scorebugquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:30 schreef cybermans het volgende:
100-100 past niet op het bord of staat er een ander bord :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:33 schreef Memento-Mori het volgende:
hihi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en
![]()
Wat leukquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:31 schreef ColdFeet het volgende:
Zo, de dames zijn klaar. Ze waren aan het glunderen van opluchtingEn ze weten nog niet eens dat ze ook best een hoog cijfer hebben gehaald
hihi
Je moet de dokter eens naar die wratjes laten kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
hihi
Hey, je hebt er weer een paar bij! Is het verslavend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Italie staat overigens met 2-0 achter
En Bluezz ik weet waarom Lost eigenlijk Lost heet. De kijker is vooral heel erg Lost."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Je moet de dokter eens naar die wratjes laten kijken.
Nou ja, ze maken er ook wel een potje van hoor!quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:38 schreef Ole het volgende:
Het is ineens heel stil in het Italiaanse restaurant hiernaart
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:37 schreef Memento-Mori het volgende:"
en eentje op t polsje erbij:je hebt torretjes op je armSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
3, 2 op decollete, 1 op polsquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:42 schreef ColdFeet het volgende:
Da's wel heel erg 'this way' MeMo
Hoeveel heb je er nu bij laten plaatsen?
Had je geld teveelquote:
Wij hebben ook Italiaans etenquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:48 schreef golfer het volgende:
Het Italiaanse eten smaakt mij straks extra lekker.
Je hebt het doorquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:36 schreef Isabeau het volgende:
En Bluezz ik weet waarom Lost eigenlijk Lost heet. De kijker is vooral heel erg Lost.
Makkie.quote:
waar heb je ze dan allemaal zittenquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:48 schreef Aure het volgende:
[..]
Had je geld teveelbij mijn piercer had je met 3 piercings een 4e gratis gekregen
ik heb daar mn stempelkaart vol maar ik weet echt niet waar ik nog een piercing zou willen
he verdeurie had dat eerder gezegdquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:48 schreef Aure het volgende:
[..]
Had je geld teveelbij mijn piercer had je met 3 piercings een 4e gratis gekregen
ik heb daar mn stempelkaart vol maar ik weet echt niet waar ik nog een piercing zou willen
Freckles vind ik leukquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:49 schreef Bluezz het volgende:
Je hebt het door![]()
Maar Sawyer, en dan als ie boosch kijkten als ie nicknames gebruikt
![]()
![]()
![]()
Spannende wedstrijd met veel doelpunten hahaquote:
Dat wisselt per seizoen. Vooral bij Benquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:56 schreef Isabeau het volgende:
Freckles vind ik leukEn ik snap ook niets van Sawyer. Is ie nou evil of good?
Op haar zou ik het zomaar 'kunnen doen'quote:
2 lippiercings, 1 neuspiercingquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:50 schreef cybermans het volgende:
[..]
waar heb je ze dan allemaal zitten
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:56 schreef Memento-Mori het volgende:
he verdeurie had dat eerder gezegden ach geld teveel neuh
maar kan t wel missen rest van de maand geen onzin Marlies Dekkers kopen
Ik zou me ook wel vermaken met Sawyerquote:
geef maar een gil als je ondervoed dreigt te rakenquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
he verdeurie had dat eerder gezegden ach geld teveel neuh
maar kan t wel missen rest van de maand geen onzin kopen
ben wel benieuwd hoe je er dan eigenlijk uitziet... niet dat k echt een voorstelling had, maar tochquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:01 schreef Aure het volgende:
[..]
2 lippiercings, 1 neuspiercingmaar die neuspiercing heb ik al lang niet meer. Die had ik alleen omdat t leuk stond bij mn dreads
Wil je mijn Prins Albert ook zienquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:04 schreef cybermans het volgende:
ben wel benieuwd hoe je er dan eigenlijk uitziet... niet dat k echt een voorstelling had, maar toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |