Doei.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:24 schreef Topgozert het volgende:
Je zult het zien maandag dat ik gelijk heb.
Ik ben hier weg, mensen willen blijkbaar niet normaal inhoudelijk discussiëren over de tactiek.
Doei.
Ik hoop dat Slowakije wint dan zijn we van dat hemeltergende gezeik van Derksen en van der Gijp af.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Door te zeggen dat je een ploeg niet moet onderschatten BEWIJS JE JUIST dat je die ploeg gaat onderschatten. Vindt althans onze alwetende doemdenkende TS.
René is gewoon lekker vrij en net wat gekker dan de rest.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:42 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Ik hoop dat Slowakije wint dan zijn we van dat hemeltergende gezeik van Derksen en van der Gijp af.
Overdrijven is ook een vak.
Verder verdenk ik van der Gijp ervan homo te zijn.
Met z'n voeten in een teiltje.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:43 schreef Mistbank het volgende:
[..]
René is gewoon lekker vrij en net wat gekker dan de rest.
voorlopig heeft nederland al twee stenen ingemaakt, dus dat valt ook wel weer mee...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:21 schreef Topgozert het volgende:
[..]
Dat waren tegenstanders die niet kunnen aanvallen. Dit Slowaakse elftal is dodelijk voor de manier hoe Nederland speelt. Rock-Paper-Scissors, ken je dat spelletje? Dan is Nederland de schaar en Slowakije de steen.
Bij VI hadden ze het erover dat het "5-1 of 6-1 gaat worden"quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:01 schreef CarolusV het volgende:
Ik hoor iedereen alleen maar zeggen: "onderschat Slowakije niet." Dus over welke onderschatting heb jij het?
Niet mijn ding dus.quote:
Ach ja, 't is te makkelijk eigenlijk: Je neemt een kloon, opent een trollerig topic en komt terug als het fout gaat met NL. En anders niet.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:45 schreef golfer het volgende:
En als jij als TS ongelijk blijkt te hebben dan haal jij dit troll-account na die wedstrijd weer door de shredder en zien we jou nooit meer terug op dit forum?
Beloof je dat dan ook?
In 2008 had ik ook al voorspeld dat Nederland er uit ging tegen Rusland.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:14 schreef popolon het volgende:
[..]
Ach ja, 't is te makkelijk eigenlijk: Je neemt een kloon, opent een trollerig topic en komt terug als het fout gaat met NL. En anders niet.
Held op sokken.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:06 schreef SjonLok het volgende:
Komop he, Rusland stelde geen reet voor tegen Spanje. Zweden was een zwakke tegenstander. En Griekenland is een van de meest dramatische teams van de laatste decennia.
Maar wat heeft Rusland nou echt laten zien? Niks om bang van te worden denk ik. Zal wel 6-1 worden voor Nederland denk ik.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:48 schreef RayMania het volgende:
Ik denk dat het uiteindelijk allemaal wel mee gaat vallen. Tegen Spanje was Rusland niet veel, 4-1 zijn harde cijfers. Griekenland - Rusland was een wedstrijd tussen twee landen die de eerste wedstrijd al hadden verloren, dus erop of eronder. Was een vreselijke wedstrijd, de Grieken waren erg slecht en Rusland wint slechts 1-0 door een blunder van de keeper.
Zweden is de laatste jaren al vergane glorie, teveel oude spelers. Ibrahimovic was half geblesseerd, Larsson is geen nationaal elftal waardig meer, Elmander speelde rechtsbuiten in plaats in de spits, een invallende Allback gaat echt niet meer voor spectakel zorgen en Ljungberg heeft ook zijn beste tijd gehad. Eén van de beste spelers van deze tijd, Wilhelmsson, raakte al in de eerste wedstrijd geblesseerd en Källstrom speelde amper.
Ik ben niet onder de indruk tot nu toe; Griekenland en Zweden waren dermate zwak dat winst van Rusland logisch was. Als Nederland gewoon zijn eigen spelletje speelt, dan wordt er gewoon makkelijk gewonnen.
Nu maar hopen dat ik om 22:45 niet keihard op deze post wordt gepakt.
quote:
Vlak voor de wedstrijd tegen Rusland in 2008 zei je ook al zoiets:quote:
[Kwartfinale Nederland-Rusland] #2:Guus met de billen bloot!quote:
Geregistreerd op: vrijdag 25 juni 2010quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:19 schreef Topgozert het volgende:
[..]
In 2008 had ik ook al voorspeld dat Nederland er uit ging tegen Rusland.![]()
Met een ander account of course.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:34 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja lul nog even lekker verder. Te makkelijk dit.
Prachtige match up. Zou mooi zijn eindelijk weer eens te winnen van hun maar daar heb ik ook een zwaar hoofd in. Maar wie weet.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:44 schreef outtayourleague het volgende:
Hoe dan ook: de winnaar vliegt er tegen Brazilie toch wel uit. Ik kan me niet voorstellen dat één van beide ploegen bij machte is om die kanaries eruit te kicken...
Ik denk wel dat oranje Slowakije gaat verslaan. maar als je de historie er op naslaat: in 94 scoorde brazilie uit een dubieus toegekende vrije trap, in 98 werd ons onterecht een penalty onthouden in de verlenging... Bovendien heeft Brazilie zich in de fgelopen drie wedstrijden zich als een geslepen tegenstander geprofileerd: zakelijk, en scoren wanneer het moet. Tegen portugal krijgt Juan een gele(!) kaart voor een handsbal...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:59 schreef popolon het volgende:
[..]
Prachtige match up. Zou mooi zijn eindelijk weer eens te winnen van hun maar daar heb ik ook een zwaar hoofd in. Maar wie weet.
Als je niet kunt winnen van Slowakije dan mag je ook naar huis, dan hoor je niet thuis op een WK. Zo simpel is het eigenlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |