En ik was er live bij.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 04:00 schreef The_Playmaker het volgende:
Edwin Jackson met een no-hitter!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
150(!) pitches en maar liefst 8(!) BB maar hij flikt het wel!![]()
![]()
De Rays zijn de laatste tijd wel vaak de pineut van perfect games/no-htters. Vorig Jaar Buehrle en dit jaar Braden en Jackson.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 04:47 schreef fanneke het volgende:
[..]
En ik was er live bij.![]()
Voor mij de eerste No-hitter die ik in een stadion zie.
Gaaf zeg!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 04:47 schreef fanneke het volgende:
[..]
En ik was er live bij.![]()
Voor mij de eerste No-hitter die ik in een stadion zie.
zelf geschoten????quote:Op zondag 27 juni 2010 02:59 schreef fanneke het volgende:
Wat foto's van gisteravond in Tropicana Field bij de Rays tegen de Diamondbacks:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelf geschoten natuurlijk. En gelukkig is er airco in zo'n overdekt stadion, anders is het niet uit te houden.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:57 schreef rubje het volgende:
[..]
zelf geschoten????
het lijkt trouwens een beetje van baseball in de JL league in die Dome.
is er trouwens airco in dit soort dome's of is het gewoon de normale lucht daar.
'Fractured elbow'. Dat klinkt niet best.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:03 schreef popolon het volgende:
Nou, Zumaya alweer een blessure.Einde seizoen, misschien wel einde carriere.
En vanavond een 7-0 overwinning bij de yanks.quote:Op woensdag 30 juni 2010 05:38 schreef fanneke het volgende:
Mariners wonnen overigens @ Yankee Stadium, 7-4.
Één van de weinige positieve dingen dit seizoen.
Was bijzondere pot, drie Yanks uitgegooid op home-plate en een inside the park homerun.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:11 schreef Dos37 het volgende:
Yankees winnen in 10, wel een blown save van Rivera dat blijft toch raar om te zien
Beetje verrassend aangezien ze Lee voor alleen een dik contract konden halen komende offseason. Nu zijn ze ook goede prospects kwijt. Jesus Montero schijnt één van de prospects te zijn in de dealquote:Yankees Close To Acquiring Cliff Lee
By Ben Nicholson-Smith [July 9 at 9:35am CST]
9:35am: The Lee-Yankees deal is "just about done," an executive involved in the negotiations tells ESPN.com's Buster Olney (Twitter link). An official with a team interested in Lee tells Ed Price of AOL FanHouse that the Mariners appear to be negotiating exclusively with the Yankees (Twitter link).
Deal is toch niet doorgegaan. Mariners hebben het bod van de Yankees geshopt bij andere teams terwijl de prospects waar ze om vroegen in de deal zaten. Beetje matig.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:55 schreef Version2 het volgende:
[..]
Beetje verrassend aangezien ze Lee voor alleen een dik contract konden halen komende offseason. Nu zijn ze ook goede prospects kwijt. Jesus Montero schijnt één van de prospects te zijn in de deal![]()
Ben benieuwd als de deal doorgaat, wat er gebeurt met Hughes en Vazquez. CC, Lee, Burnett en Pettitte zijn wel zeker van hun plaats in de rotation. Hughes is nog lang niet aan zijn inningslimit terwijl Vazquez weer prima staat te pitchen. Phillies schijnen Werth beschikbaar te hebben gemaakt omdat die een free agent is na dit seizoen en vreemd is gegaan met Utley's vrouwVazquez voor Werth?
edit: Lee pitcht vanavond voor de Mariners tegen de Yankees trouwens.
Haha, fantastisch.quote:
Tja, ze kunnen natuurlijk niet altijd rekening houden met de tijdzones buiten de VS....quote:Op maandag 12 juli 2010 10:26 schreef Guard het volgende:
op een onmogelijke tijd weer (hier in NL dan), de homerunderby...
Das niet waar. Woensdag is er ook nietsquote:Op maandag 12 juli 2010 18:47 schreef Dos37 het volgende:
Vandaag is de enige dag van het jaar dat er geen enkele sportwedstrijd is in de VS volgens mij. Op het hoogste niveau dan (MLB,NBA,NFL en NHL)
Ze hoeven ook geen rekening met ons te houden, tis meer dat het jammer is dat ik het niet live kan zien (maar de rerun op ESPNA is ook wel goedquote:Op maandag 12 juli 2010 21:03 schreef maartena het volgende:
[..]
Tja, ze kunnen natuurlijk niet altijd rekening houden met de tijdzones buiten de VS....
17:00 westkust, 20:00 oostkust.... prima tijden voor de VS. De Home Run Derby is ook wel iets wat je met de DVR kunt opnemen natuurlijk, en om 5:00 s'ochtends met koffie erbij op je gemak bekijken voordat je naar het werk gaat.
Prioriteiten. Ik lag ook om 21:00 op m'n nest, en stond er om 3:30 weer naast..... om 4:00 in de auto, en om 4:15 zat ik in de kroeg om de wedstrijden van Nederland te zien in het WK!quote:Op maandag 12 juli 2010 22:53 schreef Guard het volgende:
Ze hoeven ook geen rekening met ons te houden, tis meer dat het jammer is dat ik het niet live kan zien (maar de rerun op ESPNA is ook wel goed).
Volgens mij zijn er wel vaker dagen dat er niets is....quote:
Hmm ja Homerun derby staat idd niet zo hoog op de prioriteitenlijst dat ik daarvoor midden in de nacht opsta (All Star Game zelf trouwens ook niet, die heb ik nog nooit integraal gekeken, laat staan live)quote:Op maandag 12 juli 2010 23:27 schreef maartena het volgende:
[..]
Prioriteiten. Ik lag ook om 21:00 op m'n nest, en stond er om 3:30 weer naast..... om 4:00 in de auto, en om 4:15 zat ik in de kroeg om de wedstrijden van Nederland te zien in het WK!
En daarna nog de hele dag werken ook..... maar dat is natuurlijk geen punt meer als je dan toch al op bent.
Kan me verder trouwens best voorstellen dat de Home Run Derby geen prioriteit heeft..... vind er persoonlijk niet zo heel veel aan. Wel straks tijdens de spits even Angel Stadium mijden.
Wanneer dan? Ik zou aan kerstavond en oudjaarsdag denken. Maar dacht ooit gelezen te hebben dat de enige dagen in de VS zonder profwedstrijd de dagen voor en na de honkbal All Star Game zijn.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:35 schreef maartena het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er wel vaker dagen dat er niets is....
quote:Former New York Yankees owner George Steinbrenner has died, according to reports from The Associated Press and the New York Daily News.
Steinbrenner, the former owner known as "The Boss" for his tempestuous style, suffered a massive heart attack at the age of 80.
The Tampa Tribune website said emergency crews went to his home on Monday night.
Steinbrenner has demanded results and got them running America's most successful sports franchise. The Yankees have won seven World Series titles and 11 American League pennants since he bought the fabled club in 1973.
"Winning is the most important thing in my life, after breathing," he once said.
Steinbrenner's Yankees empire, which he purchased for $10 million, is now worth billions.
Steinbrenner, who turned 80 on the U.S. Independence Day holiday on July 4, is a well-known figure in popular culture, routinely pictured on the back pages of New York's tabloids wearing his familiar white turtleneck under a blue blazer and regularly skewered in the TV sitcom "Seinfeld."
In de maand Oktober..... de NBA en NHL hebben alleen nog maar een paar "pre-season" wedstrijdjes, de NFL speelt op vaste dagen en tussen de MLB play-offs zitten genoeg rustdagen. Je kunt daar aardig wat dagen uitvissen waar geen enkele wedstrijd te zien is op TV.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:01 schreef Colplay het volgende:
Wanneer dan? Ik zou aan kerstavond en oudjaarsdag denken. Maar dacht ooit gelezen te hebben dat de enige dagen in de VS zonder profwedstrijd de dagen voor en na de honkbal All Star Game zijn.
Lekkerste sport-babe van de VS imhoquote:
Lee heeft er al eentje gegooid voor de Rangers. 6-1 nederlaag tegen Baltimore met 6 ER..quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:07 schreef Terreros85 het volgende:
NL begint dus weer eens met de World Series.
Dit weekend het debuut van Cliff Lee voor de Rangers. Tegen de Red Sox.
quote:The second half hasn't begun yet, but the Atlanta Braves made a trade Wednesday to try to stay atop their NL East perch.
The Braves acquired shortstop Alex Gonzalez, who has 17 home runs at the All-Star break, on Wednesday in a five-player trade with the Toronto Blue Jays.
Atlanta sent shortstop Yunel Escobar and left-handed pitcher Jo-Jo Reyes to Toronto and received Gonzalez and two minor leaguers (shortstop Tyler Pastornicky and pitcher Tim Collins).
Heeft zijn eerste save ook al binnenquote:Op zondag 25 juli 2010 00:35 schreef fanneke het volgende:
Kenley Jansen zojuist met z'n Major League debuut voor de Dodgers.
De eerste 2 hitters konden met een K weer gaan zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |