Oei dat is vervelendquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:12 schreef Crack_ het volgende:
Ohoh, mn broer ligt in het ziekenhuis want auto ongeluk.
ernstig of?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:12 schreef Crack_ het volgende:
Sterkte, weet je al wat hij mankeert?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:12 schreef Crack_ het volgende:
Nouja ik weet niet wat er is hoor, misschieen heeft ie wel niks. Hij is gehandicapt dus hij kan ook niet goed zeggen wat ie precief heeft als ie pijn heeft, ze vragen toch als je een auto ongeluk hebt of je pijn hebt?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:14 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Oei dat is vervelend
Sterkte er mee
Nah, die krijg ik pas over een weekje of 2 gelukkigquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
OhOp je laatste dag nog wel. Hopelijk heb je je beoordeling al gehad.
Dat betekend dat ze doet alsof ze er niets om geeft, maar als het erop aankomt dat ze toch wel degelijk om hem geeft.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja ik weet niet wat er is hoor, misschieen heeft ie wel niks. Hij is gehandicapt dus hij kan ook niet goed zeggen wat ie precief heeft als ie pijn heeft, ze vragen toch als je een auto ongeluk hebt of je pijn hebt?
Misschien had ie pijn, maar dat is dan het enige wat ie kan zeggen?
En mn zus is zo'n wijf, die zegt "OHH HIJ LIGT IN HET ZIEKENHUIS IK GA ER NU NAAR TOE" terwijl mn vader er al is en ze er toch niks doet behalve panieken
. En ze doet nu alsof ze er tering veel om geeft terwijl ze serieus echt geen flikkerrr voor 'm doet. Daar kan ik echt niet tegen he.
Inderdaad, het is je broer. En waarschijnlijk hebben ze je zus opgebeld omdat zij ouder is en dus volgens hun beter met dit soort nieuws kan omgaan, wat dus niet het geval is.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:17 schreef Crack_ het volgende:
Yea ik weet het niettt, ok ik ga wel bellen.
Ik wilde het eerst vertikken omdat ik altijd voor mn broer zorg als mn ouders op vakantie zijn en shit en omdat ik het niet te horen kreeg maar mn zus![]()
![]()
.
Maarja ey, waar doe ik eigenlijk moeilijk over..
Ja fijn, maar ik doe altijd alles als mn ouders weg zijn en zij niet. En zij krijgt het te horen en niet ik.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:18 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat betekend dat ze doet alsof ze er niets om geeft, maar als het erop aankomt dat ze toch wel degelijk om hem geeft.
Dat is logisch, telefoons mogen niet aan in het ziekenhuis bij sommige apparatuur.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:18 schreef Crack_ het volgende:
Ehhh, help ik krijg nu wel voicemail thats no good is it?
Neeequote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:19 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Inderdaad, het is je broer. En waarschijnlijk hebben ze je zus opgebeld omdat zij ouder is en dus volgens hun beter met dit soort nieuws kan omgaan, wat dus niet het geval is.
Misschien is ze verwaand op dat gebied en schaamt ze zich voor zijn handicap of zo.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja fijn, maar ik doe altijd alles als mn ouders weg zijn en zij niet. En zij krijgt het te horen en niet ik.
Dat vind ik gek en debiel, en als je er wél om geeft maar doet alsof. Lekker dat je dan mij alles laat doen ey.
Ja, maar als hij aan apparatuur ligt dan is het niet goed toch?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:19 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat is logisch, telefoons mogen niet aan in het ziekenhuis bij sommige apparatuur.
IQ heeft hier weinig mee te maken, maar goed.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neee!
Hehe, mijn zus heeft een iq van 90, no fucking way.
misschien ligt ie op een afdeling waar mobiele telefoons niet aan mogen of mag wellicht in het ziekenhuis sowieso geen telefoons aan staanquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:18 schreef Crack_ het volgende:
Ehhh, help ik krijg nu wel voicemail thats no good is it?
Als je van 'm houdt dan schaam je je daar niet voor toch. Het is overgins geen mongooltje die allemaal onzin uitkraamt en waar je de hele dag om kan lachen. Zo een nietquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:20 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Misschien is ze verwaand op dat gebied en schaamt ze zich voor zijn handicap of zo.
Als hij een ongeluk heeft gehad dan zullen ze hem nu wel aan het controleren zijn.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar als hij aan apparatuur ligt dan is het niet goed toch?
Of misschien is ie ergens waar apparatuur is en ligt hij er zelf niet aan, of kan dat niet?
Oké, maar ik heb ook bijna altijd strijd met mijn zusje en ik kijk niet naar haar om. Maar ik geef wel om haar, ook al weet ze dat zelf niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je van 'm houdt dan schaam je je daar niet voor toch. Het is overgins geen mongooltje die allemaal onzin uitkraamt en waar je de hele dag om kan lachen. Zo een niet.
Het is trouwens ook niet mn echte broer maar mn pleegbroer.
Vind je?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:21 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
IQ heeft hier weinig mee te maken, maar goed.
God is love.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind je?
Dan ken je mn zus niet hoor, want die kan echt niet zo veel en qua dingen vragen kun je der ook echt niet vertrouwen.
Maar ik wil hier geen discussie over, nu maak ik der zwart en ik kan goed met der opschieten. Dus.
Ik zou zeggen, doe er iets voorquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:23 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Oké, maar ik heb ook bijna altijd strijd met mijn zusje en ik kijk niet naar haar om. Maar ik geef wel om haar, ook al weet ze dat zelf niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |