niet gevraagd zou hebben dan zou ik erover blijven piekeren. Dat wil ik niet met dit weer.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, zeiden al mijn vrienden gisteren ook. Toch maar eens iets doen anders ga ik een hele kutte vakantie tegemoet
Ahh zo, ja zo is mn zus ookquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:33 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zie haar eigenlijk alleen als we gaan eten, anders niet.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:33 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zie haar eigenlijk alleen als we gaan eten, anders niet.
quote:
Ze zou mij eerder raken. True story.quote:
Okéquote:
We hebben andere interesses, zij verspilt bijna al haar tijd aan haar vriend, vriendinnen en aan werken. Ik ben meer van het rustige leventje, werk alleen op de zaterdag in vakanties en de rest van de tijd vul ik op met dingen die ik leuk vind, zoals contacten onderhouden, met de honden ravotten en als ik een vriendin heb daar een ijsje mee eten en zo'n dingetjes.quote:
Dan hadden ze beter niets kunnen zeggen, nu zit je de hele tijd in spanning te wachten.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:39 schreef Crack_ het volgende:
Oh en ik krijg dus trouwens niemand te pakken, misschien dat ik er daarom niet tegen kan.
Niemand heeft me gezegd wat er is behalve "ziekenhuis".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |