Ben je niet een soort van ontoerekeningsvatbaar als je de papieren ondertekend terwijl je half dood bent?quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Die voogdijpapieren zijn natuurlijk door Maxime gestuurd
Lijkt me dat er altijd een getuige bij moet zijn.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ben je niet een soort van ontoerekeningsvatbaar als je de papieren ondertekend terwijl je half dood bent?
Ja inderdaadquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:16 schreef herbert64 het volgende:
Die vrouw die Ludo aan de telefoon kreeg had wel heel erg de stem van Sjors
Zo heeft Ludo de erfenis van Donals van der Zee wel afhandig gemaakt van Dian Alberts, bovendien waren er toen nog 2 getuigen bij, die ontbraken hier. Technisch gezien is dit niet rechtsgeldig, maarja dat vergeten die makers natuurlijk gemakshalve evenquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ben je niet een soort van ontoerekeningsvatbaar als je de papieren ondertekend terwijl je half dood bent?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zo heeft Ludo de erfenis van Donals van der Zee wel afhandig gemaakt van Dian Alberts, bovendien waren er toen nog 2 getuigen bij, die ontbraken hier. Technisch gezien is dit niet rechtsgeldig, maarja dat vergeten die makers natuurlijk gemakshalve even
haha, ik ben dus niet de enige die dit vondquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:16 schreef herbert64 het volgende:
Die vrouw die Ludo aan de telefoon kreeg had wel heel erg de stem van Sjors
Net als Heer van Bartolhoven kan ik mij geen scènes tussen Hogendoorn en Wassenaar herinneren. In deze tijd lag de relatie tussen Frits en zijn vader hevig onder vuur, wanwege het Herman-Rien (Jack) debacle. Toch zou het mij niets verbazen als Hogendoorn af en toe terugkeerde, wellicht ook tijdens de Wassenaar-verhaallijn.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:59 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Dus u heeft alles gekeken?Kunt u zich herinneren of Onno P. Wassenaar bang was voor Herman Hoogendoorn? <<-- Vraag het me een tijdje af!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |