quote:
Neen toch liever een serie!quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:24 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[ afbeelding ]
Witneus, witwang, witarm.
Hoeft niet ik vond ze zo leuk omdat je zo gek doet. heb je geen inspiratie voor nodig!?quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:30 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Ik zal voor inspiratie zoeken, binnenkort wel weer.
Jawel, m'n poses eisen de nodige creativiteit. Ik moet brainstormen voordat ik weer een nieuwe serie kan posten.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:31 schreef muisje91 het volgende:
[..]
Hoeft niet ik vond ze zo leuk omdat je zo gek doet. heb je geen inspiratie voor nodig!?
ROODHAAR!quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:24 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[ afbeelding ]
jij bent leuk.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:17 schreef killerbee911 het volgende:
Njaa ik ook maar dan![]()
[ afbeelding ]
(en nee ik ben niet die met het witte shirt:P)
Wat ben jij schattig !quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:24 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[ afbeelding ]
JUUST! deze is wel weer leuk!quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:55 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Oranje verkleedpartij! Snikheet hier, overigens.
[ afbeelding ]
Nut heeft het niet, leuk vind ik het wel, als je bij meer dingen gaat zoeken naar redenen zul je ze vaak niet vinden. Vind dat menig FOK!-ker zichzelf ietwat te serieus neemt - no offence - en daar hoor ik dus niet bij.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het over een 'attention whore' had.
Oké, duidelijkquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:41 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Nut heeft het niet, leuk vind ik het wel, als je bij meer dingen gaat zoeken naar redenen zul je ze vaak niet vinden. Vind dat menig FOK!-ker zichzelf ietwat te serieus neemt - no offence - en daar hoor ik dus niet bij.En je hoeft de foto's van mij echt niet leuk te vinden hoor, klik weg wanneer je wilt.
-
edit-je: OT.
.
Foto's posten van jezelf is wel het hele idee van dit topic, I'm just sayin'quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Want jij bepaalt voor de rest van FOK! dat ze ontopic moeten gaan posten?
Geen zorgen hoor, zoiets heb ik ook nooit beweerd. Heb alleen twee keer 'OT' gezegd en één keer 'foto's posten'.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:03 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar dat wil nog steeds niet zeggen dat jij dat bepaalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |