Nee, voetbalquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:57 schreef Acinonyx het volgende:
Zouden ze soms..... een leven hebben gekregen
Oh?quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar als Oranje voetbalt is Nederlands eensgezind!
.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:06 schreef Marco001 het volgende:
wat een eikel is mijn pa soms, ben ik wat aan het downloaden, trekt hij zomaar mijn netwerkkabel eruit...Zonder te vragen of ik wat belangrijks aan het downloadenw as ofzo..
![]()
Eigenlijk zou ik even mijn laptop aan moeten zettne, op het wireless gaan en flink torrents gaan downloaden..
te luiquote:
dee ik dus net, maar mijn pa direct boos "wat ben je aan het doen?"quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:08 schreef Heroinjunk het volgende:
Waarom steek je die kabel niet terug? Je bent toch geen 12?
Doet ie ook jaquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:12 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik snap het niet. Waarom denkt ie dat hij internet krijgt als hij de netwerkkabel eruit trekt? Net alsof jouw kabel al het internet opzuigt.
Anders block je mij!!!!!quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:16 schreef Hyman het volgende:
René spamt mn hele twitter vol met die kut wk berichten
Ja, maar als hij alle bandbreedte opzuigt met zijn gedownload, dan blijft er nauwelijks wat voor de anderen over hequote:Op donderdag 24 juni 2010 22:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ohja? Als je een router hebt maakt dat toch geen reet uit?
Ziggo.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:10 schreef Marco001 het volgende:
[..]
dee ik dus net, maar mijn pa direct boos "wat ben je aan het doen?"
-nou, wat dacht je?
Ja wij hadden net geen internet..
- goh, ik ook amper(bullshit, had 180kb maar goed..misschien toch eens tijd voor een sneller abbo?
-en i.p.v. dat je voordat je de stekker eruit trekt even vraagt wat ik aan het doen ben...
René denkt ook dat hij er verstand van heeft.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:16 schreef Hyman het volgende:
René spamt mn hele twitter vol met die kut wk berichten
Ohja, dat is ook weer zo.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:17 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, maar als hij alle bandbreedte opzuigt met zijn gedownload, dan blijft er nauwelijks wat voor de anderen over he
Iedereen mag dat. Want 16miljoen coaches.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:18 schreef MarkM het volgende:
[..]
René denkt ook dat hij er verstand van heeft.
Spam je twitter vol met djeelbeet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:18 schreef MarkM het volgende:
[..]
René denkt ook dat hij er verstand van heeft.
15.999.999 want ik tel niet mee.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Iedereen mag dat. Want 16miljoen coaches.
Nou dat dusquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:23 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ook niet, ik lever alleen wel graag commentaar.
neehj, want ziggo in mijn straat is kut..quote:
Ja, en een satelliet is niet vreemd in de straat. Immers alle Turken en Marokkanen in de straat hebben het.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:29 schreef Marco001 het volgende:
[..]
neehj, want ziggo in mijn straat is kut..
plus we hebben al tv via een veel beter medium: satteliet.. kunnen we ook wat we willen, wanneer we wille kijken.. in in Fullhd
Kom je in Brabant wonen, altijd goed internet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:32 schreef Marco001 het volgende:
[..]
ligt ook lekker dicht bij Delfzijl..
hier wonen geen turken of andere buitenlanders in de straat.. wel 1.5 km verderop...quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, en een satelliet is niet vreemd in de straat. Immers alle Turken en Marokkanen in de straat hebben het.
en toffe mensenquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Kom je in Brabant wonen, altijd goed internet.
Welke had je ? Wij hadden Canal Digital, en dat was geloof ik maar iets van 50 per jaar als ik die ouwe man van me mag geloven maar enfin wel een hoop zenders die UPC dan weer niet heeftquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:39 schreef Heroinjunk het volgende:
Wij hebben ook een satelliet gehad, maar ten opzichte van UPC digitale tv is dat gewoon fakking duur.En wij zitten ook op een abo met twee decoders.
Jij woont in Helmond ?quote:
Ja, maar wij hadden een vet groot abo.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:46 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Welke had je ? Wij hadden Canal Digital, en dat was geloof ik maar iets van 50 per jaar als ik die ouwe man van me mag geloven maar enfin wel een hoop zenders die UPC dan weer niet heeft
Ja.quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar wij hadden een vet groot abo.En dan moest je internet enzo nog los betalen en dat is nu in een pakket.
[..]
Ja.
quote:
Ik kom ook niet zovaak in de stad. Ik werk bij Proeverij de Bank.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:50 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Bohhh gek dan word het wel flink duur ja![]()
Ben je nooit tegengekomen
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik kom ook niet zovaak in de stad. Ik werk bij Proeverij de Bank.
Ja, pal tegenover de brug, met die roze shirtjes.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:52 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Proeverij de Bank ? Waar zit dat ergens ? Wat proef je daar ?
EDIT:
is dat niet daar bij die brug ?![]()
Het is die ene met die dikke reet, maar dan niet die Chinees.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:52 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Proeverij de Bank ? Waar zit dat ergens ? Wat proef je daar ?
EDIT:
is dat niet daar bij die brug ?![]()
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:56 schreef MarkM het volgende:
[..]
Het is die ene met die dikke reet, maar dan niet die Chinees.
Daar langs het water, waar het terrasje 'savonds altijd helemaal vol zitquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, pal tegenover de brug, met die roze shirtjes.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:56 schreef MarkM het volgende:
[..]
Het is die ene met die dikke reet, maar dan niet die Chinees.
Ja.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:56 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Daar langs het water, waar het terrasje 'savonds altijd helemaal vol zit
Zal er eens een keertje gaan zitten en de lastige klant uithangen mwehehequote:
Houd je van zwemmen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:59 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Zal er eens een keertje gaan zitten en de lastige klant uithangen
Mits het in het water is wel jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |