abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83641181
quote:
Op zondag 4 juli 2010 00:53 schreef Stiemie het volgende:
Warm badje proberen Ingrid? En soms helpt een beetje warme/lauwe thee ook goed als stimulans. Verder sowieso veel laten drinken en veeeeel vezels laten eten: bruin brood, broccoli, appel met schil etc. Mag hij al roosvicee laxo?
Badje hebben we niet meer trouwens. Hij is enorm kieskeurig met drinken. Maar gewoon water en melkfles met een klein beetje pap wil hij altijd wel. Bruin brood en broccoli vind hij lekker. Appel met schil eet hij niet, zonder schil wel. Hij heeft nog nooit zo'n last gehad. Gisteravond laat nog een minikeuteltje. En vannacht hoorde ik hem soms persen. Uiteindelijk vanmorgen een dikke bult eruit. En een paar uur later was het "normaal" zacht.
Het was wel gezegd na de operatie dat hij altijd in meer of mindere mate last van zijn darmen zou houden.
  zondag 4 juli 2010 @ 14:41:06 #277
252405 oeke
Moeke
pi_83643759
Hopelijk gaat het nu weer de goede kant op, Ingrid.

Ko en ik hebben een heel communicatiesysteem! Vandaag had ik ineens door dat we dat al een paar dagen deden.
Als ik iets aan hem vraag, bv wil je een cracker dan knikt hij ja, of hij zegt ja. Als hij het niet wil geeft hij geen respons.
Maar het gaat op elk gebied, drinken, spelen, slapen, lopen achter de loopkar. Ik vind het fantastisch!
Zo vroeg ik daarstraks aan hem, wil je slapen, hij zei ja! Ik leg hem in bed en hij deed echt wel 5 minuten hard zijn best om te slapen, speen, doekje, ogen dicht. Daarna stond hij alweer recht. Maar ik vind het zo lief!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_83643832
achgossie Ko
pi_83645044
Wat schattig van Ko!
  zondag 4 juli 2010 @ 15:30:21 #280
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_83645065
Ah Ko

Ingrid Linde heeft ook movicolon en ik begreep dat het geen laxeermiddel is, maar dat het er voor zorgt dat de ontlasting niet te droog en hard wordt.
pi_83645711
Movicolon is idd geen laxeermiddel. Het zijn vezels.

Och Ko wat lief! Tess doet ook zoiets. Vanmiddag was ze aan het dreinen en piepen en stond bij haar bed. In bed gelegd en ze heeft 2 uur geslapen
Oh en ze zegt d'r naam. Nou ja ze zegt Tss. En Amber is Am
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 4 juli 2010 @ 16:37:51 #282
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_83646997
Wat goed van Ko en Tess!

Mijn kind communiceert niet echt verbaal, volgens mij. Al zwaait ze hard met bekers als ze dorst heeft en staat ze met haar sandaaltjes altijd klaar om buiten te spelen. Ze komt wel bij me zitten om dingen te 'vertellen'. Niet dat ik er iets van begrijp, maar interessant is het wel....

De dokter vond dat we maar Engels met haar moesten praten, is makkelijker volgens haar, en dan praat ze sneller. Tsssss.....
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_83649577
Oeke, wat tof dat Ko al zo goed kan laten weten wat hij wil!
En Tess ook al woordjes aan het zeggen, lief dat ze haar eigen en Ambers naam zegt zeg!
Graeme zegt nog helemaal geen woordjes eigenlijk... Hij is de laatste paar dagen wel mopperig, ik denk dat hij het te warm vind. Hij heeft een nieuw soort mopper-huil, waarbij het net klinkt of hij aan het hyperventileren is ofzo Gelukkig is dat niet echt zo, maar het klinkt echt niet lekker. Beetje jammer dat hij het nu elke keer gebruikt als het niet helemaal naar zijn zin verloopt...

We zijn vanmiddag wel voor het eerst met hem in het zwembad in de tuin geweest. Dat was wel dikke pret. Hij in zn zwembad beetje aan het ronddobberen. Was echt superleuk. Nog 2 weekjes en dan heeft mijn Lief ook vakantie, kunnen we lekker elke dag met zn drietjes dobberen als het weer ook meewerkt
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_83650288
quote:
Op zondag 4 juli 2010 15:30 schreef Stiemie het volgende:
Ah Ko

Ingrid Linde heeft ook movicolon en ik begreep dat het geen laxeermiddel is, maar dat het er voor zorgt dat de ontlasting niet te droog en hard wordt.
Oh. Nou, hij heeft het iig gekregen voor de harde ontlasting.Ben nu wel benieuwd waarom lactulose niet meer goed voor hem is.

Klinkt leuk Tessie!
pi_83652364
Elin kent behoorlijk wat woorden maar ze zegt ze eigenlijk alleen als ik het haar vraag

dus voet, neus, mond etc kent ze, maar ze wijst liever

papa , aai , kus en mama daarentegen, schreeuwt ze het liefst de hele dag door
pi_83652529
quote:
Op zondag 4 juli 2010 18:39 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Oh. Nou, hij heeft het iig gekregen voor de harde ontlasting.Ben nu wel benieuwd waarom lactulose niet meer goed voor hem is.

Klinkt leuk Tessie!
misschien vallen die trucjes die zwangeren uithalen te proberen? kiwi's enzo, 's ochtends eerst een beker lauw water. dat werk...
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_83652591
rood fruit, kersen!

wedden dat ie poept
pi_83652629
Hier gewoon de hele dag gemompelop de achtergrond, steeds harder als ik niet meteen reageer

Mama tunnel.. mama tunnel.... MAMA! TUNNEL! Ja schat, dat is een tunnel

Vandaag: Lanne Bom buis!
Ik: wat?
Hij: Lanne (Leander) Brom Buis!
Mama Brom Buis, Papa Brom Buis, Blorian Brom Buis ( )..... Opa Brom Buis? Boodje (broodje) nee Brom Buis....

Ahá, hij heeft de achternaam ontdekt
pi_83652636
hou op over kersen! selene heeft hier de kersenboom ontdekt en klaarblijkelijk is ze dol op kersen

ingrid. hier dus gratis te plukken kersen mits je snel bent
pi_83652778
btw, klokt iedereen mee? selene ging om kwart over 7 naar bed (haar meegroeibed dus). heeft zoals gewoonlijk even uitgerust en is nu ook zoals gewoonlijk klaar voor de volgende ronde. normaal gezien ging ze dan nu in haar bed springen en dingen vertellen aan piep (haar knuffelmuis in bed). ik hoorde al wat gestommel zonet
pi_83653581
het is even goed gegaan maar nu is het al weer een paar dagen dikke ellende: inslapen!
Blech ik ben het nu zo zat.. Morgen ga ik geloof ik maar eens actie ondernemen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 4 juli 2010 @ 21:22:56 #292
252405 oeke
Moeke
pi_83655996
Wat schattig dat Tess haar eigen naam en Ambers naam zegt. Sterkte met de actie. Hopelijk kun je een manier vinden om Tess te helpen met haar inslaapproblemen.
quote:
Op zondag 4 juli 2010 16:37 schreef Basboussa het volgende:
De dokter vond dat we maar Engels met haar moesten praten, is makkelijker volgens haar, en dan praat ze sneller. Tsssss.....
Tjonge, weet die dokter niet dat het met tweetalige kindjes allemaal gewoon wat langer duurt maar dat ze dan wel prima in 2 talen of meer kunnen communiceren. En ze kan goed duidelijk maken wat ze wil zo te horen.
Hoe ging je eerste werkdag? Hoe was het zonder Beisan te zijn?

Leuk Tessie, zwemmen. En fijn dat hij het leuk vond. Hopelijk is zijn mopperbui snel voorbij, nu het wat aangenamer weer is.

Elin, aai!

Wat schattig, Leander die zijn achternaam ontdekt.

Vandaag eens extra op onze communicatie gelet. Als ik vraag of hij de zelfgemaakte pizza van papa lekker vind, knikt hij.
Als ik nee zeg, luistert hij ook altijd meteen. Soms nog even uitproberen, maar hij weet het wel.
Na iets lekkers zeg ik altijd Op, en dat doet hij na.
En als hij honger heeft doet hij het geluid van de blender na.

Ik vind mijn jochie zo vreselijk leuk!

[ Bericht 0% gewijzigd door oeke op 04-07-2010 21:48:30 ]
  zondag 4 juli 2010 @ 21:44:49 #293
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_83657297
Ko, geweldig, "op"... Maarten zegt ook op als hij klaar is, of hij keert zijn bord om en zegt dan "op" met zo'n heerlijk olijk gezicht erbij

Maarten probeert te springen, dit kan hij nog niet, en meestal staat hij dan te hupsen op 1 been
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_83657483
Oeks wat leuk dat communiceren!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 4 juli 2010 @ 21:51:28 #295
252405 oeke
Moeke
pi_83657678
Heerlijk is het. Dat jongetje dat van alles duidelijk kan maken ineens. Mijn vader had hem vanmiddag op schoot en ik zei tegen Ko wil je een cracker? En mijn vader was helemaal verbaasd, zei: Knikte hij nou?

Hupsen op 1 been, hoe lief!
  zondag 4 juli 2010 @ 22:07:30 #296
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_83658658
Oeke, wat schattig he! Isis zegt ook ja als ik iets vraag en als ze het niet wil dan reageert ze gewoon niet Wat wordt Ko ook al groot he!

Ingrid, gedroogde pruimen al geprobeerd? Zo zielig als ze niet kunnen poepen. Hoop dat het snel beter gaat!

Basboussa, goed advies zeg enne, ze maakt toch dingen duidelijk Komt helemaal goed.

Wat schattig een hupsende Maarten!

Simmu, en? Is Selene lekker gaan slapen?

Freecell, Leander kan echt al goed praten he?! Wat knap dat hij zijn (en opa, mama en papa) achternaam weet!

Isis begint nu meer en meer te praten. Zo gezellig Boekje uit = appelo (afgelopen) en open en dicht heeft ze ook helemaal door. Het enige woordje wat ik jammer vind is " MIJ" als ze iets afpakt Heeft ze goed opgepikt op het kdv (weet niet waar ze het anders vandaan moet hebben)
En we hebben net eindelijk toch maar de box uit elkaar gehaald (iemand interesse?) het was echt tijd... mijn meisje wordt zo groot.
pi_83659249
sssst. ik durf ff niet te typen hoor! ik ga gewoon naar bed, laat het jullie morgen weten, trusten!
  zondag 4 juli 2010 @ 22:43:26 #298
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_83660650
Free, ik vind ook dat Leander echt al veel zegt! Kei goed man!

Oeke, wat lief! Goed van Kobus zeg!

Basboussa, hoe was het?? Joep heeft trouwens een dubbele oorontsteking. Geen ab kuur gekregen, want zo zei de arts: dan is de kans dat het terugkomt ook veel groter. Het is beter om het lichaam het op eigen kracht te laten doen. Mits het dan wel maandag stukken minder is....

Graeme, ook lekker gezwommen vent?
Niet mieten! Door gieten!
pi_83669947
quote:
Op zondag 4 juli 2010 22:18 schreef simmu het volgende:
sssst. ik durf ff niet te typen hoor! ik ga gewoon naar bed, laat het jullie morgen weten, trusten!

Ging het écht zo goed? Wat gaaf joh! Nu durf ik ook bijna! (wij moeten echt over... ivm gevaarlijk klimgedrag ledikant)
pi_83670152
whehe, ze is de hele nacht gewoon blij in haar bed blijven liggen
vanochtend werd ze wakker, ging als vanouds *in* bed spelen tot ze het beu was en toen ik kwam was het "uit?", dus ik zeg: "ja, je kan toch uit bed" en toen ging ze pas ik ben benieuwd voor vanavond......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')