fiesta voor jou, siesta voor hem, denk ik danquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:49 schreef Marie79 het volgende:
Hoe is het nu met Ko?
Fijn is dat toch vind ik, je kind heerlijk dicht bij je in bed... Hebben jullie wel goed geslapen Oeke?
Maarten houdt erg lange fiësta's met dit warme weer, hij is om half 2 naar bed gegaan en slaapt nu nog. Ik ga hem zo maar eens wakker maken en vanavond maar iets later naar bed...
En als je hem wat laxerends geeft? rood fruit?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:38 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wie heeft DE tip om Tyler te laten poepen?! Het wordt alsmaar erger. Gisteren had hij een klein drolletje. En vandaag nog niks. Eerder op de avond al een half uur bezig en een mini veegje. Sinds 21.30 wakker en onrustig en sinds 22.00 beneden en overstuur. Veel winden, kramp en heel hard persen. Hij schreeuwt het uit en loopt rood aan. Verkampt en houd zich stevig vast.
Ik hoop dat een zetpil helpt, ik weet het ff niet meer. Zo zielig!
Hij ligt nu op zijn buik op mijn schoot, overdwars. Zo wil hij nu . En hij is ook zo moe en wil zo graag slapen.
Veel succes en plezier in je nieuwe baan Basboussa. Was de eerste dag leuk?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:25 schreef Basboussa het volgende:
Tinuviel, ben dan wel geen alleenstaande moeder, maar ik werk tot morgen ook niet, en verder komt kindlief heel weinig onder 'andere mensen', want ik ken gewoon heel weinig mensen hiero... Maar ik ben niet zo structureel met eten oid, we gaan regelmatig naar buiten en ben afgelopen maanden met kind anar kindergym geweest, waar ze wel lekker heeft gespeeld met andere kindjes. Ik merk dat dat haar wel wat geleerd heeft, weliswaar nog geen 'delen' ofzo, maar gewoon dat je ook iets kan met andere kindjes. Dat die echt wel leuk zijn.
Maar net zoals oeke zegt, dat allenige, is denk ik met name lastig voor de moeder, en dat heb ik ook wel als zodanig ervaren. Gewoon nooit eens even aanspraak enzo, of kind bij iemand anders dan partner kunnen achterlaten. Das gewoon lastig.
Nieuwe baan belooft erg sociaal te worden, en ik kom veel mama's tegen, dus ben benieuwd, misschien heb ik straks wel een agenda nodig...
wel als je kindlief zelf rond laat lopen met een eigen minikarretjequote:Naar de supermarkt en terug is goed voor frisse lucht maar niet per se voor sociale contacten voor je kind.
Badje hebben we niet meer trouwens. Hij is enorm kieskeurig met drinken. Maar gewoon water en melkfles met een klein beetje pap wil hij altijd wel. Bruin brood en broccoli vind hij lekker. Appel met schil eet hij niet, zonder schil wel. Hij heeft nog nooit zo'n last gehad. Gisteravond laat nog een minikeuteltje. En vannacht hoorde ik hem soms persen. Uiteindelijk vanmorgen een dikke bult eruit. En een paar uur later was het "normaal" zacht.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:53 schreef Stiemie het volgende:
Warm badje proberen Ingrid? En soms helpt een beetje warme/lauwe thee ook goed als stimulans. Verder sowieso veel laten drinken en veeeeel vezels laten eten: bruin brood, broccoli, appel met schil etc. Mag hij al roosvicee laxo?
Oh. Nou, hij heeft het iig gekregen voor de harde ontlasting.Ben nu wel benieuwd waarom lactulose niet meer goed voor hem is.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:30 schreef Stiemie het volgende:
Ah Ko![]()
Ingrid Linde heeft ook movicolon en ik begreep dat het geen laxeermiddel is, maar dat het er voor zorgt dat de ontlasting niet te droog en hard wordt.
misschien vallen die trucjes die zwangeren uithalen te proberen? kiwi's enzo, 's ochtends eerst een beker lauw water. dat werk...quote:Op zondag 4 juli 2010 18:39 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Oh. Nou, hij heeft het iig gekregen voor de harde ontlasting.Ben nu wel benieuwd waarom lactulose niet meer goed voor hem is.
Klinkt leuk Tessie!
Tjonge, weet die dokter niet dat het met tweetalige kindjes allemaal gewoon wat langer duurt maar dat ze dan wel prima in 2 talen of meer kunnen communiceren. En ze kan goed duidelijk maken wat ze wil zo te horen.quote:Op zondag 4 juli 2010 16:37 schreef Basboussa het volgende:
De dokter vond dat we maar Engels met haar moesten praten, is makkelijker volgens haar, en dan praat ze sneller. Tsssss.....
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:18 schreef simmu het volgende:
sssst. ik durf ff niet te typen hoor! ik ga gewoon naar bed, laat het jullie morgen weten, trusten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |