Schijnt veel kaarten te trekken. Maar volgens anderen zijn er ook wedstrijden geweest waarbij hij geen enkele kaart trok. Laten we op dat laatste hopen.quote:Op maandag 28 juni 2010 01:06 schreef Etsu het volgende:
Alberto Undiano Mallenco is de scheids. Iemand enig idee of hij redelijk is?
Duitsland - Servie 9 gele kaarten, waaronder 2x voor Klose, dus roodquote:Op maandag 28 juni 2010 01:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Schijnt veel kaarten te trekken. Maar volgens anderen zijn er ook wedstrijden geweest waarbij hij geen enkele kaart trok. Laten we op dat laatste hopen.
Dit wordt dus weer zoiets als POR-NED paar jaar terug.quote:Op maandag 28 juni 2010 01:12 schreef Adames het volgende:
[..]
Duitsland - Servie 9 gele kaarten, waaronder 2x voor Klose, dus rood
Maar Ivoorkust Noord Korea waren 0 kaarten. Stond dan ook niks meer op het spel
Als je de re-run ziet van alle overtredingen (was gisteren op TV) waren de meeste eigenlijk best terecht... Misschien wel erg volgens het boekje, maar ook weer niet overdreven kleinzerig. Het doet de hoop leven op een goede wedstrijd zonder flauwekulquote:Op maandag 28 juni 2010 01:12 schreef Adames het volgende:
[..]
Duitsland - Servie 9 gele kaarten, waaronder 2x voor Klose, dus rood
Maar Ivoorkust Noord Korea waren 0 kaarten. Stond dan ook niks meer op het spel
Meerdere assists. In alle drie de wedstrijden minstens een danwel een goal. Wie vindt dat Sneijder mag uitleggen wat hij moet doen om goed te spelen. Tien keer scoren?quote:Op maandag 28 juni 2010 00:53 schreef APK het volgende:
[..]
Hij doet het best aardig hoor, met een assist en een goal volgens mij.
Kan alleen nog iets beter.
Heel leuk al deze quote's, maar je vergeet een paar belangrijke dingen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:19 schreef Topgozert het volgende:
[..]
In 2008 had ik ook al voorspeld dat Nederland er uit ging tegen Rusland.Maar goed, sluit je maar aan bij de positieve stemming, dat deden onderstaande personen ook:
[..]
[..]
[..]
Dat van Hiddink is natuurlijk een slecht excuus, als je echt een kwaliteitsploeg hebt moet je die Russen gewoon uit elkaar kunnen spelen: zoals Spanje dat deed in de volgende ronde.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:53 schreef CptChaos het volgende:
[..]
Heel leuk al deze quote's, maar je vergeet een paar belangrijke dingen.
1: Slowakije is Rusland niet.
en de tweede wat ook de belangrijkste is en ook gewoon de reden is dat Nederland toen verloren heeft.
2: We kwamen niet Rusland tegen maar we kwamen Guus Hiddink tegen. Die het Nederlandse elftal door en door kent en gewoon op alles wat het nederlands elftal te bieden heeft een antwoord had.
Ben ik niet met je eens.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:08 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat van Hiddink is natuurlijk een slecht excuus, als je echt een kwaliteitsploeg hebt moet je die Russen gewoon uit elkaar kunnen spelen: zoals Spanje dat deed in de volgende ronde.
Het is er een die kaarten trekt volgens het boekje: op een voet staan? geel. 2 benen inkomen? geel/rood. hands? Geel.quote:Op maandag 28 juni 2010 01:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Schijnt veel kaarten te trekken. Maar volgens anderen zijn er ook wedstrijden geweest waarbij hij geen enkele kaart trok. Laten we op dat laatste hopen.
Dus een hele goede scheidsrechter eigenlijk.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:16 schreef wdn het volgende:
Het is er een die kaarten trekt volgens het boekje: op een voet staan? geel. 2 benen inkomen? geel/rood. hands? Geel.
Ja. Zoals vandaag aantoonde: een paar kaarten voor domme akties. \quote:Op maandag 28 juni 2010 14:37 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dus een hele goede scheidsrechter eigenlijk.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:59 schreef Topgozert het volgende:
Ik snap de onderschatting van Slowakije echt niet. Ze hebben een ijzersterk collectief gecombineerd met een monsterlijke conditie. Dit team wil presteren, zoveel is duidelijk. Nederland zal zich stuklopen op de verdediging en vervolgens ten prooi vallen aan de dodelijk counters. Ze zullen de ruimtes dichthouden waardoor onze aanvallers niks kunnen uitrichten, vervolgens scoren ze 1 of 2 goals door middel van een snelle counter. Gevaarlijke mannen aan Slowaakse zijde: Robert Vittek, Marek Hamsik en Martin Skrtel.
Wellicht dat we laat in de wedstrijd nog terug komen en de 2-1 scoren (Huntelaar) maar het zal niet genoeg zijn om nog terug te komen. Slowakije is per uitstek een team waar Nederland het sowieso al moeilijk tegen heeft. Maar dit Slowakije voelt zich gekrenkt onder andere ook door de Slowaakse media en de manier waarop Oranje ze onderschatten. Dit Nederlands elftal bezit ook niet de kwaliteit om met een tegenslag om te gaan.
Daarom zeg ik het hier en ik meen het bloedserieus: wij gaat er uit tegen Slowakije. Ik zal dit topic dan ook ophalen die dag nog zodat jullie kunnen zien dat ik gelijk had.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:44 schreef Micson het volgende:
Ja nu wil ik hem ook publiekelijk terechtgesteld zien worden die lapzwans
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |