scorebugquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:30 schreef cybermans het volgende:
100-100 past niet op het bord of staat er een ander bord :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:33 schreef Memento-Mori het volgende:
hihi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en
![]()
Wat leukquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:31 schreef ColdFeet het volgende:
Zo, de dames zijn klaar. Ze waren aan het glunderen van opluchtingEn ze weten nog niet eens dat ze ook best een hoog cijfer hebben gehaald
hihi
Je moet de dokter eens naar die wratjes laten kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
hihi
Hey, je hebt er weer een paar bij! Is het verslavend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Italie staat overigens met 2-0 achter
En Bluezz ik weet waarom Lost eigenlijk Lost heet. De kijker is vooral heel erg Lost."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Je moet de dokter eens naar die wratjes laten kijken.
Nou ja, ze maken er ook wel een potje van hoor!quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:38 schreef Ole het volgende:
Het is ineens heel stil in het Italiaanse restaurant hiernaart
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:37 schreef Memento-Mori het volgende:"
en eentje op t polsje erbij:je hebt torretjes op je armSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
3, 2 op decollete, 1 op polsquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:42 schreef ColdFeet het volgende:
Da's wel heel erg 'this way' MeMo
Hoeveel heb je er nu bij laten plaatsen?
Had je geld teveelquote:
Wij hebben ook Italiaans etenquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:48 schreef golfer het volgende:
Het Italiaanse eten smaakt mij straks extra lekker.
Je hebt het doorquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:36 schreef Isabeau het volgende:
En Bluezz ik weet waarom Lost eigenlijk Lost heet. De kijker is vooral heel erg Lost.
Makkie.quote:
waar heb je ze dan allemaal zittenquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:48 schreef Aure het volgende:
[..]
Had je geld teveelbij mijn piercer had je met 3 piercings een 4e gratis gekregen
ik heb daar mn stempelkaart vol maar ik weet echt niet waar ik nog een piercing zou willen
he verdeurie had dat eerder gezegdquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:48 schreef Aure het volgende:
[..]
Had je geld teveelbij mijn piercer had je met 3 piercings een 4e gratis gekregen
ik heb daar mn stempelkaart vol maar ik weet echt niet waar ik nog een piercing zou willen
Freckles vind ik leukquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:49 schreef Bluezz het volgende:
Je hebt het door![]()
Maar Sawyer, en dan als ie boosch kijkten als ie nicknames gebruikt
![]()
![]()
![]()
Spannende wedstrijd met veel doelpunten hahaquote:
Dat wisselt per seizoen. Vooral bij Benquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:56 schreef Isabeau het volgende:
Freckles vind ik leukEn ik snap ook niets van Sawyer. Is ie nou evil of good?
Op haar zou ik het zomaar 'kunnen doen'quote:
2 lippiercings, 1 neuspiercingquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:50 schreef cybermans het volgende:
[..]
waar heb je ze dan allemaal zitten
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:56 schreef Memento-Mori het volgende:
he verdeurie had dat eerder gezegden ach geld teveel neuh
maar kan t wel missen rest van de maand geen onzin Marlies Dekkers kopen
Ik zou me ook wel vermaken met Sawyerquote:
geef maar een gil als je ondervoed dreigt te rakenquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
he verdeurie had dat eerder gezegden ach geld teveel neuh
maar kan t wel missen rest van de maand geen onzin kopen
ben wel benieuwd hoe je er dan eigenlijk uitziet... niet dat k echt een voorstelling had, maar tochquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:01 schreef Aure het volgende:
[..]
2 lippiercings, 1 neuspiercingmaar die neuspiercing heb ik al lang niet meer. Die had ik alleen omdat t leuk stond bij mn dreads
Wil je mijn Prins Albert ook zienquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:04 schreef cybermans het volgende:
ben wel benieuwd hoe je er dan eigenlijk uitziet... niet dat k echt een voorstelling had, maar toch
Ik zal zo ff een foto makenquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:04 schreef cybermans het volgende:
[..]
ben wel benieuwd hoe je er dan eigenlijk uitziet... niet dat k echt een voorstelling had, maar toch
niet de enige sufkut, hier ook éénquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:13 schreef ColdFeet het volgende:
Amai, ik ben wel de sufkut hier met alleen een gaatje in ieder oor
regel er ook een voor mijquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:16 schreef FutureFairytale het volgende:
ik hoor zo of ik een kaartje hebt voor de skybox in de arena, wedstrijd kijken op groot scherm![]()
hoooopppeeen
quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:20 schreef Memento-Mori het volgende:
ik zou bij een collega voetbal gaan kijken met nog wat collega's maar ik heb t bonnetje weggegooid met de routebeschrijving met ov+adres en ik heb zijn nr nietdus ik blijf maar thuis
En ook ik heb geen piercings of tattoo´s hoor CF!quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:15 schreef FutureFairytale het volgende:
niet de enige sufkut, hier ook één
hehe ga er maar naartoe, daar staat iemand van Audi die de kaartjes heeft. en voor ieder personeelslid die niet gaat komt er een kaartje vrij. hopelijk hoor ik het gauw!quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:17 schreef cybermans het volgende:
[..]
regel er ook een voor mijtoch hier om de hoek
jawel maar heb ik ook weinig zin in, zoals ik gister zei ben ik soms ook bestw el een einzelgangerquote:
Ik heb er 5quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:13 schreef ColdFeet het volgende:
maar ik ben geen lief leuk meisjequote:Op donderdag 24 juni 2010 18:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hehe ga er maar naartoe, daar staat iemand van Audi die de kaartjes heeft. en voor ieder personeelslid die niet gaat komt er een kaartje vrij. hopelijk hoor ik het gauw!
de trein geeft storing aan dus zal wel niet goed komenNS
JAAAA op mijn fietsroute is een nieuw veulen geborenquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:22 schreef Sunnythesun het volgende:
hoidiehoi! Nog wat spannends gebeurt hier vandaag?
ik heb maar 1 gat, in me hand zo nu en danquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:13 schreef ColdFeet het volgende:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:13 schreef ColdFeet het volgende:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
JAAAA op mijn fietsroute is een nieuw veulen geborenHij/zij lag zo heerlijk in de wei te slapen
Niks mis mee hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:13 schreef ColdFeet het volgende:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:27 schreef Aure het volgende:
hier istie dan cyber: (let wel, ik heb mn haar niet gedaan en ik ben zweterig en plakkerig)
niet meer je haar doen dan, vind het zo leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:29 schreef Sunnythesun het volgende:
ooohhhhhh lieeeef!! Hier in de buurt ook paarden. En dit jaar een shetlanderveulen.. zo'n iniminie ding
Zoo schattig!
vind je mevr Thieme dan op een paard lijkenquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
JaIs er ook een partij voor de paarden?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:31 schreef cybermans het volgende:
[..]
niet meer je haar doen dan, vind het zo leuk![]()
quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
JaIs er ook een partij voor de paarden?
JUF SUNNY!quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ik wordt lid!!
Hmmmm.. gegrilde groentes met tonijnprut..![]()
Alleen jammer dat het huis altijd een beetje blauw gaat staan van het grillen
Oei....quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:43 schreef Sunnythesun het volgende:
ik wordt lid!!
Hmmmm.. gegrilde groentes met tonijnprut..![]()
Alleen jammer dat het huis altijd een beetje blauw gaat staan van het grillen
nee, van mij moet je niets.. maar het is wel zoquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:56 schreef Memento-Mori het volgende:
en wij moeten nu geloven dat dit een test was??
quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:53 schreef Sunnythesun het volgende:![]()
hier zijn ze wel wakker!!!
Ik had als testje een soortgelijk zinnetje (zelfs nog veel 'fouter' als in makkelijker te spotten nog dan dit) op het bord gezet.. heeft er de hele dag gestaan, geen kind die het zag![]()
Je had die koppies moeten zien toen ik het ze vertelde..
![]()
![]()
(mijn collega's zaten ook al, toen ik het achteraf vertelde dat ik dat expres had gedaan, van 'Ohhhh wij dachten ook al! Wat een slechte fout!!'
Doe ik wel vaker.. ff testen of ze wel wakker zijn. En meestal komt er wel een met een opmerking. Maar vandaag, in een warme klas (40 graden bijna volgens mijn thermometer) waren ze niet bepaald scherp![]()
Ik doe regelmatig ook wel eens een sommetje 'fout'. Ik probeer ze zo een beetje te stimuleren hun eigen werk ook altijd goed na te kijken. Wat daar zijn ze echt bar slecht in!! Schrijven zo een antwoord op terwijl ze met nog 1x goed kijken zo hadden kunnen zien dat het nooit goed kan zijn!!quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:57 schreef Aure het volgende:
[..]
Doet me denken aan mn natuur- en scheikundeleraar die ooit alle antwoorden van een toets op het bord had gezet bij een klas TIJDENS de toets.... Het was niemand opgevallen
Goed dat ik het weetquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:27 schreef golfer het volgende:
Cannelloni uit de oven AH was niet te vreten.
zal straks of morgen een foto makenquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
leuk!! Wat voor een is het?? Een grote? Een kleine? Een hoek??
Ohh leuk! Wij willen ook een grotere bank! Liefst een hoekbank met ook nog een chaise longuequote:Op donderdag 24 juni 2010 19:29 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zal straks of morgen een foto maken
tis een best grote, met5-6 plaatsen waarvan een deel liggedeelte.
hee het werd te moeilijk met kaartje en trein enzo dus ben niet gegaan. wel jammerquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:26 schreef cybermans het volgende:
[..]
maar ik ben geen lief leuk meisjedus die krijg ik vast niet
maar als je daar bent en je kan er een extra krijgen ben ik er in een kwartier ofzo
quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hee het werd te moeilijk met kaartje en trein enzo dus ben niet gegaan. wel jammer
vind het eigenlijk om te huilen hoe slecht die ouders hun werk hebben gedaan met opvoeden...quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:53 schreef FutureFairytale het volgende:
heb net nog wat grappigs meegemaakt![]()
ik liep naar de snackbar om een ijsje te halen en onderweg was er een groepje van 7 jongens aan het spelen van ongeveer 8 jaar oud. toen ik langsliep keken ze me eerst aan en daarna vroeg er één: "wil je een striptease van een kangoeroe?" toen deed ie zn shirt omhoog en begon als een kangoeroe te springen. de rest van de jongens natuurlijk lachen en meedoen. zegt er weer één; "we willen echt strippen hoor! 50 euro!" ik liep ondertussen lachend door en komen zij met hun shirts over hun hoofd voorbij rennen en laten zich in het gras vallen. vraagt weer zo'n jochie: "of wil je een spermabal?"
dus ik lach nog harder en vraag of ze geen voetbal moeten kijken. "neehee, want we doen stripteases voor de kangoeroes".
dus ik zeg: "heel goed, veel plezier" en loop voor ze uit. hoor ik nog "lekker chickiiee"
quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:34 schreef Bluezz het volgende:
YEAH![]()
Schdochter is aangenomen op een hele leuke BBL opleiding
YEAH![]()
Schdochter is aangenomen op een hele leuke BBL opleiding
YEAH![]()
Schdochter is aangenomen op een hele leuke BBLopleiding
1u20 ja.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:51 schreef Duderella het volgende:
Wow! Dus vandaag nog een uur gespeeld of zo?
Ja maar ze gaat voor de BBL.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:49 schreef FutureFairytale het volgende:
gefeli met je schdochter Bluezz!! nu op 2 opleidingen aangenomen toch?
mn vader kan zulke droge grappen maken over van Prutsie
dvd brengen? niet naar jou?quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja maar ze gaat voor de BBL.
Op dit moment staat Pee voor de deur van bloesezoon![]()
ah ja dat is zo. maar bloomingdale is 20x leuker, en zeeeker met dit weer!! ik had gekozen voor een strandtent en lekker voetbal kijken met een drankie (verse jusquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Fotocd's brengen. Nee, Rijswijk is dichter bij Delft dan Bloomingdale
Golferquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha ja kan geen andere naam verzinnen
is Golfer Joods?quote:
Absoluut, nu kan v Persie mooi met zelfvertrouwen de 2e helft op de bank gaan zitten.quote:
met deze verdediging tegen Brazilië zit ie er al 10x inquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:08 schreef TAV74 het volgende:
Concentratie is niet helemaal optimaal achterin trouwens.
Zit je naast Frank Snoeks?quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
met deze verdediging tegen Brazilië zit ie er al 10x in
moooooiquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:22 schreef DarkElf het volgende:
de bank
klik
en
klik
ff wennen nog want hij is donker en groot maar hij ligt zalig!zoals Pollewop ook vond blijkbaar (De pers)
Ohhhh lekker groot!! Zo iets willen wij dus ook (alleen dan niet met leer..)quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:22 schreef DarkElf het volgende:
de bank
klik
en
klik
ff wennen nog want hij is donker en groot maar hij ligt zalig!zoals Pollewop ook vond blijkbaar (De pers)
Leuk & gezellig met poes en dát ikea tafeltje had ik ook in de doos toen ik hem kocht... dacht ik.... toen bleek ie wit te zijnquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:22 schreef DarkElf het volgende:
de bank
klik
en
klik
die gaan we nog inruilen maar de centjes waren opquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk & gezellig met poes en dát ikea tafeltje had ik ook in de doos toen ik hem kocht... dacht ik.... toen bleek ie wit te zijnMooie overzichtsfoto zo
niet danquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:14 schreef TAV74 het volgende:
en hoezo slecht schotHeb je van Persie eigenlijk wel eens eerder zien voetballen?
![]()
nu dus ook officieel ambtenaar.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:29 schreef Laydina het volgende:
Mijn belofte afgelegd, ging allemala gesmeerd. De borrel begint zometeen (is al begonnen) maar m'n voeten doen zo zeer dat ik even terug gegaan ben naar m'n plek. Moest toch nog wat afmaken.
mooie bank zeg DE! het lijkt verder best kaal bij jou in huis, maar kan ook komen door de witte kleurquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:22 schreef DarkElf het volgende:
de bank
klik
en
klik
Nee je hebt gelijk, waardeloze speler. En slechte goal.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
niet danheb je net het schot op doel van Van Persie weer gezien?
Huntelaar is beter, let maar opquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk, waardeloze speler. En slechte goal.
dat zijn de spelregels nou eenmaalquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wat had ie dan moeten doen? Zijn armen laten amputeren??Vind dit echt totaal onterecht..
Hand ging naar de bal. Terechte penalty.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wat had ie dan moeten doen? Zijn armen laten amputeren??Vind dit echt totaal onterecht..
Nee hoor. Zuivere penalty. Je moet nooit in het strafschopgebied met je armen omhoog springen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik zag de hand er niet naar toe gaan eigenlijk.. zijn arm floeperde wat omdat hij sprong.. meer niet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Hand ging naar de bal. Terechte penalty.
en dan nog zo verbaasd kijken waarom ze een pingel krijgenquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor. Zuivere penalty. Je moet nooit in het strafschopgebied met je armen omhoog springen.
arm baby'tje, idd soms zo gek hoe het leven isquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:56 schreef Aure het volgende:![]()
Het leven is zó zó oneerlijk. Het zoontje (bijna 1) van een vriendin van mij ligt in t ziekenhuis met meningokokken B, de bloedvergiftiging variant.. Zn handjes en voetjes zijn aan t afsterven, zn hele lijfje onder de vlekjes.. Ik vind het nog zo onwerkelijk.. Ik zie dr morgen en dan gaan we even knuffelen en bijpraten, ik had dr al eventjes niet gezien, maar om dr nu met deze omstandigheden te moeten zien![]()
![]()
Ik kan niet meer stoppen met huilen lijkt wel
geen leuke scheids neequote:Op donderdag 24 juni 2010 21:56 schreef TAV74 het volgende:
penalty kan, geel is overdreven, hij beschermt wel zijn gezicht imo.
Klote scheids moet opzouten met zijn kaarten.
Ja het is zo bizar en onwerkelijk allemaal.. Ze stuurde me net een berichtje met dat ik niet moest schrikken maar dat er wat ergs was met dr zoontje.. Dus we hebben even aan de telefoon gezeten en dan hoor je ditquote:
Wat vreselijkquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:56 schreef Aure het volgende:
![]()
Het leven is zó zó oneerlijk. Het zoontje (bijna 1) van een vriendin van mij ligt in t ziekenhuis met meningokokken B, de bloedvergiftiging variant.. Zn handjes en voetjes zijn aan t afsterven, zn hele lijfje onder de vlekjes.. Ik vind het nog zo onwerkelijk.. Ik zie dr morgen en dan gaan we even knuffelen en bijpraten, ik had dr al eventjes niet gezien, maar om dr nu met deze omstandigheden te moeten zien![]()
![]()
Ik kan niet meer stoppen met huilen lijkt wel
Hij ligt al een paar dagen in t ziekenhuis... Ze had nog geen tijd om me in te lichten (wat ik dr absoluut niet kwalijk neem), maar ze zei dat ie nog steeds in kritieke toestand is.. Het gaat gewoon heel slecht..quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat vreselijkDe eerste 48 uur is dan kritiek toch?
The horror zoietsquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:01 schreef Aure het volgende:
Hij ligt al een paar dagen in t ziekenhuis... Ze had nog geen tijd om me in te lichten (wat ik dr absoluut niet kwalijk neem), maar ze zei dat ie nog steeds in kritieke toestand is.. Het gaat gewoon heel slecht..
lieve Aure, ik hoop dat het goedkomt. een kindje kan hierdoor helaas een afwijking krijgen als mank, doof, bloedstolling enzo maar niet direct kans op overlijden. er is grote kans dat het goedkomt.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:01 schreef Aure het volgende:
[..]
Hij ligt al een paar dagen in t ziekenhuis... Ze had nog geen tijd om me in te lichten (wat ik dr absoluut niet kwalijk neem), maar ze zei dat ie nog steeds in kritieke toestand is.. Het gaat gewoon heel slecht..
Ik vind het heel lief van je hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lieve Aure, ik hoop dat het goedkomt. een kindje kan hierdoor helaas een afwijking krijgen als mank, doof, bloedstolling enzo maar niet direct kans op overlijden. er is grote kans dat het goedkomt.
ik weet niet of dit helpt, maar ik heb het ook gehad toen ik 2 was. nu hallfdoof en een slecht oog gekregen wat ik kon afplakken en tot 90% verbeterde... maar verder zo gezond als wat. dat hoop ik ook voor hem (liefst nog minder bijverschijnselen als ik).
als je niks aan deze post heb; sorry..ik bedoelde het goed
ok ja is niet mn bedoeling om wijsneuzerig te zijn. alleen om steun te geven en te zeggen dat er zoveel kans is dat het allemaal mee kan vallen. kinderen zijn sterk en meningokok is heel goed te behandelen, zeker 23 jaar nadat ik aan de beurt was. er is nog maar 10% kans dat het echt mis gaat. en 10% kans op iets wat ik heb. haar baby red het wel, daar vertrouw ik op.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:11 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik vind het heel lief van je hoorIk hoop ook echt dat het nog goed komt..
Dat had iets te maken met duitsers die zonodig weer wat dingen moesten verwijderenquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:22 schreef Bluezz het volgende:
Waar zijn die accounts dan gebleven Pee
Tnxx voor de zeedeezz![]()
als ze toch die accounts terug moeten brengen, kunnen ze dan meteen mijn opa's fiets mee nemen??quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat had iets te maken met duitsers die zonodig weer wat dingen moesten verwijderenVanmiddag schoten me wat ontzettend flauwe en misplaatste grappen over WO2 door het hoofd
Nee. Meer iets over afmaken waar ze aan begonnen zijnquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
als ze toch die accounts terug moeten brengen, kunnen ze dan meteen mijn opa's fiets mee nemen??
Zo iets?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:33 schreef cybermans het volgende:
sta ik af te wateren scoren ze de 2e... moet dat nou
in de bar vanwege de 1-0 gratis bittergarnituur... FLEX en ook nog een gratis rondje drank
't Is lief dat je het zegt, maar uit het eerste bericht dat aure post lijkt het mij dat het met de baby in kwestie erger is dan destijds met jouquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok ja is niet mn bedoeling om wijsneuzerig te zijn. alleen om steun te geven en te zeggen dat er zoveel kans is dat het allemaal mee kan vallen. kinderen zijn sterk en meningokok is heel goed te behandelen, zeker 23 jaar nadat ik aan de beurt was. er is nog maar 10% kans dat het echt mis gaat. en 10% kans op iets wat ik heb. haar baby red het wel, daar vertrouw ik op.
en wederom niks meegekregen van het voetbalquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Mijn god.. Hek ontploft(de kroeg hier 50 mtr verderop)
oh ja, ik was een paar x disneyland vergetenquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:03 schreef ColdFeet het volgende:
Je bent toch wel met 'r naar Frankrijk geweest? Afijn, waar gaan jullie heen?
De handjes en voetjes zijn aan het afsterven en de 48 u is al voorbij, hij ligt nog steeds kritiek.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:14 schreef FutureFairytale het volgende:
ok ja is niet mn bedoeling om wijsneuzerig te zijn. alleen om steun te geven en te zeggen dat er zoveel kans is dat het allemaal mee kan vallen. kinderen zijn sterk en meningokok is heel goed te behandelen, zeker 23 jaar nadat ik aan de beurt was. er is nog maar 10% kans dat het echt mis gaat. en 10% kans op iets wat ik heb. haar baby red het wel, daar vertrouw ik op.
is idd erger.. maar toch hoop ik hard dat de baby er net zo mooi vanafkomt als ik. ik heb 2 weken in het ziekenhuis gelegen waarvan de 1e week kritiek (42-43 graden koorts en kon niks meer bewegen vanwege mn botten) dus viel iedere keer als ik stond. geen bloedvergiftiging gehad nee, maar net nog op wiki gekeken en de 10% kans op ernstig letsel is niet meer.... nou ja, daar hoop ik op voor de babyquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
't Is lief dat je het zegt, maar uit het eerste bericht dat aure post lijkt het mij dat het met de baby in kwestie erger is dan destijds met jouMaar ik hoop ook dat hij er bovenop komt; echt je allerergste nachtmerrie, geloof ik, zoiets
brrrrquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De handjes en voetjes zijn aan het afsterven en de 48 u is al voorbij, hij ligt nog steeds kritiek.
Ik help het je hopen
Je bedoelt het vast heel goed hoor, maarquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
brrrrgelukkig kan de baby zich dit later niet meer herinneren.
ik denk dat ze het nu wel snapt mag ik hopen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:44 schreef Duderella het volgende:
[..]
Je bedoelt het vast heel goed hoor, maarDie baby verliest zijn handjes en voetjes, áls het niet zijn leven is. Snap je?
Sterkte Aure, verschrikkelijk!
Vandaag gaan we uit eten. Morgen vieren we het voor familie/vrienden/kennissen redelijk simpel.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:00 schreef Aure het volgende:
[..]
Gefeliciteeerdd!!! Gaat ze nog een feestje geven?
een gelukspopje is lief, Aurequote:Op donderdag 24 juni 2010 23:56 schreef Aure het volgende:
Bedankt allemaal![]()
Ben nog steeds sipjes. Ik wil wat voor dr meenemen morgen maar ik weet niet zo goed wat.. Ze zei aan de telefoon al dat ze genoeg lekkere dingen had liggen dus misschien wat tijdschriften ofzo? Maar die liggen daar vast ook al.. Ik zat te denken aan zo'n frutseltje dat geluk brengt ofzo, gelukspoppetje of een boeddha.. Of is dat niet zo gepast? Ik weet het niet zo goed..
Ja, goede ideeën. Doe maar gewoon wat je hart je ingeeft. Dan kan het niet missen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:56 schreef Aure het volgende:
Bedankt allemaal![]()
Ben nog steeds sipjes. Ik wil wat voor dr meenemen morgen maar ik weet niet zo goed wat.. Ze zei aan de telefoon al dat ze genoeg lekkere dingen had liggen dus misschien wat tijdschriften ofzo? Maar die liggen daar vast ook al.. Ik zat te denken aan zo'n frutseltje dat geluk brengt ofzo, gelukspoppetje of een boeddha.. Of is dat niet zo gepast? Ik weet het niet zo goed..
Ja ach ik ben zelf 21. Toen mams 29 was kwam ik op deze aardkloot terecht. Mooi leeftijdsverschilquote:
Ik heb dat ook met mijn mamsquote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja ach ik ben zelf 21. Toen mams 29 was kwam ik op deze aardkloot terecht. Mooi leeftijdsverschil.
Een jaar alweer?quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een jaar alweer?
Ik zag trouwens dat ik twee nieuwe vriendjes heb op Last.FM?
Jaquote:
ik bedoel het idd anders. Als soort van hoop dus positief denken. Beter dan maar denken wat er nog meer allemaal mis kan gaan lijkt me.. Nou ja, als iig Aure het maar begrijpt. Daar gaat het omquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:44 schreef Duderella het volgende:
[..]
Je bedoelt het vast heel goed hoor, maarDie baby verliest zijn handjes en voetjes, áls het niet zijn leven is. Snap je?
Sterkte Aure, verschrikkelijk!
Luie donder Studentquote:Op vrijdag 25 juni 2010 06:55 schreef borisz het volgende:
Mogge
Moeders verrast met een ontbijtje. Al weer tijden geleden dat we dat hadden gedaan. Vond ze een leuke verrassing
. Cadeautjes volgen vanmiddag.
Wel moe nu, ben dit tijdstip even niet gewend.
het is dan ookal heerlijk weer! zo alvast treinkaartje kopen voor onze grote reis vanavond. eerst met milou naar de kinderartsquote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:10 schreef freecell het volgende:
Zo, heel even online. Het is het weer er niet naar hè?
Ben meestal buiten
Wel liefquote:Op vrijdag 25 juni 2010 06:55 schreef borisz het volgende:
Mogge
Moeders verrast met een ontbijtje. Al weer tijden geleden dat we dat hadden gedaan. Vond ze een leuke verrassing
. Cadeautjes volgen vanmiddag.
Wel moe nu, ben dit tijdstip even niet gewend.
20.43 uurquote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:35 schreef SeaOfLove het volgende:
zou iemand voor mij kunnen kijken dat als ik de intercity van 18.33 uur vanuit delft neem hoe laat we dan in eindhoven aankomen, please.
Ik bedacht mij net.. dat is nijmegenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:46 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
zo laat?moet dat niet een uur eerder zijn?
haha, tnx, dat klinkt beterquote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:47 schreef Laydina het volgende:
20.00 uur precies!
ik doe internet met mobiel. kan niet veel meer dan fok, mail en nu.nlquote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:53 schreef Laydina het volgende:
Maar je hebt internet.. waarom niet zelf kijken?
mobiel.ns.nlquote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik doe internet met mobiel. kan niet veel meer dan fok, mail en nu.nlmaar gelukkig heb ik jullie nog voor dit soort dingen
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik doe internet met mobiel. kan niet veel meer dan fok, mail en nu.nlmaar gelukkig heb ik jullie nog voor dit soort dingen
Wat leukquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:44 schreef Den_Haag het volgende:
morguh
bij de klant van vandaag. Vanavond huwelijkfeest op het strand
Hmmm, suspicious, maybe too quiet!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:06 schreef Bluezz het volgende:
Stil hier & hier ook![]()
Ze hebben het over mij
Yup al zo'n jaar of 15, erfelijk belast & door 20 jaar aan het bed gestaan te hebben ook nog extra versletenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:10 schreef TAV74 het volgende:
Heb jij atrose Bluezz? Mijn vader heeft er ook al jaren last van, maar dat gaat eigenlijk relatief goed.
Combinatie erfelijkheid en werken in de zorg is inderdaad niet bevordelijk in dit gevalquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yup al zo'n jaar of 15, erfelijk belast & door 20 jaar aan het bed gestaan te hebben ook nog extra versletenNek, heup & rug (rug is het ergste)
Er is mee te leven, maar aangepast en veel dingen kan ik niet meer
Ik vind het erg frustrerend als ik een heel normaal licht lichamelijk arbeidje wil doen en daar een hele dag voor afgestraft wordt als in : moeten liggen, pijnstillers bla blaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:26 schreef TAV74 het volgende:
Combinatie erfelijkheid en werken in de zorg is inderdaad niet bevordelijk in dit gevalLijkt me echt lastig en frustrerend om je grenzen te moeten aanpassen. ik vind het bij het sporten al moeilijk, laat staan als het om redellijk allerdaagse zaken gaat.
Deze luie juf heeft.. eeeehm .. neeeeeee niet gebumstquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:05 schreef borisz het volgende:
Deze luie student heeft nog even twee uur slaap gepakt.
Neem nou een werksterquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vind het erg frustrerend als ik een heel normaal licht lichamelijk arbeidje wil doen en daar een hele dag voor afgestraft wordt als in : moeten liggen, pijnstillers bla bla![]()
Maar over het algemeen ben ik er nu wel uit wat ik wel en niet kan/moet doen... vervelend is ook (om nog maar ff lekker door te zagen) is dat je het niet aan mij ziet.
Heb jij er ook last van? Of alleen je vader?
@ Pee, ik ben ook zo blij dat ik internet toegang heb, en in de culsc kan ik gewoon maar als ik op Actives klik krijg ik weer Toegang geweigerd
Zover ik weet niet, ik heb alleen rotte enkelsquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb jij er ook last van? Of alleen je vader?
quote:In een monumentale woning aan de Gedempte Raamgracht in het centrum van Haarlem is vrijdagochtend brand uitgebroken. Het vuur heeft gewoed in de zolderetage van het pand.
De bewoners zijn in veiligheid gebracht. Vanwege instortingsgevaar is een gedeelte van de straat afgezet.
Oei, in die straat woont een vriend van me.quote:
sterktequote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:07 schreef Aure het volgende:
Veel plezier vanavond DH
Ik ga richting ziekenhuis
Sterkte Aurequote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:07 schreef Aure het volgende:
Veel plezier vanavond DH
Ik ga richting ziekenhuis
Agossiequote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:03 schreef SeaOfLove het volgende:
zo! milou is weer door de keuring heen,alleen uitslag bloedtesten nog afwachten. wat een drama was het prikken zegging echt door merg en been zo hysterisch was ze. de laatste keer dat we dat meemaakten was toen ze in het brandwondencentrum lag
moest er zelf bijna van huilen...
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:09 schreef freecell het volgende:
Ach, arme MilouDat is ook helemaal niet leuk, dat geprik... Ik ken genoeg volwassenen die er net zo panisch over zijn!
Over mannen en fietsen en lullen... Limmerick!Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:09 schreef freecell het volgende:
Over mannen en fietsen en lullen... Limmerick!La lalalala la (2x)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
voor Milou
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Mijn nichtjes van 16 en 17 zongen hem voor me op familieweekend met hun vader (mijn broer) ernaast.quote:
quote:KarKras irriteert, Dagobert vangt!
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:38 schreef LieLie het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)lf_komt_eraan__.html
Kan ik lekker acclimatiseren voor de vakantie in Zuid-Frankrijk
gefeliciteerd D_H, wie is de future mrs D_H?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:44 schreef Den_Haag het volgende:
morguh
bij de klant van vandaag. Vanavond huwelijkfeest op het strand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:58 schreef TAV74 het volgende:
Zo, weer drie tientjes uitgespaard in mijn pauze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En welke whisky was dat dan?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |