Nee, waarom zou ik jaloers zijn op het feit dat hij een doodnormale Iraanse vrouw heeftquote:
Omdat je telkens zo benadrukt hoe 'doodnormaal' ze wel niet is. En dat terwijl ze er best wel goed uitziet.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:18 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik jaloers zijn op het feit dat hij een doornormale Iraanse vrouw heeft?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:18 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik jaloers zijn op het feit dat hij een doornormale Iraanse vrouw heeft? Heb je misschien ook een mening of vind je deze voorspelbare basisschool-vraag echt zo grappig?
Kunnen jullie niet gewoon lekker discussiëren over het onderwerp, namelijk VI Oranje.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:20 schreef Topgozert het volgende:
[..]
Omdat je telkens zo benadrukt hoe 'doodnormaal' ze wel niet is. En dat terwijl ze er best wel goed uitziet.
Nou ok, dat laatste is jouw mening. Ik vind haar qua uiterlijk niet zoveel hebben, maar ze kan vast erg goed pijpen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:20 schreef Topgozert het volgende:
[..]
Omdat je telkens zo benadrukt hoe 'doodnormaal' ze wel niet is. En dat terwijl ze er best wel goed uitziet.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:22 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Nou ok, dat laatste is jouw mening. Ik vind haar qua uiterlijk niet zoveel hebben, maar ze kan vast erg goed pijpen.
Altijd leuk. Mijn favoriete item in WK-VIquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:23 schreef RemcoW23 het volgende:
haha op dat strand.. Schitterend.. Gijp
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:22 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Nou ok, dat laatste is jouw mening. Ik vind haar qua uiterlijk niet zoveel hebben, maar ze kan vast erg goed pijpen.
Zeker niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:25 schreef Topgozert het volgende:
"Nederland mag best arrogant zijn" Er zijn zo 10 andere landen die evengoede zo niet betere spelers hebben Gijp....
Ik vond het nu niet echt een verhaal om te vertellen op tvquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:25 schreef wolferl het volgende:
Eerste geslaagde anekdote uit de mond van Genee.
Bedankt.. Ik zat nog in de kast, maar gelukkig kun jij voor mij beslissen wat ik knap moet vindenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:26 schreef Topgozert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je haar niet lekker vindt ben je gewoon gay.
Wow, dat doet ie goed.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:26 schreef Topgozert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je haar niet lekker vindt ben je gewoon gay.
Wie ben jij nou weer helemaal? Ik had een discussie met 'Mistbank'.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:28 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Bedankt.. Ik zat nog in de kast, maar gelukkig kun jij voor mij beslissen wat ik knap moet vinden.
En als hij zelf probeert grappig te doen blijft de zaal opvallend stil.quote:
Silvie dat lachen zo overdrevenquote:
Ik voel me oud. Huibreghts is leuk man.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:38 schreef Kwaliteit het volgende:
en die Belg heel saai kijkengeen glimlach te vinden
Hij heeft een subtielere humor voor dat publiek. Die grap over het scheren van zijn vrouw snapte niemand geloof ik.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:33 schreef BB-King het volgende:
[..]
En als hij zelf probeert grappig te doen blijft de zaal opvallend stil.
RTLquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:41 schreef zeebeschuit het volgende:
Is er al iemand bereid gevonden het geheel te streamen of telkens op te nemen en online te zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |