Nee, voetbalquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:57 schreef Acinonyx het volgende:
Zouden ze soms..... een leven hebben gekregen
Oh?quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar als Oranje voetbalt is Nederlands eensgezind!
.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:06 schreef Marco001 het volgende:
wat een eikel is mijn pa soms, ben ik wat aan het downloaden, trekt hij zomaar mijn netwerkkabel eruit...Zonder te vragen of ik wat belangrijks aan het downloadenw as ofzo..
![]()
Eigenlijk zou ik even mijn laptop aan moeten zettne, op het wireless gaan en flink torrents gaan downloaden..
te luiquote:
dee ik dus net, maar mijn pa direct boos "wat ben je aan het doen?"quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:08 schreef Heroinjunk het volgende:
Waarom steek je die kabel niet terug? Je bent toch geen 12?
Doet ie ook jaquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:12 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik snap het niet. Waarom denkt ie dat hij internet krijgt als hij de netwerkkabel eruit trekt? Net alsof jouw kabel al het internet opzuigt.
Anders block je mij!!!!!quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:16 schreef Hyman het volgende:
René spamt mn hele twitter vol met die kut wk berichten
Ja, maar als hij alle bandbreedte opzuigt met zijn gedownload, dan blijft er nauwelijks wat voor de anderen over hequote:Op donderdag 24 juni 2010 22:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ohja? Als je een router hebt maakt dat toch geen reet uit?
Ziggo.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:10 schreef Marco001 het volgende:
[..]
dee ik dus net, maar mijn pa direct boos "wat ben je aan het doen?"
-nou, wat dacht je?
Ja wij hadden net geen internet..
- goh, ik ook amper(bullshit, had 180kb maar goed..misschien toch eens tijd voor een sneller abbo?
-en i.p.v. dat je voordat je de stekker eruit trekt even vraagt wat ik aan het doen ben...
René denkt ook dat hij er verstand van heeft.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:16 schreef Hyman het volgende:
Ohja, dat is ook weer zo.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:17 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, maar als hij alle bandbreedte opzuigt met zijn gedownload, dan blijft er nauwelijks wat voor de anderen over he
Iedereen mag dat. Want 16miljoen coaches.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:18 schreef MarkM het volgende:
[..]
René denkt ook dat hij er verstand van heeft.
Spam je twitter vol met djeelbeet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:18 schreef MarkM het volgende:
[..]
René denkt ook dat hij er verstand van heeft.
15.999.999 want ik tel niet mee.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Iedereen mag dat. Want 16miljoen coaches.
Nou dat dusquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:23 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ook niet, ik lever alleen wel graag commentaar.
neehj, want ziggo in mijn straat is kut..quote:
Ja, en een satelliet is niet vreemd in de straat. Immers alle Turken en Marokkanen in de straat hebben het.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:29 schreef Marco001 het volgende:
[..]
neehj, want ziggo in mijn straat is kut..
plus we hebben al tv via een veel beter medium: satteliet.. kunnen we ook wat we willen, wanneer we wille kijken.. in in Fullhd
Kom je in Brabant wonen, altijd goed internet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:32 schreef Marco001 het volgende:
[..]
ligt ook lekker dicht bij Delfzijl..
hier wonen geen turken of andere buitenlanders in de straat.. wel 1.5 km verderop...quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, en een satelliet is niet vreemd in de straat. Immers alle Turken en Marokkanen in de straat hebben het.
en toffe mensenquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Kom je in Brabant wonen, altijd goed internet.
Welke had je ? Wij hadden Canal Digital, en dat was geloof ik maar iets van 50 per jaar als ik die ouwe man van me mag geloven maar enfin wel een hoop zenders die UPC dan weer niet heeftquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:39 schreef Heroinjunk het volgende:
Wij hebben ook een satelliet gehad, maar ten opzichte van UPC digitale tv is dat gewoon fakking duur.En wij zitten ook op een abo met twee decoders.
Jij woont in Helmond ?quote:
Ja, maar wij hadden een vet groot abo.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:46 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Welke had je ? Wij hadden Canal Digital, en dat was geloof ik maar iets van 50 per jaar als ik die ouwe man van me mag geloven maar enfin wel een hoop zenders die UPC dan weer niet heeft
Ja.quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar wij hadden een vet groot abo.En dan moest je internet enzo nog los betalen en dat is nu in een pakket.
[..]
Ja.
quote:
Ik kom ook niet zovaak in de stad. Ik werk bij Proeverij de Bank.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:50 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Bohhh gek dan word het wel flink duur ja![]()
Ben je nooit tegengekomen
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik kom ook niet zovaak in de stad. Ik werk bij Proeverij de Bank.
Ja, pal tegenover de brug, met die roze shirtjes.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:52 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Proeverij de Bank ? Waar zit dat ergens ? Wat proef je daar ?
EDIT:
is dat niet daar bij die brug ?![]()
Het is die ene met die dikke reet, maar dan niet die Chinees.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:52 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Proeverij de Bank ? Waar zit dat ergens ? Wat proef je daar ?
EDIT:
is dat niet daar bij die brug ?![]()
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:56 schreef MarkM het volgende:
[..]
Het is die ene met die dikke reet, maar dan niet die Chinees.
Daar langs het water, waar het terrasje 'savonds altijd helemaal vol zitquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, pal tegenover de brug, met die roze shirtjes.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:56 schreef MarkM het volgende:
[..]
Het is die ene met die dikke reet, maar dan niet die Chinees.
Ja.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:56 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Daar langs het water, waar het terrasje 'savonds altijd helemaal vol zit
Zal er eens een keertje gaan zitten en de lastige klant uithangen mwehehequote:
Houd je van zwemmen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:59 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Zal er eens een keertje gaan zitten en de lastige klant uithangen
Mits het in het water is wel jaquote:
Goh meen je dat nouquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
In het kanaal zit ook water hoor.
Waterfietsen ?quote:
Was een grapje.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:04 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Goh meen je dat nou![]()
[..]
Waterfietsen ?
Oh ik dacht al, water in het kanaal ?! hihiquote:
Dat zou gek zijn.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:06 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Oh ik dacht al, water in het kanaal ?! hihi
Hoepsa door de beentjes! #kamnedquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:16 schreef Hyman het volgende:
Met een macbook op mijn schootquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:17 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Hoepsa door de beentjes! #kamned
Rene, zit je ook echt zo met een ipwn of blekberrie in je hand naar de wedstrijd te kijken om de situatie te beschrijven?
Ik volg je voor 5 euroquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Met een macbook op mijn schoot! Ik vind het heerlijk om twitter te volgen tijdens zo'n wedstrijd!
Fietswater.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:04 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Goh meen je dat nou![]()
[..]
Waterfietsen ?
In dat kanaal heb je veel fietsen ja.quote:
Oké.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:32 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
In dat kanaal heb je veel fietsen ja.
Ik ook.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:07 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik snap het probleem niet, ze is jong en puberaal etc. laat haar
Nee.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:07 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik snap het probleem niet, ze is jong en puberaal etc. laat haar
Ja ik snap er niks vanquote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Moet ik het je nou echt gaan uitleggen?
Iemand zei natte kut. Jij zei wauw. Maar jij bent een meisje en je hebt een vriend. En je hebt ongetwijfeld seks met je vriend. En ik neem aan dat ie z'n pielemuis er niet in duwt als je zo droog als de Sahara bent. Maar "wauw" zeg je vaak van verbazing omdat je bijvoorbeeld iets niet kent. Snapz.quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Iemand zei natte kut. Jij zei wauw. Maar jij bent een meisje en je hebt een vriend. En je hebt ongetwijfeld seks met je vriend. En ik neem aan dat ie z'n pielemuis er niet in duwt als je zo droog als de Sahara bent. Maar "wauw" zeg je vaak van verbazing omdat je bijvoorbeeld iets niet kent. Snapz.
Aaaah.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Iemand zei natte kut. Jij zei wauw. Maar jij bent een meisje en je hebt een vriend. En je hebt ongetwijfeld seks met je vriend. En ik neem aan dat ie z'n pielemuis er niet in duwt als je zo droog als de Sahara bent. Maar "wauw" zeg je vaak van verbazing omdat je bijvoorbeeld iets niet kent. Snapz.
Oke mooi.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Aaaah.Ik moest het wel 3 keer lezen maar dat moet ik altijd. Ik lees te snel
Maar ik snap het.
Hahaha,quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, Harderwijk. Is voor ontspoorde jongeren die ze niet meer kunnen handelen op school.![]()
Geen idee, stond op de stagesite.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hahaha,Dat is zeker bij tatoe ofzoiets. Daar zit echt het kanker van de jeugd hoor
Zitten ook superveel allochtonen op die school. Blij dat ik er af ben
Ik heb een keer les gegeven op zo'n school voor kansarme kinderen in Rotterdam. Had één van de leerlingen en leraar geslagen... wat ik niet zo erg vond. Toen zei die dat het met een stoel was. Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hahaha,Dat is zeker bij tatoe ofzoiets. Daar zit echt het kanker van de jeugd hoor
Zitten ook superveel allochtonen op die school. Blij dat ik er af ben
Gefeliciteerdquote:
Nou, dat is mooi.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Even hier, je oogt iig een stuk slanker.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:58 schreef RenRen- het volgende:
Ikkkk bennn overrrrr. Met 2 onvoldoendes, ohyeah
Ik hoop dat ik m'n stage haal. Ik haat mijn stagebegeleider namelijk.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:01 schreef RenRen- het volgende:
Nu nog 3 onvoldoendes, die leraar heeft wel mijn nieuwe cijfer ingevoerd maar nog niet mijn oude vervangen.
Hij zou je niet mogen laten zakken omdat je hem niet magquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik m'n stage haal. Ik haat mijn stagebegeleider namelijk.
Dat issie ook.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hij zou je niet mogen laten zakken omdat je hem niet magDan zou hij kut zjin
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat issie ook.Daarom heb ik mijn collega's ook formuliertjes in laten vullen en dat vond mijn mentor superslim van me.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat issie ook.Daarom heb ik mijn collega's ook formuliertjes in laten vullen en dat vond mijn mentor superslim van me.
Ja ik ook, maar dat is wel een formulier.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
furmelertjes
Ik heb gewoon 2 a4tjes met checkboxjes
Uhu en krijg ik meer punten en meningen, want mijn stagebegeleider heeft me misschien bij 5 gesprekken zien zitten.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
!! Beter. Dan kunnen zij oordelen oid?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar dat is wel een formulier.
[..]
Uhu en krijg ik meer punten en meningen, want mijn stagebegeleider heeft me misschien bij 5 gesprekken zien zitten.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar dat is wel een formulier.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ahhh![]()
ik neem woensdag taart mee om m'n stage van maart tot november vorig jaar te laten beoordelen
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar niet bij deze faalkerel.
[..]
Joah!
Nee, ik snap ook niet dat mensen hier stage willen lopen. Ik heb het nu omdat het makkelijk was omdat m'n moeder hier werkt, maar dat is alles. Ik moet voor het einde van het jaar ook een stage hebben, maar ik heb er nog steeds geen.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, ik snap ook niet dat mensen hier stage willen lopen. Ik heb het nu omdat het makkelijk was omdat m'n moeder hier werkt, maar dat is alles. Ik moet voor het einde van het jaar ook een stage hebben, maar ik heb er nog steeds geen.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ook
ik zat hem ook echt te paaien
JAA IK WIL GRAAG WAT LEREN TIJDENS EEN STAGE EN TOEN DACHT IK GELIJK AAN JOU.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
misschien dat hij je daarom niet wou
Geen idee, vast wel. Niemand uit m'n klas heeft al een stage, dus ach. Het kutte is alleen dat je binnen 60 km van Utrecht moet zitten, terwijl ik al hele toffe stages hier in de buurt had gevonden, maar daar mag ik dus niet stage lopen. Heb ik een mailtje naar het praktijkbureau gestuurd, krijg ik geen reactie terug.quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hij wil mij wel
alleen de directeur is nog niet om. Ze nemen niemand aan omdat er 50 man ontslagen worden voor de zomer
Maar dit is pas in november dus.... boeiend. Nu gaan ze met z'n tweetjes de directeur overtuigen om mij wel aan te nemen
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Geen idee, vast wel. Niemand uit m'n klas heeft al een stage, dus ach. Het kutte is alleen dat je binnen 60 km van Utrecht moet zitten, terwijl ik al hele toffe stages hier in de buurt had gevonden, maar daar mag ik dus niet stage lopen. Heb ik een mailtje naar het praktijkbureau gestuurd, krijg ik geen reactie terug.
quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:22 schreef Heroinjunk het volgende:
Er zit iemand tegenover me en die ramt op haar toetsenbord alsof die toetsen vast zitten in het beton.
Doe ik ook, maar ik ram niet hard. OOOH REN IK GA ZO'N MOOIE TAS KOPEN.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
vinden ze ook altijd van mij, maar ik tik gewoon altijd heuuul snel.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:22 schreef Heroinjunk het volgende:
Er zit iemand tegenover me en die ramt op haar toetsenbord alsof die toetsen vast zitten in het beton.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat had m'n laptop een keer... op stage...
ze waren beton aan het storten en ik was dat aan het controleren en er zat nog wat beton op m'n handen. Ik ging dus typen.... hmmm waarom gaat het nou zo stroef
quote:
Nou ja, die jongens vinden het al snel erg, maar die toetsenborden hier maken ook heel veel lawaaiquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar ik ram niet hard. OOOH REN IK GA ZO'N MOOIE TAS KOPEN.
Aan zijn haar te zien vond hij jou wel lekkerquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:30 schreef x3ro het volgende:
Laatste voyeur(s)
stiefelen
stiefelen
stiefelen
stiefelen
stiefelen
Wtf is dat dan?Is geeneens 'n chickie
hahaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:30 schreef x3ro het volgende:
Laatste voyeur(s)
stiefelen
stiefelen
stiefelen
stiefelen
stiefelen
Wtf is dat dan?Is geeneens 'n chickie
Ja, ik vind het meestal niet erg, maar ik kan er gewoon rustig op typen, dus ja.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou ja, die jongens vinden het al snel erg, maar die toetsenborden hier maken ook heel veel lawaaiIk ram ook niet hard namelijk.
OOH PICSIk mag kiezen, of een kadootje van mam, of uit eten. Ik denk dat ik uit eten wilvvoor de overgang en een kadootje voor mijn 10.
Niet bij mij.quote:
_o- Dat scheelt.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik vind het meestal niet erg, maar ik kan er gewoon rustig op typen, dus ja.
Ja, ik heb geen pics kan nergens vinden! Maar ik ga hem vandaag kopen, dus laat ik straks wel foto's zien.
En tofff. Ik heb dit jaar waarschijnlijk mijn P uitreiking.
No shitquote:14 procent van de jongeren komt in aanraking met justitie. Bij Nederlandse mannen gaat het om 20 procent, bij Marokkanen om 54 procent. Marokkaanse jongeren zijn het jongst als ze met justitie in aanraking komen. Zij komen gemiddeld 4,1 keer met justitie in aanraking. Turkse mannen plegen geweldsdelicten, Marokkanen vermogensdelicten, autochtone Nederlanders vernielingen, verstoring van de openbare orde en verkeersdelicten. 4,5 procent van de autochtone Nederlandse meisjes komt in aanraking met justitie. Van de Marokkaanse meisjes is dat 16,6 procent (in de statistieken zijn dus zowel Marokkaanse jongens als Marokkaanse meisjes oververtegenwoordigd). Bij meisjes gaat het zelden om geweldsdelicten. Surinaamse en Antilliaanse meisjes plegen drie keer vaker een vermogensdelict met geweld dan Nederlandse meisjes. Van de veelplegers is 12,8 procent autochtoon Nederlands, maarliefst 32,3 procent is Marokkaans. Marokkaanse meisjes zijn twee keer zo vaak veelpleger ten opzichte van autochtone meisjes. Criminele allochtonen zijn gewelddadiger dan criminele autochtonen.
Nee joh, ik zit in mijn eerste jaar, dus ik haal mijn P waarschijnlijk wel in één jaar.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Niet bij mij.
[..]
_o- Dat scheelt.
Ja! Doen.![]()
En dat is wel goed. Toch. Of ben je er laat mee?
Omdat die relnegers zich niet kunnen/willen aanpassen aan onze cultuur, en dan gaat dat botsenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
En ik vraag me echt af hoe dat nou komt altijd.
Oh goedquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee joh, ik zit in mijn eerste jaar, dus ik haal mijn P waarschijnlijk wel in één jaar.
Dat zal het echt niet alleen zijn hoor, niet kunnen aanpassen aan onze cultuur. We hebben geen cultuur.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
Omdat die relnegers zich niet kunnen/willen aanpassen aan onze cultuur, en dan gaat dat botsen
Tuurlijk hebben wij wel een cultuurquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat zal het echt niet alleen zijn hoor, niet kunnen aanpassen aan onze cultuur. We hebben geen cultuur.
Wij hebben een multiculturele cultuur ja. Een vaste Nederlandse cultuur is er niet meer echt, niet meer zoals vroeger.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:38 schreef Hyman het volgende:
[..]
Tuurlijk hebben wij wel een cultuureen heel vrije.
Dat heet geen cultuurquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:38 schreef Hyman het volgende:
[..]
Tuurlijk hebben wij wel een cultuureen heel vrije.
Nee, dat bedoel ik dusquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wij hebben een multiculturele cultuur ja. Een vaste Nederlandse cultuur is er niet meer echt, niet meer zoals vroeger.
quote:
Nee, dat niet nee. Maar vergeleken met Turkije en Marokko mogen wij wel ontzettend veelquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wij hebben een multiculturele cultuur ja. Een vaste Nederlandse cultuur is er niet meer echt, niet meer zoals vroeger.
let's get loud, let's get louudquote:
Ja, maar dat heeft helemaal totaal niks met cultuur te maken. Dat heeft meer met het feit te maken dat wij Westers zijn en wij de Westerse cultuur volgen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:39 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee, dat niet nee. Maar vergeleken met Turkije en Marokko mogen wij wel ontzettend veel
Nee, doe maar niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
autochtonen zuipen gewoon te veel
en marokkanen en turken mogen niet drinken! als ze islamitisch zijn!
Ik zie een oplossing:
Meer drinken
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft helemaal totaal niks met cultuur te maken. Dat heeft meer met het feit te maken dat wij Westers zijn en wij de Westerse cultuur volgen.
Ja, Westerse cultuur. Niet de Nederlandse. Snappie? Ik doelde meer op de Nederlandse cultuur met die eerste zin.quote:
Dat vind ik 1 pot natquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat is nog geen Nederlandse cultuur Hymen.
Nou nee.quote:
Niet waar. Hier vind je het ook in het water.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
De enige plek waar je in nederland cultuur kunt vinden is in een museum
Ja, dat komt door de regering.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:44 schreef RenRen- het volgende:
Heet het niet gewoon veramerikanisering oid? Waar wij last van hebben?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:44 schreef RenRen- het volgende:
Heet het niet gewoon veramerikanisering oid? Waar wij last van hebben?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Niet waar. Hier vind je het ook in het water.
niet, met bubbeltjes.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als je fiets in de gracht ligt zeker
Nee, hopelijk niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Door allesHopelijk worden we niet zo dom
quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat is kunst![]()
geen cultuur
Ik ookquote:
Moet je 50 posts per pagina doenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:48 schreef x3ro het volgende:
Wtf, zit ik ff uit te zoeken wat ik wil bestellen voor lunch, zijn we 2 pagina's verder
Alweer 20.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ook![]()
[..]
Moet je 50 posts per pagina doen
quote:
Ik vind dit wel fijnquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ook![]()
[..]
Moet je 50 posts per pagina doen
fok kan het nog aan, het is niet te snelquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:50 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik vind dit wel fijnEn doet niet af aan jullie te snel posten
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Fucking oudNu moet ik alweer zwanger worden van 8 kinderen, anders ben ik te laat.
Cultuur best wel, je moet alleen echt buiten het centrum gaanquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:50 schreef Heroinjunk het volgende:
Kunst en cultuur vindt je niet veel in R'dam.
Oude doosquote:
Ja, ik ben de 15e jarig. EN NOU WIL IK EEN FEESTJE GEVEN EN NOU IS IEDEREEN WEG.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Echt ergen zij is nog iets ouder dan ik ook. dachtik
Die oosterse en berber cultuur is er althans ruim vertegenwoordigd..quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:50 schreef Heroinjunk het volgende:
Kunst en cultuur vindt je niet veel in R'dam.
Ik word dit jaar alweer 21quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Echt ergen zij is nog iets ouder dan ik ook. dachtik
Geef je 't feestje op een andere dag?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik ben de 15e jarig. EN NOU WIL IK EEN FEESTJE GEVEN EN NOU IS IEDEREEN WEG.
*sobs*
Uhu, met hun "Ja ja, maar iek mag, want ik man, iek baasj vrouw!"quote:
Ja, maar dat is kut om te regelen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:54 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik word dit jaar alweer 21
[..]
Geef je 't feestje op een andere dag?
Ik ben gaan moeten g00g0l mapsen om te zien waar Helmond lag, maar dat verklaard idd welquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar dat is kut om te regelen.Ik zit in Utrecht op school en woon in Helmond, dus veel van mijn klasgenoten wonen hier ver van weg. Nu woont Mark gelukkig vlakbij Utrecht, dus dat is verder niet zo'n probleem, maar iedereen gaat tegelijkertijd weg en de vroegste vertrekt al de 8e en de laatste komt pas de 31e terug.
Want als ik er té weinig animo voor heb, doe ik het gewoon alleen voor family en friends thuis.
Succesquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
zooo ff naar m'n nieuwe school toe nu
Dude, je komt uit Limburg en je kent Helmond niet eens. Schande.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:56 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik ben gaan moeten g00g0l mapsen om te zien waar Helmond lag, maar dat verklaard idd wel
Van naam wel, duhquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dude, je komt uit Limburg en je kent Helmond niet eens. Schande.
Dicht bij Limburggg.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:02 schreef x3ro het volgende:
[..]
Van naam wel, duhAlleen geen flauw benul van waar het ergens lag
Kom wel vaker in Eindhoven, alleen had ik geen flauw benul van Helmond wat ernaast ligtquote:
Ja, daar kom je ook niet doorheen. Jij komt via Maastricht, bij ons komt de trein van Venlo.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:04 schreef x3ro het volgende:
[..]
Kom wel vaker in Eindhoven, alleen had ik geen flauw benul van Helmond wat ernaast ligt
Venloquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, daar kom je ook niet doorheen. Jij komt via Maastricht, bij ons komt de trein van Venlo.
Venlo is dom. Evenals station Blerick. 3 meter verder ligt Venlo namelijk.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:08 schreef x3ro het volgende:
[..]
Venlo![]()
Vind ik als Limburger zelfs epic
Eindhoven is wel vermakelijke stad moet ik zeggenVolgende week weer lekker met oto dr naartoe cruisen
Hebben we in Maastricht ookquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Venlo is dom. Evenals station Blerick. 3 meter verder ligt Venlo namelijk.
Ja, maar dat is een stoptrein. Blerick en Venlo is intercity.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:10 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hebben we in Maastricht ookJe hebt Maastricht en Maastricht-Randwijck. Is serieus 3 minuten verder met de stoptrein die met n slakkegang verder tuft, maar scheelt mij weer 10 minuten fietsen
Mierlo zegt je zeker ook niks?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:04 schreef x3ro het volgende:
[..]
Kom wel vaker in Eindhoven, alleen had ik geen flauw benul van Helmond wat ernaast ligt
Ow shitquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar dat is een stoptrein. Blerick en Venlo is intercity.
Waar verlang je na, Do?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:21 schreef mstr het volgende:
Dat nummmer zit de hele ochtend al in m'n kop.
Wel de Miero, was vroeger n winkelcentrum hierquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:22 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wel de Miero, was vroeger n winkelcentrum hier
Nergens naarquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:22 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ow shit![]()
Das idd andere koek
[..]
Waar verlang je na, Do?
quote:
Maar die zijn rood.quote:
quote:
Ik zie je neus groeien, Pinokkioquote:
Bij mij:quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:21 schreef mstr het volgende:
Dat nummmer zit de hele ochtend al in m'n kop.
Care. Dat zijn geen zwartequote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:34 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik heb in mn tuin twee kersenbomen met een hangmat ertussenSuck on that
Sorry, je hebt me door.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:34 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik heb in mn tuin twee kersenbomen met een hangmat ertussenSuck on that
[..]
Ik zie je neus groeien, Pinokkio
alsof het echt isquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:48 schreef mstr het volgende:
[..]
![]()
Moet je toch wel érg wanhopig voor zijn.
*pakt popcorn* Nou, vertel maarquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is niet te hopen.
Al ken ik iemand die er (voor een gedeelte) in getrapt is.
ik ken iemand van 55 die een lekker wijf van 21 naar nederland heeft gehaald dat is betere werk hehequote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is niet te hopen.
Al ken ik iemand die er (voor een gedeelte) in getrapt is.
Wij hebben hier nog Heerenveen Thialf voor WK schaatsen e.d.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:10 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hebben we in Maastricht ookJe hebt Maastricht en Maastricht-Randwijck. Is serieus 3 minuten verder met de stoptrein die met n slakkegang verder tuft, maar scheelt mij weer 10 minuten fietsen
Nou, we nemen een leeftijd van +- 50, paar jaar gescheiden en kwam toen ook met zo'n wijf aanzetten die hij via internet had leren kennen enzo.quote:
Dat niemand dat verder gezien heeft van die fotografenquote:
Ochossie... Ze willen, net als veel succesvolle zakenmensen een vrouwtje van in de 20, alleen falen ze omdat ze het kapitaal niet hebben van hun "idolen"quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Nou, we nemen een leeftijd van +- 50, paar jaar gescheiden en kwam toen ook met zo'n wijf aanzetten die hij via internet had leren kennen enzo.Hij had foto's en noem maar op.
Dan hadden ze die foto opnieuw kunnen doen en had ze ook die mond wat anders kunnen doen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat niemand dat verder gezien heeft van die fotografen
Of hij ook geld gestuurd heeft weet ik niet, maar ze zoeken naïeve mannen en zeggen precies wat die mannen willen horen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:57 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ochossie... Ze willen, net als veel succesvolle zakenmensen een vrouwtje van in de 20, alleen falen ze omdat ze het kapitaal niet hebben van hun "idolen"
Daaromquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:57 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan hadden ze die foto opnieuw kunnen doen en had ze ook die mond wat anders kunnen doen.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Het is nu net een overjarige breezer die net in een garagebox is genomen.
*proest*quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Ook in een garagebox?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:10 schreef x3ro het volgende:
[..]
*proest*
Jij bent meer van de minderjarige breezah's nemen
In een Ho'telquote:
Is z'n 206 te klein voorquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:15 schreef Heroinjunk het volgende:
Nee joh, op de achterbank van de auto.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Naah, niet echt.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:10 schreef x3ro het volgende:
[..]
*proest*
Jij bent meer van de minderjarige breezah's nemen
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:18 schreef mstr het volgende:
[..]
Naah, niet echt.
Alhoewel, veel meerderjarige meisjes heb ik niet gezoend of iets.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:18 schreef mstr het volgende:
[..]
Alhoewel, veel meisjes heb ik niet gezoend of iets.
Meestal moet je die er toch als bijlage invoegen?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:26 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik zit met iets. Ik moet een onderzoeksverslag inleveren en daar horen interviews bij. Maar nu staat het er vaag of ik nou die interviewvragen bij moet stoppen of niet.
Ja, het staat heel vaag in ons beoordelingsformulier en ik kan hier niet op msn, dus ik kan het aan niemand vragen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Meestal moet je die er toch als bijlage invoegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |