Tja, dat is bij de meeste tanks.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heeft weinig zin, 10 minuten en het is klaar.
Volgens mij heeft dat sowieso nooit zoveel zin, het is leuk om wat ritme te breken bij een ander, maar je moet er zelf ook wel tegen kunnen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:45 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Tja, dat is bij de meeste tanks.
23.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:46 schreef Szura het volgende:
[..]
Hoeveel waren er vorig jaar in totaal?
En dan weer gelijk gebroken wordenquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:46 schreef Szura het volgende:
Wel even die laatste servicegame pakken zodat je de 5e set mag beginnen
Want? Federer stond 0-2 achter en Falla serveerde voor de match. Haase is nooit zo dichtbij geweest.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:49 schreef senswal het volgende:
Begint een beetje te lijken op de eerste wedstrijd van Federer...
Je vraagt er echt om idd, kansloos stukje proza.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:50 schreef jojomen4 het volgende:
RAFA speelt 90% van z'n wedstrijden tegen mindere spelers op 60%, en wanneer het echt moet geeft het pas gas. Nu krijg ik vast weer een hoop gepiep te horen, maar ik hoop dat jullie er iets van opsteken.
VAMOS!
Je bent gewoon een misselijk mannetjequote:Op donderdag 24 juni 2010 19:50 schreef jojomen4 het volgende:
Het mooiste vind ik nog dat hier altijd mensen rondlopen, die veel tennis kijken maar er niks van begrijpen, die soms denken dat mindere spelers echt een kans hebben tegen Rafa als deze spelers 1 of 2 sets/breaks voorstaan. Hahahahahaha
Morgen gebeurd het weer....
En anders is het volgende week wel weer... Wanneer begrijpen jullie het nou? RAFA speelt 90% van z'n wedstrijden tegen mindere spelers op 60%, en wanneer het echt moet geeft het pas gas. Nu krijg ik vast weer een hoop gepiep te horen, maar ik hoop dat jullie er iets van opsteken.
VAMOS!
quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:50 schreef jojomen4 het volgende:
Het mooiste vind ik nog dat hier altijd mensen rondlopen, die veel tennis kijken maar er niks van begrijpen, die soms denken dat mindere spelers echt een kans hebben tegen Rafa als deze spelers 1 of 2 sets/breaks voorstaan. Hahahahahaha
En anders is het volgende week wel weer... Wanneer begrijpen jullie het nou? RAFA speelt 90% van z'n wedstrijden tegen mindere spelers op 60%, en wanneer het echt moet geeft het pas gas. Nu krijg ik vast weer een hoop gepiep te horen, maar ik hoop dat jullie er iets van opsteken.
VAMOS!
Nee ik had het meer over die 6-0, maarja die was bij Fed natuurlijk in de 5de set. Maar goed verder nu.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Want? Federer stond 0-2 achter en Falla serveerde voor de match. Haase is nooit zo dichtbij geweest.
Zou me niet verbazen als het nog een keer 6-0 (of 6-1) wordt.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:54 schreef senswal het volgende:
[..]
Nee ik had het meer over die 6-0, maarja die was bij Fed natuurlijk in de 5de set. Maar goed verder nu.
Een 5-setter tegen een nietszeggende Nederlander die amper ervaring heeft op het hoogste podium. En dan ga jij hier kick lopen doen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:50 schreef jojomen4 het volgende:
VAMOS!
Jij wilt ook beweren dat Rafa bewust de eerste 3 sets niet vol doorspeelt en dus bijna bewust 1-2 achterkomt in sets tegen de nummer 151 van de wereld?quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:57 schreef alors het volgende:
jojomen heeft wel gelijk, ik als niet kenner heb Rafa ook meermaals zien achterstaan en dan komt er een moment waarop hij vol gas erop en erover gaat. Kan ook de verzwakking van de tegenstander zijn, maar het is me wel opgevallen.
Was aan het glijden in de 4de set. Net weer heel eventjes, vandaar die pijnsteek.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:00 schreef Federer-fan het volgende:
Weet iemand wat er met Haase's enkel precies is? Heeft hij hem verzwikt of iets anders?
Ik zeg niet dat ie dat bewust doet, maar hij lijkt ergens altijd weer een bepaalde woede/kracht te krijgen om erop en erover te gaan.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Jij wilt ook beweren dat Rafa bewust de eerste 3 sets niet vol doorspeelt en dus bijna bewust 1-2 achterkomt in sets tegen de nummer 151 van de wereld?
Jij mag bij jojo aanschuiven in de kleuterklas
Oke, maar wat heeft het glijden dan veroorzaakt? Of had hij al last van zijn enkel voordat de wedstijd begon?quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Was aan het glijden in de 4de set. Net weer heel eventjes, vandaar die pijnsteek.
Nee joh, dat doet Nadal allemaal bewust.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:02 schreef Exxon het volgende:
Of hij deze wedstrijd nou wint of niet, sowieso groot respect voor Haase dat hij een vijfsetter weet af te dwingen tegen de nummer 1 van de wereld
Dit soort inhoudelijke opmerkingen konden we helaas wel verwachten van jou. Iemand heeft een andere mening en is gelijk een misselijk mannetje.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Je bent gewoon een misselijk mannetje![]()
Hij speelt niet bewust een 5 setter, hij probeert in 3 sets te winnen op 60%, wanneer hij inziet dat dat niet gaat geeft hij even gas.quote:Kun je niet alsjeblieft een keer oprotten .... alsof Rafa bewust hier een vijfsetter speeltNee, dan heb je het lekker begrepen ....
Bij een split-step gleden beide benen wat uit elkaar. Geen idee of hij al iets had, maar het zag er niet zo gezond uit.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oke, maar wat heeft het glijden dan veroorzaakt? Of had hij al last van zijn enkel voordat de wedstijd begon?
Bij de loting ging het voor Haase al mis.quote:
Dat zijn beslissingen die Rafa heeft gemaakt. Haase kan niks meer.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Geen 1e service in de game, dan schiet het ook niet op ....
Ik doe het gewoon NIET. Ik ga NIET meer op je reageren. Ik ga ook gewoon wel weg uit dit topic. Voor ik dingen ga zeggen waar ik spijt van krijgquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:03 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dit soort inhoudelijke opmerkingen konden we helaas wel verwachten van jou. Iemand heeft een andere mening en is gelijk een misselijk mannetje.Volgens mij is het juist in de kinderklas dat we elkaar gaan uitmaken voor iets lelijks.
[..]
Hij speelt niet bewust een 5 setter, hij probeert in 3 sets te winnen op 60%, wanneer hij inziet dat dat niet gaat geeft hij even gas.
EDIT:ik begrijp nu je eerste reactie. Jij bent een van die jongens die dacht dat Haase een kans had. Dude, wake up!
![]()
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:05 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dat zijn beslissingen die Rafa heeft gemaakt. Haase kan niks meer.
Hahahahahaha jij denkt serieus dat Nadal hier van een fitte Haase had gewonnen? Haha hoe is het daar in je eigen droomwereldje?quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:05 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Bij de loting ging het voor Haase al mis.
Typisch dat dat altijd gebeurt als jojomen opduiktquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:08 schreef Federer-fan het volgende:
Jullie doen niet aardig tegen elkaar.
Nou ja, om nou te stellen dat Nadal zeker had verloren als Haase niet 95, maar 100% was, is natuurlijk ook zwaar overdreven.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:07 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Hahahahahaha jij denkt serieus dat Nadal hier van een fitte Haase had gewonnen? Haha hoe is het daar in je eigen droomwereldje?
Jouw opmerkingen zijn af en toe echt geweldig.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:08 schreef Federer-fan het volgende:
Jullie doen niet aardig tegen elkaar.
Zeker gewonnen is misschien een tikkeltje overdreven ja.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nou ja, om nou te stellen dat Nadal zeker had verloren als Haase niet 95, maar 100% was, is natuurlijk ook zwaar overdreven.
Pffff, vrouwenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, schijtziek wordt je van die vent als het om Nadal gaat.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik doe het gewoon NIET. Ik ga NIET meer op je reageren. Ik ga ook gewoon wel weg uit dit topic. Voor ik dingen ga zeggen waar ik spijt van krijg
Haase stort in, eerste service zakte in en maakte paar onnodige fouten. Nadal ging zijn tanden er toen wel inzetten.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:13 schreef F.M.D. het volgende:
ik heb de laatste 2 sets gemist
stort haase in of heeft nadal gewoon een paar tandjes bij gezet?
ja mooi op tijd voor voetbalquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:12 schreef crinoc het volgende:
Wel mooi op tijd klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |