.en slapen. Bye bye..quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:26 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Doe je niks aan. Het leven is geven en nemen, man.
You are fucking gay!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:32 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga I Love You Phillip Morris kijken.
Goedemorgen. Maakt dat je weer vrolijk?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:06 schreef WillFerrell het volgende:
Ja wtf was dat net ik kon niet eens goedemorgen zeggen.
Beetje. Ik ben al 20 min aan het wachten op een printopdracht. Trage meuk.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Goedemorgen. Maakt dat je weer vrolijk?
Ik ben Prison Breakquote:
hij zei: Prisonbreak was zoveel toffer dan lostquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hij zei: Prisonbreak was zoveel toffer dan lostHeb Lost wel helemaal uitgekeken. Tenminste, de laatste aflevering moet ik nog steeds zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar Prison Break vond ik wel spannender inderdaad. Hoewel halverwege seizoen 4 het ook wel inkakte allemaal en dan nog The Final Break:
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
WTA IK ZAG JOU OOK!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 02:18 schreef Skylark. het volgende:
Ik was vandaag in Breda en ik heb motherfucking Allure gezienmaar ik chickende met haar te praten.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hij zei: Prisonbreak was zoveel toffer dan lostHoe weet je nou of hij gelijk heeft als je halverwege het 1e seizoen gestopt ben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Ow jij zag mij heul niet, maar ik jou wel!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
WTA IK ZAG JOU OOK!!!!!!!!!
WACHT IK PM JOU STRAKS dit verhaal geloof jij niet
Wut? Jij zag jezelf niet, maar jezelf zag jou wel?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ow jij zag mij heul niet, maar ik jou wel!
als ik stop met lost kijken omdat ik het niet leuk vond is naar mijn mening prisonbreak beterquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe weet je nou of hij gelijk heeft als je halverwege het 1e seizoen gestopt ben?
Stel je voor dat je vrienden erachter waren gekomenquote:
Ik vond Lost in het begin ook niets. Als je doorgekeken had weet ik zeker dat je was blijven kijken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als ik stop met lost kijken omdat ik het niet leuk vond is naar mijn mening prisonbreak beter
Sky zag Luur niet maar Luur heeft wel Sky gezien. [/voordekijkersthuis]quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wut? Jij zag jezelf niet, maar jezelf zag jou wel?
HAHA ik zag Sky, maar door hem heb ik mijn voet verzwikt!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wut? Jij zag jezelf niet, maar jezelf zag jou wel?
ik ga gelijk de hele serie aanzetten om te downloaden en ik ga het gewoon nog eens proberen dan ok?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vond Lost in het begin ook niets. Als je doorgekeken had weet ik zeker dat je was blijven kijken.
Dat is wel met meerdere series. Fringe vond ik in het begin ook maar saai, maar later ben je er gewoon verslaafd aan.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vond Lost in het begin ook niets. Als je doorgekeken had weet ik zeker dat je was blijven kijken.
Ohquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
HAHA ik zag Sky, maar door hem heb ik mijn voet verzwikt!
Ik heb echt zo'n mega kater.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |