abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83510182
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 21:35 schreef Lucas15 het volgende:
Ik hoop dat Ludo Sanders een aanslag laat plegen op Maxime!
Ja, schroef haar douchedingetjes los
pi_83510648
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 22:01 schreef Sk00p het volgende:

[..]

HAHA nu je het zegt..
Ze hadden op z'n minst the camerahoek kunnen veranderen
Was Isabella eigenlijk al zat.. Vindt het niet erg dat ze eruit gaat.
Ze had ook echt een flutrol dit keer. Vond haar vroeger veel leuker.
pi_83514858
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 15:33 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Daar ben ik het mee eens, maar GTST is -gek genoeg- ook ooit, 20 jaar geleden, als jongerensoap begonnen. Niet dat dat erg was, want je kon je met die jongeren (Arnie, Peter, Linda, Annette, Rien, Jan, Petra, Emile, Myriam, Mickey, John etc) best identificeren. Tegenwoordig kan dat gewoonweg niet meer, karkaters lijken teveel op elkaar. In het begin was het trouwens ook zo dat als het ene type wegging, er een soortgelijk type voor in de plaats kwam:

Emile -> John
Myriam -> Marieke
Peter -> Stan -> Rik

Ook werden de jongere karakters verweven in de spannende lijnen. Annette bij de moord op Marc, Arnie, Suzanne en Annette bij Maurice, Arnie bij de juwelenzwendel met Frits, Peter bij de zaakjes van Martine en Rolf, Mickey bij de giflozingen etc.
Precies! Toen kon je je met die jongeren identificeren, en vooral vond ik de meeste personages toen erg sympathiek. Nu vind ik ze verwend, arrogant en soms gewoon brutaal waardoor ik ze liever zie gaan dan komen.
  woensdag 30 juni 2010 @ 23:40:27 #154
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_83515280
Klopt ja, die ziekenhuiskamer was weer dezelfde.
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_83516068
Sjors bevalt op de boot en de overvaller gooit de baby in het meer
pi_83517831
Daar waar de zomercliff nadert mag ik de aflevering van vandaag toch nomineren als één van de slechtste van het seizoen.
Drama omtrent Isabella, ze is het niet eens waard. Waar gaat dit over?
Isabella hoort allang niet meer in GTST, dus wie boeit het nou. De manier waarop ze de serie uitgaat...uitgegleden in de douche, bacterie-infectie...right....maak het nog dramatischer, het gaat hier om Isabella, zoveel zendtijd, zoveel personages betrokken bij haar
Dan nog die link met Anita, ongelofelijk denk je maanden na dato eindelijk van Anita af te zijn, wordt je WEER met haar gejank geconfronteerd. Erg jammer.

Priscilla, wie eindelijk de vlag uithing na het vertrek van Maxime kan hem nu weer halfstok hangen, want er is wederom een (vrouwelijke) slechterik die wederom PRECIES op het juiste moment op de juist plaats is. Zeer goedkoop bedacht van de scriptschrijvers toch weer.

Na de geweldige afleveringen met Edwin Rutten is dit echt wel een dieptepunt in dit GTST- seizoen, een aflevering om snel te vergeten.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  † In Memoriam † donderdag 1 juli 2010 @ 01:18:37 #157
43556 miss_dynastie
pi_83518607
Gatver wat een rottig deja-vu gevoel proberen ze te creeren zeg . Pfff, het werkte ooit wel redelijk, laten we het nog eens doen. Idee voor de cliff: scriptschrijvers mee op de boot, baksteen aan hun voeten, overboord kieperen. Man o man
  donderdag 1 juli 2010 @ 01:26:06 #158
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_83518746
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 00:47 schreef Shreyas het volgende:
Daar waar de zomercliff nadert mag ik de aflevering van vandaag toch nomineren als één van de slechtste van het seizoen.
Drama omtrent Isabella, ze is het niet eens waard. Waar gaat dit over?
Isabella hoort allang niet meer in GTST, dus wie boeit het nou. De manier waarop ze de serie uitgaat...uitgegleden in de douche, bacterie-infectie...right....maak het nog dramatischer, het gaat hier om Isabella, zoveel zendtijd, zoveel personages betrokken bij haar
Dan nog die link met Anita, ongelofelijk denk je maanden na dato eindelijk van Anita af te zijn, wordt je WEER met haar gejank geconfronteerd. Erg jammer.

Priscilla, wie eindelijk de vlag uithing na het vertrek van Maxime kan hem nu weer halfstok hangen, want er is wederom een (vrouwelijke) slechterik die wederom PRECIES op het juiste moment op de juist plaats is. Zeer goedkoop bedacht van de scriptschrijvers toch weer.

Hier moet ik het toch mee eens zijn
Ik ben benieuwd naar Priscilla.. Zal me niet verwonderen als Jack en Lorena toch een relatie krijgen.
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
  donderdag 1 juli 2010 @ 11:36:19 #159
123170 alors
zlata1234
pi_83526095
Ik zag vanmorgen de herhaling en als je even niet kijkt en weer begint dan zie je nog beter wat voor waanzin het is. Isabella is idd geen schim van het personage dat ooit Meerdijk verliet. En ja hoor die beenwond die hele ziekenhuis scenes waren om te janken, en dan niet omdat ik zo ontroerd was.

En Rosa die door de hele Koning schreeuwt dat Lorena op de boot bij Jack zit !!!

Het is allemaal zo gezocht en nep, zo moeilijk is het toch niet om iets te verzinnen zou je zeggen? In zo'n week zou je denken dat de opgebouwde spanning wel bijna om te snijden zou moeten zijn, maar nee hoor Het kabbelt nog steeds voort op dezelfde saaie manier in hetzelfde trage tempo.
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 1 juli 2010 @ 12:15:53 #160
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_83527678
En toch blijven we maar kijken he?
pi_83527842
Het einde van de shortie van vanavond is echt:
  donderdag 1 juli 2010 @ 12:22:06 #162
123170 alors
zlata1234
pi_83527945
Ik kijk alleen als ik toevallig op dat moment ontbijt en voor de tv zit. Meestal zap ik na een paar minuten alweer weg, maar ik dacht het zal wel spannend zijn omdat het de cliff week is... Verkeerd gedacht van mij

De eerste weken had ik de drang nog wel om af en toe een aflevering op internet te kijken, maar het kwam er niet van en van uitstel komt afstel
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 1 juli 2010 @ 13:05:41 #163
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_83529518
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 12:15 schreef James1988 het volgende:
En toch blijven we maar kijken he?
Het is gewoon leuk om te zeuren eigenlijk
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
  donderdag 1 juli 2010 @ 13:58:19 #164
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_83531569
Vond dat uitglijden van Isabella ook wel heeeel erg nep gedaan. Het leek in geen enkel opzicht alsof ze echt uitgleed.. En daar baal ik van bij GTST. Alles lijkt steeds nepper, het lijkt wel alsof de GTST-schrijvers geen zin meer hebben om echt moeite te steken in het afwerken van details.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
  donderdag 1 juli 2010 @ 15:19:47 #165
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_83534417
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vond dat uitglijden van Isabella ook wel heeeel erg nep gedaan. Het leek in geen enkel opzicht alsof ze echt uitgleed..
Buiten dat.. iedereen die wel eens zo'n douchestang heeft opgehangen, met 2 of 3 schroeven in de muur, met zo'n chromen plaatje.. Dan weet je dat dat 100 jaar muurvast blijft zitten. Zelfs als Danny of Noud het doet.

En dan Bing die meteen zegt: "Niet jouw schuld Noud, ga maar lekker naar de kroeg". Je mag je er best je leven lang schuldig over blijven voelen!

Want die Martijn - Nina controverse heeft een jaar geduurd. Ludo mag nu best Noud ook wel te grazen nemen, in dit licht.
  donderdag 1 juli 2010 @ 15:31:58 #166
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_83534921
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:19 schreef Perico het volgende:

[..]

Buiten dat.. iedereen die wel eens zo'n douchestang heeft opgehangen, met 2 of 3 schroeven in de muur, met zo'n chromen plaatje.. Dan weet je dat dat 100 jaar muurvast blijft zitten. Zelfs als Danny of Noud het doet.

En dan Bing die meteen zegt: "Niet jouw schuld Noud, ga maar lekker naar de kroeg". Je mag je er best je leven lang schuldig over blijven voelen!

Want die Martijn - Nina controverse heeft een jaar geduurd. Ludo mag nu best Noud ook wel te grazen nemen, in dit licht.
Eens
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_83541232
Haha, volgens mij ben ik de enige positieve, ook al heb ik ook wel wat erger puntjes. Ik blijf het wel leuk vinden om naar te kijken!

Ik vind het bijv. wel leuk dat er meer jongeren in komen, als er dan binnenkort ook wel een spannende verhaallijn komt tenminste.
En ik vind de nieuwe personage Rutger ook leuk. Nu heeft Laura tenminste weer een verhaallijn. Want daar heb ik me lang aan geërgerd: Laura speelde eigenlijk alleen nog een soort "moeder" voor iedereen.

Wel ben ik blij dat Dex eruit is, want ik vond dat gezeik tussen Dex en Nina best irritant.
pi_83542939
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 18:46 schreef Maincoon het volgende:
Haha, volgens mij ben ik de enige positieve, ook al heb ik ook wel wat erger puntjes. Ik blijf het wel leuk vinden om naar te kijken!
Niet om het even hoor, maar mag ik vragen hoe lang je al kijkt? Als dit na 1999 is dan snap ik je volledig.
Een heer met stijl
pi_83542964
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:19 schreef Perico het volgende:

Nee hè, ze gaan Ludo nou toch niet weer de treurpijp laten uithangen...
Een heer met stijl
  donderdag 1 juli 2010 @ 19:52:12 #170
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_83543404
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 19:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Niet om het even hoor, maar mag ik vragen hoe lang je al kijkt? Als dit na 1999 is dan snap ik je volledig.
Ik kijk ook pas sinds 2001 maar ook ik erger me aan het GTST van nu
Conformists will be cast away by the tide of history
pi_83543481
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 19:52 schreef Liquidist het volgende:

[..]

Ik kijk ook pas sinds 2001 maar ook ik erger me aan het GTST van nu
Moet je nagaan hoe erg het moet zijn als je vanaf 1990 kijkt
Een heer met stijl
  donderdag 1 juli 2010 @ 19:58:43 #172
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_83543644
Maxime
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_83543674
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 19:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Moet je nagaan hoe erg het moet zijn als je vanaf 1990 kijkt
Dus u heeft alles gekeken? Kunt u zich herinneren of Onno P. Wassenaar bang was voor Herman Hoogendoorn? <<-- Vraag het me een tijdje af!
  donderdag 1 juli 2010 @ 20:06:59 #174
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_83543948
"Dat kan ik niet zomaar doen"
"Mijn kind is gevaar!"
"Oh, in dat geval..."

Heel realistisch ja
pi_83543975
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 19:59 schreef Lucas15 het volgende:

[..]

Dus u heeft alles gekeken? Kunt u zich herinneren of Onno P. Wassenaar bang was voor Herman Hoogendoorn? <<-- Vraag het me een tijdje af!
Die hebben nooit scenes met elkaar gehad voor zover ik weet, maar als je het echt wilt weten moet je bij Mike Tuinstra of Hogendoorn zijn

Onno P Wassenaar kwam in beeld in seizoen 4 en later, Herman had toen al een veel kleinere rol en kwam af en toe tijdelijk terug..
Een heer met stijl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')