abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 juni 2010 @ 01:25:15 #76
6941 APK
Factual, I think.
pi_83314792
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 01:24 schreef Topgozert het volgende:
Je zult het zien maandag dat ik gelijk heb.

Ik ben hier weg, mensen willen blijkbaar niet normaal inhoudelijk discussiëren over de tactiek.

Doei.
Doei.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_83315011
Dit Slowakije is inderdaad niet zo'n onbeduidend land als (te)veel mensen denken, maar ik acht het niet zo waarschijnlijk dat zij een topdag hebben en Nederland een offday. Alleen in dat geval zal Oranje verliezen, maar je zult zien dat Slowakije de 1/4-finales niet meer gaat halen.
pi_83315215
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 01:23 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Door te zeggen dat je een ploeg niet moet onderschatten BEWIJS JE JUIST dat je die ploeg gaat onderschatten. Vindt althans onze alwetende doemdenkende TS.
Ik hoop dat Slowakije wint dan zijn we van dat hemeltergende gezeik van Derksen en van der Gijp af.
Overdrijven is ook een vak.

Verder verdenk ik van der Gijp ervan homo te zijn.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 01:43:07 #79
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_83315226
Wat een onzin topic. Tuurlijk moet je Slowakije niet onderschatten. Maar dat is met elke tegenstander...

Uiteindelijk heeft Nederland gewoon veel betere spelers op papier en misschien ook wel een betere chemistry als team...

Kansen zijn gewoonweg groter voor Nederland dan voor Slowakije.

Als Slowakije wint ga ik Nederland niet lopen afkraken. Slowakije heeft dat een top prestatie neergezet!
pi_83315231
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 01:42 schreef boekenplank het volgende:

[..]

Ik hoop dat Slowakije wint dan zijn we van dat hemeltergende gezeik van Derksen en van der Gijp af.
Overdrijven is ook een vak.

Verder verdenk ik van der Gijp ervan homo te zijn.
René is gewoon lekker vrij en net wat gekker dan de rest.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 01:45:40 #81
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_83315271
En als jij als TS ongelijk blijkt te hebben dan haal jij dit troll-account na die wedstrijd weer door de shredder en zien we jou nooit meer terug op dit forum?
Beloof je dat dan ook?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_83315301
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 01:43 schreef Mistbank het volgende:

[..]

René is gewoon lekker vrij en net wat gekker dan de rest.
Met z'n voeten in een teiltje.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_83315317
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 01:21 schreef Topgozert het volgende:

[..]

Dat waren tegenstanders die niet kunnen aanvallen. Dit Slowaakse elftal is dodelijk voor de manier hoe Nederland speelt. Rock-Paper-Scissors, ken je dat spelletje? Dan is Nederland de schaar en Slowakije de steen.
voorlopig heeft nederland al twee stenen ingemaakt, dus dat valt ook wel weer mee...
pi_83315422
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 01:01 schreef CarolusV het volgende:
Ik hoor iedereen alleen maar zeggen: "onderschat Slowakije niet." Dus over welke onderschatting heb jij het?
Bij VI hadden ze het erover dat het "5-1 of 6-1 gaat worden"
pi_83315431
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 01:47 schreef boekenplank het volgende:

[..]

Met z'n voeten in een teiltje.
Is toch heerlijk fris man.. broekspijpen netjes opgerold. Allemaal over nagedacht..
pi_83315528
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 01:53 schreef Mistbank het volgende:

[..]

Allemaal over nagedacht..
Niet mijn ding dus.

Maar ontopic 4-1, 5-1 winst Nederland? Ik denk het niet.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 02:12:12 #87
30646 Type-R
Cowabunga.
pi_83315828
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 00:59 schreef Topgozert het volgende:
collectief
Jij kijkt teveel VI Oranje
¯ _(ツ)_/¯
  zaterdag 26 juni 2010 @ 02:14:50 #88
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_83315863
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 01:45 schreef golfer het volgende:
En als jij als TS ongelijk blijkt te hebben dan haal jij dit troll-account na die wedstrijd weer door de shredder en zien we jou nooit meer terug op dit forum?
Beloof je dat dan ook?
Ach ja, 't is te makkelijk eigenlijk: Je neemt een kloon, opent een trollerig topic en komt terug als het fout gaat met NL. En anders niet.

Held op sokken.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  Trouwste user 2022 zaterdag 26 juni 2010 @ 02:16:45 #89
7889 tong80
Spleenheup
pi_83315892
4-0

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_83315960
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 02:14 schreef popolon het volgende:

[..]

Ach ja, 't is te makkelijk eigenlijk: Je neemt een kloon, opent een trollerig topic en komt terug als het fout gaat met NL. En anders niet.

Held op sokken.
In 2008 had ik ook al voorspeld dat Nederland er uit ging tegen Rusland. Maar goed, sluit je maar aan bij de positieve stemming, dat deden onderstaande personen ook:
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 17:06 schreef SjonLok het volgende:
Komop he, Rusland stelde geen reet voor tegen Spanje. Zweden was een zwakke tegenstander. En Griekenland is een van de meest dramatische teams van de laatste decennia.

Maar wat heeft Rusland nou echt laten zien? Niks om bang van te worden denk ik. Zal wel 6-1 worden voor Nederland denk ik.
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 10:48 schreef RayMania het volgende:
Ik denk dat het uiteindelijk allemaal wel mee gaat vallen. Tegen Spanje was Rusland niet veel, 4-1 zijn harde cijfers. Griekenland - Rusland was een wedstrijd tussen twee landen die de eerste wedstrijd al hadden verloren, dus erop of eronder. Was een vreselijke wedstrijd, de Grieken waren erg slecht en Rusland wint slechts 1-0 door een blunder van de keeper.

Zweden is de laatste jaren al vergane glorie, teveel oude spelers. Ibrahimovic was half geblesseerd, Larsson is geen nationaal elftal waardig meer, Elmander speelde rechtsbuiten in plaats in de spits, een invallende Allback gaat echt niet meer voor spectakel zorgen en Ljungberg heeft ook zijn beste tijd gehad. Eén van de beste spelers van deze tijd, Wilhelmsson, raakte al in de eerste wedstrijd geblesseerd en Källstrom speelde amper.

Ik ben niet onder de indruk tot nu toe; Griekenland en Zweden waren dermate zwak dat winst van Rusland logisch was. Als Nederland gewoon zijn eigen spelletje speelt, dan wordt er gewoon makkelijk gewonnen.

Nu maar hopen dat ik om 22:45 niet keihard op deze post wordt gepakt .
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 19:33 schreef tong80 het volgende:
Ik zeg 3-0

pi_83315967
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 02:16 schreef tong80 het volgende:
4-0

Vlak voor de wedstrijd tegen Rusland in 2008 zei je ook al zoiets:
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 19:33 schreef tong80 het volgende:
Ik zeg 3-0

[Kwartfinale Nederland-Rusland] #2:Guus met de billen bloot!
  zaterdag 26 juni 2010 @ 02:34:01 #92
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_83316135
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 02:19 schreef Topgozert het volgende:

[..]

In 2008 had ik ook al voorspeld dat Nederland er uit ging tegen Rusland.

Ja lul nog even lekker verder. Te makkelijk dit.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_83316185
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 02:34 schreef popolon het volgende:

[..]

Ja lul nog even lekker verder. Te makkelijk dit.
Met een ander account of course. Eens kijken of ik die post nog terug kan vinden.

Maar goed, ik zal hier maandag aanwezig zijn en dan zullen jullie zien dat ik al die tijd gelijk had.

Ik ga nu slapen. Doei.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 02:44:25 #94
98925 outtayourleague
E Pluribus Annie
pi_83316260
Hoe dan ook: de winnaar vliegt er tegen Brazilie toch wel uit. Ik kan me niet voorstellen dat één van beide ploegen bij machte is om die kanaries eruit te kicken...
- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter.
- Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
  zaterdag 26 juni 2010 @ 02:48:08 #95
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_83316301
Ik weet wel bijna zeker dat geen enkele Oranje speler een tegenstander onderschat. Ze gaan uit van hun eigenste kwaliteiten. Met alle respect, Slowakije is 2e geworden in een poule die op voorhand al de zwakste was.

Zoals gezegd is Slowakije 2de geworden met 4 punten uit 3 wedstrijden. Ze scoorde 4 goals en kregen er 5 tegen. Met tegenstanders als Nieuw-Zeeland (1-1), Paraguay (0-2), Italië (3-2). Nieuw-Zeeland, daar stelde men niet veel van voor. Zij hebben mij ook niet weten te overtuigen en zijn meer dan terecht 3e geworden. Italië is, zoals iedereen wel kon zien, te oud. Het liep al vanaf de eerste wedstrijd niet en niemand nam die ploeg bij de hand. Paraguay was overduidelijk de beste van die vier. Of beter gezegd, het minst slecht.

Gezien de eerste poule fase was het povertjes van deze groep F.

Dat ze met de hakken over de sloot 2e zijn geworden omdat bij Italië alles kraakte en piepte en zo verroest als de neten was, en omdat Nieuw-Zeeland eigenlijk helemaal niets te zoeken heeft op een Wereld Kampioenschap. Zij hoefde zich alleen maar te kwalificeren tegen dwerg eilandjes als Vanuatu, Nieuw-Caledonië, Fiji en een duel tegen Bahrein. Dat waren de tegenstanders van Nieuw-Zeeland tijdens de kwalificatie.

Slowakije speelde tijdens hun kwalificatie ook niet geheel slecht, maar kregen wel veel doelpunten tegen. Hun verdediging is best matig.

Vergeet die poule wedstrijden tegen Japan, Denemarken en Kameroen. Nederland kon nog wat smokkelen, wat mini experimenten uitvoeren (Elia, Affelay en Huntelaar samen laten spelen). Oranje gaat tegen Slowakije eindelijk laten zien hoe goed ze waren tegen Hongarije (6-1). En Hongarije schat ik even hoog in als Slowakije.

Trouwens alle landen die nu aan de linkerkant van het speelschema staan gaan allemaal door.

Uruguay
Amerika

Duitsland
Argentinië

Nederland
Brazilië

Paraguay
Spanje

Ik zeg Nederland-Slowakije 3-1
  zaterdag 26 juni 2010 @ 02:59:06 #96
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_83316429
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 02:44 schreef outtayourleague het volgende:
Hoe dan ook: de winnaar vliegt er tegen Brazilie toch wel uit. Ik kan me niet voorstellen dat één van beide ploegen bij machte is om die kanaries eruit te kicken...
Prachtige match up. Zou mooi zijn eindelijk weer eens te winnen van hun maar daar heb ik ook een zwaar hoofd in. Maar wie weet.

Als je niet kunt winnen van Slowakije dan mag je ook naar huis, dan hoor je niet thuis op een WK. Zo simpel is het eigenlijk.
pi_83316598
Lekker makkelijk, kans is 50% dat je gelijk hebt.
En na de wedstrijd stoer doen van: "I told you so!"

Holland
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
  zaterdag 26 juni 2010 @ 03:15:48 #98
98925 outtayourleague
E Pluribus Annie
pi_83316603
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 02:59 schreef popolon het volgende:

[..]

Prachtige match up. Zou mooi zijn eindelijk weer eens te winnen van hun maar daar heb ik ook een zwaar hoofd in. Maar wie weet.

Als je niet kunt winnen van Slowakije dan mag je ook naar huis, dan hoor je niet thuis op een WK. Zo simpel is het eigenlijk.
Ik denk wel dat oranje Slowakije gaat verslaan. maar als je de historie er op naslaat: in 94 scoorde brazilie uit een dubieus toegekende vrije trap, in 98 werd ons onterecht een penalty onthouden in de verlenging... Bovendien heeft Brazilie zich in de fgelopen drie wedstrijden zich als een geslepen tegenstander geprofileerd: zakelijk, en scoren wanneer het moet. Tegen portugal krijgt Juan een gele(!) kaart voor een handsbal...
Je kunt als Oranje nog zo zakelijk of frivool spelen, brazilie krijgt genoeg voordeel om een wedstrjid naar zich toe te trekken.

Gewoon per wedstrijd bekijken hoe nederland speelt en blij zijn met elke ronde die ze verder komen, dan beleef je een goed wk, waarin jetevreden kunt zijn met het behaalde resultaat.
- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter.
- Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
pi_83316691
Slowakije is gewoon een doodnormale ploeg met beperkt talent die toevallig van een ultrazwak Italie hebben gewonnen, maar daarvoor twee uitermate zwakke wedstrijden hebben laten zien. Nederland is op elke positie beter, en dat zal een het eind blijken uit de 3-0 uitslag.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 04:04:41 #100
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_83316973
Slowakije heeft geen middenveld. Daar gaat de slag gewonnen worden
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')