scorebugquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:30 schreef cybermans het volgende:
100-100 past niet op het bord of staat er een ander bord :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:33 schreef Memento-Mori het volgende:
hihi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en
![]()
Wat leukquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:31 schreef ColdFeet het volgende:
Zo, de dames zijn klaar. Ze waren aan het glunderen van opluchtingEn ze weten nog niet eens dat ze ook best een hoog cijfer hebben gehaald
hihi
Je moet de dokter eens naar die wratjes laten kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
hihi
Hey, je hebt er weer een paar bij! Is het verslavend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Italie staat overigens met 2-0 achter
En Bluezz ik weet waarom Lost eigenlijk Lost heet. De kijker is vooral heel erg Lost."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Je moet de dokter eens naar die wratjes laten kijken.
Nou ja, ze maken er ook wel een potje van hoor!quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:38 schreef Ole het volgende:
Het is ineens heel stil in het Italiaanse restaurant hiernaart
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:37 schreef Memento-Mori het volgende:"
en eentje op t polsje erbij:je hebt torretjes op je armSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
3, 2 op decollete, 1 op polsquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:42 schreef ColdFeet het volgende:
Da's wel heel erg 'this way' MeMo
Hoeveel heb je er nu bij laten plaatsen?
Had je geld teveelquote:
Wij hebben ook Italiaans etenquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:48 schreef golfer het volgende:
Het Italiaanse eten smaakt mij straks extra lekker.
Je hebt het doorquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:36 schreef Isabeau het volgende:
En Bluezz ik weet waarom Lost eigenlijk Lost heet. De kijker is vooral heel erg Lost.
Makkie.quote:
waar heb je ze dan allemaal zittenquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:48 schreef Aure het volgende:
[..]
Had je geld teveelbij mijn piercer had je met 3 piercings een 4e gratis gekregen
ik heb daar mn stempelkaart vol maar ik weet echt niet waar ik nog een piercing zou willen
he verdeurie had dat eerder gezegdquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:48 schreef Aure het volgende:
[..]
Had je geld teveelbij mijn piercer had je met 3 piercings een 4e gratis gekregen
ik heb daar mn stempelkaart vol maar ik weet echt niet waar ik nog een piercing zou willen
Freckles vind ik leukquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:49 schreef Bluezz het volgende:
Je hebt het door![]()
Maar Sawyer, en dan als ie boosch kijkten als ie nicknames gebruikt
![]()
![]()
![]()
Spannende wedstrijd met veel doelpunten hahaquote:
Dat wisselt per seizoen. Vooral bij Benquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:56 schreef Isabeau het volgende:
Freckles vind ik leukEn ik snap ook niets van Sawyer. Is ie nou evil of good?
Op haar zou ik het zomaar 'kunnen doen'quote:
2 lippiercings, 1 neuspiercingquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:50 schreef cybermans het volgende:
[..]
waar heb je ze dan allemaal zitten
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:56 schreef Memento-Mori het volgende:
he verdeurie had dat eerder gezegden ach geld teveel neuh
maar kan t wel missen rest van de maand geen onzin Marlies Dekkers kopen
Ik zou me ook wel vermaken met Sawyerquote:
geef maar een gil als je ondervoed dreigt te rakenquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
he verdeurie had dat eerder gezegden ach geld teveel neuh
maar kan t wel missen rest van de maand geen onzin kopen
ben wel benieuwd hoe je er dan eigenlijk uitziet... niet dat k echt een voorstelling had, maar tochquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:01 schreef Aure het volgende:
[..]
2 lippiercings, 1 neuspiercingmaar die neuspiercing heb ik al lang niet meer. Die had ik alleen omdat t leuk stond bij mn dreads
Wil je mijn Prins Albert ook zienquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:04 schreef cybermans het volgende:
ben wel benieuwd hoe je er dan eigenlijk uitziet... niet dat k echt een voorstelling had, maar toch
Ik zal zo ff een foto makenquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:04 schreef cybermans het volgende:
[..]
ben wel benieuwd hoe je er dan eigenlijk uitziet... niet dat k echt een voorstelling had, maar toch
niet de enige sufkut, hier ook éénquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:13 schreef ColdFeet het volgende:
Amai, ik ben wel de sufkut hier met alleen een gaatje in ieder oor
regel er ook een voor mijquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:16 schreef FutureFairytale het volgende:
ik hoor zo of ik een kaartje hebt voor de skybox in de arena, wedstrijd kijken op groot scherm![]()
hoooopppeeen
quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:20 schreef Memento-Mori het volgende:
ik zou bij een collega voetbal gaan kijken met nog wat collega's maar ik heb t bonnetje weggegooid met de routebeschrijving met ov+adres en ik heb zijn nr nietdus ik blijf maar thuis
En ook ik heb geen piercings of tattoo´s hoor CF!quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:15 schreef FutureFairytale het volgende:
niet de enige sufkut, hier ook één
hehe ga er maar naartoe, daar staat iemand van Audi die de kaartjes heeft. en voor ieder personeelslid die niet gaat komt er een kaartje vrij. hopelijk hoor ik het gauw!quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:17 schreef cybermans het volgende:
[..]
regel er ook een voor mijtoch hier om de hoek
jawel maar heb ik ook weinig zin in, zoals ik gister zei ben ik soms ook bestw el een einzelgangerquote:
Ik heb er 5quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:13 schreef ColdFeet het volgende:
maar ik ben geen lief leuk meisjequote:Op donderdag 24 juni 2010 18:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hehe ga er maar naartoe, daar staat iemand van Audi die de kaartjes heeft. en voor ieder personeelslid die niet gaat komt er een kaartje vrij. hopelijk hoor ik het gauw!
de trein geeft storing aan dus zal wel niet goed komenNS
JAAAA op mijn fietsroute is een nieuw veulen geborenquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:22 schreef Sunnythesun het volgende:
hoidiehoi! Nog wat spannends gebeurt hier vandaag?
ik heb maar 1 gat, in me hand zo nu en danquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:13 schreef ColdFeet het volgende:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:13 schreef ColdFeet het volgende:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
JAAAA op mijn fietsroute is een nieuw veulen geborenHij/zij lag zo heerlijk in de wei te slapen
Niks mis mee hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:13 schreef ColdFeet het volgende:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:27 schreef Aure het volgende:
hier istie dan cyber: (let wel, ik heb mn haar niet gedaan en ik ben zweterig en plakkerig)
niet meer je haar doen dan, vind het zo leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:29 schreef Sunnythesun het volgende:
ooohhhhhh lieeeef!! Hier in de buurt ook paarden. En dit jaar een shetlanderveulen.. zo'n iniminie ding
Zoo schattig!
vind je mevr Thieme dan op een paard lijkenquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
JaIs er ook een partij voor de paarden?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:31 schreef cybermans het volgende:
[..]
niet meer je haar doen dan, vind het zo leuk![]()
quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
JaIs er ook een partij voor de paarden?
JUF SUNNY!quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ik wordt lid!!
Hmmmm.. gegrilde groentes met tonijnprut..![]()
Alleen jammer dat het huis altijd een beetje blauw gaat staan van het grillen
Oei....quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:43 schreef Sunnythesun het volgende:
ik wordt lid!!
Hmmmm.. gegrilde groentes met tonijnprut..![]()
Alleen jammer dat het huis altijd een beetje blauw gaat staan van het grillen
nee, van mij moet je niets.. maar het is wel zoquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:56 schreef Memento-Mori het volgende:
en wij moeten nu geloven dat dit een test was??
quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:53 schreef Sunnythesun het volgende:![]()
hier zijn ze wel wakker!!!
Ik had als testje een soortgelijk zinnetje (zelfs nog veel 'fouter' als in makkelijker te spotten nog dan dit) op het bord gezet.. heeft er de hele dag gestaan, geen kind die het zag![]()
Je had die koppies moeten zien toen ik het ze vertelde..
![]()
![]()
(mijn collega's zaten ook al, toen ik het achteraf vertelde dat ik dat expres had gedaan, van 'Ohhhh wij dachten ook al! Wat een slechte fout!!'
Doe ik wel vaker.. ff testen of ze wel wakker zijn. En meestal komt er wel een met een opmerking. Maar vandaag, in een warme klas (40 graden bijna volgens mijn thermometer) waren ze niet bepaald scherp![]()
Ik doe regelmatig ook wel eens een sommetje 'fout'. Ik probeer ze zo een beetje te stimuleren hun eigen werk ook altijd goed na te kijken. Wat daar zijn ze echt bar slecht in!! Schrijven zo een antwoord op terwijl ze met nog 1x goed kijken zo hadden kunnen zien dat het nooit goed kan zijn!!quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:57 schreef Aure het volgende:
[..]
Doet me denken aan mn natuur- en scheikundeleraar die ooit alle antwoorden van een toets op het bord had gezet bij een klas TIJDENS de toets.... Het was niemand opgevallen
Goed dat ik het weetquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:27 schreef golfer het volgende:
Cannelloni uit de oven AH was niet te vreten.
zal straks of morgen een foto makenquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
leuk!! Wat voor een is het?? Een grote? Een kleine? Een hoek??
Ohh leuk! Wij willen ook een grotere bank! Liefst een hoekbank met ook nog een chaise longuequote:Op donderdag 24 juni 2010 19:29 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zal straks of morgen een foto maken
tis een best grote, met5-6 plaatsen waarvan een deel liggedeelte.
hee het werd te moeilijk met kaartje en trein enzo dus ben niet gegaan. wel jammerquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:26 schreef cybermans het volgende:
[..]
maar ik ben geen lief leuk meisjedus die krijg ik vast niet
maar als je daar bent en je kan er een extra krijgen ben ik er in een kwartier ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |