abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83274813
Ohoh, mn broer ligt in het ziekenhuis want auto ongeluk.
Baby darling doll face honey
pi_83274864
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 10:12 schreef Crack_ het volgende:
Oei dat is vervelend
Sterkte er mee
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_83274888
quote:
ernstig of?
pi_83274896
quote:
Sterkte, weet je al wat hij mankeert?
pi_83274935
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 10:14 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Oei dat is vervelend
Sterkte er mee
Nouja ik weet niet wat er is hoor, misschieen heeft ie wel niks. Hij is gehandicapt dus hij kan ook niet goed zeggen wat ie precief heeft als ie pijn heeft, ze vragen toch als je een auto ongeluk hebt of je pijn hebt?
Misschien had ie pijn, maar dat is dan het enige wat ie kan zeggen?

En mn zus is zo'n wijf, die zegt "OHH HIJ LIGT IN HET ZIEKENHUIS IK GA ER NU NAAR TOE " terwijl mn vader er al is en ze er toch niks doet behalve panieken . En ze doet nu alsof ze er tering veel om geeft terwijl ze serieus echt geen flikkerrr voor 'm doet. Daar kan ik echt niet tegen he.
pi_83274943
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 10:12 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Oh Op je laatste dag nog wel. Hopelijk heb je je beoordeling al gehad.
Nah, die krijg ik pas over een weekje of 2 gelukkig .
God, ik voel me echt slecht .
pi_83274953
Yea ik weet het niettt, ok ik ga wel bellen.
Ik wilde het eerst vertikken omdat ik altijd voor mn broer zorg als mn ouders op vakantie zijn en shit en omdat ik het niet te horen kreeg maar mn zus .

Maarja ey, waar doe ik eigenlijk moeilijk over..
pi_83274980
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 10:16 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Nouja ik weet niet wat er is hoor, misschieen heeft ie wel niks. Hij is gehandicapt dus hij kan ook niet goed zeggen wat ie precief heeft als ie pijn heeft, ze vragen toch als je een auto ongeluk hebt of je pijn hebt?
Misschien had ie pijn, maar dat is dan het enige wat ie kan zeggen?

En mn zus is zo'n wijf, die zegt "OHH HIJ LIGT IN HET ZIEKENHUIS IK GA ER NU NAAR TOE " terwijl mn vader er al is en ze er toch niks doet behalve panieken . En ze doet nu alsof ze er tering veel om geeft terwijl ze serieus echt geen flikkerrr voor 'm doet. Daar kan ik echt niet tegen he.
Dat betekend dat ze doet alsof ze er niets om geeft, maar als het erop aankomt dat ze toch wel degelijk om hem geeft.
pi_83274982
Ehhh, help ik krijg nu wel voicemail thats no good is it?
pi_83275014
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 10:17 schreef Crack_ het volgende:
Yea ik weet het niettt, ok ik ga wel bellen.
Ik wilde het eerst vertikken omdat ik altijd voor mn broer zorg als mn ouders op vakantie zijn en shit en omdat ik het niet te horen kreeg maar mn zus .

Maarja ey, waar doe ik eigenlijk moeilijk over..
Inderdaad, het is je broer. En waarschijnlijk hebben ze je zus opgebeld omdat zij ouder is en dus volgens hun beter met dit soort nieuws kan omgaan, wat dus niet het geval is.
pi_83275018
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 10:18 schreef Potloodvis het volgende:

[..]

Dat betekend dat ze doet alsof ze er niets om geeft, maar als het erop aankomt dat ze toch wel degelijk om hem geeft.
Ja fijn, maar ik doe altijd alles als mn ouders weg zijn en zij niet. En zij krijgt het te horen en niet ik.

Dat vind ik gek en debiel, en als je er wél om geeft maar doet alsof. Lekker dat je dan mij alles laat doen ey.
pi_83275032
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 10:18 schreef Crack_ het volgende:
Dat is logisch, telefoons mogen niet aan in het ziekenhuis bij sommige apparatuur.
pi_83275040
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 10:19 schreef Potloodvis het volgende:

[..]

Inderdaad, het is je broer. En waarschijnlijk hebben ze je zus opgebeld omdat zij ouder is en dus volgens hun beter met dit soort nieuws kan omgaan, wat dus niet het geval is.
Neee !
Hehe, mijn zus heeft een iq van 90, no fucking way.
pi_83275048
GENOEG HIER OVER, IK HOU OOK VAN MN ZUS.
pi_83275056
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 10:19 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Ja fijn, maar ik doe altijd alles als mn ouders weg zijn en zij niet. En zij krijgt het te horen en niet ik.

Dat vind ik gek en debiel, en als je er wél om geeft maar doet alsof. Lekker dat je dan mij alles laat doen ey.
Misschien is ze verwaand op dat gebied en schaamt ze zich voor zijn handicap of zo.
pi_83275071
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 10:19 schreef Potloodvis het volgende:

[..]

Dat is logisch, telefoons mogen niet aan in het ziekenhuis bij sommige apparatuur.
Ja, maar als hij aan apparatuur ligt dan is het niet goed toch?
Of misschien is ie ergens waar apparatuur is en ligt hij er zelf niet aan, of kan dat niet?
pi_83275074
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 10:20 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Neee !
Hehe, mijn zus heeft een iq van 90, no fucking way.
IQ heeft hier weinig mee te maken, maar goed.
pi_83275087
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 10:18 schreef Crack_ het volgende:
misschien ligt ie op een afdeling waar mobiele telefoons niet aan mogen of mag wellicht in het ziekenhuis sowieso geen telefoons aan staan
pi_83275113
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 10:20 schreef Potloodvis het volgende:

[..]

Misschien is ze verwaand op dat gebied en schaamt ze zich voor zijn handicap of zo.
Als je van 'm houdt dan schaam je je daar niet voor toch. Het is overgins geen mongooltje die allemaal onzin uitkraamt en waar je de hele dag om kan lachen. Zo een niet .
Het is trouwens ook niet mn echte broer maar mn pleegbroer .
pi_83275120
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 10:21 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Ja, maar als hij aan apparatuur ligt dan is het niet goed toch?
Of misschien is ie ergens waar apparatuur is en ligt hij er zelf niet aan, of kan dat niet?
Als hij een ongeluk heeft gehad dan zullen ze hem nu wel aan het controleren zijn.
pi_83275148
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 10:22 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Als je van 'm houdt dan schaam je je daar niet voor toch. Het is overgins geen mongooltje die allemaal onzin uitkraamt en waar je de hele dag om kan lachen. Zo een niet .
Het is trouwens ook niet mn echte broer maar mn pleegbroer .
Oké, maar ik heb ook bijna altijd strijd met mijn zusje en ik kijk niet naar haar om. Maar ik geef wel om haar, ook al weet ze dat zelf niet.
pi_83275150
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 10:21 schreef Potloodvis het volgende:

[..]

IQ heeft hier weinig mee te maken, maar goed.
Vind je?
Dan ken je mn zus niet hoor, want die kan echt niet zo veel en qua dingen vragen kun je der ook echt niet vertrouwen.

Maar ik wil hier geen discussie over, nu maak ik der zwart en ik kan goed met der opschieten. Dus .
pi_83275159
Ik heb trouwens echt zin in Raket. Die kater moet even verdooft worden.
pi_83275175
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 10:23 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Vind je?
Dan ken je mn zus niet hoor, want die kan echt niet zo veel en qua dingen vragen kun je der ook echt niet vertrouwen.

Maar ik wil hier geen discussie over, nu maak ik der zwart en ik kan goed met der opschieten. Dus .
God is love.
pi_83275206
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 10:23 schreef Potloodvis het volgende:

[..]

Oké, maar ik heb ook bijna altijd strijd met mijn zusje en ik kijk niet naar haar om. Maar ik geef wel om haar, ook al weet ze dat zelf niet.
Ik zou zeggen, doe er iets voor .

Maar ik doe eigenlijk voor allemaal wel shit als mn ouders weg zijn.. ik denk dat ik ook gewoon zo ben !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')