abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 juli 2010 @ 01:25:43 #251
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_83597356
Oh, seilram, wat een schrik! Hoe gaat het nu met Joep?

Tess is ook goed bezig, en ik zie een heel blije dreumes in een mooi badje!

Tinuviel, ben dan wel geen alleenstaande moeder, maar ik werk tot morgen ook niet, en verder komt kindlief heel weinig onder 'andere mensen', want ik ken gewoon heel weinig mensen hiero... Maar ik ben niet zo structureel met eten oid, we gaan regelmatig naar buiten en ben afgelopen maanden met kind anar kindergym geweest, waar ze wel lekker heeft gespeeld met andere kindjes. Ik merk dat dat haar wel wat geleerd heeft, weliswaar nog geen 'delen' ofzo, maar gewoon dat je ook iets kan met andere kindjes. Dat die echt wel leuk zijn.
Maar net zoals oeke zegt, dat allenige, is denk ik met name lastig voor de moeder, en dat heb ik ook wel als zodanig ervaren. Gewoon nooit eens even aanspraak enzo, of kind bij iemand anders dan partner kunnen achterlaten. Das gewoon lastig.
Nieuwe baan belooft erg sociaal te worden, en ik kom veel mama's tegen, dus ben benieuwd, misschien heb ik straks wel een agenda nodig...
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  zaterdag 3 juli 2010 @ 09:02:31 #252
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_83599591
Basboussa, veel plezier morgen op de eerste dag van je nieuwe baan!

We hebben hier vandaag heerlijik uitgeslapen, Maarten ging gisteravond rond 8 uur naar bed, en was vanmorgen 10 voor half 9 eens wakker... en wij hebben in de woonkamer geslapen op een luchtbed, omdat het boven zo warm was vannacht, heerlijk geslapen
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_83599615
fijn he Marie, die lekkere nachten!
En slapen in de woonkamer komt me bekend voor Dat deden wij ook. Matras naar woonkamer, airco aan
Tess sliep om 20.30 tot 7.00
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 3 juli 2010 @ 09:07:46 #254
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_83599643
Jullie ook al zo'n lekkere nacht!

Wij stonden vannacht om kwart over 12 het luchtbed nog op te pompen, daarna zijn we nog maar een x gaan douchen en toen was het eindelijk bedtijd, ben erg blij dat Maarten het tot half 9 uitgehouden heeft. Hij zit nu lekker aan zijn ontbijtje (om het ontopic te houden), heel onpedagogisch voor de tv...
pi_83600350
Basboussa, veel plezier vandaag op je nieuwe baan. Het klinkt heerlijk, een nieuw sociaal netwerk waar je in terecht komt. Ik hoop dat je je er thuis zal voelen.
Hoe gaat het met Beisan? Gaat ze nu naar een kdv?

Fijn die lekkere nachten hier!

Ko had gister koorts, maar ik dacht dat hij koortsvrij naar bed gegaan was. Maar na gelurk in het grote babietjestopic waar het over oververhitting ging, heb ik Ko toch even getemperatuurd nadat hij om half twaalf wakker werd. 39,1
Voor het eerst de HAP gebeld. Kon niet zoveel doen, paracetamol geven en afwachten. Als hij morgen nog koorts heeft moeten we weer bellen.
Vanochtend had hij 38. Ik vind het maar zielig in die warmte.
En omdat ik bang was voor stuipen heeft hij bij ons geslapen.

Verder is hij vrolijk en wakker.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zaterdag 3 juli 2010 @ 16:49:34 #256
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_83612303
Hoe is het nu met Ko?
Fijn is dat toch vind ik, je kind heerlijk dicht bij je in bed... Hebben jullie wel goed geslapen Oeke?

Maarten houdt erg lange fiësta's met dit warme weer, hij is om half 2 naar bed gegaan en slaapt nu nog. Ik ga hem zo maar eens wakker maken en vanavond maar iets later naar bed...
  zaterdag 3 juli 2010 @ 18:06:18 #257
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_83615643
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 16:49 schreef Marie79 het volgende:
Hoe is het nu met Ko?
Fijn is dat toch vind ik, je kind heerlijk dicht bij je in bed... Hebben jullie wel goed geslapen Oeke?

Maarten houdt erg lange fiësta's met dit warme weer, hij is om half 2 naar bed gegaan en slaapt nu nog. Ik ga hem zo maar eens wakker maken en vanavond maar iets later naar bed...
fiesta voor jou, siesta voor hem, denk ik dan

Ja, spannend, werken. Nichtje past op vandaag, maar over 2 weken neemt de man de zorgtaak over in het weekend. Heeft zijn 'weekendbaan' opgezegd, maar moet nog even zijn opzegtermijn uitzitten. Hij kijkt er erg naar uit, meer tijd met de dochter. Ik ben het niet eens met al de activiteiten die hij met haar wil ondernemen (McDonalds happy meal , waarom een spinaziefetabroodje bij de bakker niet genoeg is begrijp ik ECHT niet), maar hij wil ook gaan zwemmen, naar daddy & me playtime enzo... benieuwd...

Ben wel erg zenuwachtig, dochter nooit langer dan 2 uur 'achtergelaten;. Kind is 15 maanden, zou nu wel een keer moeten kunnen dacht ik... Maar toch. Pijnlijk!
  zaterdag 3 juli 2010 @ 18:56:05 #258
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_83617386
O ja, siësta natuurlijk, stomme fout van me (en ook niet even teruglezen, dan was ik het vast tegengekomen)

Ben je al te werk Basboussa? Veel succes hoor!
pi_83618804
Die Maarten, Spaans bloed? Ik kan het hem niet kwalijk nemen hoor met die benauwde hitte.

Spannend Basboussa, het lijkt me pittig om Beisan voor het eerst zo lang achter te laten. Hopelijk is je werk zo leuk dat je afgeleid wordt. En dat klinkt fijn, dat papa meer kan zorgen. Die Happy Meal is ook niet mijn idee van kwaliteitsaandacht, maar zwemmen wel.
Daddy&me playtime, is dat iets Canadees? Volgens mij is er best een groot aanbod van dat soort activiteiten bij jullie, of niet?

Ko had vanochtend 38. En heeft de hele dag het hoogste woord gehad, achter zijn wandelwagentje gelopen, in de zandbak gespeeld, een kort dutje gedaan. En geen middagdutje. Terwijl ik dat wel graag wilde, want ondanks al zijn vrolijkheid mat ik wel 39,3.
Om 7 uur stortte hij compleet in en nu ligt hij eindelijk te slapen.
Heel raar, hij is niet hangerig of niks. Maar wel wil hij veel drinken.
Ik hoop dat hij morgen een normale temp heeft, want ik vind het maar niks.

We hebben trouwens alledrie wel goed geslapen. Terwijl hij toch wel echt groot begint te worden en veel plek inneemt.

[ Bericht 8% gewijzigd door oeke op 03-07-2010 19:55:27 ]
pi_83626761
Wie heeft DE tip om Tyler te laten poepen?! Het wordt alsmaar erger. Gisteren had hij een klein drolletje. En vandaag nog niks. Eerder op de avond al een half uur bezig en een mini veegje. Sinds 21.30 wakker en onrustig en sinds 22.00 beneden en overstuur. Veel winden, kramp en heel hard persen. Hij schreeuwt het uit en loopt rood aan. Verkampt en houd zich stevig vast.
Ik hoop dat een zetpil helpt, ik weet het ff niet meer. Zo zielig!
Hij ligt nu op zijn buik op mijn schoot, overdwars. Zo wil hij nu . En hij is ook zo moe en wil zo graag slapen.
pi_83626905
Oh, wat klinkt dat zielig Ingrid! Zijn buikje masseren door rondjes te draaien? En misschien hem optillen en met zijn rugje tegen jouw borst houden en zijn beentje over je arm laten hangen en dan zijn knietjes langzaam naar zijn buikje bewegen? Dat hielp tegen krampjes, maar mijn kraam zei dat dat kwam omdat de anusreflex werd gestimuleerd waardoor scheetjes weg kunnen.
Ik hoop dat het snel beter gaat.
pi_83627017
masseren doe ik idd (alleen ik mag hem nu aanraken vind hij)
en hij zat met zn rug tegen mijn borst en zijn beentjes iets gebogen, ik mag absoluut niet zijn knietjes naar zijn buik toe doen. Dan wordt hij erg boos.
Misschien dat het staand wel mag.
pi_83627149
Bah, dat lijkt me echt vreselijk zielig. Temperaturen wil ook nog wel eens helpen toch? Arm jongetje.
pi_83627245
Nu ja het zegt, dat hebben we ook gedaan, voor het slapen.
  zaterdag 3 juli 2010 @ 23:12:18 #265
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_83627986
Och arme Tyler
Ik heb helaas geen tips voor je...
pi_83629856
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 22:38 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wie heeft DE tip om Tyler te laten poepen?! Het wordt alsmaar erger. Gisteren had hij een klein drolletje. En vandaag nog niks. Eerder op de avond al een half uur bezig en een mini veegje. Sinds 21.30 wakker en onrustig en sinds 22.00 beneden en overstuur. Veel winden, kramp en heel hard persen. Hij schreeuwt het uit en loopt rood aan. Verkampt en houd zich stevig vast.
Ik hoop dat een zetpil helpt, ik weet het ff niet meer. Zo zielig!
Hij ligt nu op zijn buik op mijn schoot, overdwars. Zo wil hij nu . En hij is ook zo moe en wil zo graag slapen.
En als je hem wat laxerends geeft? rood fruit?
warm badje om te ontspannen?
pi_83629940
de huisarts kan je trouwens ook wat voorschrijven, farilon of lactulose oid..je hebt al vaker aangegeven dat hij last had toch? misschien handig om in huis te hebben
  zondag 4 juli 2010 @ 00:53:17 #268
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_83631334
Warm badje proberen Ingrid? En soms helpt een beetje warme/lauwe thee ook goed als stimulans. Verder sowieso veel laten drinken en veeeeel vezels laten eten: bruin brood, broccoli, appel met schil etc. Mag hij al roosvicee laxo?
pi_83635510
Och Ingrid, arme Tyler. Hij heeft echt veel last Ik sluit me idd aan bij het al eerder genoemde, veel fruit om te laxeren en goed drinken. Temperaturen kan helpen. Nog een extra tip misschien helpt een theelepel olie om het wat te smeren. Kun je niet idd ook laxeermiddel krijgen? Het klinkt namelijk ook heel erg alsof het er niet uitkomt omdat het hard is en misschien nog harder wordt. Dan zou laxeermiddel toch ook kunnen helpen om het wat zachter te maken?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  zondag 4 juli 2010 @ 09:51:15 #270
252405 oeke
Moeke
pi_83635573
Hoe is het nu met Tyler, Ingrid?

Ko is weer beter. Een klein beetje verhoging nog, maar dan heb ik het over 37,4.
Ik heb wel het gevoel dat hij wat is afgevallen. Maar vanochtend heeft hij al een fruitshake op en daarna heeft hij 2 derde van mijn gekookt eitje opgesmikkeld. Dus dat komt goed.

En hij ging zelf staan vanochtend op het grote bed. En bleef ook best lang staan!
  zondag 4 juli 2010 @ 09:52:21 #271
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_83635586
Ingrid, wat vervelend is dat zeg. Volgens mij is er ook wel iets homeopathisch voor. Het broertje van Twan bij zn vader gebruikte dat ook.. uiteindelijk wel iets gekregen van de huisarts.

Volgens mij gebruikten zij dit.
Make love, not war ☮
pi_83635995
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 01:25 schreef Basboussa het volgende:
Tinuviel, ben dan wel geen alleenstaande moeder, maar ik werk tot morgen ook niet, en verder komt kindlief heel weinig onder 'andere mensen', want ik ken gewoon heel weinig mensen hiero... Maar ik ben niet zo structureel met eten oid, we gaan regelmatig naar buiten en ben afgelopen maanden met kind anar kindergym geweest, waar ze wel lekker heeft gespeeld met andere kindjes. Ik merk dat dat haar wel wat geleerd heeft, weliswaar nog geen 'delen' ofzo, maar gewoon dat je ook iets kan met andere kindjes. Dat die echt wel leuk zijn.
Maar net zoals oeke zegt, dat allenige, is denk ik met name lastig voor de moeder, en dat heb ik ook wel als zodanig ervaren. Gewoon nooit eens even aanspraak enzo, of kind bij iemand anders dan partner kunnen achterlaten. Das gewoon lastig.
Nieuwe baan belooft erg sociaal te worden, en ik kom veel mama's tegen, dus ben benieuwd, misschien heb ik straks wel een agenda nodig...
Veel succes en plezier in je nieuwe baan Basboussa. Was de eerste dag leuk?

Zoiets als kindergym of zo is natuurlijk wel ideaal zodat je kind ook vaker contact heeft met andere kindjes van dezelfde leeftijd evenals het daddyplaytime ding denk ik?
Ik denk ook wel dat het voor de kennis eenzam is. Aan de andere kant heeft zij nog wel veel sociale contacten. Ze heeft wel veel vrienden volgens mij, buren en andere mensen, die daar vaker langskomen, wel allemaal volwassenen. Het naar buiten gaan is zeker wel goed, hangt er wel vanaf wat je dan doet denk ik. Naar de supermarkt en terug is goed voor frisse lucht maar niet per se voor sociale contacten voor je kind. De speeltuin heeft dan weer meer van die sociale contactmomenten.

Misschien is het ook wel zo dat de ene moeder meer let op een onderdeel van de dag, bijvoorbeeld slapen en een ander dan weel veel meer op bijvoorbeeld slapen. Kan me er ook wat bij voorstellen, dat je op een onderdeel let dat voor je gevoel niet zo goed gaat, maar dat hoeft ook weer niet zo te zijn. Ik vraag me wel gewoon af in hoeverre je daarin kunt sturen en wat je dan het beste kunt doen voor het kind. Zij gaf bijvoorbeeld aan, dat haar dochter zich makkelijk dingen laat afpakken en dat zij niet wil, dat haar dochter alles met zich laat doen. Als er al een mogelijkheid is om dat af te leren, dan alleen maar door veel contact met andere kinderen en je kind aan te leren, dat die zich niets laat afpakken denk ik.

Hetzelfde geld dan waarschijnlijk voor het eten lijkt me. Als je een kind wil aanleren te eten in een groter gezelschap, dan moet je het denk ik stimuleren en doen alsof het normaal is. Alleen dan kan de afleiding en het bijzondere ervan weggaan en kun je daar een normale situatie van maken. Ik denk ook dat het eten nog minder een issue zou zijn dan het drinken. Volgens mij eten veel kindjes niet goed in deze hitte. Al helemaal niet als ze dan ook nog tandjes krijgen en in een ontwikkelingsfase zitten. Het kind drinkt gewoon haast niets buiten twee flessen a 190cc om. Dan zou ik me ook zorgen maken, zeker met dit weer. Weet alleen ook niets meer aan te raden. Ze heeft al heel veel berschillende vloeistoffen geprobeer. Ook sap en diksap trekken haar niet echt.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_83636392
quote:
Naar de supermarkt en terug is goed voor frisse lucht maar niet per se voor sociale contacten voor je kind.
wel als je kindlief zelf rond laat lopen met een eigen minikarretje
hier in het dorp vinden mensen dat enkel leuk en ze moet zich dan wel gedragen anders mag het niet. dus tis heel sociaal, want ze moet netjes gedag zeggen tegen iedereen, we komen ook de andere mama's + kindjes tegen en ze moet dank je wel zeggen voor het plakje worst bij de slager en ja: bij ons staat die supermarkt dus elke dag vol met mama's met koters
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zondag 4 juli 2010 @ 10:54:52 #274
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_83636575
Ik zou willen dat ons dagelijks tochtje naar de supermarkt wat minder sociaal was Linde praat tegen alles met een hartslag zeg ik wel eens
pi_83640073
Lief de reacties
Hij heeft nog maar net movicolon (laxeermiddel) van de kinderarts. Jammer, want het ging zo goed zonder.
pi_83641181
quote:
Op zondag 4 juli 2010 00:53 schreef Stiemie het volgende:
Warm badje proberen Ingrid? En soms helpt een beetje warme/lauwe thee ook goed als stimulans. Verder sowieso veel laten drinken en veeeeel vezels laten eten: bruin brood, broccoli, appel met schil etc. Mag hij al roosvicee laxo?
Badje hebben we niet meer trouwens. Hij is enorm kieskeurig met drinken. Maar gewoon water en melkfles met een klein beetje pap wil hij altijd wel. Bruin brood en broccoli vind hij lekker. Appel met schil eet hij niet, zonder schil wel. Hij heeft nog nooit zo'n last gehad. Gisteravond laat nog een minikeuteltje. En vannacht hoorde ik hem soms persen. Uiteindelijk vanmorgen een dikke bult eruit. En een paar uur later was het "normaal" zacht.
Het was wel gezegd na de operatie dat hij altijd in meer of mindere mate last van zijn darmen zou houden.
  zondag 4 juli 2010 @ 14:41:06 #277
252405 oeke
Moeke
pi_83643759
Hopelijk gaat het nu weer de goede kant op, Ingrid.

Ko en ik hebben een heel communicatiesysteem! Vandaag had ik ineens door dat we dat al een paar dagen deden.
Als ik iets aan hem vraag, bv wil je een cracker dan knikt hij ja, of hij zegt ja. Als hij het niet wil geeft hij geen respons.
Maar het gaat op elk gebied, drinken, spelen, slapen, lopen achter de loopkar. Ik vind het fantastisch!
Zo vroeg ik daarstraks aan hem, wil je slapen, hij zei ja! Ik leg hem in bed en hij deed echt wel 5 minuten hard zijn best om te slapen, speen, doekje, ogen dicht. Daarna stond hij alweer recht. Maar ik vind het zo lief!
pi_83643832
achgossie Ko
pi_83645044
Wat schattig van Ko!
  zondag 4 juli 2010 @ 15:30:21 #280
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_83645065
Ah Ko

Ingrid Linde heeft ook movicolon en ik begreep dat het geen laxeermiddel is, maar dat het er voor zorgt dat de ontlasting niet te droog en hard wordt.
pi_83645711
Movicolon is idd geen laxeermiddel. Het zijn vezels.

Och Ko wat lief! Tess doet ook zoiets. Vanmiddag was ze aan het dreinen en piepen en stond bij haar bed. In bed gelegd en ze heeft 2 uur geslapen
Oh en ze zegt d'r naam. Nou ja ze zegt Tss. En Amber is Am
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 4 juli 2010 @ 16:37:51 #282
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_83646997
Wat goed van Ko en Tess!

Mijn kind communiceert niet echt verbaal, volgens mij. Al zwaait ze hard met bekers als ze dorst heeft en staat ze met haar sandaaltjes altijd klaar om buiten te spelen. Ze komt wel bij me zitten om dingen te 'vertellen'. Niet dat ik er iets van begrijp, maar interessant is het wel....

De dokter vond dat we maar Engels met haar moesten praten, is makkelijker volgens haar, en dan praat ze sneller. Tsssss.....
pi_83649577
Oeke, wat tof dat Ko al zo goed kan laten weten wat hij wil!
En Tess ook al woordjes aan het zeggen, lief dat ze haar eigen en Ambers naam zegt zeg!
Graeme zegt nog helemaal geen woordjes eigenlijk... Hij is de laatste paar dagen wel mopperig, ik denk dat hij het te warm vind. Hij heeft een nieuw soort mopper-huil, waarbij het net klinkt of hij aan het hyperventileren is ofzo Gelukkig is dat niet echt zo, maar het klinkt echt niet lekker. Beetje jammer dat hij het nu elke keer gebruikt als het niet helemaal naar zijn zin verloopt...

We zijn vanmiddag wel voor het eerst met hem in het zwembad in de tuin geweest. Dat was wel dikke pret. Hij in zn zwembad beetje aan het ronddobberen. Was echt superleuk. Nog 2 weekjes en dan heeft mijn Lief ook vakantie, kunnen we lekker elke dag met zn drietjes dobberen als het weer ook meewerkt
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_83650288
quote:
Op zondag 4 juli 2010 15:30 schreef Stiemie het volgende:
Ah Ko

Ingrid Linde heeft ook movicolon en ik begreep dat het geen laxeermiddel is, maar dat het er voor zorgt dat de ontlasting niet te droog en hard wordt.
Oh. Nou, hij heeft het iig gekregen voor de harde ontlasting.Ben nu wel benieuwd waarom lactulose niet meer goed voor hem is.

Klinkt leuk Tessie!
pi_83652364
Elin kent behoorlijk wat woorden maar ze zegt ze eigenlijk alleen als ik het haar vraag

dus voet, neus, mond etc kent ze, maar ze wijst liever

papa , aai , kus en mama daarentegen, schreeuwt ze het liefst de hele dag door
pi_83652529
quote:
Op zondag 4 juli 2010 18:39 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Oh. Nou, hij heeft het iig gekregen voor de harde ontlasting.Ben nu wel benieuwd waarom lactulose niet meer goed voor hem is.

Klinkt leuk Tessie!
misschien vallen die trucjes die zwangeren uithalen te proberen? kiwi's enzo, 's ochtends eerst een beker lauw water. dat werk...
pi_83652591
rood fruit, kersen!

wedden dat ie poept
pi_83652629
Hier gewoon de hele dag gemompelop de achtergrond, steeds harder als ik niet meteen reageer

Mama tunnel.. mama tunnel.... MAMA! TUNNEL! Ja schat, dat is een tunnel

Vandaag: Lanne Bom buis!
Ik: wat?
Hij: Lanne (Leander) Brom Buis!
Mama Brom Buis, Papa Brom Buis, Blorian Brom Buis ( )..... Opa Brom Buis? Boodje (broodje) nee Brom Buis....

Ahá, hij heeft de achternaam ontdekt
pi_83652636
hou op over kersen! selene heeft hier de kersenboom ontdekt en klaarblijkelijk is ze dol op kersen

ingrid. hier dus gratis te plukken kersen mits je snel bent
pi_83652778
btw, klokt iedereen mee? selene ging om kwart over 7 naar bed (haar meegroeibed dus). heeft zoals gewoonlijk even uitgerust en is nu ook zoals gewoonlijk klaar voor de volgende ronde. normaal gezien ging ze dan nu in haar bed springen en dingen vertellen aan piep (haar knuffelmuis in bed). ik hoorde al wat gestommel zonet
pi_83653581
het is even goed gegaan maar nu is het al weer een paar dagen dikke ellende: inslapen!
Blech ik ben het nu zo zat.. Morgen ga ik geloof ik maar eens actie ondernemen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 4 juli 2010 @ 21:22:56 #292
252405 oeke
Moeke
pi_83655996
Wat schattig dat Tess haar eigen naam en Ambers naam zegt. Sterkte met de actie. Hopelijk kun je een manier vinden om Tess te helpen met haar inslaapproblemen.
quote:
Op zondag 4 juli 2010 16:37 schreef Basboussa het volgende:
De dokter vond dat we maar Engels met haar moesten praten, is makkelijker volgens haar, en dan praat ze sneller. Tsssss.....
Tjonge, weet die dokter niet dat het met tweetalige kindjes allemaal gewoon wat langer duurt maar dat ze dan wel prima in 2 talen of meer kunnen communiceren. En ze kan goed duidelijk maken wat ze wil zo te horen.
Hoe ging je eerste werkdag? Hoe was het zonder Beisan te zijn?

Leuk Tessie, zwemmen. En fijn dat hij het leuk vond. Hopelijk is zijn mopperbui snel voorbij, nu het wat aangenamer weer is.

Elin, aai!

Wat schattig, Leander die zijn achternaam ontdekt.

Vandaag eens extra op onze communicatie gelet. Als ik vraag of hij de zelfgemaakte pizza van papa lekker vind, knikt hij.
Als ik nee zeg, luistert hij ook altijd meteen. Soms nog even uitproberen, maar hij weet het wel.
Na iets lekkers zeg ik altijd Op, en dat doet hij na.
En als hij honger heeft doet hij het geluid van de blender na.

Ik vind mijn jochie zo vreselijk leuk!

[ Bericht 0% gewijzigd door oeke op 04-07-2010 21:48:30 ]
  zondag 4 juli 2010 @ 21:44:49 #293
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_83657297
Ko, geweldig, "op"... Maarten zegt ook op als hij klaar is, of hij keert zijn bord om en zegt dan "op" met zo'n heerlijk olijk gezicht erbij

Maarten probeert te springen, dit kan hij nog niet, en meestal staat hij dan te hupsen op 1 been
pi_83657483
Oeks wat leuk dat communiceren!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 4 juli 2010 @ 21:51:28 #295
252405 oeke
Moeke
pi_83657678
Heerlijk is het. Dat jongetje dat van alles duidelijk kan maken ineens. Mijn vader had hem vanmiddag op schoot en ik zei tegen Ko wil je een cracker? En mijn vader was helemaal verbaasd, zei: Knikte hij nou?

Hupsen op 1 been, hoe lief!
  zondag 4 juli 2010 @ 22:07:30 #296
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_83658658
Oeke, wat schattig he! Isis zegt ook ja als ik iets vraag en als ze het niet wil dan reageert ze gewoon niet Wat wordt Ko ook al groot he!

Ingrid, gedroogde pruimen al geprobeerd? Zo zielig als ze niet kunnen poepen. Hoop dat het snel beter gaat!

Basboussa, goed advies zeg enne, ze maakt toch dingen duidelijk Komt helemaal goed.

Wat schattig een hupsende Maarten!

Simmu, en? Is Selene lekker gaan slapen?

Freecell, Leander kan echt al goed praten he?! Wat knap dat hij zijn (en opa, mama en papa) achternaam weet!

Isis begint nu meer en meer te praten. Zo gezellig Boekje uit = appelo (afgelopen) en open en dicht heeft ze ook helemaal door. Het enige woordje wat ik jammer vind is " MIJ" als ze iets afpakt Heeft ze goed opgepikt op het kdv (weet niet waar ze het anders vandaan moet hebben)
En we hebben net eindelijk toch maar de box uit elkaar gehaald (iemand interesse?) het was echt tijd... mijn meisje wordt zo groot.
pi_83659249
sssst. ik durf ff niet te typen hoor! ik ga gewoon naar bed, laat het jullie morgen weten, trusten!
  zondag 4 juli 2010 @ 22:43:26 #298
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_83660650
Free, ik vind ook dat Leander echt al veel zegt! Kei goed man!

Oeke, wat lief! Goed van Kobus zeg!

Basboussa, hoe was het?? Joep heeft trouwens een dubbele oorontsteking. Geen ab kuur gekregen, want zo zei de arts: dan is de kans dat het terugkomt ook veel groter. Het is beter om het lichaam het op eigen kracht te laten doen. Mits het dan wel maandag stukken minder is....

Graeme, ook lekker gezwommen vent?
Niet mieten! Door gieten!
pi_83669947
quote:
Op zondag 4 juli 2010 22:18 schreef simmu het volgende:
sssst. ik durf ff niet te typen hoor! ik ga gewoon naar bed, laat het jullie morgen weten, trusten!

Ging het écht zo goed? Wat gaaf joh! Nu durf ik ook bijna! (wij moeten echt over... ivm gevaarlijk klimgedrag ledikant)
pi_83670152
whehe, ze is de hele nacht gewoon blij in haar bed blijven liggen
vanochtend werd ze wakker, ging als vanouds *in* bed spelen tot ze het beu was en toen ik kwam was het "uit?", dus ik zeg: "ja, je kan toch uit bed" en toen ging ze pas ik ben benieuwd voor vanavond......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')